Isokokoinen stringihousuinen mies apparalla, järjetöntä touhua

tyhmäeitarviolla

Wanajafestivaaleilla se meni vielä mauttoman huumorin piikkiin.
Nyt kun sama mies on lasten seassa takamustaan esittelemässä yleisellä uimarannalla lasten seassa, ei riitä edes yritystä ottaa tuota huumorilla.

Tänään lukuisat ihmiset näkivät tämän tumman suomalaisen miehen tekevän jotain todella järjetöntä! Ei riittänyt lihasten esittely sellaisenaan, piti ottaa oikein iso kiven murikka ja nostella sitä rannassa kuin voimamieskilpailuissa. Sitten alkoi kiven heittely veteen. Siihen rantaan, missä pienet lapset uivat ja sukeltelevat. Meillä ja tuttavapiirissäni jo pienille lapsille opetetaan, ettei uimarannalla kiviä heitellä, siellä voi olla koska vaan joku sukeltamassa tms. Tämänpäiväinen kiven murikka olisi saanutkin jo pahaa jälkeä aikaan, kuhmulla ei olisi selvitty. Sopivasti osuessaan, tuo kivi olisi aivan varmasti saanut lapselta hengen pois.

Miehen nähtyään Ihmiset pyörittelivät pääätään tänään niinkuin muinakin päivinä, osa naureskeli selän takana, monet supisivat järkyttyneinä.
Mutta kun kiven heittely alkoi, ihmiset olivat kiukkuisia, ihmeissään, järkyttyneitä. Osa kerkesi huutaa lapsensa pois vedestä ettei käy huonosti.

Kukahan sanoisi tälle "bodarille" että lihaksia voi esitellä peililleen ja treenata salilla tai kotonaan. Mautonta sekä vaarallista

276

10453

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On se tosi vahva

      Jos sillä oli tummat mini stringit, pilottilasit ja tatskoja niin ihan varmasti Rape Rahkoilasta !!

      • nakkimuna

        pikku munasten touhuja:))


    • kesäleski

      Minäkin näin sen apparalla. huh huh!

      ei ollu tatuointeja tuolla tyypillä.

    • Säälittävä A

      Mitä ihmeen lihaksia? Nestettä täynnä koko jätkä. Tuskin nakkailee kiviä enään montaa kesää. Veikkaan että kuolee lähivuosina, jos aikomus on myrkyttää itteensä vanhaan malliin.

    • möhkö

      Ne myrkytkö sitte on pehmentäneet pään? Täytyyhän tollane saada loppumaa, enne ku jotai sattuu sivullisille.

      • Benkki

        Valitettavasti. Säälittävä tapaus.


      • ou nou
        Benkki kirjoitti:

        Valitettavasti. Säälittävä tapaus.

        Onkohan tää yks tietty tapaus....................


      • mmmmmm....nnnnnnnk
        ou nou kirjoitti:

        Onkohan tää yks tietty tapaus....................

        Taitaa olla mä ainaki tiesin jo kuvauksesta kuka kyseessä :-P


    • Rengon mummo

      Miksei näitä atleetteja koskaan käy täällä Rengossa lihaksiaan näyttelemässä. Meillä on omasta takaa vain näitä pitkiä, vaalean ruskeita pitkäpunttisia kalsongeita kesät ja talvet käyttäviä maajusseja. Onneksi eivät sentään Salen pihalla ala ilman päälyshousuja keikaroimaan. Tulisi nyt vaikka Jaakon markkinoille käymään tämä strinksimies.

      • Housumuoti

        Hattulassa näkee vaan teryleeniä


    • joooooooo

      Ei tässä Lihaskimpussa" ole mitään iloa silmälle. Päinvastoin.

    • Onks ne lihasta ees?

      jaa onks se tää Hattelmalantien Hulkki. Ainaskin kolme niskapoimua.

    • Eco stringit

      No ei se stringi poitsu nyt ihan mikään kauhee limppu ole, ego ja kävelytyyli on suurempi kun koko puhalettu barbara stringeissään:)

    • nii i

      ei sen tyypin päähän perille asiat vaikka niistä kuinka sanois

      • nii i

        siis mene perille


    • siis mikä ukko tää sankari on?, itsekkin ihmettelin wanajafestareilla miehen pulleaa olemusta ja kivitalon kokoista egoa, mutta noi stringit ja kivenheittelyt menee jo vähän yli! :D

      • tiiiänkaverin

        Hauskinta (järkyttävintä) ehkä on, että kyseisellä miehellä on myös itsellään leikki-ikäinen tytär. Mahtaa olla isästään ylpee kun vähän isommaksi kasvaa. Kyseessä on kuitenkin lähempänä 40- vuotta oleva ukko. Luulis järjen olevan päässä, mutta ei se ikä vissiin siitä kerro.


    • hattelmalan hulkki

      No, ei se mitään tee loppujenlopuksi. Se on kuin Tony Halme, se menee joka paikkaan, tekee mitä haluaa (laillisesti) toki ja jos jotain kiinnostaa sen puuhailut liikaa, niin anti tulla vaan. Sitä ei kiinnosta muiden mielipiteet, mutta jos joku haluaa moittia sitä jostain se vastaa kyllä teoistaan ja kertoo oman mielipiteensä poliisille. Piikkikuurillahan se on, joten voipi olla ärsy, ei se muuten ilman paitaa kotiin asti vetäis apparalta.

    • Tytti 34

      onko tää apparan adonis sinkku vai seurusteleeko?

      • Ihmettelijä

        Et oo tosissas.


      • Anonyymi

        Seurustelee. Oon siis sen lapsi


    • hämmästelevä

      No siinä vaiheessa kannattaa jo soittaa poliisille, jos ukko alkaa aiheuttamaan vaaraa ja viskomaan pienten lasten täyttämään veteen jotain isoja kiviä, kyllä poliisilla löytyy keinoja steroidipekan kuriinlaittamiseksi!

    • hilda_mummi

      Se on Hämeenlinnan Borat, kuulemma katseli Boratin kulkemista mankineissaan kun oli pillerikuurilla ja sai idean stringeistä. Itse hain äsmarketilta banaanin ja huusin, että tules Borat syömään välillä että jaksat nostella. Sieltähän se tuli ihan kiltisti ja kiitti vielä banaanista. Ihan mukava nuori mies, vähän järkijättö kyllä.

      • Anonyymi

        Vihdoin jotai posiitiivista kait


    • kuuluisuus

      Selvä julkkis kun näin paljon puhuttaa!

    • fox5

      niimpä, selvä julkkis ainakin omasta mielestään! :) meidän muiden mielestä säälittävä huomionhakuinen pölvästi!

    • blue oyster:D

      Siitähän saapi joku poika itteelleen oivan kesämiehen kun siellä hetken vielä pyllyilee. Aika rohkia pitää olla kun miehenä uskaltaa biitsillä tangoilla keekoilla. Muuttuu kiven pyörittely vielä kiveksien pyörittelyksi ja tangat Upsalalaiseksi tankotanssiksi kirjaimellisesti.

    • Bodarit on ääliöitä

      Jos tää hinaaja tulee huomenna tekoaltaan avajaisiin multa lentää ykä. Hormoonihikeä vedessä.

      • antaa kaikkien kukkien..

        Eipä juuri aikuisempaa toimintaa ole täällä huudella harmitustaan jonkun ranta käyttäytymisestä. Olisiko se "vastuullinen" vanhempi voinut käydä paikanpäällä kertomassa mielipiteensä asiaomaiselle. Varsinkin jos selkeästi pystyy näkemään että vaara on todellinen. Ihme jeesustelua!!


    • knyykkeli

      vittu mitä naurettavaa pöyristelyä ja itkua täällä kommenteissa..mitä jos siellä joku nainen olis ollut stringit jalassa kerjäämässä ihailua kropallaan, ihan hirveetä..ja vielä heittänyt kiven veteen niin että varmasti melkeen joku kuoli. sellasta naamapalmua nyt pukkaa että meinaa tulla aivotärähdys..

    • Juti5

      Menkää ny äidit ja isukit sit sanoon ni ei tarvi täällä vinkua ja ihmetellä. Ooksä koskaan edes jutellu bodareiden kanssa.

      • appara <3

        Kyllä hämeenlinnassa on ahdasmielistä ja ankeaa porukkaa.Miksei sais olla erilainen kun muut ja mikä ihme siinä on et joka asiasta pitää porata ja valittaa. Meitä on moneen junaan. Sehän on rikkaus ja varmasti tekee ihan hyvää jäykkiksienkin se tajuta.


    • Näin

      Onhan hän pillun nuolennan suomenmestari vm. 2010 :-o

      Mutta totta on se, ettei oikeastaan mikään ole kohdillaan sen päässä. Ja kiinnostuneille tiedoksi; on se sinkku ja taitaa olla koko loppuikänsä.

      • vierestä seurannut

        Ei vaaratilanne koska matalavesi missä kukaan ei Sukella muutenkaan. Vieressä kaksi lasta oli vieressä joista toinen ko. Henkilön oma, kiven tiputus veteen aiheutti ison loiskauksen josta kumpikin lapsi tykkäsi. Ei vaaraa koska lapset oli riittävän kaukana, kiveä ei tiputettu jos meni liian lähelle.

        surullisia on ihmiset jotka ei ymmärrä erilaista pukeutumista jossa ei mitään pahaa rannalla.


      • IlmiönNähnytItsekin

        Täällä tuntuu olevan suoraselkäisiä ja mukavia ihmisiä paikalla. Kommenteista päätellen osa tuntee kaverin hyvinkin? On vain niin super säälittäviä pellejä nämä muutamat. Suoraan ei kehdata sanoa mitään, mutta tänne tullaan nimimerkin takaa huutelemaan julkisesti kaikki paha mieli pihalle. Kannattaa Apparan-sonnin vaihtaa kavereitaan.


    • Maani74

      Ei sulle itselles tullu mieleen sanoa sille ,että menis muualle??

      • boudari

        Huh huh näitä porukan katkeria vuodatuksia. Analla on aito jenkkimeininki, missään muissa kuin pohjolan synkissä metsämaissa ei kadehdita ja porata jos jollain on mitä esitellä. Itsekin olen bodari miehiä, ja olen oikeastaan kateellinen etten uskalla työnhedelmiäni paremmin esitellä. En tunne kaveria henk.koht, mutta hänellä on oikeaa positiivista asennetta.


      • Marja.
        boudari kirjoitti:

        Huh huh näitä porukan katkeria vuodatuksia. Analla on aito jenkkimeininki, missään muissa kuin pohjolan synkissä metsämaissa ei kadehdita ja porata jos jollain on mitä esitellä. Itsekin olen bodari miehiä, ja olen oikeastaan kateellinen etten uskalla työnhedelmiäni paremmin esitellä. En tunne kaveria henk.koht, mutta hänellä on oikeaa positiivista asennetta.

        Käytätkö sinäkin sellasia hormooneja vai mitä ihmeen pillereitä ne nyt sitten onkaan?


    • _ad_

      pics or didnt happen

    • Hirrrrvee potenssi

      Mimmit käy ainakin ihan kuumana ko. komistukseen. Sinisiä apulaisiakin kuulemma nappailee aina ennen treffejä, joten kyyti on taattua vaatimallekin ladylle.

      • Tsiisus !

        Hahaha.
        Eikö lihakset tartu omiin makkaroihin vai miksi te täällä itkette ?
        Ihan perus, syöt fiksusti ja harrastat vähän muutakin kun sitä salilla käymistä, nimenomaan muutakin kuin käymistä.
        Voimamieslajit on ne millä tulee voimaa sekä lihaa.
        Fitness on taas laji erikseen, sillon kiristellään ja diettaamalla saadaan juurikin lihaserottuvuutta.
        Ootteko te ihmiset vaan niin saatanan kateellisia että pitää oikein värityskynällä väritellä näitä kiven heittelyitä ?
        Menisit sanomaan suoraan asiasta etkä kattelis vierestä peloissas ja järkyttyneenä.


    • läski

      tsiisukselle: kyse taisi aloittajalla olla siitä kuinka aikuiset käyttäytyy julkisella paikalla. meitä ei kiinnosta sun jeejee pipohuppari rusketus salijutut! kirjoita niistä muualle !

    • Ihmettelijä

      Voitko puhua kyseisen hlön kanssa ihan ite? Miten ihmeessä voit valittaa jollain palstalla ja olettaa et joku muu tekee sen sun puolesta?!?!

    • Sattuu
      • Pirteää vaihtelua

        Tästä stringiäijästä sais hyvän vetonaulan Wanaja-festareille. Kyllä riittäis naisporukkaa eturiviin. Osaakse muuten laulaa? No ei sen väliä vaikkei osaiskaan.


    • Arvostan.
      • iranok

        Minusta kanssa ihmisten pitäisi pitää uimarannalla puku päällä (luulitko, että stringit ja itsensä paljastelu ovat tarkoitettu vain naisille?)

        Ja kyllähän nyt sokea Reettakin näkee, josko joku on sukeltelemassa tai ei.

        Ihme kukkahatun vouhotusta taas.


      • Rantaleijona forevö

        Mitäs täällä itketään? Mä päinvastoin näytin lapsille miten kivellä molskuttelu tehdään oikein. Mentiin sivummalle ja katsoin ettei mistään tuu uimareita tai sukeltajia ja käskin kaksi lasta sivummalle tai muuten en kiveä tiputtanu. Toinen oli oma lapseni. Ja kiventiputus tapahtui omien jalkojen eteen. Lapset tykkäs kun iso vesipatsas nousi järvestä. :) Edestäni!

        Valittajat voitte kasvattaa lapsenne pehmustetussa huoneessa 18v ikään ja laskea sitten ulos ja pitää peukkuja että pärjää ulkona. Itse olen joitakin lapsia kieltänyt heittämästä kiviä pituussuunnassa muitten sekaan. Järkipäässä voi tehdä kaikkea hauskaa ja hienoa. (ei oo eka kerta kun voimamies on fiksumpi) ;)

        Ja mitä mun uikkareihin tulee niin keskiviikkokos se oli kun näin rannalla kolme stringit naisilla. HUI HIRVITYS!! Yksi naisista oli jotain viiden lapsen kanssa kahlailemassa järvessä, nyt varmaan ne lapset on traumatisoitunu loppuiäksi ja pahasti.

        Altaaseen ei kuulemma saa mennä pitkissä uimasortseissa koska ne kuljettavat enempi hiekkaa ja nukkaa sun muita epäpuhtauksia enemmän altaaseen eli stringiuikkarit sinnekin parhaat koska vähemmän kangasta vähemmän hiekkaa ja muuta epäpuhtauksia.

        Kaikkia kunnioittaen ja rakastaen: Antti Palmgren (stringimies jumalan armosta)


      • Heh heh
        Rantaleijona forevö kirjoitti:

        Mitäs täällä itketään? Mä päinvastoin näytin lapsille miten kivellä molskuttelu tehdään oikein. Mentiin sivummalle ja katsoin ettei mistään tuu uimareita tai sukeltajia ja käskin kaksi lasta sivummalle tai muuten en kiveä tiputtanu. Toinen oli oma lapseni. Ja kiventiputus tapahtui omien jalkojen eteen. Lapset tykkäs kun iso vesipatsas nousi järvestä. :) Edestäni!

        Valittajat voitte kasvattaa lapsenne pehmustetussa huoneessa 18v ikään ja laskea sitten ulos ja pitää peukkuja että pärjää ulkona. Itse olen joitakin lapsia kieltänyt heittämästä kiviä pituussuunnassa muitten sekaan. Järkipäässä voi tehdä kaikkea hauskaa ja hienoa. (ei oo eka kerta kun voimamies on fiksumpi) ;)

        Ja mitä mun uikkareihin tulee niin keskiviikkokos se oli kun näin rannalla kolme stringit naisilla. HUI HIRVITYS!! Yksi naisista oli jotain viiden lapsen kanssa kahlailemassa järvessä, nyt varmaan ne lapset on traumatisoitunu loppuiäksi ja pahasti.

        Altaaseen ei kuulemma saa mennä pitkissä uimasortseissa koska ne kuljettavat enempi hiekkaa ja nukkaa sun muita epäpuhtauksia enemmän altaaseen eli stringiuikkarit sinnekin parhaat koska vähemmän kangasta vähemmän hiekkaa ja muuta epäpuhtauksia.

        Kaikkia kunnioittaen ja rakastaen: Antti Palmgren (stringimies jumalan armosta)

        Ja On hyvä hieromaan:D


      • Go Ana
        Rantaleijona forevö kirjoitti:

        Mitäs täällä itketään? Mä päinvastoin näytin lapsille miten kivellä molskuttelu tehdään oikein. Mentiin sivummalle ja katsoin ettei mistään tuu uimareita tai sukeltajia ja käskin kaksi lasta sivummalle tai muuten en kiveä tiputtanu. Toinen oli oma lapseni. Ja kiventiputus tapahtui omien jalkojen eteen. Lapset tykkäs kun iso vesipatsas nousi järvestä. :) Edestäni!

        Valittajat voitte kasvattaa lapsenne pehmustetussa huoneessa 18v ikään ja laskea sitten ulos ja pitää peukkuja että pärjää ulkona. Itse olen joitakin lapsia kieltänyt heittämästä kiviä pituussuunnassa muitten sekaan. Järkipäässä voi tehdä kaikkea hauskaa ja hienoa. (ei oo eka kerta kun voimamies on fiksumpi) ;)

        Ja mitä mun uikkareihin tulee niin keskiviikkokos se oli kun näin rannalla kolme stringit naisilla. HUI HIRVITYS!! Yksi naisista oli jotain viiden lapsen kanssa kahlailemassa järvessä, nyt varmaan ne lapset on traumatisoitunu loppuiäksi ja pahasti.

        Altaaseen ei kuulemma saa mennä pitkissä uimasortseissa koska ne kuljettavat enempi hiekkaa ja nukkaa sun muita epäpuhtauksia enemmän altaaseen eli stringiuikkarit sinnekin parhaat koska vähemmän kangasta vähemmän hiekkaa ja muuta epäpuhtauksia.

        Kaikkia kunnioittaen ja rakastaen: Antti Palmgren (stringimies jumalan armosta)

        HYVÄ ANA!! Jatka samaan malliin ja tsemppiä täältäkin suunnasta!! Sun kaltaisia persoonia ei ole ikinä liikaa :)


      • Gayboy_91
        Heh heh kirjoitti:

        Ja On hyvä hieromaan:D

        Juu! Minua kerran hieroi kakkoseen ja aivan vitun kovaa hieroikin. :)


    • Kyllä on naurettavaa parkumista ja panettelua täällä taas. Olisi hauska nähdä jossain kahvilassa noita itkijöitä, jotta voisi mennä viereen, osoittaa sormella ja nauraa pilkallisesti sekä tokaista "tossa on se säälittävä nimimerkki-itkijä suomi24:sta lol".

    • CutAway

      Antti Poika se vähän patsasteli siellä.

    • Mene bb.taloon

      Ei tipu huomioo multa tälläisille kylähulluille.Jos häiriöksi alkaa olemaan, saa maija viedä johonkin hetkeksi rauhoittumaan.Samalla vois joku pitää pikku puhuttelun huomionkipeälle.Vinkin tälle tyypille voisin antaa.Hae bb.taloon.Sinne sovit ja mahdut taatusti.

    • kamelinvarvas1

      Minusta on ihan kiva kattoo pyöreitä pakaroita :D

      • pöööäk

        naisille myös stringit eikä mitään mummosimmareita


    • piävikasille akoille

      GeneSimmons

      Eikö ihmisillä ole muuta tekemistä..
      26.07.2014 10:42:35
      ..kuin kytätä mun tekemisiä. Pitäisivät huolen omasta suolestaan 24h.
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/12384116
      Kylläpä mun tekemiset herättää huomiota kukkahattutädeissä.
      Ihmisistä on hirveetä jos olen stringiuikkareissa rannalla. Itse näin yks päivä kolme naista samalla rannalla stringibikineissä eikä mua haitannu yhtään.
      Ton suoli24 avauksen kirjoittaja on kyllä niin vääristellen kirjoittanu ton vielä että huh huh.. Vastasin sinne äsken nimimerkillä Rantaleijona forevö

      KOMMENTIT

      26.07.14 11:08 < Messucher > : Tommosessa on kyse vakavista päävioista. Olisi oikeasti äärimmäisen hauskaa nähdä millaiset henkilöt ovat kyseessä. Mutta eihän paskiaiset koskaan uskalla naamaansa näyttää todellisen minänsä yhteydessä :DDD
      26.07.14 11:08 < Dobermann > : Ainakin omalla nimellä vastasit mikä hatun noston arvoinen asia nykyajan netissä. Jos oikeasti menty sivummalle tiputtamaan kiveä, nii mikä ongelma ? Saattaisin ymmärtää jos keskellä rantaa/ihmisten keskellä,sitä tekis et hermot menis. Menee jo hermot niihen frisbeen heittelijöihin ja pallon potkijoihin, jotka ei olekkaan niin taitavia kun luulivat ja peliväline on muitten takaraivossa
      26.07.14 11:07 < penis_in_pussy > : mutta kaikki julkisuus on hyvästä, ehkä tämä kalabaliikki koituu vielä hyödyksi
      26.07.14 11:06 < penis_in_pussy > : first world problems
      26.07.14 10:59 < Messucher > : xD Gene pitäs kyl laittaa myyntiin maalaismarkkinoilla rengiksi!
      26.07.14 10:58 < Susivuoto > : Rengon mummo tilas sut jaakon markkinoille esiintymään!
      26.07.14 10:56 < Susivuoto > : Genestä kyllä tulee vielä suuren luokan julkkis!!! Mene Bigbröteriin!!!
      26.07.14 10:55 < Susivuoto > : Hitto että lensi spermat näppäimistölle :DDD Apparan Adonis ja Hultamalantien Hulkki:DDD
      26.07.14 10:49 < Messucher > : Normipaskasakkia, ei niistä tarvitse välittää, ellei halua rähistä huvin vuoksi :D
      26.07.14 10:51 < Onlinemr_35_ > : hymyssä oli kans mielenkiintonen juttu....käykääs lukemassa verkossa..
      26.07.14 10:47 < Pertta69 > : Ihmiset huusi kuin hyeenat, mutta ei tämä neropattiporukka piittaa mitään; eksäni soitti poliisit, mutta eihän ne tulleet. Isolla rahalla saa parkeerata saunomaan ihan tasan minne huvittaa.
      26.07.14 10:50 < Pertta69 > : On uimarannoilla suurempiakin ongelmia kuin bodarin pyllynposket. Vuosia sitten Pälkäneellä joku kusipääporukka ajoi ökypaatillaan suoraan keskelle lasten uima-aluetta.

    • Hakkakuttu

      Kerro nyt, montako naista olet kaatanut? Ja montako ajattelit vielä kaataa?

    • dydy

      Hahah, Gene pääsee vielä seiskaan joskus ;)

      Kateellisten panettelua koko ketju! Mut antaa ihmisten puhua jos ei ole omaa elämää :)

    • Henkilokuva

      Henkilökuva televisioon, niin ihmiset saavat tietoa henkilöstä stringien sisällä. Ei ole elämä aina ihan helppoa Genelläkään.

    • Noista sais tehtyä hyvän digiajan Pekka Saurin. Iltateeveessä joku kunnon emppakasvo haastattelisi alkuperäistä kirjoittajaa, jonka jälkeen muut sätkyn saaneet saisi soittaa studioon ja tilittää omaa kokemustaan :DDD

      "No oli se nii kauheeta ku ne lapset sillee nii ku, niillä oli kivaa siellä...ja sit muutki lapset katto niiku et tossa on kyllä vahva mies."

      "Mää nii ku haluisi et mun lapsilla olis semmone isi, mut em mää uskalla mennä juttelee sille mitää nii ku."

      "En ole koskaa nähny miehen pakaroita sillee, saunassa en kehtaa oman mieheni pakaroit nii ku kattoo sillee tai tällee, ja sängyssä jos ollaa sillee, nii en edes uskalla sit nii ku koskettaa niitä sillee, mut ku näin Gene pakarat, nii tuntu et pääsi pieni pisu ja teki mieli mennä nii ku sillee tai tällee koskettaa nii ku".

    • Herää kysymys kuka heitti ensimmäisen kiven ja minne :DDD

    • Leeloo

      Minutsa kaikki olisi vaan ihanasti ja rakastettas toisiamme.

      • Gene

        Niinpä!


    • Paljon nähnyt

      Tämä on just tätä, Hämeenlinnassa jos olet vähänkin erilaisempi, niin shittiä tulee oikein urakalla. Jos taas olet tavis ja kuljet tavisvaatteissä, olet hyvä tyyppi. Käykää hei oikeasti muualla katsomassa miten ihmiset elää ja ottakaa opiksenne. Hämeenlinna on kaavoihin kangistunut, kateellisten ja panettelijoiden kaupunki, sorry vaan.

    • Mr. Torttu

      Taisi Ana(-bolinen) itse aloittaa huomionkipeänä kaverina koko keskustelun.

    • Pirjo .

      Näin oletettavasti saman tyypin apparan altaan avajaisissa. Näky oli oikeastaan koominen. Ei taida reppana ymmärtää kuinka hölmöltä näytti.

    • viesti katos

      Mihis se viesti hävis, jossa viitattiin Hymyn sivulle? Siellä joku AlastonSuomi -uros myös...

    • kiertis
    • stringiperse

      Kyseinen jätkä on niin täynnä itseään, että ei tajua muiden ihmiseten tajuavan, kuinka tyhmältä se näyttää muiden silmissä.

      Luulee olevansa joka naisen kostea päiväuni. Niin levee jätkä, että jonkun pitäisi tiputtaa se maan pinnalle... naurattaa ihan tollanen turhanpäiväinen elvistely.

      • anabanabumbum

        "Luulee olevansa joka naisen kostea päiväuni. Niin levee jätkä, että jonkun pitäisi tiputtaa se maan pinnalle... naurattaa ihan tollanen turhanpäiväinen elvistely. "

        Mieluiten ihan ykkösellä rystysiä käyttäen


      • knyykkeli
        anabanabumbum kirjoitti:

        "Luulee olevansa joka naisen kostea päiväuni. Niin levee jätkä, että jonkun pitäisi tiputtaa se maan pinnalle... naurattaa ihan tollanen turhanpäiväinen elvistely. "

        Mieluiten ihan ykkösellä rystysiä käyttäen

        http://siliconangle.com/files/2013/04/internet-tough-guy-300x240.jpg


      • Voi teitä sankareita
        anabanabumbum kirjoitti:

        "Luulee olevansa joka naisen kostea päiväuni. Niin levee jätkä, että jonkun pitäisi tiputtaa se maan pinnalle... naurattaa ihan tollanen turhanpäiväinen elvistely. "

        Mieluiten ihan ykkösellä rystysiä käyttäen

        Anabanabumbum ei muutakuin ens kerralla koittaan pudottamaan omilla rystysillä ykkösellä, vai eikö susta oo muutakuin anonyymisti huuteleen?? Taitaa olla alla olevan kuvan kaveri :)


      • Internetin sankarit

      • Antin fani

        Voitte mennä sit koittaa pärjäättekö antille kun niin paljon väitätte.
        Eikä antti ole tehnyt mitään väärääkään.


    • no höh :(

      Ikävää käytöstä tommonen kehitysvammaiselle täällä naureskelu... :(

    • Häärmäläinen

      Joo, en ymmärrä miksi täällä Noin kovasti nauretaan kehitysvammaiselle, joka haluaa käyttää stringejä yleisellä uimarannalla yms. Koittakaa nyt osoittaa hiukan ymmärrystä. :/

      • Bodari

        Pitikö jonkun pellen taas tuoda tuo turpaanveto kortti esille.. vieläkun näistä vinkujista olisi jossain edes sen verran miestä että pärjäisi edes keskiverto naiselle. En ymmärrä miten joillain voi ottaa niin koville, jos jollain on vähän spiidoja pienemmät uikkarit jalassa ja kävelee reteesti. Ottaako se niin paljon oman itsetuntonne päälle, jos jollain on mitä esitellä, ja on sen verran mies ettei välitä toisten kritiikistä. Hatunnosto Antille, näitä vinkujia löytyy aina vaikka näkyvyyttä olisi minkälaista tahansa.


    • Antti Palmgren

      Kertokaa nyt itkettekö naistenkin käyttäessä stringejä? Missä tasa-arvo? :)
      T: Antti (jokaisen naisen kostea päiväuni)

      Ps. Oon sinkku! Naiset rohkeesti jutulle jos haluutte tutustua.

      • herra atlas

        Perus Hämeenlinna meininki. Itkijöitä ja vinkujia riittää. Hyvä Ana.
        T. Herra Atlas :)


    • Iceman__

      Nyt kuule kaikki nukkumaan, kännissä hukkumaan ja mieti miten karvanopat hyllyy kun rapsutan mäkkärin edessä autokaistalla pyllyy ja tokaisen: kaks big mäk ateriaa. Tarinan opetus: pitäkää itsestännekerran olin bajamajassafrican norsuista. Norsueläinten esi-isät jakautuivat kolmeen ryhmään 3-5 miljoonaa vuotta sitten. Näistä kolmesta ryhmästä Loxodonta tuotti afrikannorsut, Elephas aasiannorsut ja Mammuthus mammutit

    • Icemaniceman

      aamulla heräsin niin aurinko paistoi ja orava puriminua anaaliin ja sitten pistin munan tirisemään vohvelirautaan ja hikisetmiestringit tungin suuhun ja menin uimarannalle ja kaadoin pierua jäätelömyyjälle ikeniin ja poliisinainen tuli maijalla.ja pisti taaserin palleihin ja sitten iski tulta ja anaali aukaisi ja tukkirekka.ajoi sisään....,,,,....

      • Iceman___

        you are the real one!! O.O j


    • eräs tytteli

      Tikusta asiaa. Hävetkää te kun ette elä niin kuin haluatte, vaan kuinka halutaan. Stringimies on pop.

    • nainen tuntematon

      Antti on ehdottomasti paras panoni ikinä! Osaa käyttää meisseliä just niinkun nainen haluaa. Kannattaa kokeilla :)

      • oma kehu paras kehu

        Et varmaan tiennyt, mutta nainen ei varmaan noin asiaa ilmaisisi.


      • huhut kertoo

        No aika pieni sillä on kuulemma ja kaikki muijat on ollu jotain mielenterveyspotilaita. Et siitä vaan jonoon, eihän tollasta dillee kukaan järkevä nainen kattele pitkään.


    • Souvenir

      Jotenkin vaan pitäis koittaa ymmärtää Näitä " ison egon " janttereita. Syömänsä mömmöt on tehneet tehtävänsä myös pään sisällä ! Ei ne enää ole ihan irl . :D

      • myötähäpeä,,,,

        Kivien heittelyn jotenkin ymmärtää, mutta kukahan nuo kömpelöt muka naisten kirjoittamat kommentit on yöllä tehnyt :D


      • hauis50+
        myötähäpeä,,,, kirjoitti:

        Kivien heittelyn jotenkin ymmärtää, mutta kukahan nuo kömpelöt muka naisten kirjoittamat kommentit on yöllä tehnyt :D

        Usko tai älä, mutta hän on yksi Hämeenlinnan kovimpia panomiehiä. Keski-ikäiset ja mikseivät nuoremmatkin naiset tykkäävät tuollaisesta lihaksikkaasta ja miehekkäästä olemuksesta. Karu totuus on myös se, että kovalla itsetunnolla sitä kovaakin pääsee useammin käyttelemään.


    • tytsy93_jarppi

      Eiköhän hänen runsas naisten kaataminen ole todistettu, ellei sitten ole ikää kuin täällä trollaamiseen.

    • syvä myötähäpeä
    • minä

      muistakaa: kirjoita tänne vain mitä olet valmis sanomaan kasvotusten. nämä alkaa olla jo kunnianloukkauksen puolella jos tämä kaveri haluaa laittaa eteenpäin. jos minusta kirjoitettaisiin täällä moisia henkilökohtaisuuksia niin rosiksessa tavattaisiin. miettikää vähän mitä kirjoitatte tänne ! ja jos täällä on joku moderaattori niin voisi poistaa koko ketjun. aloittaja oli asiallinen mutta sitten lähti käsistä !!

      • määdmx

        Samaa mieltä. Aivan typerää täällä puhua ja herjata ihmistä, ketä ette edes tunne. Tän koko ketjun vois painaa vessasta alas!


    • Antti Palmgren

      Siis älykäshän ottaa stringeissä aurinkoa jos sitä haluaa eikä koita ottaa sitä paljon peittävissä vaatteissa. Ja lakia en riko kun pysyy sukuelimet piilossa. Ja huh huh kun oli tänäänkin apparalla upee kroppainen nainen stringeissä. En pidä häntä silti yhtään "aivottomana". Toki minäkin positiivisesta huomiosta tykkään. (kukapa ei)

      Festareilla pukeutumiseni oli mielestäni festarimeininkiä ja hauskaa. Satoja peukkuja näyteltiin ja varmaan 80 yhteiskuvaa mun kanssa haluttiin ottaa ja ihmiset hymyilivät. Vain neljä negatiivista palautetta tultiin festareilla sanomaan ilman että olisin mielipidettä heiltä kysynyt ja he kaikki oli naisia ja käyttivät todella törkeää kieltä. Tuntu että kohta ne kuristaa mut. :D Oli siis kolmen ryhmä ja yksi yksittäinen nainen.

      En vieläkään ymmärrä mikä siinä on niin hirveetä jos treenattu ihminen kulkee niukissa vaatteissa? Jos hyväkroppanen nainen on stringeissä niin onko se ihan pipipää?

      Tänään muuten olin illalla apparalla niukoissa farkkusortseissa niin yhdet tytöt otti salakuvan ja kärähti mulle siitä ja punastelivat ni sanoin että saa musta muutenkin kuvan ottaa kuin salaa. Ja tuntuivat tykkäävän tyylistäni. Toinen tapaus heti perään kun menin vessaan niin siinä edustalla toisia tyttöjä oli ja supisivat jotain niin kun tulin vessasta (olivat odottaneet) Niin pyysivät että voinko olla heidän kanssa yhteiskuvassa ja suostuin ja kiittivät lopuksi.

      Ois kiva kun te joita niin kauheesti haittaa tyylini niin tulisitte siitä mulle puhumaan. Mä saan livenä tua vaan kannustusta 99% ja 1% negaa.

      • tiedänvss

        Valitettavasti yleisellä rannalla liiallinen paljastavuus herättää paheksuntaa. Oli se sitten mies tai nainen. Eteenkin kun mies kulkee lasten seassa stringeissä, herättää se aina hieman pedofiilisia epäilyksiä. Sama kun kommentoit naisen stringeistä ja itsessäsi heränneistä seksistisista ajatuksista häntä kohtaan. Mielestäni se ei vaan kuulu lasten keskelle. Festareilla fine, omassa pihassa tai aikuisten keskellä fine. Sellainen tämä yhteiskunta vain on. Ja kyllä, voin sanoa sen sinulle myös päin naamaa, jos satun näkemään.


    • lisää tällaisia

      jos joku pelkää lapsensa traumatisoitumista siitä että näkee miehen stringeissä, niin sehän on just päin vastoin. Nyky nuorisolla on hirveet pukeutumis paineet. Telkkaristakin tuli alku vuodesta ohjelma jossa haastateltiin nuoria, ja kysyttiin kuinka pukeutuminen tuo paineita, varsinkin tytöt vastasi että ennen koulua miettii neljästä eri vaihtoehdosta mitkä laittaa päälle, koska ei halua erottua porukasta jotta ei tule kiusatuksi. ja muutenkin nuorisossa on hirveesti ulkonäköpaineta, tytöt sairastaa anoreksiaa, koska pitää olla mallin mitoissa että tulee hyväksytyksi porukkaan. Nyky yhteiskunta luo nuorille suunnattomat paineet, koska annetaan kuva että jos olet erilainen kun muut sua hyljeksitään. tällaisia tyyppejä kuin Antti pitäis olla enemmänkin, jotka näyttää että asioita voi tehdä toisellakin tavalla, ja olla ylpeä siitä. Ihmiset missä on sitä suvaitsevaisuutta???

      • Thumbs Up!

        jos joku voisi noista vastaan olevista kertoo, mitä lakia tää kaveri on rikkonu?muutakuin pahoittanu sinun mielen suunnattomalla itsevarmuudella, vai mistä moinen kiukku?

        tosta mistä tää on lähteny liikkeelle, en näe mitään laitonta,
        A) Stringit uimarannalla/puistossa ei ole kieletty
        B) Kiven heittäminen veteen ei ole kiellettyä varsinkin kun varmistaa että ketään ei oo vieressä tai sukeltamassa.

        Ja jos joku pelkää nyt että jokainen lapsi heittää kiviä veteen kun tää kaveri näytti muutamalle kuinka loiskahtaa, niin huh huh! Sithän pitäis huolestuu jos ne näkee telkkarissa esim toiminta sarjan mainoksen jossa toista hakataan, ei kai ne rupee heti hakkaamaan toisia.

        PS. kyllä meillä likka kiviä heittää veteen ja saa heittää, opetettu että tarkistaa aina eka ettei ketään ole alla vaan. eli ei muutakuin kasvattamaan niitä lapsia siihen järveen viereen eikä rannalta viltin päältä huuteluun.

        vastauksen kun saisi vielä koko nimellä, mutta se taitaa olla liikaa pyydetty, selän takaa/ anonyyminä huutelu on senverta turvallisempaa??? vai antaako joku rohkea kasvonsa näille huutelijoille?? Ite en nimellä kirjoita koska tän kaverin toiminta ei haittaa.


      • Säälittävää

        Huomionkipeä reppana!


    • JarkkoN

      Heh-heh-heee. Moro Gene! Kaikkea sitä täältäkin löytää. (sain pienen vinkin, kuka nyt täältä tämmösiä muuten löytäis)

      Taidan kerätä helpot rahat pois. Onkohan tuo 1500€ vihjepalkkio vielä voimassa? Pitihän se arvata että se olit sinä joka siellä Denverissä piinasit ihmisiä viime vuonna. On kyllä aika samannäköinen pärstä piirustuksessa, ota kohteliaisuuksena että on mainittu pari-kolmekymppinen mies.

      http://www.stara.fi/2013/03/09/mystinen-stringimies-piinaa-kylayhteisoa/

      Minä tapasin tämän Stringi-Antin tuossa hetki sitten alastonsuomen sivulla. Äijä ärsytti minua meidän ensimmäisellä treffeillä niin paljon että päätin vattuilla hänelle hieman, mutta vaikka melkein parhaani yritin niin mies ei hermostunut mistään eikä vattuillut mitään takaisin. Kirjoitin hänelle jopa kauniin rakkausrunon minkä voin laittaa tännekin toiseen viestiin jos vielä löydän sen. Siltikään mies ei hermostunut minulle vaikka tarkoituksella yritin saada veren kiertämään. Nykyään ollaankin sitten parhaita kavereita, ja olisin saanut Antilta juhannusaattona kauniin kukkaseppeleen päähäni, mutta treffimme peruuntui viime hetkillä. Tuo taisi olla hieman keksittyä tarinaa, kyllä minä olen kuullut että Gene on ihan a-rapun miehiä, ja että naiset ovat aina lähteneet tyytyväisinä kotiin noilta vahvoilta käsivarsilta. Kai minäkin kävisin panemassa tuota voimamiesten suomenmestaria jos minä olisin nainen, no en tiedä, no kyllä olisin jo siellä ravihevosen selässä. :D

      Enpä nyt jaksa puuttua siihen mitä täällä on muut kirjoittanut. Mutta luulisi jokaisen ainakin ymmärtävän ettei toisten facebookeja laitella esille ilman kyseisen henkilön lupaa. Mitä nyt muutamiin negatiivisiin juttuihin tulee, niin muista Gene että huonokin mainos on aina loppujenlopuksi mainos muitten joukossa. Ajelin tuossa kolmostietä myöhään ja ihmettelin mikä hemmetin autojono tähän aikaan on ehkä noin 5km matkalta etelään Tiiriön abc:ltä. Selvisi tuokin kun seurasi autoletkaa niin Genen ovelta kärkiauto löytyi. On se kova!

    • JarkkoN

      Muistatko vielä Gene mistä meidän rakkautemme lähti liikeelle? Et koskaan edes kiittänyt runosta. Tuntuu aika kurjalta kun ihastus jättää kokonaan huomioimatta. :D

      Tällaisen kauniin romanttisen runon tein Antille, sain siitä muuten alastonsuomen moderaattorilta varoituksen, mikä oli myöhemmin ratkaiseva asia poistaa minut koko sivulta.



      Kun sinut ensimmäisen kerran löysin blogiviidakon joukosta,
      ajattelin että voisin vaikka ottaa bannauksen suunsoitosta.
      Sain heti käsityksen että kuvittelet itsestäsi liikaa,
      eikä tuolla tavalla itsellensä saa edes vanhaa piikaa.

      Sinä kuulit että olet ollut unissa ilahduttamassa useita naisia,
      oletko varma ettei ollut niinkuin yleensä niitä kamalia painajaisia?
      Ihmettelet miksi he eivät halua sinua ikinä livenä tavata,
      ei tarvitse kun blogejasi lukea niin voi sen syyn jo arvata.

      Sitten minä näin sinut perse pystyssä auton peräkontissa,
      eikä tämä näky vaikuttanut mihinkään minun housunpuntissa.
      Jäin miettimään miksi mies käyttää naisten stringejä,
      vai onko tämä tapa osoittaa että on hämptonin kingejä?
      Perse oli iso kuin pallokala, ja meinasi tulla masennus,
      sitten tulikin jo kiire vessaan, se olikin oksennus.

      Yritit tehdä kauppoja mukavan naisen kanssa, olisiko ollut nimenä Seija?
      Teit kuitenkin pahan virheen ja vastasit, ettet ole mikään pelastusarmeija.
      Neiti olisi halunnut sinulta hyvää palvelua, ja monta mottia polttopuuta,
      muutti mielensä kun ei ollut lihaksia käsivarressa, vaan pelkkää luuta.

      Luulin pitkään että olet vain tyhmä basisti,
      mutta huomasin että olet myös ikävä rasisti.
      Voiko ihminen sille mitään minkä värisenä syntyy?
      Tuolla ajatusmaailmalla litsari poskelle ja titityy.
      Tekikö hän jotain pahaa sinulle tämä rannan mies tummaihoinen,
      vai iskikö kateus kun tajusit että kikkeli on isompi kuin toinen.

      Miksi rannan naiset haluaisi laittaa sinulle selkään aurinkorasvaa?
      Monille miehille saattaisi toisaalta homma maistua ja vehkeet kasvaa.
      Nuoret tytöt naureskeli kun keski-ikäinen mies veti tangat perseessä,
      ei yllättäisi jos naiset katosivat, ja ranta tyhjeni käden käänteessä.

      Ajattelit lähteä Huittisiin kasvattamaan ruista ranteeseen ilman pankkilainoja,
      suosittelin jo aikaisemmin ottaa varovaisesti ja käyttää 1kg käsipainoja.
      Iltaisin terassit jätetään väliin, ja vältetään kännirumba,
      dvd sisään ja pylly heilumaan, sinun uusi harrastus on zumba.
      Ehdotin sinulle myös että hyvää liikuntaa olisi rengas nimeltä hula-hula,
      toisaalta enhän voi tietää ehditkö tähän kaikkeen, vai iskeekö aikapula.

      Riittääkö gaiffarilla huumori tähän runoon, sen meille aika näyttää,
      on minulla monta muutakin korttia taskussa, mitkä voin tarvittaessa käyttää.
      Ei tällä ollut tarkoitus aiheuttaa kenellekään mieltä pahaa,
      joten älä nyt ainakaan ihan heti minun nakkiani irti sahaa.

      Gene ja minä taidamme olla loppujenlopuksi hyvin samanlaisia,
      minähän koitan tällä vain lirkutella kaikkia as:n ihania naisia.
      Olen kuullut että Gene on livenä varsin mukava ja ihan hyvä jätkä,
      vaikka onkin markka-viiskyt pituinen kukkakepin kokoinen pätkä.



      t. JarkkoN (R.I.P) elinikäinen porttikielto as:lle

    • Antti Palmgren

      No johan kirjotti Jarkko runon! :)

    • otan osaa,,,,

      Mitäs vikaa tuossa miehessä on,osaa ajaa crossiakin.Kai miehilläkin on oikeus pukeutua viekoittelevasti.
      Onhan se varmaan pelottavaa ihmisten mielestä jos jollain on bonuskorttien sijaan stringit ja oma persoona.Hänenlaisia ihmisiä kaivataan lisää,tuskin tuo kaveri ketään satuttaa sillä jos on jalassa erilaiset housut ja kova itseluottamus.

    • Muotiguru

      Stringien voittokulku

      1980-luvun loppupuolella tämä vaatekappale oli raivannut tiensä läntiseen maailmaan ja stringit tulivat yhä suositummaksi alusvaatemalliksi 1990-luvulle asti. Vuodesta 2003 lähtien stringit ovat olleet eniten myytyjä naisten muotituotteita. Stringien suosiota kasvatti niiden huomaamattomuus muodissa olevien ihonmyötäisten tai vaaleiden housujen tai hameen alta. Stingejä käyttävät nykyään eniten bi- miehet ja naiset. Stringeillään he viestittävät, että kaikki käy, edestä ja takaa.

      • fjfjfj

        Ei varmasti oo Gene monen nainen päiväuni. Oksettavan näkönen ukko, luulee ittestään vähän liikoja. Ihme ku kukaan nainen ei huoli. Katse peilii. Ja jututkin on kun 15v tasolla.


      • HeteroM

        Joissain tietyissä piireissä Hämeenlinnassa ko. tyypistä käytetään nimitystä anaaliantti. Hän on alistuvien miesten päiväuni ja naisten painajainen.


    • Surullista

      Selvästi huomiota kaipaava surkimus päätellen kirjoituksestaan. Mummun tai äitin sylkkyyn olis tarvis.
      Lapsen tasolle jäänyt!

    • Antti Palmgren

      Ootte vaan kateellisia mun rusketuksesta!

    • Siitäs saat

      Sulla on sitten vuoden päästä melanooma.

    • ahvenisto

      Tunnen Antin.Hyvä tyyppi ja huumoria riittää.Ei kaikkien tarvi ollla samanlaisia hapannaamoja jotka ei muuhun pysty kuin arvosteleen muita.Eläkää omaa kuivaa elämäänne ja älkää antako muiden häiritä.terv.nimim.kukkakepin paikka on kukkaruukku

      • eeeeeeeeee

        Kumma ku se ei akkaa löydä ku on Nii hyvä tyyppi. Netissä se antaa todella idiootin kuvan itestään. Hml on pienet piirit, juorut kulkee nopeeta.


    • Antti Palmgren

      Oonkohan mä liian nirso sitten..? Tai sit jutut (juorut) vähän muuttuu kateellisten suusta toiseen ja naiset saa väärän kuvan musta. En mä tiä. Joku oma kulta ois kyllä kiva löytää. Joku joka ei eläis miettien mitä muut ajattelee.

      • eeeeeeeerr

        Kuka sulle ois kateellinen. Et käy vakitöissä, eikä muutenkaan elämä 10 arvosta ole. Elämä ei pyöri bodaamisen ympärillä, tuut sen joskus huomaan.


    • Antti Palmgren

      Mutta oon mä onnellinen ja elämä "rock'n rollia"!

      Mistä sitten angsti mua kohtaan koska ei kateus?

      Ps. Elän mieluummin leijonana 60v kun lampaana 80v :D

      • eeeeeeeeeeee

        Juntteus on yks mitä voi sanoo. Enemmän myötähäpeyttä ihmisiltä ku kateutta. Et vaikuta viesiten perusteella onnelliselta mut sama se.


      • Viisas Harri

        Olis kiva päästä kysymään sun mielipidettä tosta iästä, kun olet 59 v. Taitais itku tulla. MIetti nyt vittu jätkä vähän terveyttäs pidemmällä tähtäimellä. Ei se, että olet iso gorilla tee susta varmaan yhtään sen haluttavampaa naisten silmissä, kun et olisit niissä mitoissa, kun ton sun typerän touhun aikoinaan aloitit. Niihin aikoihinhan sulla oli oikeasti nätti kroppa. Toi "ilmapallomeininki" oli -90 luvulla pop, ei enään.


    • Antti Palmgren
      • eeeeeee

        Ei varmaan kukaan olettanutkaan,että ymmärtäisit .


    • che

      Niin joo, jonkun on vaan sanottava/ kirjoitettava se julkisesti kun se stringihörhelö ei itse sitä tajua, mömmöt on vieny 3/4 aivokapasiteetistaan.
      Palkkää myötähäpeää , kateellinen ei voi olla mistään. :/

      Näyttäis että saa sen Naisen, mutta kun ei niin ei, kukaan itseään vähänkin kunnioittava Nainen Ei ala tuollaisten "miesten" hyppyyteltäväksi.

      Voi surku millasia ne mömmöt ihmisestä tekee. :(
      Sääli on sairautta mutta, säälittäähän tollanen.

      • Droppi13

        Haha, hormoonit sekoittavat pään? Vaikutus on samaa luokkaa kun naisten E - pillereissä.. Eipäs ihmekään kun kaikki naiset ovat niin sekopäitä, mömmöt ovat sekoittaneet päät.

        Ps. Älkää jakako tietojanne, jos teillä ei ole minkäänlaista hajua asiasta. Vituttaa lukea urpojen viestejä, joiden tietotaso aiheesta on puhdas 0


      • Höylä Harri
        Droppi13 kirjoitti:

        Haha, hormoonit sekoittavat pään? Vaikutus on samaa luokkaa kun naisten E - pillereissä.. Eipäs ihmekään kun kaikki naiset ovat niin sekopäitä, mömmöt ovat sekoittaneet päät.

        Ps. Älkää jakako tietojanne, jos teillä ei ole minkäänlaista hajua asiasta. Vituttaa lukea urpojen viestejä, joiden tietotaso aiheesta on puhdas 0

        Et taida poika tietää, mistä puhut. Korvaushoito ja tollainen älytön buustaaminen on kaksi ihan eri asiaa.

        Niin ja kerroppas, mistä niitä ns. aitoja lääketehtaiden horkkuja saa ostaa? Voin kertoa sulle, että et ainakaan mistään hämeenlinnan horkku kauppiailta. Lähes kaikki kadulla liikkuva tavara on amatöörien kellari labroista, mistä et ikinä tiedä, mitä ne todellisuudessa sisältävät.


      • pipipääää
        Droppi13 kirjoitti:

        Haha, hormoonit sekoittavat pään? Vaikutus on samaa luokkaa kun naisten E - pillereissä.. Eipäs ihmekään kun kaikki naiset ovat niin sekopäitä, mömmöt ovat sekoittaneet päät.

        Ps. Älkää jakako tietojanne, jos teillä ei ole minkäänlaista hajua asiasta. Vituttaa lukea urpojen viestejä, joiden tietotaso aiheesta on puhdas 0

        Ai sama vaikutus? No hö! Miksen mä saa samanlaisia lihaksia mun e-pillereiden kanssa kun miehet teston kanssa? Ai no mut oks estrogeeni ja testosteroni sama asia?


    • brunaa siinäkin sais

      Lapsekkaalta todella vaikuttaa tämä Antti. Miksei noin raavas mies käy töissä? Noilla lihaksillahan voisi vaikka työnnellä mummoja - siis ulkoiluttaa vanhuksia. Olisi mummoillekin silmäniloa (ehkä). Ja papoille toki!

      • Baywatch HML

        Jos samaistuu Kalifornian rantapoikiin, ei jouda kakanhajuisia vanhuksia lykkimään.


      • eeeeeeeee

        Totta. Se on työtön retku eikä naisetkaan tollasta huoli.


    • String

      Johan on ketju :D
      Näin Antin Wanajassa sekä Apparalla. Siistii, että joku uskaltaa tässä tuppukylässä olla erilainen. Rohkea jäbä. AS:n kunkku.
      Onkohan viikonloppuna kaupunkimaralla vielä sitä naamiashommaa? Voisin lähteä Antin kanssa kirmailemaan stringeissä :D

    • Monenlaista nähneenä

      Tämän viestiketjun sisältö kertoo hyvin suomalaisten ahdasmielisyydestä. Ok, onhan nuo varmaan niukat uimahousut ja vastenmieliset takapajuisten valtavirtasuomalaisten mielestä, mutta jos naiset/miehet tykkäävät niitä käyttää niin heidänhän päänvaiva se on, ei muiden. Vastaavaa jos olisi tapahtunut ulkomailla tai etelän maissa, niin tuskin olisi ylittänyt edes minkäänlaista juttukynnystä. Minun maailmaani ei kaada tai mieltäni järkytä, mutta näemmä taas niin monen muun...

    • eeeeejj

      Olen ihan samaa mieltä ,jos joku haluaa näyttää hölmöltä idiootilta ei se mua haittaa.
      Ja sille itselleenhän siitä ei ole haittaa ,kun ei tajua sellainen olevansa .

      Enkä nyt tarkota ketään henkilöä erityisesti, vaan yleensäkin .

    • Antti Palmgren

      Se joka toista haukkuu on ite.

      Ja muutenkin te jotka mietitte miltä näytätte ja mitähän muut teistä ajattelee ni te ette anteeks nyt vaan kykene elämään täysin onnellisina.

      Tehkää mitä haluatte ja olkaa millasia haluatte/kykenette kunhan ette muille pahaa aiheuta niin sieltä se todellinen onni löytyy.

      • OJL

        Hyvä Antti, jatka samaan malliin. Näitä tiukkapipoisia valittajia ja inisijöiä löytyy aina, kuten tämä avaajakin ilman muuta on.
        Eipä ollut vellipöksyllä kanttia tulla sinulle naamatusten inisemään, vaan piti tulla tänne itkemään. Huumorintajun puute aiheuttaa ahdistusta ja ahdistusta potee tämä avaajakin. Voipa olla, että hepun vaimo katseli sinua vesi vesi kielellä ja on kyse mustasukkaisuudesta.


    • Vastuuta

      Hei Hämeenlinnan Hulkki. ootko ikinä miettinyt sitä että jos Euroopassa on arviolta 35% kaikista sairauksita päänsisäisiin toimintoihin eli neurolookiaan liittyviä että vaikka se olisi sinulle ja monelle muulle ookoo niin näyttämällä esimerkkiä voit olla
      varma et joku toinen viskelee vuoden parin päästä muka paremmi jolla ei ole huomiokyky ihan yhtä kohillaan? tai tekee muita sekoiluitas? Kantsisko sen takia tällaset jutut jättää tekemättä tai ainakaan levitellä enää sitte? Onkse kiva olla
      sitten se, joka anto idean. No tuskin. Kaikki ei oo yhtä vahvoja ja hyviä kuin sä. Mut halu olla parempikin on ihan varmana. Jos ei kukaa paikalla katselleista niin viimestään kun levisi tänne ja alastomaan pidettiin huolta että niin todellaki joku tulee
      tekeen.

      • sama.

        kato jos sä näit kuinka joku teki sen jätkäporukas ja sä teet jo ihmisten aikaa rannalla niin seuraava pistää taas paremmaks ja viskelee sitä ihmisten vieres isommalla ku sä.


      • mistä näitä sikiää!
        sama. kirjoitti:

        kato jos sä näit kuinka joku teki sen jätkäporukas ja sä teet jo ihmisten aikaa rannalla niin seuraava pistää taas paremmaks ja viskelee sitä ihmisten vieres isommalla ku sä.

        Niin ja jos joku hyppää kaivoon niin toinen hyppää vielä korkeemmalta?
        hei nyt ihan oikeesti järkee niihin teksteihin!!!!
        tuntuuko ite et oot tekemässä kärpäsestä härkää?? mikset sä kirjoita noista muista ihmisistä jotka heittelee kiviä veteen, vai väitäkkö et tää on ainoo ihminen joka on kiven veteen heittäny?
        syytettyä lainaten "Mentiin sivummalle ja katsoin ettei mistään tuu uimareita tai sukeltajia ja käskin kaksi lasta sivummalle tai muuten en kiveä tiputtanu. Toinen oli oma lapseni. Ja kiventiputus tapahtui omien jalkojen eteen. Lapset tykkäs kun iso vesipatsas nousi järvestä. :) Edestäni!" täähän kaveri vaan opetti lapsille kuinka turvallisesti kiviä voi veteen huom! TIPUTTAA!.
        Tuolla rannalla kun käy niin, joka kerta näkee kuinka jotkut lapset kiviä/hiekkaa heittelee, tää bodarikin niitä joutunut huomautteleen ettei huom! HEITÄ muitten sekaan, miksi te vanhemmat ette opeta niitä lapsianne ettei muitten tarvitse opettaa? ja jos joku nyt väittää että lapset ottaa mallia tästä episodista niin puhuu sontaa, kyllä ne lapset sinne kiviä heittää vaikka kukaan ei näytäkkään mallia, mutta vanhempien vastuulla on opettaa kuinka se tehdään turvallisesti. Vahtikaa niitä lapsianne ja niitten tekemisiä siellä rannalla ja missä vaan. Liikaa näkee lapsia jotka ei kunnioita vanhempia, johtuu yleensä siitä että vanhemmat antaa kaikessa periksi, ja sysää kasvatus vastuuta kouluille/päiväkodeille. kotona ne lapset kasvatetaan.


      • Paha esimerkki
        mistä näitä sikiää! kirjoitti:

        Niin ja jos joku hyppää kaivoon niin toinen hyppää vielä korkeemmalta?
        hei nyt ihan oikeesti järkee niihin teksteihin!!!!
        tuntuuko ite et oot tekemässä kärpäsestä härkää?? mikset sä kirjoita noista muista ihmisistä jotka heittelee kiviä veteen, vai väitäkkö et tää on ainoo ihminen joka on kiven veteen heittäny?
        syytettyä lainaten "Mentiin sivummalle ja katsoin ettei mistään tuu uimareita tai sukeltajia ja käskin kaksi lasta sivummalle tai muuten en kiveä tiputtanu. Toinen oli oma lapseni. Ja kiventiputus tapahtui omien jalkojen eteen. Lapset tykkäs kun iso vesipatsas nousi järvestä. :) Edestäni!" täähän kaveri vaan opetti lapsille kuinka turvallisesti kiviä voi veteen huom! TIPUTTAA!.
        Tuolla rannalla kun käy niin, joka kerta näkee kuinka jotkut lapset kiviä/hiekkaa heittelee, tää bodarikin niitä joutunut huomautteleen ettei huom! HEITÄ muitten sekaan, miksi te vanhemmat ette opeta niitä lapsianne ettei muitten tarvitse opettaa? ja jos joku nyt väittää että lapset ottaa mallia tästä episodista niin puhuu sontaa, kyllä ne lapset sinne kiviä heittää vaikka kukaan ei näytäkkään mallia, mutta vanhempien vastuulla on opettaa kuinka se tehdään turvallisesti. Vahtikaa niitä lapsianne ja niitten tekemisiä siellä rannalla ja missä vaan. Liikaa näkee lapsia jotka ei kunnioita vanhempia, johtuu yleensä siitä että vanhemmat antaa kaikessa periksi, ja sysää kasvatus vastuuta kouluille/päiväkodeille. kotona ne lapset kasvatetaan.

        Ja tehän annatte nyt esimerkkiä kuinka helppo on toista anonyyminä sosiaalisessa mediassa haukkua, joku pian tekee sen vielä pian 2 vuoden päästä pahemmin, sit se uhri pian tekee itsemurhan, näitä tapauksia on suomessa ihan liikaa varsinkin nuorten keskuudessa. Älkää antako väärää esimerkkiä, jos on tälle bodarille sanomista sanokaa suoraan päin naamaa älkää täällä huudelko, näytätte vaan huonoo esimerkkiä nuorille, aikuisia ihmisiä pitäis olla.


      • Juures
        Paha esimerkki kirjoitti:

        Ja tehän annatte nyt esimerkkiä kuinka helppo on toista anonyyminä sosiaalisessa mediassa haukkua, joku pian tekee sen vielä pian 2 vuoden päästä pahemmin, sit se uhri pian tekee itsemurhan, näitä tapauksia on suomessa ihan liikaa varsinkin nuorten keskuudessa. Älkää antako väärää esimerkkiä, jos on tälle bodarille sanomista sanokaa suoraan päin naamaa älkää täällä huudelko, näytätte vaan huonoo esimerkkiä nuorille, aikuisia ihmisiä pitäis olla.

        Olihan paikallinen kyläpyörä Carolina antanut sille!! Että kyllä se antinkin kroppa jonku silmää miellyttää!


      • voi hyvänen aika

        Eiks vesileipiäkään saa enää heittää?


    • Antti Palmgren

      En tunne ketään Carolinaa.

      Juu ja itkijöille voisin sanoo että olen kuin opettaja tai REHTORI! Toivon kuitenkin että tekin voisitte opettaa/kasvattaa itsekin lapsianne niin että ottavat muut huomioon ja esim. kivellä molskauttelut tehdään turvallisesti.

      Ja muistakaa että liika holhoominen ja hyysääminen on omalle lapselle "karhun palvelus"

      Ps. Näin tänään apparalla yhdellä naisella stringit.

      • mira ja nea 17

        tuu pitää meille jälki istuntoo!!!


      • 1+16
        mira ja nea 17 kirjoitti:

        tuu pitää meille jälki istuntoo!!!

        Eikai sitä jokaista pystypanoa tarvitsekkaan tuntea!!


    • Antti Palmgren

      Vain tuhmille pidetään jälki-istuntoo!

      • Nuollut <3

        Antin pepa on posliini kaikkialta.


    • Totuus1

      Antti on hieno mies. Jatka samaan malliin.

      • Vastakarvaton

        Sileät ajokelit parhaat.


      • Tuumastatoimee
        Vastakarvaton kirjoitti:

        Sileät ajokelit parhaat.

        Tuumailtiin tossa 2 kaverinkaa,että taidetaa vetää Anaa kuonoo!!! Varo sitten,ettei vakosi hiekkaannu. Terveisin HML kingit!


    • Antti Palmgren

      Yleensä noita tuumailijoita on ollu isompi joukko. :D (ja tuumailuks jääny)

      • PaikatKostuuHiestä

        Anttiiii!!!!! Millon sua vois taas bongailla ranzul??!?!?? Tuun juttelee,se on varma. Sulla on ihana selkä katoin facessa!


      • Toppaajamyöskin
        PaikatKostuuHiestä kirjoitti:

        Anttiiii!!!!! Millon sua vois taas bongailla ranzul??!?!?? Tuun juttelee,se on varma. Sulla on ihana selkä katoin facessa!

        Ana on topannut etumustaan!!


      • Bi Kassu
        Toppaajamyöskin kirjoitti:

        Ana on topannut etumustaan!!

        Oletkos Antti bi?


      • TheGreatEight
        Bi Kassu kirjoitti:

        Oletkos Antti bi?

        Asialllinen meininki antilla! Ja uskaltaa omalla nimellä kirjoittaa! Jatka samaa malliin!


      • Pelokas tallaaja
        TheGreatEight kirjoitti:

        Asialllinen meininki antilla! Ja uskaltaa omalla nimellä kirjoittaa! Jatka samaa malliin!

        Joo harmi vaan että noi turpaan vetäjät ei kirjoita omalla nimellä,(nimimerkillä hml kingit) olisi kiva tietää ketä ne on, kuulostaa kovilta tyypeiltä, oikeilta hurjimuksilta :D osais antaa kadulla tietä ettei ne muakin uhkais mukiloida, jos oon pian niitten kulkureitillä :(


      • Tynnät
        Pelokas tallaaja kirjoitti:

        Joo harmi vaan että noi turpaan vetäjät ei kirjoita omalla nimellä,(nimimerkillä hml kingit) olisi kiva tietää ketä ne on, kuulostaa kovilta tyypeiltä, oikeilta hurjimuksilta :D osais antaa kadulla tietä ettei ne muakin uhkais mukiloida, jos oon pian niitten kulkureitillä :(

        Kynnäri


      • Näilmenb
        Tynnät kirjoitti:

        Kynnäri

        PANETTAA! Missä omppupepun voi bongata tänään?


      • RajatonRulezz
        Näilmenb kirjoitti:

        PANETTAA! Missä omppupepun voi bongata tänään?

        Antti Antti Antti.. Tämä on vielä täysin sovittavissa kunhan tulet tapaamaan kasvotusten. Jos et tule alkaa stringisi kohta hiertää ikävästi!


      • yyyyyyppppå
        RajatonRulezz kirjoitti:

        Antti Antti Antti.. Tämä on vielä täysin sovittavissa kunhan tulet tapaamaan kasvotusten. Jos et tule alkaa stringisi kohta hiertää ikävästi!

        Nörtti ja sulkeutunut lessumafialainen!


      • apparan kingi vm 86
        yyyyyyppppå kirjoitti:

        Nörtti ja sulkeutunut lessumafialainen!

        Rohkeus ja erilaisuus on hieno asia, mutta jotain pelinlukutaitoa täytyy olla. Kaikki naiset/tytöt ei välttämättä halua stringimiestä eteensä pullistelemaan...menee jo ahdistelun puolelle hänen toimintansa...
        Vai mitä mieltä isät/poikaystävät olette, kun teidän tyttärienne/tyttöystävienne eteen ilmaantuu keski-ikäinen, vatsakas lähes alaston mies pullistelemaan.
        Eikä tämä ole mitään kateellisen panettelua, vaan ihan sivusta seuranneena olen huomannut, että välillä neitoset ovat todella vaivaantuneita tämän herran käytöksestä.

        p.s. stringimies ei osaa uida, vaan kauhoo kummallisesti vedessä, joten ei hänestä tosi paikan tullen ole hengenpelastajaksi.


      • lakimiesjuuso92
        apparan kingi vm 86 kirjoitti:

        Rohkeus ja erilaisuus on hieno asia, mutta jotain pelinlukutaitoa täytyy olla. Kaikki naiset/tytöt ei välttämättä halua stringimiestä eteensä pullistelemaan...menee jo ahdistelun puolelle hänen toimintansa...
        Vai mitä mieltä isät/poikaystävät olette, kun teidän tyttärienne/tyttöystävienne eteen ilmaantuu keski-ikäinen, vatsakas lähes alaston mies pullistelemaan.
        Eikä tämä ole mitään kateellisen panettelua, vaan ihan sivusta seuranneena olen huomannut, että välillä neitoset ovat todella vaivaantuneita tämän herran käytöksestä.

        p.s. stringimies ei osaa uida, vaan kauhoo kummallisesti vedessä, joten ei hänestä tosi paikan tullen ole hengenpelastajaksi.

        voi vitsi mulle ainaki kelpais antin keho. jätkä vaan ottaa ne naiset sieltä rannalta noilla hauiksilla


    • että näin

      Joskus 60 luvun puolessa välissä altaalla pulliseteli Pekarila ja Sarvi, olin hirmu
      kateellinen kun niillä oli aika hyvät muskelit. Mulla oli orastava mahan alku jota
      olen sitten myöhemmin onnistunut kiitettävästi kehittämään.

      • Ilmanhabaa

        Bissemahat kunniaan!


    • Antti Palmgren

      Tänne rannalle pitäis saada painonnosto vehkeet että sais auringonpaisteessa treenata niinku joskus sillon -60 luvulla on ollu. Miksi maailma on muuttunu sellaseks että pitäs mennä suljettujen seinien sisään piiloon pitään kunnostaan huolta?

      Nyt mä joudun nosteleen tyttöjä täällä rannalla suorille käsille ja kaverinsa ottaa kuvia.

      Jos on vähänkään kroppaa niin leimataa pullistelijaksi jos oot ilman paitaa mutta jos on kunnon läskimaha ilman paitaa niin OK.

      • Pelle oket

        37v hormonihiiri ei tyttöi nostele.


      • Snadi Harri

        Antti, oletko omasta mielestäsi enempi lihaksikas vai nesteinen?


      • Kultanensuihkusuolee
        Snadi Harri kirjoitti:

        Antti, oletko omasta mielestäsi enempi lihaksikas vai nesteinen?

        Nestettä sillä on muuallakin kuin päässä. Hinteille vinkiksi,että eräs nauttii kun,noo arvatkaa loput.


      • Vahva myös
        Kultanensuihkusuolee kirjoitti:

        Nestettä sillä on muuallakin kuin päässä. Hinteille vinkiksi,että eräs nauttii kun,noo arvatkaa loput.

        Antti paljo penkki ja jalkaprässi?


      • Antti Palmgren
        Vahva myös kirjoitti:

        Antti paljo penkki ja jalkaprässi?

        ainakin sata kiloo


      • Antti Palmgren
        Snadi Harri kirjoitti:

        Antti, oletko omasta mielestäsi enempi lihaksikas vai nesteinen?

        Enempi lihaksikas


      • Lehdetön
        Antti Palmgren kirjoitti:

        Enempi lihaksikas

        Olet keskiverto kansalaista tyhmempi. Häiritseekö se sinua tai läheisiäsi?


      • 3443
        Lehdetön kirjoitti:

        Olet keskiverto kansalaista tyhmempi. Häiritseekö se sinua tai läheisiäsi?

        Miksi kirahvilla on niin pitkä kaula... Pakko näitä asioita on pohdiskella!


      • ???
        3443 kirjoitti:

        Miksi kirahvilla on niin pitkä kaula... Pakko näitä asioita on pohdiskella!

        Miksi perunat kasvaa maassa?


      • ????
        ??? kirjoitti:

        Miksi perunat kasvaa maassa?

        Miksi naisilla on pimppi ja miehillä pippeli?


      • ?????
        ???? kirjoitti:

        Miksi naisilla on pimppi ja miehillä pippeli?

        Miksi täällä urpot valittaa koko ajan??


      • ??????
        ????? kirjoitti:

        Miksi täällä urpot valittaa koko ajan??

        Eikö urpoilla ole elämää??


      • ?????
        ?????? kirjoitti:

        Eikö urpoilla ole elämää??

        Miksi miksi miksi?


    • Roskapostiropotti

      Haluamme varmistaa ettet ole roskapostirobotti. Kirjoita kenttään numeroilla oheisen laskun tulos. Jos numerot vaikuttavat epäselviltä, saat kuvaa klikkaamalla näkyviin uuden laskutoimituksen.

    • reijo5

      Kirahvilla on pitkä lkaula että se ylettys päähän.

      • ?????

        Entäs ne perunat?


      • MiksiKiksiSiksi!
        ????? kirjoitti:

        Entäs ne perunat?

        Uudet vai ihan yleisperuna?


    • Teipillä reiteen
    • 45kireetä

      mikä ihme vaivaa.olen nähnyt teissä kaikissa tulisielun joka alati vie osan teidän omastatunnosta pois,mutta sielua,sielua tulisielu vaatii Rakkaat munillepotkijat/selkäänraapijat.

      • ööLlysä

        Haluamme varmistaa ettet ole roskapostirobotti. Kirjoita kenttään numeroilla oheisen laskun tulos. Jos numerot vaikuttavat epäselviltä, saat kuvaa klikkaamalla näkyviin uuden laskutoimituksen.


      • Sexonthebeach
        ööLlysä kirjoitti:

        Haluamme varmistaa ettet ole roskapostirobotti. Kirjoita kenttään numeroilla oheisen laskun tulos. Jos numerot vaikuttavat epäselviltä, saat kuvaa klikkaamalla näkyviin uuden laskutoimituksen.

        otakko Antti suuhun ja nielet?


      • €eiolekoskaanliikaa
        Sexonthebeach kirjoitti:

        otakko Antti suuhun ja nielet?

        Tästähän ois hyvä repii jätkiltä rahaa ku tekis rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta/identiteetti varkaudesta kun joku toisen nimellä kirjoittelee. Saihan Susanna Ruusunenkin vähän oikeudessa rahaa kunnianloukkauksesta, kummiskin ip-osoitteet on helppo selvittää. Eikö aika hyvä vinkki ;)


      • Äskenen
        €eiolekoskaanliikaa kirjoitti:

        Tästähän ois hyvä repii jätkiltä rahaa ku tekis rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta/identiteetti varkaudesta kun joku toisen nimellä kirjoittelee. Saihan Susanna Ruusunenkin vähän oikeudessa rahaa kunnianloukkauksesta, kummiskin ip-osoitteet on helppo selvittää. Eikö aika hyvä vinkki ;)

        Ja laittomasta uhkauksesta


      • hhhhi
        €eiolekoskaanliikaa kirjoitti:

        Tästähän ois hyvä repii jätkiltä rahaa ku tekis rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta/identiteetti varkaudesta kun joku toisen nimellä kirjoittelee. Saihan Susanna Ruusunenkin vähän oikeudessa rahaa kunnianloukkauksesta, kummiskin ip-osoitteet on helppo selvittää. Eikö aika hyvä vinkki ;)

        ei täytä kriteereitä


    • tttyuyt

      Sua taus kiihottaa

    • Zzzzzzzzzzz
      • Hulkutte

        Hehhehee,helvetin pellet. Eipä ole niin yksoikonen asia kun taas luulette tietävänne!


    • Antti Palmgren

      No en mä rahasta niin tiedä mutta ois kiva kyllä tietää kuka minun nimelläni kirjoitti. Muutenkin ois ihan hienoo jos kaikki kirjoittais omalla nimellään eikä olis niin pelokkaita.

      • ......

        Onpa täällä paljon tyhjäpäistä porukkaa huutelemassa tyhmiä, olis mieluummin hiljaa.


      • ......
        ...... kirjoitti:

        Onpa täällä paljon tyhjäpäistä porukkaa huutelemassa tyhmiä, olis mieluummin hiljaa.

        Ole vaan oma ittes Antti, pisteet sinne!


      • Juurihoito+e
        ...... kirjoitti:

        Ole vaan oma ittes Antti, pisteet sinne!

        Oletko suomen ainoa Antti Palmgren? Ihmetyttää nykymaailmassa se,että erotut massasta jollain tavalla,niin heti olet jossain foorumilla keskustelunaiheena,somessa tai lehdessä. Naurettava maailma. Pidät vaan kahta kauheemmin niitä stringei,älä anna anonyymien konvehdinmussuttajien hetkauttaa. Tosin en uskokkaan,että hetkauttaa.


      • AnaFani98
        Juurihoito+e kirjoitti:

        Oletko suomen ainoa Antti Palmgren? Ihmetyttää nykymaailmassa se,että erotut massasta jollain tavalla,niin heti olet jossain foorumilla keskustelunaiheena,somessa tai lehdessä. Naurettava maailma. Pidät vaan kahta kauheemmin niitä stringei,älä anna anonyymien konvehdinmussuttajien hetkauttaa. Tosin en uskokkaan,että hetkauttaa.

        Antti on mies,eikä mikkihiiri. Menkää muualle piipittämään!


      • Haukirannassa
        AnaFani98 kirjoitti:

        Antti on mies,eikä mikkihiiri. Menkää muualle piipittämään!

        Anaa kerran puri kyy, monen tuskallisen päivän jälkeen kyy kuoli!!


    • Feebula

      Pisteet siitä että kaveri kommentoi näihin napinoihin omalla nimellään. Olkoon sitten kyse huomionhausta, tai ihan vaan siit sellasesta, mikä se on, useelta ihmiseltä nykyään pitkälti kadoksissa, ai nii SELKÄRANGASTA?
      Huolimatta siitä että jengi viljelee enemmän ja vähemmän ujoja vihjauksia seksuaalisesta suuntautumisesta, aineiden käytöstä ja mitä muuta, turvallisesti anonyymina jonkun höpöhöpö-nimimerkin takaa.

      Ottamatta kantaa onko asu korrekti erinäisiin tapahtumiin (kyllä, olen itekkin ilmottanut veteleväni kaveria pitkin korvia jos tötöilee mun nenän edessä kyseisessä asussa), muistuttasin että Suomessakin on joskus eletty ajatuksessa jossa naisten housuihin pukeutuminen oli täysin absurdia ja ennenkuulumatonta, saati sitten kaksosaset uimapuvut tai asuttomuus ylipäätään. Useempi pahottaa mielensä aikuisen ihmisen toilailuista, joista henkilö ottaa täyden vastuun omalla nimellään, kuin esimerkiks jatkuvasta porttikonkikuseskelusta harva se viikonloppu. Ilmeisesti mies saa pippeliään ulkoiluttaa paikalla kun paikalla millon vaan ilman että sitä pidetään ihmeellisenä, mutta auta armias jos happihyppelyllä onkin pakarat.....! :D

      Kyä näin o.

      • Silvennoinen

        Käyhän naisetkin ihan jokaviikonloppu kyykkypissoilla monessakin paikkaa ja myös porttikongeissa!


    • ihmettelen vaan

      Ihme homma, että ihmiset ei saa pukeutua niin kuin haluavat.
      Kyllä vähäpukeisia naisia kattellaan silmät pyöreinä ja kuola valuen, mut heti kun on kyseessä mies niin sit se on aivan järkyttävää ja maata mullistavaa.
      Kyllähän ne lapset näkee uimahallissakin alastomia ihmisiä.
      Joten miksi tämä kyseinen mies niin iso asia olisi?

      • ihmettelen vaan

        Ja lisäyksenä vielä, että tottakai kivien heittely ja muu apinointi on typerää, mutta miksi siitä vaatetuksesta pitää valittaa, niin kauan kun ei ole alasti?


    • Antti Palmgren

      Mikäs siinä ison kiven nostelussa ja turvallisesti veteen loiskauttelussa on typerää?

      Odotan vastausta nimimerkiltä "ihmettelen vaan"

      Tyttäreni keräili tänään alebaatin portilta pienen muovipussillisen roskia ja tupakantumppeja niin kuin minäkin teen välillä rannalla. (viihtysämmät mestat)

      Mielestäni fiksumpaa antaa urheilullinen, ahkera, uimataito ja ulkoillaan jne.. kasvatus kuin että pelatkaa lapset videopeliä ni äiti täs makaa sohvalla.

      • Duunarit Rules

        Antti, asetuppas ehdolle seuraavissa kunnallisvaaleissa. Läpimeno on satavarma! Ihan ensimmäisenä hommana voisit paiskata nämä kaikki kaupungin hyväveli-järjestön kähmijät seinästä läpi (nimiä ei varmaan tarvitse mainita enään tässä vaiheessa). Voimasta se tuskin ainakaan ole kiinni.

        Miltäs kuulostais?


    • Rasvapros 11

      Antille ei kannata alkaa uhoomaan. Se kuuluu rasvaprosenttijengiin.

    • Ei tee vaikutusta

      Ai, persut käyvät jo vaalikampanjaa stringeissä. Eikö teitä muuten huomata? Eikö ole mitään sanottavaa? Ai niin, yläpää on tyhjä ja alapää paljas ja yhtä tyhjä.

    • HäSa tänään

      Lehdessä oli tänään Anan haastattelu kuvien kera.

      • Vapaus valita

        Melkein sivun juttu ja pääosa etusivulla, alkaa läheneen seiskaa.

        Siinä oikeassa, että miksi meitä arvostellaan vaatteiden mukaan ja miksi joillekkin on jokin sallittu ja toisille ei.


      • ei pilkata
        Vapaus valita kirjoitti:

        Melkein sivun juttu ja pääosa etusivulla, alkaa läheneen seiskaa.

        Siinä oikeassa, että miksi meitä arvostellaan vaatteiden mukaan ja miksi joillekkin on jokin sallittu ja toisille ei.

        Ei 7päivää sentään niin huonotasoinen lehti ole kuin Hämeen Sanomat.


    • huhuh

      On sillä iso pää. Ihan kuin Seiskan hupikuvissa, joissa on liian iso irtopää kuvamanipulaatiolla liitetty kroppaan.

    • tie kuuluisuuteen

      Tie kansainväliseen kuuluisuuteen on auki.

    • Daamix.

      Kaamean näköinen otus.

    • hullukylä

      Jokainenhan saa olla vaikka kuinka kaamea otus tai idiootti kunhan ei tee pahaa kenellekään.Ei ole ensimmäinen kerta kun hämeenlinnassa liikkuu kylähulluja,hehän rikastuttavat muuten niin jämähtäneen kaupungin katukuvaa.

      • ei poliisiasia

        Kysymys on ekshibitionismista eikä se ole sairasta tai laitonta. Ihan nakuna ei saa kekkuloida julkisesti, mutta stringit on ok.


      • Mummoklaanille
        ei poliisiasia kirjoitti:

        Kysymys on ekshibitionismista eikä se ole sairasta tai laitonta. Ihan nakuna ei saa kekkuloida julkisesti, mutta stringit on ok.

        Alastomuutta ei ole kielletty. Saatikka niukkaa pukeutumista.
        Siihen voidaan puuttua vain, jos se voidaan tulkita sukupuolisiveellisyyden julkiseksi loukkaamiseksi.


      • Ällöttävää
        Mummoklaanille kirjoitti:

        Alastomuutta ei ole kielletty. Saatikka niukkaa pukeutumista.
        Siihen voidaan puuttua vain, jos se voidaan tulkita sukupuolisiveellisyyden julkiseksi loukkaamiseksi.

        Eikö Hattulassa riitä tarpeeksi yleisöä tuolle itsensä paljastajalle ja julkisuudenkipeälle äijälle vai miksi hänen pitää tulla Apparalle esittelemään kankkujaan? Kauhea ilmestys!


      • Terve vaan persut !
        Ällöttävää kirjoitti:

        Eikö Hattulassa riitä tarpeeksi yleisöä tuolle itsensä paljastajalle ja julkisuudenkipeälle äijälle vai miksi hänen pitää tulla Apparalle esittelemään kankkujaan? Kauhea ilmestys!

        Se on varmaan persujen eduskuntavaaliehdokas, kun on jo saanut julkisuutta rutkasti. Ääniä heruisi Hattulan pölvästeiltä.


      • TeroVaHattulanPölväs
        Terve vaan persut ! kirjoitti:

        Se on varmaan persujen eduskuntavaaliehdokas, kun on jo saanut julkisuutta rutkasti. Ääniä heruisi Hattulan pölvästeiltä.

        Toivottaa ilmeisesti Päivi Räsänen = Kielletään kaikki KD...?
        http://imgur.com/zCveLGV


      • Yök yök
        Ällöttävää kirjoitti:

        Eikö Hattulassa riitä tarpeeksi yleisöä tuolle itsensä paljastajalle ja julkisuudenkipeälle äijälle vai miksi hänen pitää tulla Apparalle esittelemään kankkujaan? Kauhea ilmestys!

        Näytti lehtikuvassa ihan apinalta!


    • bighead

      Onneksi tulee syksy ja tämä kohtalaisen isopäinen poika pistää housut jalkaan.

    • news of the shame

      Linkkejä, kuvia! Että tiedetään mistä puhutaan. Ei kaikki lue HäpeenSanomia!

      • Tässäpä

      • Päivän lööppi

      • etusivun juttu

      • Etusivun kuva
        Päivän lööppi kirjoitti:

        Etusivu unohtui?

        Meni varmaan mummoilta aamukahvit väärään kurkkuun, kun tälläinen kuva oli sunnuntain Hämeen Sanomien kannessa.

        http://aijaa.com/pWEd9w


    • Lunatique

      Pitihän se tulla tämä ketjukin lukemaan, kun lehtijutussa vinkattiin :) Wanajafesteillä tuli Antti bongattua ihan livenäkin ja kyllähän se anniskelualueen pöydissä supinaa aiheutti. En ole mikään tuntemattomien mielenterveyttä tai muita motiiveja vähissä vaatteissa kulkemiselle arvioimaan, mutta se täytyy sanoa, että ärsyttää ihmisten samaan muottiin pakottaminen, kyseisestä henkilöstä kun ei tietääkseni kenellekään mitään haittaa ole ollut. Jotenkin tämmöinen ahdasmielisyys korostuu just tälläisessä Hämeenlinnan kaltaisessa paikassa.

    • 15+5

      Sääliksi käy tämän pallopyllyn tytärtä, kun hän saa lisää ikää ja ymmärtää isänsä tarpeen esitellä julkisesti kankkujaan. Itsensä voi vapaasti munata, mutta jos sillä vahingoittaa vielä lapsensa elämää, niin ehkä kannattaisi ajatella tekojaan parikin kertaa lisää.

      • oksennus

        Hyvin vastenmielinen näky, siis tuo kuva lehdessä, kuvat lehdessä. Oikee hirvitys.


      • Kansainvälinen
        oksennus kirjoitti:

        Hyvin vastenmielinen näky, siis tuo kuva lehdessä, kuvat lehdessä. Oikee hirvitys.

        Miksi? Brasiliassa biitsillä normijuttu.


      • pitkätkalsaritrokkaa
        Kansainvälinen kirjoitti:

        Miksi? Brasiliassa biitsillä normijuttu.

        Brasiliassa myös siskonsa nussiminen on ok,täällä suomessa sitä ei harrasta kuin mulatit ja mannet. Suomessa ollaan erilaisia ja sulkeutuneempia,kuin vaikka esim. Espanjassa tai Brasiliassa ja siksi rutina ja kohu. Se on sitävarten myös kiusallisia tuntemuksia aiheuttavaa puuhaa muille rannoilla olijoille. Naisetkin rannalla stringeissä on nippa nappa varmaan ok suomalaisten mielestä. Ollaan sitte junttei tai sivistymättömiä,mutta tulee aina väkisin mielee,että mies joka pukeutuu stringeihin tai muuten niukasti on hintti. Sama pätee,jos pitää todella tyylikkäitä vaatteita jne luokitellaan aina homoksi. Ehkä 30-50vuoden päästä tuollaisesta ei enää kitistä.


      • leuaton leevi
        pitkätkalsaritrokkaa kirjoitti:

        Brasiliassa myös siskonsa nussiminen on ok,täällä suomessa sitä ei harrasta kuin mulatit ja mannet. Suomessa ollaan erilaisia ja sulkeutuneempia,kuin vaikka esim. Espanjassa tai Brasiliassa ja siksi rutina ja kohu. Se on sitävarten myös kiusallisia tuntemuksia aiheuttavaa puuhaa muille rannoilla olijoille. Naisetkin rannalla stringeissä on nippa nappa varmaan ok suomalaisten mielestä. Ollaan sitte junttei tai sivistymättömiä,mutta tulee aina väkisin mielee,että mies joka pukeutuu stringeihin tai muuten niukasti on hintti. Sama pätee,jos pitää todella tyylikkäitä vaatteita jne luokitellaan aina homoksi. Ehkä 30-50vuoden päästä tuollaisesta ei enää kitistä.

