Häirikömme palstalla,

hänen sairalloiset minäaloitukset ja sinävastaukset karkoittavat kaikki asialliset kontaktit palstalla.
Olen saanut osani,hänen sivupersoonansa käski minun viestissään suksia suolle,jos osaan.

Kaiketi taistelu tuulimyllyjä vastaan poiki kommentin ruunen aloituksessa.
Mitä tämä moniniccinen kirjoittelija saa tästä,kirjoittelija kadosta palstalla,vain sairaannautinnon.

Emme luisu hänen kelkkaansa,vaaan aloituksia kaikenkaikkiaan toivoo ama ja hilataan aina edellinen mielipide ylös,näin edeten emme anna herra Alzheimerille tilaa aivosopukoisanme ama

14

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yhden konsonantin puuttumisesta viis veisaan,mutta vogaaliakaan ei ole tarvetta ostaa.Selkokielellä k kirjain jäi puuttumaan aloituksesta aman elämä nyt raidevälillä mikämikä maahan

      • ei haittaa, ei

        Ei haittaa, vaikka kuinka olisi virheitä, aina tulee asia selvaksi, ihan on tutkittukin.
        Kaikille niitä tulee.


      • 3 21

        ei vogaali, vaan vokaali


    • aaltoja*

      En lähde samaan tyyliin kuin hän, palsta menee ihan mielenkiinnottomaksi monen hörhön matkiessa.
      Lähden toimittamaan asioitani, palaan jos illalla olisin jo vapaa päivän tehtävistä.

    • *Kukkahame*

      Tällaset pikku Hitlerit ovat ovelia ja aiheuttaa täysin sivullisille ihmisille paljon pahaa,
      ja tarkoituksellisesti.
      Ja kun...tällaisella luonteella saa korkean paikan on aihetta samaan kuin Ukrainassa
      tekijöillä itsellään ei ole omaa tuntoa tai katumista, vaan aallokkoa kasvatetaan kaiken aikaa hyökkäykseen.
      Ja kun... tulee tarkoituksenmukainen huomautus ja banni, ollaan valmiita krokotiilin kyyneliin, kirjoitetaan "tulta ja potaskaa" kun aiheetta rangaistaan, niin juuri aiheetta?

      • Tiedän taustan,vain yksi urhoollinen teki sen joka meidän jokaisen kuuluisi tehdä,rikosilmoituksen.Hänelle jätettiin ne monituiset koneet,joilla hän etenee palstatilaa valtaamalla.


    • susmorsian ek.

      Rituliini ja kh, kai me nyt samasta ´ tapauksesta´ puhutaan. Minäpä alan olla jo ihan turtunut tähän ilmiöön,voipiko sanoa tottunut. Enköhän ole jo oman osani suorittanut, kaikilla tavoin, monivuotisen kyylääjän selvillesaamisessa, olenhan nikkinimeäkin ehdottanut, monetko kerrat ylläpidollekin aikaisemmin ilmoitettu........mutta mutta. Keinot ovat hänellä uskomattoman ovelat, tyyli ja keinot vaihtelevat jne. Liekö ihminen ollenkaan.

      • susm.

        Voi voi, eihän me näköjään samasta puhutakaan, lastenleikkiähän tuo " hajun" homma on tähän varsinaiseen rikolliseen verrattuna.


      • susm.
        susm. kirjoitti:

        Voi voi, eihän me näköjään samasta puhutakaan, lastenleikkiähän tuo " hajun" homma on tähän varsinaiseen rikolliseen verrattuna.

        Olkoon miten hyvänsä, parempi kun en enää mihinkään itteeni sotke. Lähenki muihin hommiin.


      • Aivan samoin.Minun omaishoitajuudesta vapaa elämänipursi lipuu ulos kaikista velvotteista,jotka noin kahdeksan vuoden,tosin vain vajaan vuoden maksullisena omaishoitajana.

        Siitä orjuudentuomasta olotilasta,ei niin vain repäistä itseä irti ja aleta elää normaalia elämää.


      • oivaltanut.
        susm. kirjoitti:

        Olkoon miten hyvänsä, parempi kun en enää mihinkään itteeni sotke. Lähenki muihin hommiin.

        Niinpä,susmorsian, kyllä aika moni tajuaa, mutta katsoo läpi sormien

        Palsta on kuitenkin pilalla.


      • oivaltanut. kirjoitti:

        Niinpä,susmorsian, kyllä aika moni tajuaa, mutta katsoo läpi sormien

        Palsta on kuitenkin pilalla.

        Niin ei tämä plstanvaltaaja koskaan ota kantaa toisten mielipiteisiin,hänelle on vain ne eri niceillä aikaansaatetut ajatelmat keskutelujen teema .
        Teemaviikot vois aloittaa tämä nykyinen moniniccinen,olisi viikot jolloin pohjanmaa tulvii ja viikot jolloin joenuoma normaalikorkeudella,siis elämä balanssissa ja sitten kun kaikki päin mäntyä..
        Noita karikoita jouduin omaishoitajana välttelemään,kivat sulle


    • Heipä hei tytöt ja pojakin,nyt on taas pyykit pesty ja mankeloita.
      Päivänokosetkin otin välillä,monta asiaa kerkesin ,vieläpä rupatella mukana. Hellettä jatkuu ensiviikollekin,joten vattuja keräämään huomenna aloitus. Nekun ovat sellaisia varisijoita,että mökillä pysyttävä,joka päivä kerättävä etteivät karise.

      Nyt olen vähän unen pöpperössä ajatus ei lennä kirjoitellaan taas.

    • fiiuliin*

      Minua ei häiritse kenenk'ään kirjoituksettällä pastalla enään,
      Jokainen kirjoittaa sen minkä osaa ja mikä kiinnostaa, sillä sipuli.
      sanon mielipiteenikin jos sitä minusta sillä hetkellä löytyy.
      En tarkoita ilkeillä, vaikka joku sen sellaiseksi haluaa ymmärtää.

      EI MINUA KIUSAA SEKÄÄN KUN TUO MEIDÄ RAKAS PAPPAMME ON SUURILLA KIRJAIMILLA KIRJOITANUT TUONNE 80 PALSTALLE Että olen ollut suurin häiriköista näilla palstoilla , en ole kaikilla käynytkään mitä hän luettelee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      26
      4108
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      299
      3534
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      29
      2431
    4. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      37
      2339
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      139
      2071
    6. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      1916
    7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      120
      1801
    8. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1515
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1393
    10. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      19
      1300
    Aihe