Onko lestadiolainen Sipilä saanut taas veritulpan kun ei ole meille julkisuudessa kertonut lestadiolaisia viisauksiaan ?
Lestadiolainen Sipilä ja veritulppa
16
147
Vastaukset
- Kaksilla rattailla
Räksytyksestä kepussa vastaa Tiilikainen-Pekkarinen-Anttila.
Sipilä lymyilee taustalla osaamattomuuttaan?- kepulit
Kepuhan tunnetusti pettää aina.
Se on tunnettu jo pitkään kepun ominaisuutena. - TV:tä kannan Kuhmoon
kepulit kirjoitti:
Kepuhan tunnetusti pettää aina.
Se on tunnettu jo pitkään kepun ominaisuutena.Onhan kepussa kuhmolainen Paula Lehtomäki.
Tuo maaseudun likavesien ekspeertti.
- PS %-puolue
Katolilainen Soin on myös ollut hiljaa viimeaikoina, alkoholismin ja ylipainon rasittama sydänkö oireilee jälleen?
- Jock jock
hiphei sanoi penna kun piejaisi vejitulpan lattijalle
- jock jock
olen homo junk junk
- UskotaaVähemmälläkin
Tiedetään jo sinun jock jock olevan homon ja junkaavan.
Tarvitseeko tuota aina vähän ajan päästä toistaa meille?
- fakta homma
YLE: Kepu nousussa 20.9%, persut romahtavat 16,3%
- hyvä juttu
hiphei sanoi penna kun piejaisi vejitulpan lattijalle
- jock jock
pennaselle ei ainakaan kerry mälli tulppaa.
Ennen oli Punk - nykyään vaan Junk, hihkaisi pennanen ja piejasi mällit! - Käymäläinen onneksi
Onko kaikki kajaanilaiset näitä sukurutsaisia syntyperäisiä kainuulaisia?
- Nukkuuko jock vielä?
Tänne kirjoittavista tämä taitaa päteä ainoastaan tuohon jock jockiin.
Ihme kun jock jock ei ole tälle päivälle vielä laittanut vakio viestiään:
OLEN HOMO JUNK JUNK
- Nukkuuko jock vielä?
Mä olen J-Pennasen kaveri vain.
- jock jock
olen homo junk junk
- jocken joll
Pejsut jomahtavat - Kepu pojskuttaa! - totesi pennanen ja piejasi mällit.
- Soini on 1
PS rulez
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986168KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495637Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602673Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072088Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071788- 1251744
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191623Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801277- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331058