        Minut on aina luokiteltu homoksi vaatteistani riippumatta.


      • Antti Palmgren
        pitkätkalsaritrokkaa kirjoitti:

        Brasiliassa myös siskonsa nussiminen on ok,täällä suomessa sitä ei harrasta kuin mulatit ja mannet. Suomessa ollaan erilaisia ja sulkeutuneempia,kuin vaikka esim. Espanjassa tai Brasiliassa ja siksi rutina ja kohu. Se on sitävarten myös kiusallisia tuntemuksia aiheuttavaa puuhaa muille rannoilla olijoille. Naisetkin rannalla stringeissä on nippa nappa varmaan ok suomalaisten mielestä. Ollaan sitte junttei tai sivistymättömiä,mutta tulee aina väkisin mielee,että mies joka pukeutuu stringeihin tai muuten niukasti on hintti. Sama pätee,jos pitää todella tyylikkäitä vaatteita jne luokitellaan aina homoksi. Ehkä 30-50vuoden päästä tuollaisesta ei enää kitistä.

        Eli olenko minä edelläkävijä? Muodinluoja ja suunnan näyttäjä? :)


      • Suunnannäyttäjä
        Antti Palmgren kirjoitti:

        Eli olenko minä edelläkävijä? Muodinluoja ja suunnan näyttäjä? :)

        Sä pääset vielä Pariisiin muotinäytökseen.


      • pitkätkalsaritrokkaa
        Antti Palmgren kirjoitti:

        Eli olenko minä edelläkävijä? Muodinluoja ja suunnan näyttäjä? :)

        Olet täällä suomessa!! Täällä on vielä ihmisillä niin kovat estot jne.


    • traintrain

      Et ole edelläkävijä vaan jossain mielessä kuljet jälkijunassa ja vähän hitaalla.

    • Into Kauriainen

      Olet todellakin pohjan poika sankar jylhän Ahveniston, Katinalan vainioilla akkain kanssa painii lyöt ja stringit unholaan jääköön.

    • riisipuuro

      Tuli mieleeni joulu ja joulukinkku.. tuosta Anan kankusta...

    • puke

      Mitään en mistään bodaamisesta ymmärrä mutta missä ne lihakset on? Näyttäisi kun koko ukko olisi täytetty jollain nesteellä. Tosiaan tulee mieleen kinkku joka on injektoitu suolavettä täyteen!

      • ei enää häsää

        Ei siinä mitään jos joku papparainen viuhtoo stringeissä rannalla, harmitonta. Mutta että lehteen piti tehdä juttu moisesta, mökkinaapurini joka tilaa kesäksi
        Häsän oli tuon jutun lukenut naureskeli minulle että kaupunkinne tärkein tapahtuma on tämän papparaisen stringeissä keikailu. Lopetin heti Häsän tilauksen.


    • Juhan Boier

      Helppo elämä. Ei oo jengillä sisältöö ,kun Antin pakarat aiheuttaa tälläsen
      helvetillisen haloon! Jos mulla olis isompi pääoma,kulkisin aina ilman housuja,kiusallani.

    • botton case

      HäpeenSanomissa puhutaan jonkun pakaroista mutta ei sanaakaan jo valtakunnallista julkisuutta saaneesta SCC:tä WTF ?

    • harleym houyhgy

      Todellista "laatujournalismia" tuottavat, mutta eivät enää minun rahoillani.

    • Aisac

      Antti persujen riveihin!

    • anu alavyötärö

      #persulla voi olla hyväkin persus#

      siittä mainoslause heti!

      • ugram

        Nyt debantilla on jo lähes 5600 lukukertaa, mikä lienee ennätys?


      • vaalitsto

        Iisakki kiemunki eduskuntaan!


      • ennätysketju
        ugram kirjoitti:

        Nyt debantilla on jo lähes 5600 lukukertaa, mikä lienee ennätys?

        Tällä on vielä matkaa ennätykseen. Kuuluisalla "kauheuksia hämeenlinnasta" ketjulla on lukijoita 35000.


    • Puurtiska

      Antti pyyhkis iisi mopilla lattiaa, jos katottais kumpi sais enempi ääniä. Fakta!

    • JarkkoN

      Kaikkea on taas tapahtunut kun ei ole seurannut uutisia :D

      Nyt olet sitten sen verran iso julkkis että kannattaa heti ottaa kaikki hyöty irti. Etkö ollut Anakonda Palmunoksa työtön jos oikein muistan?

      Nyt olisi aika otollinen hetki laittaa pystyyn uusi kuntosali Hämptoniin. Nimeksi Stringi-Kuntoklubi ja naisille tietenkin pakolliseksi käyttää stringejä, miehille kielletty muuten en tule edes avajaisiin.

      Eikö muuten lehdillä ole nykypäivänä oikeasti mitään muuta kirjoitettavaa kun sinusta, ei tietenkään mitään pois sinulta mutta jää väkisin miettimään näkeekö samassa lehdessä ensi viikolla jutun spurgusta puistonpenkillä tai jotain muuta mielenkiintoista. :D

      Kunhan kävin taas vähän sinulle kettuilemassa ystäväni.

      • Antti Palmgren

        Jarkko: Heh heh, tunnen hyvinkin yhden tällasen "spurgun" jota en nyt halveksivasti tarkoita nimitellä. Siitä vois kyllä lehti myös tehdä henkilökuvauksen.


    • Ranta etiketti

      Ensi kesänä sovitaan sallituksi ranta-asuksi vain niukat monikiinit ja biksut.

      • eiku siis

        siis, monokiinit..


    • p40r84

      Ja Boratit miehille !

      • 1=1

        No se on sama kuin monokiini...


    • bääädminton

      Vielähän tuo jaksaa kehua stereoidien käytöllä ja muijansa lyömisellä. Ja kansa vaan kiljuu riemusta kun on niin ihana sankari.

      • Mistähän puolueesta?

        Kaverihan on selvää paikallispoliitikkoainesta. Valtuustoon ensi vaaleissa.


    • Muumi pappa

      Minusta nuo Palmgenit on ollu aina hiukan outoja eli toisin sanoen ei oo ihan kaikki muumit laaksossa.

      • geil gotler

        Kaveri jatkaa sen verran hyvin itkeä jokaisen vastaan kävelleen mustan miehen takia että on ihan ilmiselvää persujen ehdokasainesta


    • BugsyMällinen

      Tämä teidän stringihousumies oli fiksuna kaverina laitellut lasten kuvia amatööripornosivuille.
      Kertonee kai kaverista ihan riittävästi. Toivottavasti paatuneimmatkin ihailijat heräävät ruususenunestaan.

      • gugkujjku

        mikäs se sellanen sivusto on?


    • Tyhmänrohkeeta

      Tuo stringiäijä kävi kesällä Katisissa uimassa. Vähänkö keräs katseita.

      • Mikä kiinnostaa

        Ja silti tuijotit?


    • glugluglu

      Mällisellä ei taida löytyä faktaa väittämälleen :D Vaikka jätkä on täys latvapeekakkonen niin siihen ei silläkään oo varaa että sellasia kuvia laittais yhtään mihinkään..!

    • Läski on ikuista

      Mikä ihmeen bodari on sellainen läskikasa, millä on jokaisen lihaksen päällä läskiä Kaveri on isokokoinen, pienimunainen ja ilmeisen tyhmä. Kuka käyttää tuollaisa stringejä enään ? Kaveri niin jäänyt 80-luvulle. Toivottavasti saa Joululahjaksi vyölaukun, Samantha Foxin CD-levyn ja lihaksi niiden lölleröiden läskiensä päälle. Järkyttävää kattoo, kun miehellä on selluliittia persauksessaja munan mitta näyttäis olevan juuri se, mitä aikaan saa douppaamalla itsensä tyhmäksi.
      Kaippa se menee Joulupukiksikin niillä pershorolle haisevissa stringeissä....voi elämän kevät, mikä iso kasa läskiä, tyhmyyttä ja huonoja kortteja elämänsä poluille saanut läskikasa, yäk !!

    • Antti Palmgren

      Jaahas täällä taas puhutaan musta. :) Mällinen avas tuota aihetta mutta hieman väärään johdattelevasti.. Kirjoittelin välillä alastonsuomi.com kuvagalleria sivustolla blogeja ja liitin joskus kirjoitukseni antavaa mielikuvaa vahvistaakseni kuvan esim. naisesta joka pitää lasta sylissä. Kirjoitus käsitteli "väsynyt äiti" aihetta ja annoin siinä ohjeita yh-äideille miten jaksavat pienen lapsen kanssa paremmin esim. sanoin että nukkukaa päiväunet kun lapsi nukahtaa ja keskeyttäkää vaikka tiskaus silloin älkääkä menkö facebookkiin vaan sohvalle pötköttään.

      Sitten välillä liitin esim. iltalehden nettisivujen uutiskuvan joka käsitteli vaikka jotain lasten liikuntaa tai pikemmin sen puutetta ja sen tuomia haittoja. Jotain tän tyylisiä.

      Hyvää vaan oon koittanu kaikille.

      Ps. Läski on katoavaista mutta lihakset on ikuisia (tai ainakin eliniän) Vähän on hyvä olla vararavintoa jos tulee vaikeat ajat ja se on hei viisautta. Ihan kireenä kun olet ni äkkiä nälkään kuolee tiukkoina aikoina.

      • Antti Palmgren

        Ja en oo käyny katisissa uimassa. Mun äiti asuu siä ja se sano et oli nähny jonku miehen siä stringeissä. Lisäksi kuulin että apparalla oli joku mies ollu punasissa stringeissä. Nyt vielä aluksi nää tapaukset menee aina mun "piikkiin" mutta pikkuhiljaa esimerkkini myötä niitä on niin monella että ei sit enään.


      • Antti Palmgren

        Niin siis sillon kun blogiini liitin mielikuvaa vahvistaakseni alle 18 vuotiaan kuvan niin en rikkonut sivuston sääntöjä enkä lakia.

        Että tässä nyt vouhkaajilla taas mielikuvitus lähtee vähän lapasesta.


      • Antin penaali
        Antti Palmgren kirjoitti:

        Niin siis sillon kun blogiini liitin mielikuvaa vahvistaakseni alle 18 vuotiaan kuvan niin en rikkonut sivuston sääntöjä enkä lakia.

        Että tässä nyt vouhkaajilla taas mielikuvitus lähtee vähän lapasesta.

        Antti on "ihan" hyvä tyyppi, kun siihen tutustuu... Antti nähtävästi/luultavimmin vain nauttii siitä, kun saa toiset provosoitumaan. Menkää puhumaan kasvotusten, älkääkä täällä nimimerkin suojissa itkekö. Mitä olen vierestä seurannut, niin monella olisi oppimista siitä, kuinka hienosti hän on oman lapsensa kanssa vuorovaikutuksessa!


    • anonyymi :)

      Kuulin tästä ketjusta ja piti tulla ihan kattoon kuinka naamattomia ihmiset jaksaa olla.. Kateutta ilmassa.. Monella lättäperseellä täällä näyttää näyttää olevan itsetuntonsa kanssa ongelmia. Zemia ana ja kesää odotellessa! :) toivoen Antti Koskela

    • Anddinen

      Mulla meni vähän överiksi viime kesänä. Laitan kyllä ampullien piikkiin. Olen pahoillani. Tästä eteenpäin käytän normiuikkareita, enkä katso lapsia pitkään. Juoksen pitkiä matkoja ja otan nappeja kohtuudella. Nähdään eloteltassa.

    • anddinen

      Kaksisuuntainen mielialahäiriö ei ole leikin asia. Olin elomessuilla, näittekö hauikseni, oli muuten turvoksissa?

    • Stringimies_

      Tehnyt taas paluun Apparalle

      • matkailumummo

        Onko karvoja kans??


    • anabanabumbum

      Kuvista ja seuranhakuilmoituksista päätellen stringimies on vihdoinkin tullut kaapista ulos

    • Anonyymi

      Tää on mun isä. Et voitte haukkuu niin paljon kun haluutte mut mä ainakin arvostan mun isää enemmän kun te sairaat ihmiset jotka haukkuu muitten isiä! Onko tossa mitään järkeä? Voitte pitää ne ilkeet asiat mun isästä siellä teijän pienen päänne sisällä kiitos! T: Antti palmgrenin lapsi

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2003
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      54
      1725
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      58
      1629
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe