Sertralin orion

16+16

Jouduin aloittamaan sertralin lääkkeen pocdn takia. 2kk söin ja tuntui että ne lääkkeet todella auttoivat. Nyt ahdistus ja kaikki muu on alkanut tulla takaisin. Onko muilla käynyt niin että kyseinen lääke on menettänyt tehonsa? Olo on ihan toivoton, en halua siihen helvettiin enää takaisin. Mitä ihmettä voin oikein asialle tehdä??? Ihmissuhteeni kusee tämän takia taas ihan kokonaan. Niin myös elämäni. Vasta olin uskomattoman tyytyväinen elämääni,vaikken vaivastani täysin päässyt eroon. Mutta tänään kaikki vaan romahti. Olen vain valehdellut itselleni..oon sittenkin ihan helvetin paskassa jamassa.. Kai Se on niissä onnenpöllyissä vaan jäänyt huomioimatta. Apua

9

365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apapapa

      Ainiin ja lääkitys on 200mg päivässä. Jos ette tiedä mikä on pocd niin googlettakaa englanninkielisiltä sivustoilta

      • 17+8

        Nopeestipa sun annos on nostettu noin suureksi... mä söin sitä pari vuotta enkä ehtinyt kuin 150mg kun vaihdettiin tehottomana. Sulla voi olla katto tullut vastaan TAI sun annos on liian iso. Joskus voi käydä niinkin. Annoksen vähentäminen voi kohentaa olotilaa. Joskus tehokkain yhdistelmä on kahden lääkkeen kombo. Lääkkeitä voi joutua säätämään vuosia. Mulla meni 14 vuotta löytää tähän mennessä sopivin lääke. Siinäkin oli huikea alku. Tuli romahdus. Annos puolitettiin ja nyt on hyvä olo.


    • arvidson86

      17 8 mikä lääke sulla on ja millä annostuksella?

      • 17+8

        Voxra tällä hetkellä. Pamauttivat heti 300mg/vrk annoksen. Kuukausi meni hyvin ja sitten kaikki päin helvettiä. Tokenin parissa viikossa kun annos puolitettiin. Sertralin orion oli todellakin ennen ja se oli aikalailla samaa huttua kuin kaikki muutkin. Piti lihavana ja no masentunut ja ahdistunut olin senkin aikana. Siksi mä sitten suljetulle jouduinkin tappo masentuneena lääkkeistä huolimatta. Neuroleptejahan ne alkaa tuputtaa jos masennuslääkkeet ei auta. Minäkin niitä 3 vuotta söin ja sitten lopetin. Ei oo ikävä tullut.


    • Obsessive narkomania

      Totta kai ne menettävät tehonsa. Sitä kutsutaan toleranssiksi. Joudut koko ajan nostamaan annosta kunnes katto tulee vastaan ja sitten tiput alas kuin mummo tikkailta. Samalla tavalla käy laittomillakin huumeilla. Jos haluaa pöllyssä pysyä on vedättävä jatkuvasti suurempia annoksia. Toisilla toleranssi kasvaa nopeammin kuin muilla. Minkä takia et siis hoidattaisi pakko-oireisuuttasi asiantuntevalla terapeutilla ja jättäisit huumeet narkkareille.

      • ap2+3

        Kaikilla ei ole varaa terapiaan. Joutuu odottamaan mt puolella että pääsee. Myöskin ne lääkkeet saattavat olla ihan samoja mitä normaalisti määrätään. Ja jos ei, niin ovat luultavasti kalliita ja hoitaa saman tehtävän. Lääkkeillähän ei pakko-oireilua tai ocd:ta paranneta. Ne vain lievittävät oireita. Pakko-oireilu on vain jäävuoren huippu ja ainut mahdollinen parannuskeino on terapia.
        Minun lääkitykseni paransi oloani huomattavasti. Vaikka onnenpöllyt tuli ja romahdus tekee tuloaan, en vaihtaisi sitä muutaman kuukauden rauhaa mihinkään!! Aion syödä lääkkeitä jos ne auttavat ja terapiaa odotan. Aivan sama vaikka niitä romahduksia tulisi. Se on pieni paha verrattuna siihen helvettiin minkä on joutunut kokemaan. Lääkkeillä jos vaivasta pääsee taas kuukauden päästä eroon muutamiksi viikoiksi, niin kyllä kiitos!!
        En usko että kukaan vakavista pakko-oireista kärsivä ei sano lääkkeille ei kiitos jos apua on saatavilla.


      • ap3++2
        ap2+3 kirjoitti:

        Kaikilla ei ole varaa terapiaan. Joutuu odottamaan mt puolella että pääsee. Myöskin ne lääkkeet saattavat olla ihan samoja mitä normaalisti määrätään. Ja jos ei, niin ovat luultavasti kalliita ja hoitaa saman tehtävän. Lääkkeillähän ei pakko-oireilua tai ocd:ta paranneta. Ne vain lievittävät oireita. Pakko-oireilu on vain jäävuoren huippu ja ainut mahdollinen parannuskeino on terapia.
        Minun lääkitykseni paransi oloani huomattavasti. Vaikka onnenpöllyt tuli ja romahdus tekee tuloaan, en vaihtaisi sitä muutaman kuukauden rauhaa mihinkään!! Aion syödä lääkkeitä jos ne auttavat ja terapiaa odotan. Aivan sama vaikka niitä romahduksia tulisi. Se on pieni paha verrattuna siihen helvettiin minkä on joutunut kokemaan. Lääkkeillä jos vaivasta pääsee taas kuukauden päästä eroon muutamiksi viikoiksi, niin kyllä kiitos!!
        En usko että kukaan vakavista pakko-oireista kärsivä ei sano lääkkeille ei kiitos jos apua on saatavilla.

        Siis tarkoitin että tuskin kukaan vakavista pakko-oireista kärsivä sanoo lääkkeille ei kiitos


    • sähkökissa

      Mulla on lääkeresistentti masennus, ja siksi olen alkanut saada ECT-hoitoa.
      Suosittelen sitä kaikille niille joille ei lääkitys tehoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2606
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1143
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe