spermaa vain muutama tippa :0

kolmetoistjapuolvee

Voiko johtua siitä että tuli harrastettua itsetyydytystä 3pv putkeen? Ja sitten spermaa tulee vasta ehkä 2-5 min orgasmin jälkeen todella vähän.Onko vakavaa? Paraneeko itsestään vai lääkärille:'(? Kiitti vastauksista kaikille ja kesänjatkoa :).

3

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7+15

      Ota rauhassa, mällin määrä vaihtelee kaikille, se riippuu niin monesta asiasta. Sanot, että orgasmin jälkeen ja vähän, no se on tullut virtsaputkesta kun erektio on laskenut ja kulli painunut kasaan. Siksi kannattaakin käydä kusella sen jälkeen ja pestä terska. Kokemuksen kautta huomaat että olet aivan normaali. Ensialkuun noi jutut vaan on outoja. Kannattaa selata noita vanhempia ketjuja ja lukea niistä kokemuksia :) Toistuvia vakiaiheita on just toi sperman määrä, mulkun pituus, esinahan tiukkuus yms yms. Kesänjatkot sinnekkin :P

      • niimuttakun.. :|

        Tuota tuota.. Miten sen sais selville että onko se spermaa.. Kun sitä on sios ihan älyttömän vähän. Kun kuselta se ei haise ja en usko että se vettä ois.. Mutta siis se jää ihan siihen esinahan päälle vaan.. Miten sen sais selville et onko spermaa...... ? -viestin aloittaja


      • 12+19+
        niimuttakun.. :| kirjoitti:

        Tuota tuota.. Miten sen sais selville että onko se spermaa.. Kun sitä on sios ihan älyttömän vähän. Kun kuselta se ei haise ja en usko että se vettä ois.. Mutta siis se jää ihan siihen esinahan päälle vaan.. Miten sen sais selville et onko spermaa...... ? -viestin aloittaja

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/7113674#comment-0 Lue vaikka toi ketju läpi niin rauhotut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4157
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4006
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3622
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      63
      2958
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2741
    6. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2508
    7. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2508
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2396
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2289
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2235
    Aihe