KOMMAREIDEN KANNATUS 0,2% !!!

Ei oo paljoa :))))))

Vai onkohan vähentynyt tuostakin...

33

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä välitä...

      Kyllä se tuosta vielä tippuu :))

    • joopajoo...

      Ja kun tuosta ottaa pois komuleita äänestäneet, sukulaiset ja äänestäneet tutut, ei itte komuleita enää montaa jää ... Herranjestas että on vähän.

    • Kuten tuossa toisessa viestiketjussa totean, komupuolueet ovat tekemässä itsemurhaa välttämällä kaikkea sitä mistä voisi saada lisää kannatusta ja pyrkimällä vain syöttämään sitä samaa soopaa joka heidät on turmion tielle vienyt.

      • gkvkkhkv

        No toisaalta ,et sinäkään vastapuolelle mikään positiivinen mainos ole..


      • gkvkkhkv kirjoitti:

        No toisaalta ,et sinäkään vastapuolelle mikään positiivinen mainos ole..

        No mitäs se aakkossotku itsestään ajattelee?


      • dkkdddldkdd
        Työeläkeläinen kirjoitti:

        No mitäs se aakkossotku itsestään ajattelee?

        Kirjain kudelma lähinnä. Sinun tekstejäsi lähinnä. Mieluusti kerrot mikä mättää vasemmistosta vaikka oma tunkio haisee vielä pahemmin.
        Malka on aina helpompi löytää toisen silmästä.


      • dkkdddldkdd kirjoitti:

        Kirjain kudelma lähinnä. Sinun tekstejäsi lähinnä. Mieluusti kerrot mikä mättää vasemmistosta vaikka oma tunkio haisee vielä pahemmin.
        Malka on aina helpompi löytää toisen silmästä.

        Ei minulla ole haisevaa tunkiota vaan elän omillani sekä lakimääräisellä työeläkkeellä.

        Jos kaikki yrittäisivät kuiten minä niin ei nykyongelmia edes olisi.

        Tuo sinun nikkityylisi kuvastaa suurta epävarmuutta elämässäsi, et uskalla päättää mitään varmasti ja siitä seuraa ongelmia.


      • Ei se haittaa:

        "Kuten tuossa toisessa viestiketjussa totean, komupuolueet ovat tekemässä itsemurhaa..."


      • selkäkeikkanauraja
        Työeläkeläinen kirjoitti:

        Ei minulla ole haisevaa tunkiota vaan elän omillani sekä lakimääräisellä työeläkkeellä.

        Jos kaikki yrittäisivät kuiten minä niin ei nykyongelmia edes olisi.

        Tuo sinun nikkityylisi kuvastaa suurta epävarmuutta elämässäsi, et uskalla päättää mitään varmasti ja siitä seuraa ongelmia.

        Seisooko sinulla työelätti aina kun luet kommareitten kannatuslukuja? Muuten..kokeileppa tuota linkkiä, jospa sinullekkin jotain löytyisi työelätti


        http://www.mol.fi/tyopaikat/tyopaikkatiedotus/haku/


      • selkäkeikkanauraja kirjoitti:

        Seisooko sinulla työelätti aina kun luet kommareitten kannatuslukuja? Muuten..kokeileppa tuota linkkiä, jospa sinullekkin jotain löytyisi työelätti


        http://www.mol.fi/tyopaikat/tyopaikkatiedotus/haku/

        Keikuta sinä vaan, minä pärjään nykyisellä tulotasollani jonka olen ansainnut työelämässä yli 40 vuoden aikana. Nuoret ne työtä tarvitsevat eivät vanhat ukot.

        Minulle riittävät harrastukset joihin en yhteiskunnan rahoitusta tarvitse vaan omat säästöt riittävät vielä vuosiksi.

        Mieluummin kuin työtä katselen kuvausmatkojen mainoksia jonnekin missä helle ei niin kiusaa. Vanhemmiten kun siitä useimmat lakkaavat nauttimasta.

        Komujen kannatusluvut eivät minua seisota missään muodossa, tuskin viitsin mennä edes kommunismin hautjaisiin jotka eivät kovinkaan kaukana ole.


    • Olematon porukka

      Ylen kyselyssä kohta Muut oli kannatus 1,7%. Virhemarginaali on 1,6%.
      Kommunistien kannatus on pienempi kuin virhemarginaali. Siis komulien kannatus on virhe.

      No...sillä väliä...

    • Tuo se on hieno

      ilonaihe näin helteelläkin eikö totta :))

      • Joo.

        Ei kai kommunisteja kannata enää muut kuin hullut oli ne sitten suljetulla tai avolla...


    • Ei ole !!

      Tuo on vanha tieto, kannatus on vähintään puolittunut. Nyt se ennakkotietojen mukaan on alle 0,1% .

      • Akaton h-einari.

        Älä puhusontaa, kommunismi nousee aina ylös, se ei koskaan kuole...


      • Akaton h-einari. kirjoitti:

        Älä puhusontaa, kommunismi nousee aina ylös, se ei koskaan kuole...

        Osaatko perustella? Minun elinaikananihan kommunistien ja siihen yhteydessä olevien poliittisten liikkeiden kannatus on laskenut lähes 25%:sta eli suuremmasta kuin mitä Kokoomuksella on tänään tuonne 1/4% (0,25%) alapuolelle. Tuo kaikki noin 50 vuotta joten kansa on viisastunut ja suuresti epäilen uusien jäsenten ja kannattajien ryntäystä noille tienoille.

        Mistä päättelet tuon kannatuksen lisääntymisen sen kokonaan loppumisen sijaan?


      • Akaton h-einari.
        Työeläkeläinen kirjoitti:

        Osaatko perustella? Minun elinaikananihan kommunistien ja siihen yhteydessä olevien poliittisten liikkeiden kannatus on laskenut lähes 25%:sta eli suuremmasta kuin mitä Kokoomuksella on tänään tuonne 1/4% (0,25%) alapuolelle. Tuo kaikki noin 50 vuotta joten kansa on viisastunut ja suuresti epäilen uusien jäsenten ja kannattajien ryntäystä noille tienoille.

        Mistä päättelet tuon kannatuksen lisääntymisen sen kokonaan loppumisen sijaan?

        Kommunismi on ihmisten sielussa ja sydämessä, siksi se ei voi hävitä koskaan...


      • Äläpuhupaskaa...
        Akaton h-einari. kirjoitti:

        Kommunismi on ihmisten sielussa ja sydämessä, siksi se ei voi hävitä koskaan...

        Kommunismi elää vain h-einareiden päässä, eikä nykyään edes siellä, kuten äänestysluvut kertovat.


      • Akaton h-einari. kirjoitti:

        Kommunismi on ihmisten sielussa ja sydämessä, siksi se ei voi hävitä koskaan...

        Noin varmaan jonkun kohdalla mutta hetken päästä voit sanoa "ihmisen sielussa ja sydämessä" ja kun hänestä aika jättää niin ei enää missään.


    • Niinhän se menee;

      Ukrainan tapahtumien vuoksi komupaskojen kannatus puolittuu edelleen...

      • Noo, sitten se on jo

        kyllä aika tosi vähän... Ei paljon erotu nollasta...


      • Aikamoinen romahdus
        Noo, sitten se on jo kirjoitti:

        kyllä aika tosi vähän... Ei paljon erotu nollasta...

        on vallan kukkuloilta tullut ko porukalle.... Ei tainnut olla kestävää tuo komulioppi...


    • herranpieksut...

      onko todellakin noin vähän.. sehän on vähemmän kuin NOLLA !

    • prosentti on kumma

      Suomessa kommunistien kannatus on alle virheprosentin

      1. Suomessa kommunistien kannatus voi olla siis negatiivinen

      Nliitossa kommunistien kannatus oli luokkaa 99,99 prosenttia
      mutta koska listat tehtiin hitaasti, ilman tietokoneita kosmoskynällä
      monet listalaiset olivat vaalipäivänä kuolleet tms.

      2. Nliitossa kommunstien kannatus voi olla yli 100 prosenttia

    • Kun komujen rikokset

      tulivat ilmi, kommareiden kannatus hävisi kuin pierusaharaan, ei edes haise enää.

      Huomaatteko muuten, kommunismi ei edes haise enää....

      • Olet oikeassa !

        Materialismin mukaan sellainen ei haise mitä ei ole !!!


    • ei oo paljoa enää

      jäljellä....

    • Stubbi

      Ei se kommunismi koskaan kuole! Siinä vaiheessa kun rikkaat alkaa taas sortamaan vähempiosaisia niin tulevat ne Marksin opetukset sieltä punaisesta raamatusta vielä ihmisten muistiin! (Jos enää osaavat silloin lukea kun on koulut ajettu alas, jottei köyhä enää pysty itseään sivistämään)

      Vaan työväki on ostanut harmillisesti tämän kokoomus brändin... No minkäs tekee kun ovat helposti vedätettävissä kun eivät lukiota käyneet ja amis koulutuksella osaavat ajatella vain että valtio on perseestä, vaikka se mahdollistaa heille monia etuuksia, joita esimerkiksi kapitalismin ihanne valtiossa amerikassa ei pystytä edes haaveilemaan! Ihmisen vapautta kun siellä palvovat kuin viimeistä päivää

    • Aina kun mietitte

      komuleita muistakaa tämä, niitä ei oikeastaan enää ole olemassa muuta kuin muutama huutava, elinkelvoton häirikkö, 0,2% äänioikeutetuista.

      Oho, niin se menee.. :)

      Toki jokunen kylähullu mahtuu aina sekaan...

      • Ihan oikeasti.

        Ei komuleita enää ole olemassa. Ne ovat historiaa.
        Palstalla naamaansa aukova tyyppi on mielenterveyssyistä sairaseläkkeellä oleva
        kylähullu, ei sen kummempaa...

        Toki kylähullujen kanssa saa seurustella jos haluaa, vapaassa maailmassa.


    • noo... miksi se ...

      jämähti noihin pohjalukemiin....

      ei tuu mittään komuista enää ei yhtään mitään....

    • Jaa R uotsin

      vaalitulos heikentää Suomen kommareiden kannatusta entisestään, jos se nyt enää heikentyä tuosta. Eihän Suomen kommareissa ole enää muita kuin muutama seinähullu feikki ja muutenkin kaheli. Sääliksi käy, vaikka vittuako kommareiden kauheudet meille kuuluu..

    • Kommareille

      perusasiat ovat kaikkein tärkeimpiä, siis muista;

      KOMMAREIDEN KANNATUS ON 0,2% !!! Joo.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1930
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1519
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      133
      1323
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1298
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1210
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      271
      1019
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      972
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      925
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      111
      896
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      48
      751
    Aihe