Bipo-miehet on parhaita rakastajia

Kokemusta useasta

Kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä kärsivät miehet ovat aivan upeita rakastajia maanisen vaiheen aikana. Keneltäkään ei saa niin hyvää seksiä koskaan kuin bibo-mieheltä. Pitkiä ihania rakastelusessioita, jotka eivät tunnu loppuvan ikinä.

58

342

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ritu35

      Olihan ne ihania nuorena, mutta nyt arvostan enemmän miestä joka hakee ex-bipo mieheni lapsen tarhasta ja maksaisi laskut ajallaan. Baareissa käyn enää harvoin.

    • 8+15

      Niin totta, mutta valiajat sitten murjottavat nurkassa. Pitaisi olla 2-3 pipo-rakastajan panorinki, hyvalla lykylla aina yhdella olisi maaninen vaihe paalla :D

    • 12+20

      Bipojen hyperseksuaalisuudella on kuitenkin ikävä kääntöpuoli: he aniharvoin kykenevät olemaan uskollisia parisuhteessa. Tämä asia saadaan kyllä oikealla lääkityksellä kuntoon, mutta samalla voi heittää hyvästit tunteja, jopa päiviä kestäville seksisessioille, jotka ovat bipon kanssa ihan tavallisia.

    • Eikös Pano-Eino

      ollut bipo?

      • Jeps.

        Ja vege-bodari myös


      • Oli ja täys

        paska. Naisten naurattaja ( ja nussija) numero yksi.


    • ------------

      Saman olen huomannut bipo-naisista. Ei huvittaisi tyytyä enää normaaliin naiseen sen menon jälkeen. En voi edes kuvitella mitä tapahtuu, kun kaksi maanista bipoa panevat keskenään.

      • Juu. Vähän itsellä

        loppuu puhti kun bipo-naisen kanssa panee. Täysin kyltymätön oli yksi tapaus, jonka kanssa nussittiin. Oli vaikea pitää stondista koko ajan. Piti aina välillä nuolla ja sormettaa kun pystynyt panemaan heti putkeen kun oli lauennut. Muija halus koko ajan vaan lisää ja lisää.


    • ätmi

      Itse en koskisi vammaisiin pitkällä tikullakaan.

      • Seksi kuuluu elämään

        Ätmi nyt on vammainen jos kuka. Ätmiys johtuu nuppiviasta.


      • Ei johdu vaan
        Seksi kuuluu elämään kirjoitti:

        Ätmi nyt on vammainen jos kuka. Ätmiys johtuu nuppiviasta.

        siitä, että naiset syrjii. Juuri tässä ketjussahan tuli todettua, että hullut viehättää naisia


      • Haista vittu

        Sinä olet vammainen, Atm:it ovat päästään enemmän vialla kuin yksikään mielenterveysongelmista kärsivä.


      • No ätmit on hulluja
        Ei johdu vaan kirjoitti:

        siitä, että naiset syrjii. Juuri tässä ketjussahan tuli todettua, että hullut viehättää naisia

        joten ei taida hullut naisia viehättää


      • Niinpä.
        No ätmit on hulluja kirjoitti:

        joten ei taida hullut naisia viehättää

        Naisasialooseri ei saa naista, vaikka kaveri on tunnetusti seinähullu ( ollut mielisairaalassakin)


      • Juu mutta sen hulluus
        Niinpä. kirjoitti:

        Naisasialooseri ei saa naista, vaikka kaveri on tunnetusti seinähullu ( ollut mielisairaalassakin)

        ilmenee hyperseksuaalisuuden sijasta väkivaltafantasioina


      • Naisasialooseri.
        Juu mutta sen hulluus kirjoitti:

        ilmenee hyperseksuaalisuuden sijasta väkivaltafantasioina

        Olen kyllä hyperseksuaalinen, mutta tosiaan haluan kiduttaa ja tappaa naisia erittäin raaoilla tavoilla, joita rajoittaa vain mielikuvitukseni.


      • Jumalan kiitos
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        Olen kyllä hyperseksuaalinen, mutta tosiaan haluan kiduttaa ja tappaa naisia erittäin raaoilla tavoilla, joita rajoittaa vain mielikuvitukseni.

        naiset osaavat karttaa sinua


      • Perustele tuo
        Haista vittu kirjoitti:

        Sinä olet vammainen, Atm:it ovat päästään enemmän vialla kuin yksikään mielenterveysongelmista kärsivä.

        mieletön väitteesi


      • Ja ihmettelet
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        Olen kyllä hyperseksuaalinen, mutta tosiaan haluan kiduttaa ja tappaa naisia erittäin raaoilla tavoilla, joita rajoittaa vain mielikuvitukseni.

        kun naisia ei kiinnosta?


      • Haista vittu
        Perustele tuo kirjoitti:

        mieletön väitteesi

        Tarvitseeko tuota edes perustella? Luepa Atm:ien juttuja niin huomaat miten sairaita ne ovat. Se heidän ajatuksenjuoksunsa on sellaista ettei sitä voi normaali ihminen ymmärtää. Mielenterveydenhäiriölle ei voi mitään mutta asennevammalle voi. On epäreilua soimata mieleltään sairaita, eivät he tahallaan ole sellaisia kuin ovat. Atm:it taas ovat tietoisesti kusipäitä, heidän juttunsa kiertävät kehää ja ovat sisällöltään pelkkää merkityksetöntä jankuttamista jossa ei ole mitään järkeä. Heidän juttunsa on verrattavissa kehitysvammaisen ihmisen aivotoimintaan. Eivät ymmärrä edes yksinkertaisimpia asioita, heidän käsityskyvyssään on selvästi vikaa.


    • hohhoijaa..

      Aivan paska oli. Pieni muna, kova ähellys ja liian kauan kesti. Teki mieli alkaa lukea aku ankkaa. sit sen piti vielä lipitellä joka välissä. Ei kiitos suuseksiä minulle.

    • ei pysty

      Entäs ne depressiiviset vaiheet..? Ziisus sitä itsesäälin määrää.

      • Niinpä.

        Menevät äärimmäisyyksiin tuossakin. Höpisevät itsemurhasta- pahinmassa tapauksessa yrittävät sitä. En kyllä kestä sellaisia tyyppejä


    • hähhähäh

      Pipo pois, jos meinaat mua panna!!

    • itke itkusi :)

      Olet Bipo-mies, joka jätettiin normimiehen takia?

    • Olen pannut merkille

      että yliseksuaaliset ihmiset ovat enemmän tai vähemmän hulluja. Normaalit ihmiset ovat seksin suhteen hillittyjä.

      • puolisuomalainen

        Kyse on kuitenkin myös temperamentista. Tunteikkaat ja temperamenttiset ihmiset osaavat antautua täysin seksille, ja ilmaisevat tuntojaan seksuaalisesti.

        Siksi esim latinoja pidetään seksuaalisesti ylivoimaisina, koska heidän kulttuurissan intohimo ja tunteuden näyttäminen on normaalia.

        Suomalaiset ovat tunnetusti huonoja sängyssä, sekä, miehet että naiset, koska suomalaisilla ei ole temperamenttia, ja vaikka olisikin, niin tunneilmaisu on täällä vammautuneen tasolla, ja tämä tunnekylmyys ja estoisuus todellakin heijastuu sängyssä.


      • ...
        puolisuomalainen kirjoitti:

        Kyse on kuitenkin myös temperamentista. Tunteikkaat ja temperamenttiset ihmiset osaavat antautua täysin seksille, ja ilmaisevat tuntojaan seksuaalisesti.

        Siksi esim latinoja pidetään seksuaalisesti ylivoimaisina, koska heidän kulttuurissan intohimo ja tunteuden näyttäminen on normaalia.

        Suomalaiset ovat tunnetusti huonoja sängyssä, sekä, miehet että naiset, koska suomalaisilla ei ole temperamenttia, ja vaikka olisikin, niin tunneilmaisu on täällä vammautuneen tasolla, ja tämä tunnekylmyys ja estoisuus todellakin heijastuu sängyssä.

        Olisin tosi rauhallinen, kiltti ja hiljainen mies sängyssä. Eikö se olekaan hyvä asia?


      • hjklg
        puolisuomalainen kirjoitti:

        Kyse on kuitenkin myös temperamentista. Tunteikkaat ja temperamenttiset ihmiset osaavat antautua täysin seksille, ja ilmaisevat tuntojaan seksuaalisesti.

        Siksi esim latinoja pidetään seksuaalisesti ylivoimaisina, koska heidän kulttuurissan intohimo ja tunteuden näyttäminen on normaalia.

        Suomalaiset ovat tunnetusti huonoja sängyssä, sekä, miehet että naiset, koska suomalaisilla ei ole temperamenttia, ja vaikka olisikin, niin tunneilmaisu on täällä vammautuneen tasolla, ja tämä tunnekylmyys ja estoisuus todellakin heijastuu sängyssä.

        Noinkohan olisi suomalaiset huonoja. Ujot naiset ainakin innostuvat paljonkin seksin aikana. Ehkä se on heille jonkinlaista itseilmaisua, kun ei normaalissa sosiaalisessa kanssakäynnissä uskalla. Ujoja on Suomessa paljon.

        Sellaiset sosiaaliset ja iloiset, enemmän tunteita ilmaisevat naiset ovat taas sängyssä olleet selvästi tylsempiä. Kannattaa etsiä ujo nainen. Minulla on kyllä otanta alle kymmenestä naisesta, joten tutkimus ei ole siinä mielessä kovin pätevä.


      • Yksi kymysys
        puolisuomalainen kirjoitti:

        Kyse on kuitenkin myös temperamentista. Tunteikkaat ja temperamenttiset ihmiset osaavat antautua täysin seksille, ja ilmaisevat tuntojaan seksuaalisesti.

        Siksi esim latinoja pidetään seksuaalisesti ylivoimaisina, koska heidän kulttuurissan intohimo ja tunteuden näyttäminen on normaalia.

        Suomalaiset ovat tunnetusti huonoja sängyssä, sekä, miehet että naiset, koska suomalaisilla ei ole temperamenttia, ja vaikka olisikin, niin tunneilmaisu on täällä vammautuneen tasolla, ja tämä tunnekylmyys ja estoisuus todellakin heijastuu sängyssä.

        Entäs britit? Hekin ovat hillittyjä ja kuuluisia siitä, että ovat huonoja rakastajia. Pitäneekö paikkansa?


      • Sekopää

        O-ou....olen sitten kai epänormaali? On minulla diagnosoitu keskivaikea masennus, eikö tämän sairauden pitäisi vähentää, seksihaluja? Vai voiko se toimia toisinpäinkin?


      • Masennus ja
        Sekopää kirjoitti:

        O-ou....olen sitten kai epänormaali? On minulla diagnosoitu keskivaikea masennus, eikö tämän sairauden pitäisi vähentää, seksihaluja? Vai voiko se toimia toisinpäinkin?

        Bi-polaarinen mielialahäiriö on kaksi eri asiaa.


      • Sekopää
        Masennus ja kirjoitti:

        Bi-polaarinen mielialahäiriö on kaksi eri asiaa.

        Tiedän mutta en voi olla ajattelematta että ehkäpä tämä hulluus tekee ihmisen hyperseksuaaliseksi?


      • pipo-muttei laari
        Yksi kymysys kirjoitti:

        Entäs britit? Hekin ovat hillittyjä ja kuuluisia siitä, että ovat huonoja rakastajia. Pitäneekö paikkansa?

        Pitää. Mitä hillitympi kansa, sitä paskempia sängyssä ja sitä onnettomampia suhteita.

        Suomessa pitää olla sitten bipolaarinen, että on hyvä söngyssä, toisissa maissa intohimo, itseilmaisu ja tun teikkuus, heittäyty,minen on normaali asia, ei tarvitse olla bipolaarinen ollaakseen hyvä sängyssä.

        Suurin osa suomalaisista luokiteltaisiin autistisiksi tai sosiopaateiksi muissa maissa tunnekylmyyden takia. Hyviksi rakastajiksi ei koskaan.


      • tiinatööt
        ... kirjoitti:

        Olisin tosi rauhallinen, kiltti ja hiljainen mies sängyssä. Eikö se olekaan hyvä asia?

        voi on on on,rauhallinen kiltti mies.voi miten mukavaa.:-)


    • omin käsin

      tässä näkee että naisia kiinnostaa vai jyystö, jyystö ja jännitys.

      Onnea vain jos mt-mies (mielisairaus) on hyvä sinulle.

    • Hulluus vetoaa

      naisiin, koska ne ovat itsekin usein sekaisin

      • lhaari

        se on kyllä totta, vähän hulluun mieheen naisen on helpompi samaistua, kun senkin tunteet heittelee kuten naisella itselläänkin. syntyy "yhteys".


    • So Domy

      Aloittaja ei puhunut mitään naisista. Halusin vain huomauttaa.

      • Ei tässä

        nyt perversseistä puhuta


      • Jos viittaa homoiluun
        Ei tässä kirjoitti:

        nyt perversseistä puhuta

        niin se on ihan normaalia


    • No bipot

      on pääsääntöisesti YT-miehiä toisin kuin muut hullut

    • Oisko noin

      hypomaniassa? Maaninen, etenkin psykoottisesti maaninen, on helvetillinen ihminen; arvaamaton, ärtyisä, aggressiivinen, ei nuku, ei syö vaan paahtaa menemään jne.

      Onko ap bipo itse? Oisko hypomaanista/maanista helpompi kestää, jos itsellä sama vaihe? Vähän kuin känniset kestää toisiaan, vaikka ne onkin tuskallista seuraa selville usein.

    • Mies31v.

      Itse en ole mikään sairas, koska olen voittanut kaikki aivan itse.

      Mutta olen seksuaalinen beast. Viisi kertaa päivässä tutun ja turvallisen villieläimen kanssa on ihan normi.

      Olen siis normaali. Vain älykkäämpi jokaisella saralla.

      Suurin osa naisista on niin perseestä. Onneksi en enää käytä aikaani niihin. Säälittävää. Vastata palikoille... ahahahaa :DDDDD

      • Älykkäämpi?

        No tuskin.


      • Ehkäpä vaan...
        Älykkäämpi? kirjoitti:

        No tuskin.

        maanisempi?


    • Ja lehmät lentää

      Ei vaikuta älykkäältä kaverilta vaan sellaiselta epäkypsältä ja tyhmältä.

    • Pipopää.

      Entäs kun se maanisuus vaihtuu depressiivisyyteen? Onko enää yhtä ihana?

      • Silloin se voidaan

        jättää rtpemään itsesäälissä ja lähteä itse hurvittelemaan muuten.


      • Ylä ja alamäet
        Silloin se voidaan kirjoitti:

        jättää rtpemään itsesäälissä ja lähteä itse hurvittelemaan muuten.

        Törkeää, itse ainakin olisin sen toisen tukena kun on vaikeaa.


    • Naiset pitävät

      hulluista. Ei mitään uutta.

    • Kattoko kukaan

      sitä uutta bipo-naisesta kertovaa Blak box-sarjaa eilen?

      • Juu katsoin

        Tyypillistä jenkkipaskaa. Näyttelijätkin olivat Vanessa Redgravea lukuunottamatta surkeita.


    • Super ATM

      Eikös naiset aina sano että pitää olla Tunnetta, ja mieluummin 5 minuuttia Tunnetta kuin loppuelämä tylsää ja tasaista yhdessäoloa.

      Paitsi tietysti vanhempana kun ei näytä enää haluttavalta ja kaikki on jo koettu, sitten ahkera aisuri kelpaa ramppaamaan töissä, korjaamaan asuntoa ja kuskaamaan bipo-exän lapsia.

    • bibooobo

      Mä oon Bibo mies ja mä nussin kaikkia liikkuvaa !

    • jos haluaa

      elää elämänsä sekopään kanssa niin mikä ettei

      • Kaiikki on

        suhteellista.


    • Itselkeni on kyllä

      rakkaus tärkeämpää kuin seksi, noilla on kokemukseni mukaan usein narsistisia piirteitä, mikä tekee rakastamisesta vaikeaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14846
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3045
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3045
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3044
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    10. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      3039
    Aihe