naiselle

juuri sille

joka omaa pahaa oloaan ja mieltään muihin ihmisiin purkaa.
ja joka muilta vaatii mielenlämpöä jota ei itse ole valmis jakamaan.
muiden pitäisi tuoda mielensä ja tunteensa esiin sanoin, itse haluton olet samaan tekoon.
olet herkkä nainen, hellä nainen, pohjimmiltasi. se oikea aikuinen nainen.
miksi et käytä noita avujasi????????????????????
noilla avuillasi saavuttaisit kaiken haluamasi!!! !!! !!! juuri noilla.
ehkä elämä on sinut saanut käpertymään kuoreesi, harmi. olisin vain halunnut
käpertyä kanssasi tuohon kuoreen tai kuoriimme.
antaa sinulle sen mitä itse haluat elämältä.

14

790

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei jaksa.

      Miksi pitäisi voida hyvin, kun tiesin että kaikki kaatuu mahdottomuuteensa :(

    • Utelias Keiju

      Jollekin täällä palstalla vai irl pahaa oloaan purkavalle?

      Ei osu mulle, koska en pura muihin mitään pahoja olojani jos niitä joskus onkaan, mutta voisit ehkä sanoa tuon saman sille naiselle irl jos kerran välität.
      Ihan hieno teksti kyllä muuten, toivottavasti tuo nainen ymmärtää käyttää enemmän hyviä puoliaan. :)

    • ŕrrrrrrrrrrr

      Voi voi. Katos kun käytän avujani ja rupean paljaaksi ja tipautan panssarit nilkkoihin niiden kohdalla joiden kohdalla niin voin tehdä. Mä en ole se jonka sä tapasit, etkä sä se luonnonmullistus ja pintapyörre, jonka mä. Hyvä näin ja just niinku pitää :)))

    • Että näin tänään

      Minä en pahaa oloani ole koskaan purkanut täällä. Olisin mennyt silloin ns. " pahojen palstalle" mut en mennyt, kun ei tarvetta.

      Joskus oon eksynyt vastaamaan ja saanut todeta, ettei sittenkään mulle.

      Tämmöstä nyt, eipä muuta. Taitaa olla niin, ettei mitään muuta kuin tämä palstajälki jää. Ehkäpä näin pitää mennä, ei kuole jos ei mikään selviä.

    • Muuten livistän;)

      Tämä aikuinen nainen tietää saavansa pikku flirtillä mitä vain. Ei kuitenkaan sitä mitä tarvitsisi eniten. Näytä ettei tarvitse pelätä, tartu minuun ja pakota näkemään asiat sinun kantiltasi.

    • Niinmätuumin

      Osui. Mutten uponnut. Olen kaikkea tuota. Joskus myös pystyynnostettu sika :). Hymyilen kyllä. Riippuu tilanteesta. Aina ei naurata, enkä ala esittämäänkään. Jos hymyilen, se tulee kyllä sielusta. Silleesti.

      • lämpöä päiväänne

        Hyvä aloitus. Lämpöä maailmassa ei koskaan ole liikaa.


    • Tuntuuko ap:stä

      miten hyvälle tuo tarkoitukseton ja kohdistamaton nakkelu?
      Mietippä kuinka kiltti sinun kirjoitus on, ja toista soimaat ilkeydestä ja pahan olon tuomisesta.

    • 4+5

      Et tunne mua ollenkaan.

    • Ei ole sinun syy

      Kuka nainen purkaa pahaa mieltään muille. Miksi sinua kiinnostaa sellaiset asiat.

    • totuutta

      Mistä sä tiedät...Mä ainakin oon hellä ja herkkä joillekin ihmisille. Ihmisille joille olen rakas ja arvokas. Ja toisille kylmä ja etäinen. Moni mies on sanonut että oon hellä ja tunteellinen....mutta joku toinen voi sanoa kylmäksi. Ei välii kunhan ne mun aidot ihmiset näkevät sen oikean puolen

      • totta..

        Juuri näin. Se oikea ihminen pääsee sydämeen asti. Ja muille portti kiinni


    • En ole tyhmä

      Mistäs sinä ap taas tiedät noin hyvin toisen asiat? Onko sulle ihan itselles puhunut vai oletko vaan kuvitellut asioiden niin olevan? Yks vaihtoehto on että olet hänestä selän takana keskustellu/juoruillut muitten kanssa. Kaikista iljettävin vaihtoehto on että stalkkaat häntä kaikella sillä tekniikalla mikä nykyään on mahdollista. Täällä nyt sitten piiloretostelet miten tiedät tai luulet tietäväsi toisen ajatuksetkin. Ehkäpä hän syöttää juuri sinua varten oikein superskeidaa. Kommentoipa nyt vielä tähän ap ja rehellisesti sittenkin, vai etkö osaa muuta kuin pelailla uhreillasi?

    • ghjxh

      Mua rakastava ihminen sanoisi: onneksi säästyit häneltä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1930
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1519
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      133
      1323
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1298
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1210
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      271
      1019
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      972
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      925
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      111
      896
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      48
      751
    Aihe