Moottoripyöräilevä nainen

rideabike

Mitä mieltä miehet on naisesta joka moottoripyöräilee? Tässä luin joitakin keskusteluja ja aika paljon tuli sellaisia viestejä vastaan, missä moottoripyöräilevät naiset yleistetään lihaviksi, rumiksi, lesbonaisiksi joilla on pätemisen tarve. Ette kai te kaikki miehet nyt niin ajattele? Meinasin ite hankkia auto-ja moottoripyöräkortin samalla kertaa, että vähän edes säästää, mutta pakko myöntää että noiden keskustelujen jälkeen aloin miettimään asiaa tarkemmin. (en kuitenkaan anna minkään keskustelujen vaikuttaa päätökseeni..) olen normaalivartaloinen, omasta mielestä ihan kauniskin, naisellinen nainen joka tykkää laittautua ja näyttää kauniilta, eikä ole lesbo. Siis kaikkea päinvastaista mitä prätkänaisista kuvitellaan. Mulla ei myöskään oo mitään pätemisen tarvetta. Ihan olen vain pienestä asti haaveillut moottoripyörästä. Miehet kertokaahan onko se oikeesti turn off, jos nainen moottoripyöräilee? Jos paikalla on moottoripyöränaisia, niin kertokaa tekin että miten teihin on suhtauduttu? :)

43

1452

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yleensä jos

      nainen sanoo olevansa 'naisellinen' se tarkoittaa yksinkertaisesti sitä että on ylilihava läski.

      • rideabike

        Hahhaaa ! No sanoisinko sitten olevani tyttömäinen, se tosin kuulostaa tyhmältä kun täytän pian 18. Naisellinen ei tarkoita lihavuutta ihan tiedoksi vaan, mutta minkä sille mahtaa jos sinulle se sellaisen asian tuo mieleen.


    • Shole

      No minun kohdallani homma on niin, että
      A: nainen ajaa pyörällä
      B: viettää satunnaisissa ajanjaksoissa kesäprätkälesken elämää lumien välisenä aikana.

    • käveleskelijä

      Ei ole pyörää eikä autoakaan mutta silmäniloa itselleni, kun näen motskarinaisen.
      Se voi olla useimmille miehille jonkinlainen käsittämätön "kilpailu"tekijä.
      Muistan, erään kerran ohimennen nähtiin tuttavan kanssa nainen jonkin V8-jenkin ratissa ja tämä tuttava sitten siinä alkoi mutisemaan jotakin typerää tyyliin "nainen tuollaisen ratissa, lässytilää...", johon totesin, että mitä sitten? Että aika heikolla pohjalla voi olla itsetunto.
      Jos aloittaja on sitä pyörää pennusta asti haaveillut, niin estääkö jokin Todellinen syy sitä hankkimasta? Todellakin muiden mielipiteet?

      • rideabike

        Ei, muiden mielipiteet ei oo pyörän hankinnan esteenä. Lähinnä raha on este, mut siitäkin selviää opintolainalla:D...mutta ihan mielenkiinnosta vain kyselen, en sen takia että näiden vastausten perusteella päättäisin hankinko pyörän vai en. :)


      • jdkosu
        rideabike kirjoitti:

        Ei, muiden mielipiteet ei oo pyörän hankinnan esteenä. Lähinnä raha on este, mut siitäkin selviää opintolainalla:D...mutta ihan mielenkiinnosta vain kyselen, en sen takia että näiden vastausten perusteella päättäisin hankinko pyörän vai en. :)

        Mun mielestä moottoripyöräilijä naiset ovat naisia siinä missä muutkin. Ei prätkäilyä vain miesten harrastukseksi ole määrätty. Rohkeasti vaan omaa unelmaa kohti ja kyllä se mieltä virkistää kun näkee kauniin naisen ajelevan :)


    • Mies ja mp

      Naisia näkyy yhä enenevässä määrin tien päällä prätkillänsä ja hyvä niin.

    • syksyykaikille

      Tiedän muutamia pyöräileviä naisia, joista yksi besserwisser puhuu aina ja jatkuvasti vain omista onnettomuuksistaan ja vammoistaan. Kyllähän pyörä sopii ihan hyvin myös naiselle, mutta kai se on vähän samanlaista kaikkien vehkeiden kanssa, hevosvoimista ja vauhdista saa kiksejä. Itsellä oli pyörä jonkin aikaa, mutta se oli melko kallis harraste (talvisäilytys ym.).

    • Jagdpanzer

      Ei siinä mitään vikaa ole jos naisella on moottoripyörä, hanki aloittaja pois vaan :)

    • miesten jutut

      motskari naiset on miesmäisiä ainakin luonteeltaan ja yleensä tulee lesbo mieleen tai erikoinen nainen joka haluaisi olla mies yleensä onkin miehelle kuin veli taitavat pissatakkin seisaaltaan ja miesten kanssa lähtee naisiin ja juttelee naisista kuin mies voipi olla mys että aamuisin ajaa partansa eli todella naisellisia

    • Nasdaq

      Ehdoton yeah tähän.

      Siis mikään ei ole liikennevaloissa mukavampaa kuin se että ne ovat vihreät ja joku mirri tyyppaa kyykkypyörää siinä edessä.

      Naiskuskin erottaa kilometrin päähän, sillä ajoasento on täysin erilainen kuin on näillä Kallioilla sun muilla "miehillä".

      Siis ajatus on kirkkaampi.



      (Naurua)

    • Mies 28v

      Moottoripyöräilevästä naisesta tulee mieleen vapaa ja voimakas tahtoinen omantien kulkija. Joka kesällä hyppää pyöränsä selkään ja lähtee kiertämään maailmaa.
      Moottoripyörä kuvaa vapautta. Jos miehellä on heikko itsetunto, niin tuo naisen vapaus hirvittää ja kadehdituttaa miestä. Tulee mieleen, että tuo nainen se uskaltaa elää täysillä, kun ajaa moottoripyörällä. Tuntuu, että moottoripyöräilevä nainen olisi henkisesti niskanpäällä tavalliseen mieheen verrattuna.

    • 6r8l3ww3

      Mitä järkeä on tulla kyselemään polkupyöräileviltä äitinsä luona asuvilta vanhoilta pojilta mitä he ovat mieltä moottoripyöräilevistä naisista?

      Luulis ihan jonku moottoripyöräsivun olevan vähän parempi vaihtoehto.

    • ei naurata

      miksi kysyä motoristeilta motoristit on hinttareita ja jollekkin kyllä nainen autossa hame päällä on seksy näky tai kun nainen pyllistää laittamaan takapenkille jotakin siinä vasta näky

    • 45555

      Hommaa ihmeessä kortti ja tervetuloa hyvän harrastuksen pariin! itse olen parikymppinen naismotoristi ja ajoin viime kesän tonnisella. Aloitin 18-vuotiaana eikä ollut sillon kriisiä "en voi ajaa koska olen nainen" : )

      Ja siitä lesboudesta? ei, en näytä lesbolta ja olen ihan ok näköinen nainen pitkillä hiuksilla. Ja olen tehnyt mallintöitä pari vuotta minkä kerkeän (rahoitan opintoja). En siis ole virolaisen rekkalesbon näköinen kuten ruukataan sanoa.

      Ukot sannoopi että oon teknisesti hyvä ajaja ja en pelkää ajaa (pittää paikkansa). Jonkiverran tulee myös keulittua ja poltettua kumia sille päälle sattuessa.

      nii ja miehet tykkää! en oo vielä pahhaa sanaa kuullu

      • rideabike

        Kiva kuulla! Kyllä se ois ens kesäks hankittava kortti ja pyörä, jos vaan saan jostain rahaa. Kerran sitä eletään, enkä jaksa oottaa enää vuosikymmeniä vaan haluan nuorena ajella :D negatiivisia kommentteja tälläkin palstalla vähän on, mutta en jaksa välittää niistä. Ja onhan joidenkin naisten uhrauduttava ja tehtävä poikkeus tähän outoon stereotypiaan naismotoristeista ;)


      • desibaby
        rideabike kirjoitti:

        Kiva kuulla! Kyllä se ois ens kesäks hankittava kortti ja pyörä, jos vaan saan jostain rahaa. Kerran sitä eletään, enkä jaksa oottaa enää vuosikymmeniä vaan haluan nuorena ajella :D negatiivisia kommentteja tälläkin palstalla vähän on, mutta en jaksa välittää niistä. Ja onhan joidenkin naisten uhrauduttava ja tehtävä poikkeus tähän outoon stereotypiaan naismotoristeista ;)

        Tiedos on muutama tyhmä läski jotka leikkii äijää pyörän kans tyyliin namusia naisia katsastan, niil on kai munat kateis... eiku kateus tms mr keissi.


    • hellangeli

      En tiedä miksi, mutta esim deitti-ilmoituksessa yleensä moottoripyörän vieressä/päällä poseeraavat naiset yleensä skippaan.

      Samaan tapaan skippaan naiset, joilla on tupakka tai kaljapullo kädessä. Ehkä moottoripyöräily on alitajunnassa liian miehinen harrastus, varsinkin kun itse en harrasta. Tai ehkä pelkään, että mopoilevat jännämiehet vie mun naisen.

    • asdfghjklöä

      prätkällä ajelevat naiset toivovat, että heillä olisi kyr_pä.

      • rideabike

        Niimpäniin. En olettanutkaan että tältä sivustolta sais kovin hyviä vastauksia, mut keskustelua tää näköjään herätti... Ja voin ihan rehellisesti sanoa että, en toivo. Ehkä oon niitä poikkeus naisia jotka a)ei ole kiinnostunut toisista naisista b)ei halua esittää miestä c) on normaalin kokoisia d) näyttää naiselta e)ei yritä esittää kovista, vaan on tosiasiassa herkkis f)mutta haluaa silti vaan hankkia moottoripyörän! :D Jotkut vieroksuu tätä ajatusta hirveesti, mut ihan sama kunhan teen niinku haluan :)


      • asdfghjklöä
        rideabike kirjoitti:

        Niimpäniin. En olettanutkaan että tältä sivustolta sais kovin hyviä vastauksia, mut keskustelua tää näköjään herätti... Ja voin ihan rehellisesti sanoa että, en toivo. Ehkä oon niitä poikkeus naisia jotka a)ei ole kiinnostunut toisista naisista b)ei halua esittää miestä c) on normaalin kokoisia d) näyttää naiselta e)ei yritä esittää kovista, vaan on tosiasiassa herkkis f)mutta haluaa silti vaan hankkia moottoripyörän! :D Jotkut vieroksuu tätä ajatusta hirveesti, mut ihan sama kunhan teen niinku haluan :)

        miksi sä haluat ajaa moottoripyörällä? Ei se ole naisellisten, herkkien naisten mielestä kivaa.


      • herkkä ja nsisellinen N
        asdfghjklöä kirjoitti:

        miksi sä haluat ajaa moottoripyörällä? Ei se ole naisellisten, herkkien naisten mielestä kivaa.

        Kyllä vaan on.
        Puhu sinä vaan omasta puolestasi, kaikkien herkkien ja naisellisten naisten puolesta kun ET VOI puhua.


      • asdfghjklöä
        herkkä ja nsisellinen N kirjoitti:

        Kyllä vaan on.
        Puhu sinä vaan omasta puolestasi, kaikkien herkkien ja naisellisten naisten puolesta kun ET VOI puhua.

        vanhan homon kommentti siinä.


      • rideabike
        asdfghjklöä kirjoitti:

        miksi sä haluat ajaa moottoripyörällä? Ei se ole naisellisten, herkkien naisten mielestä kivaa.

        Kunhan vaan haluan. En oo ees ollu moottoripyörän kyydissä mut pari kertaa pienempänä ajanu mopolla..jo sitä ennen tiesin että haluan moottoripyörän. Jokin niissä viehättää, vauhti, kauniit kesäillat ajellessa yms. Ajaa naiset polkupyörälläkin ja sama juttu melkeen ku prätkä, toisessa vaan moottori. :P


      • herkkä ja naisellineN
        asdfghjklöä kirjoitti:

        vanhan homon kommentti siinä.

        Tässä keskustelussa ainoa home olet Sinä :D


    • Ihania naisia
    • 2+2

      Riippuu mikä pyörä, jos kyykky-mallinen niin sitten on hot mutta jos custom-mallinen niin sitten on todennäköisesti turnoff :D

      • rideabike

        Haha joo tän kyllä tajuun et riippuu pyörästä :D en vois kuvitella itteeni ajamassa mitää Harley davidsonia xD eli ei customeille. Kyykky se tulis olemaan, sellanen joku Yamaha r6 ois aika ihana :)


      • Nasdaq kokkailee
        rideabike kirjoitti:

        Haha joo tän kyllä tajuun et riippuu pyörästä :D en vois kuvitella itteeni ajamassa mitää Harley davidsonia xD eli ei customeille. Kyykky se tulis olemaan, sellanen joku Yamaha r6 ois aika ihana :)

        Hieno valinta. Itse en tiedä juuri mitään moottoroiduista polkupyöristä, sillä en omista sellaista. On tietysti kiehtova se ajatus jossa joku linkkini kaltainen Telluksen olento hinkkaisi prätkäänsä autotallin hämärässä. Mulla voisi olla essu päällä ja olisin tekemässä keittiössä kaalisoppaa. Taustalla soisi Anna Puu.

        Tulisi jo syömään sieltä.



        (Reps)



        https://my.news.yahoo.com/photos/yamaha-r6-stands-alongside-die-hard-stars-photo-063356819.html


      • Nasdaq kaalimatona
        Nasdaq kokkailee kirjoitti:

        Hieno valinta. Itse en tiedä juuri mitään moottoroiduista polkupyöristä, sillä en omista sellaista. On tietysti kiehtova se ajatus jossa joku linkkini kaltainen Telluksen olento hinkkaisi prätkäänsä autotallin hämärässä. Mulla voisi olla essu päällä ja olisin tekemässä keittiössä kaalisoppaa. Taustalla soisi Anna Puu.

        Tulisi jo syömään sieltä.



        (Reps)



        https://my.news.yahoo.com/photos/yamaha-r6-stands-alongside-die-hard-stars-photo-063356819.html

        Musta tällaiset asetelmat, joissa perinteiset roolimallit ovat sekaisin, ovat hauskoja ja virkistäviä tässä tunkkaisessa maailmassa.

        Nauran usein.



        (Naurua)


      • 2+2
        rideabike kirjoitti:

        Haha joo tän kyllä tajuun et riippuu pyörästä :D en vois kuvitella itteeni ajamassa mitää Harley davidsonia xD eli ei customeille. Kyykky se tulis olemaan, sellanen joku Yamaha r6 ois aika ihana :)

        Yamaha R6 on tosiaan aika ihana, itse omistin sellaisen vuosimallia 2001, tämän jälkeen suzuki gsxr1000 2007 ja sen jälkeen bmw s1000rr 2010, kaikki hyviä. Nykyään on vain auto :)


      • Nasdaq Jopoilee
        2+2 kirjoitti:

        Yamaha R6 on tosiaan aika ihana, itse omistin sellaisen vuosimallia 2001, tämän jälkeen suzuki gsxr1000 2007 ja sen jälkeen bmw s1000rr 2010, kaikki hyviä. Nykyään on vain auto :)

        Mulla on tuttu töissä Arwidsonilla, ja olen pistänyt liitutaululle, että merkkiuskollisuus ja fanaattisuus liittyy tähän lajiin kuin nenä päähän. En osaa selittää sitä, mutta nämä samuraihaarat ovat kuin jonkin sortin mentaalivikalista.

        Hienoa, että tällainen stemma ei ole rasite sinulle. Musta poikkitaiteellisuudessa on aina tilauksensa.



        (Naurua)


      • Nasu posket lommolla
        Nasdaq Jopoilee kirjoitti:

        Mulla on tuttu töissä Arwidsonilla, ja olen pistänyt liitutaululle, että merkkiuskollisuus ja fanaattisuus liittyy tähän lajiin kuin nenä päähän. En osaa selittää sitä, mutta nämä samuraihaarat ovat kuin jonkin sortin mentaalivikalista.

        Hienoa, että tällainen stemma ei ole rasite sinulle. Musta poikkitaiteellisuudessa on aina tilauksensa.



        (Naurua)

        Mutta itse tilaan, jossa ollaan pyörän päällä. Pyörä, joka ei paina tehoonsa verrattuna juuri mitään, tuntuu reisien välissä kuin solakalta härältä. Autot tuoksuvat Wunderbaumille, pyörässä tuoksuu kypärä ja raikas pastilli. Pyörässä on lähes kiinni koneessa, taas autossa kone on jossain tuolla. Autossa istutaan, pyörällä ratsastetaan.

        Eikä tämä ole liikkunut vielä metriäkään.



        (Reps)


    • prätkärotsi

      Täällä kans yks naismotoristi haluaa sanoa oman osuutensa aiheesee: Olen ollut teini-ikäsestä prätkäkuumeen puraisemana. Kerran kun pääsin kevarin kyytiin niin se oli menoa. Muutama vuos meni että itse keräsin rahat AB-korttiin. Muutama vuos lisää että sain hankittua ekan oman kyykyn.Olen ajanut tosi paljon, erilaisia pyöriä (ja autoja)endurosta isoihin matkapyöriin työn ohessa ja vapaalla. Jos joku asia kiinnostaa niin toteutan sen tai ainakin pyrin tekemään asian eteen sen minkä voin, suosittelen siis myös sinulle "rideabike" :) Itse olen kasvanut teknisesti taitavaksi kuskiksi niin autolla kuin moottoripyörällä. Olen vähintääkin keskiverto miesmotoristi harrastajaa parempi kuski, tekninen tieto hallussa ja jakoavainkin pysyy handussa oman auton tai prätkän huolto asioissa(vaikkei sekään o kauheen naisellista, mut ihmiset tykkää eri asioista. Ei o ku ihmisen muokkaamia mielikuvia mitkä ovat ns.miesten ja mitkä naisten harrastuksia) :D Siellä mukavan ajelun seassa kannattaa kuitenkin pitää aina mielelssä että vaikka itsestä tuntuisi kuinka kingiltä tahansa, niin niillä ajotaidoilla ei paljon ole merkitystä jos kohtaat onnettomuuden jonkun muun tekijän seurauksena. Kori ei suojaa samoin kuin autossa. Tieliikenteen seassa on mm.arvaamattomia-, väsyneitä-, vanhuksia-, kaitapää-kuskeja eteenhyppivät metsäneläimet, liukkaat/haastavat kelit, mahdolliset tekniset viat kesken ajon. Mutta ajotaitojen karttuessa sitä erottaa jo kaukaa tilanteita ja ai että sitä fiilistä ku pääsee puikkelehtii nopeesti kiihtyvällä pelillä idioottien alta pois ;D Ai niin piti viel mainita että olen kaikkien mielestä näyttävä,pitkätukkanen,pitkä ja super kaunis nainen jonka olis pitäny jo miljoona kertaa kuulema osallistua missi kisoihin, mutku sellanen touhu ei kiinnosta mua :D ;) Kadulla kävellessä prätkä-/autoharrastus ei näy pätkääkään päällepäin kun en kulje kokoajan prätkärotsi päällä, vaan pukeudun kuitenkin tyylikkään naisellisesti. Jos haluut vinkkejä ekan pyörän hankinnan kanssa niin anna kyllä mielelläni. Kerrot vaan millasta ajoa haluat harrastaa aluksi. kaupunki vai maantie jne... :)

    • prätkärotsi

      ...pieni lisäys:

      Keskeinen asia mikä ärsyttää on: Naisen prätkäharrastus on jännää ja erilaista, kuvitellaan että naisen pitää näyttää jotakin tms.mut miehellä se o vaa normia poikien juttua?

      Onhan sitä välillä huomannut joutuvansa todistella asioita, varsinkin kun on nätti naama, mutta sellasiin arvostelijoihin en kyllä sitten käytä energiaani liioin. Halveksuvat tai muuten vaan juntit tyypit kommenteineen yleensä kertoo siitä että niitä ärsyttää jos heitä ei perinteinen "miesten harrastuksena"-pidetty ala kiinnosta tai ole mahdollisuutta tai ei vain ole toteuttanut omaa unelmaansa asian kanssa ja sitten joku nainen tekeekin asian paremmin.
      Jotenkin loukkaantuvat kun ei naiset sais"ymmärtää"mistä jätkät puhuu jne.
      Tälläset haluaisivat pitää vain poikien juttuna kaiken autoihin ja prätkiin liittyvän. Sellasilla on yleensä huono itsetunto ja muita identiteetti ongelmia.

      Minun piireissäni miehet arvostavat ja ihailevat kun naiset osaavat ja harrastavat ja ovat vahvoja ja itsenäisiä. Siinä voidaan keskustella sitten yhteisesti kiinnostavista asioista.

      Tuo yleistys ulkonäkö mielikuvasta on iha perseestä. Minusta on hirveetä haukkua ulkonäön perusteella yhtään ketään. Monista tälläsistä haukkuja miehistä tuskin itse olis rannalla uimashortseissa kroppaansa esitteleen, puhumattakaan sosiaalisista taidoista keskustella älykkäästi,sisvistyneesti ja hyvällä huumorintajulla.
      Haukkujat ja arvostelijat vois miettiä mikä niiden elämäs on vialla ku o niin paha olla.

      ...ja sit mä voisin myös muistaa että ollaan "tasokkaalla"keskustelupalstalla ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2850
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2410
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2180
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1992
    5. 167
      1828
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1826
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1787
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1726
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1529
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe