KUKA RÄISKII HAULIKOLLA RAJAPATSAALLA?

huolestunut naapuri

Rajapatsaan alueella joku räiskii haulikolla ilmaan ja asiasta on ilmoitettu poliisille jo kaksi kertaa. Ei ole "osaava" imatran poliisi näköjään saanut mitään aikaiseksi, kun taas eilisiltana räiskintää kuului.

Sitä minä vaan veronmaksajana ihmettelen, että mitä varten maksan veroja jos en ampumisesta huolestuneena naapurina saa maksamilleni verorahoille mitään vastinetta? Laittaa väkisinkin ihmettelemään, että onko imatralla poliisit sokeita, kuuroja, ymmärtämättömiä, ammattitaidottomia vai kaikkea edellä mainittuja yhteensä?

Oudolle tuntuu myös se, että poliisi kyllä aseharrastajien kohdalla, kun nämä anovat aselupia, keksivät jos jonkinlaista selitystä että lupia ei saisi MUTTA sitten kun joku räiskii taajama-alueella luultavasti luvattomalla haulikolla niin heitä ei tunnu asia kiinnostavan sitten pätkääkään!

No, koska ampuja edelleen räiskii haulikolla taajama-alueella - viimeeksi eilen - niin oma veikkaukseni on, että kovin ammattitaitoisia tuskin imatralla poliisit ovat. Ehkä koko tätä imatran "poliisipuljuuta" hoitaa yhtä pölvästi johtaja kuin tässä "Reinikaisen videolla"; kannattaa muuten katsoa - video kuvaa hyvin poliisien typeryyttä ja kas tässä suora linkki videoon:
http://www.youtube.com/watch?v=9cRYpj0i5Hk

Ps. Pakkohan tämä poliisien ammattitaidottomuus jota tässä tapauksessa typeryydeksi kutsuttakoon on otettava huumorilla, heh

TÄSSÄ MUUTEN HYVÄ VITSI JOKA KUVAA POLIISIEN ÄLYKKYYTTÄ HYVIN:

* Mitä tapahtuu, kun poliisi saa laajennetut valtuudet puhelimien kuunteluun? - Poliisikoulun lopputenttiin joudutaan liittämään kuullun ymmärtämiskoe.

74

1678

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entinen skoude
      • 17 päivää

        Päättömiä touhuja! Mielenkiintoista! Laitappa faktaa kehiin, kuka, mitä, missä ja milloin? Oliko muita näkijöitä paikalla?


      • juttujapukaten!
        17 päivää kirjoitti:

        Päättömiä touhuja! Mielenkiintoista! Laitappa faktaa kehiin, kuka, mitä, missä ja milloin? Oliko muita näkijöitä paikalla?

        Jeeps! Missä ja milloin? Kyllä rajalaisten ja tullin jutut on tuttuja. Tai joskus ei nekään.. =D


    • naapuri

      Jos viranomaiset eivät vain uskalla puuttua asiaan, pelkuruus kun on poliisien yksi tuotemerkki,,

      • #$#@

        Minä oon yhtenä iltana kuullut myös ammuskelua Rajapatsaalla mut ei taida skoudet välittää. Varmaan parempaakin tekemistä, kuten tossa jonkum linkittämässä reinikaisen videossa :)


      • supistaja

        Naapuri kun on niin rohkea, niin ottaa ammuskelijan kiinni ja toimittaa poliisille? Vai eikö osaa vai pelottaako naapuriakin? No tee asialle jotain!


    • Huh .

      Mistähän päin se kuului

      • kuulinminäkin

        Rajapatsaan keskustasta ja sitä ennen läheltä niiden venäläisten hallia tai jostain siitä ympäristöstä,,,


      • Pelottavaa juu
        kuulinminäkin kirjoitti:

        Rajapatsaan keskustasta ja sitä ennen läheltä niiden venäläisten hallia tai jostain siitä ympäristöstä,,,

        Hmm missä on oikestaan rapapatsaan keskus ? Aikoinaan se oli siin vanhan elokuvateatterin luona, siis ainakin nuoremmille :) onhan toi järkyttävää jos taajamaalueella joku ampuilee.


      • Patsaan kolli

        Nyt höpöhöpö! Ei siellä kukaan ammuskele, vai onko joku nähnyt jonkun kulkevan pyssyn kanssa? Mopopoikien uudenvuoden paukkuja ne on. Tekee ihmiset taas itestään hysteerisen hölmöjä. Ja sehän johtuu poliisien älykkydestä jos ihmiset panikoi? Ihme sakkia. Käykää nukkumaan.


    • ?????????

      Valkea hirvi

    • Juizzi

      Ei siellä kukaan räiski millään haulikolla, se on 100-varma.
      Penskat paukuttelee ilotulitteita jälleen. Tälläkin palstalla se viisaus oikein tiivistyy. Kaikkihan me osataan tehdä poliisin hommaa paremmin kuin itse poliisi ja haketaan huumoria stereotypioista ja ikivanhoista fraaseista.
      Suurinta osaa meistäkin vaan harmittaa kun siellä se meitäkin nuorempi tytöntylleröpoliisi komentaa meitä ja antaa sakkoa jos itse hölmöillään. Meillä on vielä toistaiseksi Imatralla hyvä ja toimiva poliisi. Sitähän saa mitä pyytää, ennen sai pyytämättäkin. Jos olet ensimmäisenä vittuilemassa, niin luuletko että sinua nöyristellään ja asiasi etenee?

      • Aivan, aivan

        Aivan, löytyhän asialle selitys.


      • olenkuullut

        Vai ilotulitteita, hih hih

        Tiedätkö sinä juizzi miltä haulikon laukaus edes kuullostaa? Epäilen ettet tiedä,,


      • kärykävi

        Ole sinä juizzi hiljaa kun et mistään mitään tiedä! Taidat olla poliisi valepuvussa ;)


      • Juizzi
        kärykävi kirjoitti:

        Ole sinä juizzi hiljaa kun et mistään mitään tiedä! Taidat olla poliisi valepuvussa ;)

        En tarvii valepukuja, enkä ole poliisi enkä rosvokaan. Olen metsämies ja kuljen toisinaan maastopuvussa ja tiedän myös miltä kuulostaa haulikko ja miltä kuulosta ilotulite. Niissä on vissi ero.


      • metsämies
        Juizzi kirjoitti:

        En tarvii valepukuja, enkä ole poliisi enkä rosvokaan. Olen metsämies ja kuljen toisinaan maastopuvussa ja tiedän myös miltä kuulostaa haulikko ja miltä kuulosta ilotulite. Niissä on vissi ero.

        Minäkin olen metsämies ja kuulin laukauksia, ne tulivat taatusti haulikosta!


      • patsaan pp
        olenkuullut kirjoitti:

        Vai ilotulitteita, hih hih

        Tiedätkö sinä juizzi miltä haulikon laukaus edes kuullostaa? Epäilen ettet tiedä,,

        Hehaheha, putkipommihan se oli t. Pommimies


    • yfo

      tälläkin palstalla..? tarkennatko? toimiva poliisi :) ? tarkennatko tätäkin?

    • kyllä paukkui

      Se oli valkea hirvi mikä päästi paukut kun nussittin

      • Mikä valkonen?

        Hei ! Minkä näköinen se valkonen
        hirvi on.Miss se niinku liikkuu.onks
        se oikeesti joku virolainen t.venäläinen
        vai mikä ?


      • hirvi valkee
        Mikä valkonen? kirjoitti:

        Hei ! Minkä näköinen se valkonen
        hirvi on.Miss se niinku liikkuu.onks
        se oikeesti joku virolainen t.venäläinen
        vai mikä ?

        Se on vaan huora svetosta jota sanotaan valkeaksi hirveksi,nimi lena ja
        asuu nyt jossai imatralla peräkammarin pojan kanssa,ennen oli valkea tukka
        mutta en ole nähnyt pitkään aikaan.Katso facebook,lena svetogosk


      • Kumi hajos?

        Hajosko kumi !


    • polliisi

      Onhan romaaneillekin luvattomat aseet sallittuja ja paukuttelevatki niillä tuon tuostakin, eikä niiltä aseita takavarikoida ennenkuin poksuttelevat jonku hengiltä niinku Miksun Virasojalla äskettäin, eli miksei myös venäläisille sallittaisi luvattomia aseita muutenhan se olisi rasismia ja jos Putin aloittaa kohtapuolin Suomen valloituksen pitäähän paikallisilka venäläisaktivisteilla olla aseet, muuten rasismi.

    • myös huolestunut

      Olet aiheesta huolestunut, koska kyse ei ole haulikosta tai ilotulitteista, vaan nämä äidinpikkumussukat ovat tainneet hakea netistä ohjeet räjähteiden tekoon, kun näyttivät sekoittelevan erinäisiä aineita juomapulloon ennen räjähdystä. Todellakin ihme ettei mitään ole sattunut, kun räjäyttelevät keskellä kaupunkia.

      Onko niin että Imatran koulutettu virkavalta taipuu finninaamaisten mopopoikien edessä?

      Henkilökohtaisesti ei yhtään haittaa vaikka räjäyttäisivät itsensä, kunhan sivullisiin ei sattuisi.

    • segkrgei

      Hei voi Jeesus teitä kukkajattuja taas. Tuutte tänne itkee että patsaalla ammutaan tai nuoriso räjäyttelee ilotulitteita. Soti mutta teidän epäillyistä ei ole totta. Ne on putki Reiska pommeja joista ei ole haittaa. Imatran poliisia ei kiinnosta moinen asia siksi hän niitä . Miks tuutte tänne kertoo innoissanne et ammutaan. Laita enskerra et patsaalla paukkuu esim... Kiitos huomenta ja näkemiin

    • valkolipeää

      Laittasivat Reiska pommit himmeään reikäänsä päästäs näistä eroon

    • mopetinvirittäjä

      Joo, TV-pollaritkin jahtaavat mopo-poikia ja sitten pullistellaan jollekkin 15-v suur-rikolliselle. Ja mitä välii, roiskinhan ittekkin aina silloin tällöin ja puuhailen omiani, ei noista mopojen kyttääjistä tartte välittää. Ei niitä näe jos tarvittas ja jos näkyy elvistellään suurella uholla, no olempa mätkässy aikoinani paria pataan, kun nähty vapaalla. Minua ei sitten ole tuomittu koskaan sakkoja kovemmalla rankaistuksella. Työssä oleva perheen isä 54-v.

      • Kulmilla kiertelijä

        Mut sehä on poliisien hommaa jahdata myös mopettipoikia! Siitä niille maksetaan. Miuta vit$¤¤""aa aivan äärettömästi se joka yöinen moporalli ja viel täs Patsaalla! Hyvähän se on jos poliisiet ees kehtaa pikkuisen suitisa älytönt rissaamista. Mopettinvirittäjä on tainnu ite saaha aikanaan Nyrkkimakkoselta selkään ku tääl noin uhittaa.


      • mätkytimätkyti

        Ketä poliisia olet mätkäissyt ja milloin, näkikö kukaan, muistaako kukaan? Veikkaampa että valehtelet. Semmoiset asiat muistaa ja niistä kerrotaan kylil. Semmoista en ole kuullut 40 vuoteen, joten valehtet.


      • pärr
        Kulmilla kiertelijä kirjoitti:

        Mut sehä on poliisien hommaa jahdata myös mopettipoikia! Siitä niille maksetaan. Miuta vit$¤¤""aa aivan äärettömästi se joka yöinen moporalli ja viel täs Patsaalla! Hyvähän se on jos poliisiet ees kehtaa pikkuisen suitisa älytönt rissaamista. Mopettinvirittäjä on tainnu ite saaha aikanaan Nyrkkimakkoselta selkään ku tääl noin uhittaa.

        Poliisi kehotti laittamaan äänenvaimentimen takaisin paikoilleen. ei muuta t. mopopoika vituttako naminami?


      • bstatue
        Kulmilla kiertelijä kirjoitti:

        Mut sehä on poliisien hommaa jahdata myös mopettipoikia! Siitä niille maksetaan. Miuta vit$¤¤""aa aivan äärettömästi se joka yöinen moporalli ja viel täs Patsaalla! Hyvähän se on jos poliisiet ees kehtaa pikkuisen suitisa älytönt rissaamista. Mopettinvirittäjä on tainnu ite saaha aikanaan Nyrkkimakkoselta selkään ku tääl noin uhittaa.

        Nimet oli muuten NyrkkiJyrkinen ja MoukariMakkonen


    • borderstatue

      Kodinputkimies/foliopaukkuja ne on. Löysin tyhjän ja särkyneen muovipullon, jossa oli vielä foliot tallella paikasta, jossa paukkui. Paikalla kävi poliisikin ja totesi saman. Aloittajalla tuntuu olevan nyt jotain ihan muuta kaunaa poliisia kohtaan. Olisiko joskus jäänyt kiinni pahanteosta itse? Kun leikkii asiantuntijaa, olisi hyvä tunnistaa haulikon laukauksen ja kaasun paineesta räjähtävän pullon äänet, jottei tekisi itsestään ihan hölmöä :D

      • Sepä se !

        On se !


      • palliåoliisi

        Kävikö paikalla oikein poliisin ja sinäkö menit sitten uskomaan sitä, hih hih

        ...taidat olla aika höynäytettävä...


    • ,,,,,,,

      ,,,,,,,,,,,

    • Hau hau !!

      Hau hau !!

    • on se hirvi kone

      Kyllä se oli valkea hirvi mikä paukuttali joten lopettakaa jutut,
      porukalla kun nussitan niin kyllä sieltä ääntä pääsee

    • borderstatue

      Hihittele sinä palliåliisi pikkutyttöjen jutuille ja jätä aikuisten asiat aikuisille. Pöljä olet, osaatko lukea? kerroin, että löysin pullonjämät, jossa oli vielä foliot tallella. paikalla kävi myös poliisi, joka totesi oikein asialliseen sävyyn saman. Jos tässä jotain on höynäytetty niin sinua.

    • anndrei nusukova

      Kyllä se oli kuitenkin valkea hirvi joka paukutteli,siinä ruskien hallilla pantiin
      reippaasti porukalla niin ryppynanu vähän paukahteli joten ei syytä huoleen

    • Huolestunut asukas

      Tätä näitten terroristien pommien räjäyttelyä on jo jatkunut useamman viikon ajan kuluneen kesän aikana. On mielestäni kohtuutonta ja erittäin vaarallista siviiliväestöä kohtaan, ettei Poliisi, Karhu-ryhmä tai Suomen armeija ole puuttunut tämän rikollisjärjestön harjoittamaan terroriin.

      On vain ajan kysymys ennen, kuin patsaan oma mafia kehittelee näillä räjähteillään siviiliväestöä vahingoittavia tilanteita. Mitä jos pieni lapsi sattuu kävelemään juuri räjähtämäisillään olevan pommin vierestä? Tiedän monia läheltä-piti-tapauksia joissa olisi voinut tulla pahimmissa tapauksissa ruumita. Tätäkö he haluavat? Vai mitkä heidän motiivinsa oikein ovat näillä "Patsaan Cocktaileilla"?

      Toivon, että voisimme yhdessä toimia jotenkin "vastarintaliikkeenä" terroristejä vastaan erilaisella toiminnalla. Olen useasti ottanut yhteyttä virkavaltaan tapauksiin liittyen, mutta he ohittavat soittoni, äänitteeni,videoni, tuntomerkit ja valokuvani pelkillä olankohautuksilla.

      Voitte pitää minua hulluna, mutta huomaatte olleenne pahasti väärässä, kun jotain oikeasti sattuu. Muistakaa, että varoitin teitä.

    • PPP FC

      Putkireiskapommeja siellä pamautellaan PPPmafian toimesta.

      • sastap

        Mikä ihme tämä "PPP" oikein on? Putki pommi porukka?!


      • Niin makaa kuin petaa...
        sastap kirjoitti:

        Mikä ihme tämä "PPP" oikein on? Putki pommi porukka?!

        Itse olen myös miettinyt, että mitä tämä PPP tarkoittaa. Viime viikolla Rajapatsaan S-Marketin edustalla oli epäilyttävän näköinen porukka, joiden kaikkien mopoissa luki tämä "PPP".
        Itsekin olen kuullut näiden pommien ääniä Rajapatsaalla.
        Epäilen, että PPP on jonkinlainen motoristien rikollisjärjestö, kuten esimerkiksi "Helvetin enkelit".

        Ollessani mansikkalassa lenkillä monen mopon lauma ajoi ohitseni, ja kaikilla mopoissa luki "PPP".
        Tälle rikollisjärjerstölle on tultava loppu! Minulla on jo yhden vihreällä mopolla/kevarilla ajavan PPP:n jäsenen henkilöllisyys tiedossa.
        Aion tehdä vierailun kyseiselle henkilölle ja aion lopettaa tämän järjestäytyneen rikollisuuden Rajapatsaalla!


      • kurkku..
        Niin makaa kuin petaa... kirjoitti:

        Itse olen myös miettinyt, että mitä tämä PPP tarkoittaa. Viime viikolla Rajapatsaan S-Marketin edustalla oli epäilyttävän näköinen porukka, joiden kaikkien mopoissa luki tämä "PPP".
        Itsekin olen kuullut näiden pommien ääniä Rajapatsaalla.
        Epäilen, että PPP on jonkinlainen motoristien rikollisjärjestö, kuten esimerkiksi "Helvetin enkelit".

        Ollessani mansikkalassa lenkillä monen mopon lauma ajoi ohitseni, ja kaikilla mopoissa luki "PPP".
        Tälle rikollisjärjerstölle on tultava loppu! Minulla on jo yhden vihreällä mopolla/kevarilla ajavan PPP:n jäsenen henkilöllisyys tiedossa.
        Aion tehdä vierailun kyseiselle henkilölle ja aion lopettaa tämän järjestäytyneen rikollisuuden Rajapatsaalla!

        saatanan bob marley,tiedän se olit sinä.


      • PatsaanPahi..Pul..;)
        Niin makaa kuin petaa... kirjoitti:

        Itse olen myös miettinyt, että mitä tämä PPP tarkoittaa. Viime viikolla Rajapatsaan S-Marketin edustalla oli epäilyttävän näköinen porukka, joiden kaikkien mopoissa luki tämä "PPP".
        Itsekin olen kuullut näiden pommien ääniä Rajapatsaalla.
        Epäilen, että PPP on jonkinlainen motoristien rikollisjärjestö, kuten esimerkiksi "Helvetin enkelit".

        Ollessani mansikkalassa lenkillä monen mopon lauma ajoi ohitseni, ja kaikilla mopoissa luki "PPP".
        Tälle rikollisjärjerstölle on tultava loppu! Minulla on jo yhden vihreällä mopolla/kevarilla ajavan PPP:n jäsenen henkilöllisyys tiedossa.
        Aion tehdä vierailun kyseiselle henkilölle ja aion lopettaa tämän järjestäytyneen rikollisuuden Rajapatsaalla!

        Kiitoksia hyvistä nauruista! :D ja ei oo mistää rikollisjärjestöstä kyse...


    • igor partigov

      Lupaan lopettaa valkean hirven nussimisen niin saatte nukkua

    • igor partikov

      Nyt ei ole paukkuja kuulunut kun en enää nussi hirveä,kunhan vain runkkailen
      nukkukaa rauhassa

    • baikalibum

      miu syy, mie se oon

    • kiinni heti

      Kuka on miu?

    • HerkkäJyrkkämies

      Eilen joku PPP jytkäytti pullopomminsa 1:00 jälkeen yöllä immalan rannassa.
      Paljo tulee linnaa jos käy vetäsemässä turpiin?

    • igor partigova

      Ei ollut ppp vaan valkea hirvi taas paukutteli, kakoseen nussittiin niin
      ryppynaru pamahti

      • Kaikki sieltä

        Rajapatsaan suunnalla asuu NIIN monta sekopäitä että on vaikeaa sanoa kuka ampuu ja ketä. Joku käy aseetonta kaatopaikalla hu....ssa ja joku on olevinaan muita parempi joten on monnia mahdollisuuksia ja hulluuden valikoima on laaja.121


      • pill
        Kaikki sieltä kirjoitti:

        Rajapatsaan suunnalla asuu NIIN monta sekopäitä että on vaikeaa sanoa kuka ampuu ja ketä. Joku käy aseetonta kaatopaikalla hu....ssa ja joku on olevinaan muita parempi joten on monnia mahdollisuuksia ja hulluuden valikoima on laaja.121

        matta musta 121


    • Liekkipipo69

      Varmaan äitis, kun suhun kyllästynyt. homo

    • ASIALLE ON TEHTÄVÄ .

      Olen kuullut että Imatralla on useampikin ''prätkäjengi'' yksi onkin keskustelua aiheuttanut PPP ja maanalta on pongahtanut KPP. Hukkuuko imatra kohta näihin prätkäjengeihin ja mitä sitten kun KPP ja PPP päättävät ottaa yhteen? Miten vältymme siviiliuhreilta kun pommeja lentää ja puukot ja pesäpallomailat heiluu..

      Minusta voisimme tulevana perjantaina 3.10 mennä tuohon patsaan s-markettiin vetämään näitä rikollisia turpiin..

      • Make the vanman

        MUKANA!


      • ahaasd

        joku rölli vaa


    • juuuuwwsd

      Olen itse tulossa kaveriporukan kanssa huomenissa viikonlopuksi Imatran suunnille, vanhoja kotikontuja katsomaan. Illan päätteeksi voisimme jätkien kanssa kyllä katsomaan minkälaisesta porukasta on kyse. Ja siellä s-marketillako tämä porukka iltaa viettää? Toivon ettei tämä ole kuin pentujen perseilyä joka on paisunut eikä mikään vakava asia.

    • HURRIP3RKELE

      Antakaa lasten leikkiä saatana , ja miksi uhoatte täällä anona ette tuu kuitekaa ja on varmaan siistiä uhota netissä nuorille.

    • Rajapatsas

      Taas kuului paukuttelua. Saisivat jo lopettaa tuon!

    • lena partinkova

      Vieläkin halssataan rus hallissa valkeaa hirveä ja kammarin poika katsoo
      vierestä ja vetelee hanskaan

    • minun verorahoillani

      Perkele tätä PPP:tä Olivat ryöstäneet kahdesti bussin mansikkalasta...
      Ja eräs PPP tunnusta nahkatakissaan kantava korsto lähti eilen poliisin kyytiin kulmilta.... Veti kyllä nätin koukun Reinikaisen leukaan...

      • nuoriso riekkuu

        Mikä se sellainen isänmaan toivo on, joka poliisia lyö? Ai niin. Ikä...


      • isotalon Ana

        nahkatakki korsto saa pataa jo linnassa ja siviilissä odottaa oikea tanhu pohjaalaisittain hehehehehehe


    • ikä 28v

      oliko jani

    • 1j97

      ne on ne patsaan juopot

    • riittanikkelson

      Taasko ne penteleelt räiski haulikolla ? 31-12-01.01 kuulu koko yön kauhea pauke oikein pelotti.

    • horo svetosta

      Ei siellä ammuttu muuta kuin kyrpää valkeen hirven kakoseen

    • Smarketinvastapäätäasuva

      Ollut aika hiljaista tuolla rajapatsaalla eipä ole paljon ppp räjäytellyt pommejaansa.
      Tainnut siirtyä muualle pärisemään :DDDDDD

    • paukkuuniipirusti
    • HuolestunutKansalainen77

      PPP on vieläkin toiminnassa. Se on saatava loppumaan. Olen ymmärtänyt että jonkinlaista huumekauppaa siellä pyörii, kun lenkillä ollessani näin tavaran vaihtavan omistajaa siinä entisen kaupan lastauslaiturilla. Se vihreällä mopolla ajaja vaikuttaa heidän johtajaltaan

      • MCPPP81

        Juuh PPP tulee vielä syrjäyttämään kaikki etelä-karjalan jengit! Nämä eeässää lippittävät korstot vielä valtaavat koko suomen.


    • Kulmienkkk

      PPP on ihan paska jengi!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4955
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3134
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1217
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe