Tuhansien sakkoja netissä herjaajille!

Charles Bronson

8

435

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • torkkutor

      jos sama ip esim. koulun serveri lainas kun koulut kii. oppilas opettaja vai joku ulkopuolinen. tor ip:t. on setvimistä.

    • Loinmaani

      Torkkutor. Sehän se vasta hämäräksi hommaksi menee, jos kunnianloukkausten kirjoittelun lisäksi harrastaa myös jälkiensä peittelemistä.

      Voi olla, että lain koura penetroituu anu saukkoon.

    • Naapurin tyttö

      Charlesin kanssa samaa mieltä, kannattaisi todella miettiä mitä tännekin kirjoittelee.

      Oon itsekin kirjoitellut välillä kiukuspäissäni mitä sattuu ja kaduttaa jälkeenpäin..

      Suomessa on kuitenkin vapaus ilmaista mielipiteensä asiaan kuin asiaan, mutta vastuunsa muistaen. Terve aikuinen tajuaa tämän.

      Täällä ei kaikki ole mielestäni ihan täyspäisiä ja toisaalta totuudellakin on monta kertaa kaksi puolta.

    • vlyuyl

      Pyydän anteeksi että haukuin väärää autokorjaamoa (vesiniityllä sijaitsevaa). Erehdyin henkilöstä/korjaamosta ja näin ollen moitin väärää puuta. Pahoitteluni.

      • ...

        miten silloin erehtyy kun selvästi nimellä haukkuu??


    • Simotempler

      Ettei totuus unohtuisi.

      • Kohtuutasoa-on

        Minusta 2.400 euron sakot jonkin autoliikkeen herjaamisesta, se ei ole mitenkään tolkuttoman iso raha, ei enää nykyaikana.

        Jos mies saa huonoa palvelua jostakin autoliikkeesta ja mies kertoo sen netissä, ja nousee syyte, niin kyllä tuommoisen rahan maksamisen mies kestää.

        Lainsäätäjän asettama kohtuullisuusleikkuri toimii tässä kohtaa aika hyvin. Valittaa mies saa ja voi valittaa myös, eikä silti mene taloudellisesti persiilleen, vaikka juttunsa lopulta häviäisi.


    • viiiskytä

      Mutta entäs kakkupoika pirri.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3310
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2862
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      24
      2699
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2638
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      21
      2524
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2355
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1823
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1767
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1640
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1486
    Aihe