saanko antaa turpaan?

vittuuntunu

oon 13v (-00) jätkä

mulle vittuilee 3 vitun ärsyttävää (-01) jonnea
ja ajattelin kysyä että mitä seuraamuksia mulle vois tulla jos hakkaan ne
ei vittuilu tientenkää oikeuta lyömään mutta silti

42

470

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • God of War

      Oikeuta? Sä mitään saatnan lupaa tarvii, jos joku vituttaa nii turpaa vaan.

    • kokemuss

      Ei siit varmaa sen kummempaa ku puhuttelu, opettajasta riippuen mahollisesti jälki istunto ja ilmotus vanhemmille, jos et tee koulu ajal niin se onki vaan vanhempien välinen juttu

    • grbrtgree

      Älä sitten luule itsestäs liikoja. 3 vs 1, saattaa kääntyä turpaan antaminen sinun vastaan.

      • Noin se valitettavasti tulee menemään ihan liian suurella todennäköisyydellä.


    • alottaja

      Usko mua mää pärjään :D

    • 18+3

      Et välttämättä saa mitään seuraamuksia. Meidän koulussa oli tapaus kun tyyppi löi koteloon ja ei saanut edes kunnollista puhuttelua koska oli opettajien mukaan eka kerta kun tämä henkilö löi muita.

      • kuka vaan

        jos aloittaja on tosiaan alle 15-vuotias niin ei periaatteessa pitäisi tulla mitään, jos ei oteta lukuun jälki-istuntoja, arestia tai muita. jos taas menee oikeuteen niin ei tuu kuin vahingonkorvaukset kivusta ja särystä, jos tulee.


    • kiusattu 2 vuotta sitten

      Vittu mua kiusattii ku olin 11.oon syntyny -01.mulle vittuilee sellaset -02 tyypit.oon 13

      • kakarat voi ...

        ihan 87- voin sanoa että koita kestää. ja te -01 ootte ihan yhtä idiootteja


      • 01 syntynyt
        kakarat voi ... kirjoitti:

        ihan 87- voin sanoa että koita kestää. ja te -01 ootte ihan yhtä idiootteja

        Et sä voi tolla tavalla sanoa kokonaisesta ikäluokasta, vitun raukkamaista vetää tollasia johtopäätöksiä yhen makeviljamin vittuilusta ._.


    • erttuuuu

      Hei

      En tiedä seuraamuksista, mutta raukkoja ovat ressukat. ja idiootteja.

      Parasta olisi olla välittämättä kun ne on niin säälittäviä, ettei niitä voi edes lyödä.

      Katso miten jatko menee - älä tee mitään. Voi olla, että ne just tahalleen ärsyttää jotta alkaisit toimia.

      'Voimia sinulle - itse olen kolmen pojan äiti. ITSEÄÄN saa aina puolustaa, mutta silloin pitää kyllä lyödä niin lujaa, että sattuu

      • illitrakasdl

        Kunhan opetat pojillesi. ÄIdinkieltä ..3234


    • ertyyyy

      Kyllähän jokainen tajuaa että jos yksi hyökkää kolmen tyypin kimppuun, niin sitä yhtä on ärsytetty.

      Älä tee mitään. Kerro kotona isällesi. Tai muulle sukulaismiehelle.

      • gotta do

        tai sitten. opettelet uhrin maineen ja myös samalla uhria esittelemisen


    • ElämänsäOppinut

      Kysyt eka isäs mielipidettä, jos hän on ymmärtäväinen niin siitä vaan! On se oikeest helppo kyl voittaa vuoden nuorempia jonneja, ite laittaisin niin kovaa pataan ettei uudelleen tuu ärsyttää. :) ja mielummi hakkaa ne koulun jälkee mielummi niin ei tuu koulussa seuraamuksia.

    • Jos sulla on paska tuuri, jollekulle käy oikeasti pahasti. Käsirysyy yltyy ja joku lyö päänsä ja saa aivovamman.

      Sen takia turpaan antaminen on vasta vaihtoehto ä tai ö.

    • älä lyö niitä!

      Potki niitä munille nii kovaa ku voit :D

    • kovatkeinotjoseilopu

      Aloittaja puukota niitä reiteen ku et kummiskaan pärjää kolmelle kerralla.yhtä reitee. Niin loppuu vittuilu .

    • Spurdospärde

      Jos oot -00 et voi olla 13v :b
      Huono trolli

      • 14v

        3 vs 1. Luulen et sä jätkä et pärjäis noille. Paljo sulla on lihaksia/pituutta nii katotaa mite asia ois? Luulen kyl muuten ettet pärjäis noille :D


      • Ohjeita hieman
        14v kirjoitti:

        3 vs 1. Luulen et sä jätkä et pärjäis noille. Paljo sulla on lihaksia/pituutta nii katotaa mite asia ois? Luulen kyl muuten ettet pärjäis noille :D

        Et vedä ketään tuubiin ! Se on sama kui vetäsit ihmisyytes alas! Pidä ryhtis ja pintas! Kato karate kid!


      • hoh hoh
        14v kirjoitti:

        3 vs 1. Luulen et sä jätkä et pärjäis noille. Paljo sulla on lihaksia/pituutta nii katotaa mite asia ois? Luulen kyl muuten ettet pärjäis noille :D

        vitun jonne ootko kuullu kättäpitemmästä ... jos et nii sulla asiaa baariin tai hevon vittu mihinkään ilman porukoitas .
        mene tynnyriis helvetti kasvamaan


      • siis wat ?
        14v kirjoitti:

        3 vs 1. Luulen et sä jätkä et pärjäis noille. Paljo sulla on lihaksia/pituutta nii katotaa mite asia ois? Luulen kyl muuten ettet pärjäis noille :D

        tohon karate mieheen tos ... ota puukosta pariin otteeseen... tai opettele oikeesti mitä ihmisyyden pimeys tarkottaa näitten vammasten ohi .
        eläimien tappaminen ja lajitoverinsa on ihan ollu täälä kuule aina.
        sun vihamielisyytes oo outoa . nämä muut on :/ koita kestää isompaa on tulos joka pyyhkäsee tän paskan pois .


    • gfgthyju

      No vedä niitä lättyyn ihmeessä jos vaan pystyt

      • voi vai margariini ?

        heheeee xD voi kun voi.


    • fgfgyjyhju

      näin on tehty ja ... tapahtuu . toin en itse ensimmäisenä xDDDD vai?

      • ahdistaa

      • Läpyskä
        ahdistaa kirjoitti:

        :/ höh . ku luuli että johonkin tämä kommentoininen veisi.

        KOMMENT-SOININEN ? XDDDDDD


      • idiootti 456456
        Läpyskä kirjoitti:

        KOMMENT-SOININEN ? XDDDDDD

        koska vitsi aina vitusti parempi ?


    • 72- "jonne"

      hei jonne ota iisisti.
      junnu ja pelle kun olet .

      • -.-

        "vittuilee " "hakkaanko" ... huoh ota selkääs .


      • kakarat voi vi***
        -.- kirjoitti:

        "vittuilee " "hakkaanko" ... huoh ota selkääs .

        Tähän keharin kommentiin :

        - Pahoinpitely (aseellinen tai ei)
        - Pahoinpitely (törkeä tai ei)
        - jotain jotain ... (riittää kunhan oikeudessa)
        - toivottavasti rikas isi ja mamma vitun kuraperse ...
        - ja kaikki loppupaska jää teille vähäosasille niinkuin tässäkin itse kukin ...


      • -.- 2
        kakarat voi vi*** kirjoitti:

        Tähän keharin kommentiin :

        - Pahoinpitely (aseellinen tai ei)
        - Pahoinpitely (törkeä tai ei)
        - jotain jotain ... (riittää kunhan oikeudessa)
        - toivottavasti rikas isi ja mamma vitun kuraperse ...
        - ja kaikki loppupaska jää teille vähäosasille niinkuin tässäkin itse kukin ...

        Olikohan VASTAA kohta oikein koska pohjimmiltasi annoit äänesi uurikin -.-


    • KAKARAPASKAT XSSSS

      Kai sinä ymmärrät että täälä on eri vuosituhannella syntyneitä kuin sinä pieni paskamatonen ?
      Koetahan kestää ihmisyyden paino niinkuin te kaikki muut turhat äänet ilman kasvoa. Turhaa kommenttia ilman kasvoja kasvottomille ihmisille jotka sattumalta ovat turhan munattomia kohtaamaan ketään kasvotuseten. Väärin ?

      • setene

        juu se seten x) muuten oikein .


      • Tämmönen neuvo
        setene kirjoitti:

        juu se seten x) muuten oikein .

        Et pääse ikinä eteenpäin jos käännyt kivittämään jokaisen koiran joka haukkuu perääsi! Sananlasku lähiidästä! Ja siellä ne tietävät kostonkulttuurista jotain?


    • cyösti

      Lyö, vaikka niitä olis kolme.

      Ei haittaa vaikka niillä on ylivoima ja lopulta jäisit alle. Riittää, että lyöt ensimmäistä niin lujaa kuin pystyt.

      Seuraavalla kerralla muut kyllä miettii haluavatko olla se eka jota sattuu. Riittää, että juttu leviää, että lyöt takaisin vaikka ylivoiman edessä.

    • Utelija!

      Aloittaja kuinka pitkä oot?

      • alottaja

        Tämmöne metrimake, 110cm


    • Karvahuppu

      Vetele ympäri korvii vaa jos tulee jotai paskaa nii sanot että ne kävi eka kimppuun (väität kiven kovaan loppuun asti että ne kävi kinppuun ihan sama vaikka oisi todistajia) ei ne sun sanaa voi laiminlyödä (toiminu aina)

    • Hygryyfttujjjkpffififfii

      Vittu TURPAAN VAA

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1706
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1411
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1106
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      869
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      835
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      190
      758
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      95
      751
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe