Miksi pettäjän puolisolle ei saisi kertoa?

18+16

Olen hämmentynyt kun jopa radiossa kerran annettiin neuvoja että pettäjän itsensä ei kannattaisi kertoa kumppanilleen että on pettänyt tätä. Ja lisäksi tällä palstalla haukutaan niitä jotka suunnittelevat "käräyttävänsä" pettäjän tämän puolisolle, sitä pidetään alhaisena kostona ja pahana tekona viatonta osapuolta kohtaan.

SIIS MIKSI?! Miksi on oikein että viaton kumppani tietämättään elää elämäänsä ja rakastaa vilpittömästi alhaisinta saastaa joka on pettänyt häntä? Kaiken järjen mukaan käräyttäjä tekisi suuren palveluksen! Haluaisitko sinä elää tietämättäsi pettäjän kanssa, varsinkin jos aina on se riski että joku päivä saat hänet kiinni itse, esim 10 vuotta myöhässä?

Jos oikeudentajussani on jotain vikaa, kertoisitteko miksi ja mitä?

96

4635

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samoilla linjoilla

      Joo olisin halunnut tietää. Sain itse puolisoni kiinni, mutta totta tosiaan liian myöhään. Touhu oli jatkunut järkyttävän pitkään ja en tajunnut edes epäillä. Nuorempana ero olisi ollut helpompi niin taloudellisesti kuin muutenkin. Sillä erohan tässä tulee vuosien valehtelun jälkeen. Voikun joku olis kertonut ajoissa, jos tiesi..

    • biux

      Silloin kun elimme pahinta lapsiperhe-rumbaa niin en todellakaan olisi halunnut kuulla.. jos tautia ei tuo kotiin ja kyse on yhden illan jutuista, niin ihan vapaasti... kun ei vaan pilaa kertomalla mun ja lasten elämää. Se mitä ei tiedä, ei satuta.
      Kymmenen vuotta sen jälkeen toivoin, et löytäis jonkun ja lähtis. Ei. Lopulta sain kerättyä niin paljon rohkeutta et kerroin haluavani eron.. ja vapauden.

      • itsepetosta

        Eläisit siis mieluummin valheessa, mielikuviesi miehen kanssa, jota ei ole todellisuudessa olemassakaan. Tieto lisää tuskaa sanotaan, mutta eiköhän elämä harhassa ole jotenkin vajaavaista sekin.


      • biux
        itsepetosta kirjoitti:

        Eläisit siis mieluummin valheessa, mielikuviesi miehen kanssa, jota ei ole todellisuudessa olemassakaan. Tieto lisää tuskaa sanotaan, mutta eiköhän elämä harhassa ole jotenkin vajaavaista sekin.

        Juurihan niin kirjoitin. Onko sinulle vaikea ymmärtää, että joku kokee elämän eri tavalla kuin sinä? Petoshan muuttuu petokseksi minulle vasta kun saan tiedon siitä. Ei siinä mielestäni ole mitään itsepetosta. Itsepetosta olisi liikkeellä silloin, jos kieltäisin tapahtuneen...tai keksisin tapahtuneelle triviaaleja selityksiä.
        Sun on ehkä yhtä vaikea ymmärtää erilaisuutta kuin kunnioittaa toisten mielipiteitä.


      • Huhhahhah

        Se, mitä ei tiedä, ei ehkä satuta, mutta mitä kauemmin tietämiseen menee, sitä enemmän satuttaa. Vai satuttaako siltikin, vaikkei tietäisi? Epäilisi ehkä? Kummastelisi puolison yht'äkkisiä mielenmuutoksia, muuttumista ja suunnitelmien venkslaamisia? Ehdottomasti haluaisin tietää!


      • Anonyymi
        Huhhahhah kirjoitti:

        Se, mitä ei tiedä, ei ehkä satuta, mutta mitä kauemmin tietämiseen menee, sitä enemmän satuttaa. Vai satuttaako siltikin, vaikkei tietäisi? Epäilisi ehkä? Kummastelisi puolison yht'äkkisiä mielenmuutoksia, muuttumista ja suunnitelmien venkslaamisia? Ehdottomasti haluaisin tietää!

        Totta joka sana. Minä todella toivon, että minulle kerrottaisiin.


    • hyvin sanottu

      Jos tyyppi on kylmäverinen, pinnallinen pelimies, siinä kohtaa kannattaa infota avovaimoa/vaimoa ja uusia naisia. Kaikki eivät voi sitä kertomista tehdä, joten niiden pitäisi jotka voivat kertoa. Itse haluan kuulla totuuden minkälainen toinen ihminen on. Kumppani sitten miettii mitä asiasta tuumaa, ottaako riskin pelimiehen kanssa vai ei. Jopa ne tautiriskit.
      Ymmärrän tavallaan että jos kumppani esim. mies on anteeksiantamaton syyttäjä ja joku nainen hairahtaa nuoruuden huumassa, mutta parantaa tapansa katuen - ettei muut ole innokkaita puuttumaan asiaan. Ja se mieshän voi pettää koko ajan pelimiehenä (koko ikänsä) ja silti jättää naisen.
      Jos taas jollakin miehellä on pelimiesmaine virheellisesti (sellaisia en ole kyllä vielä nähnyt juuri), pitäisi olla jotain varmaa tietoa, ettei väärä mies ole sitten syytetyn tuolilla ja vaimo vihainen. Vuosia voi mennä pelimiehen kanssa hukkaan tosiaan tai monen sellaisen, minulle on käynyt niin ja parisuhteeton edelleen. Luottaminen liikaa tutustuessa voi olla ongelma.

      • Anonyymi

        Ja sinä automaattisesti oletat, että pettäjä on mies? Huoh...... Naiset pettää enemmän kuin miehet, idiootti.


    • mä en ainakaan kerro

      Mun mielestä juuri pettäjän tehtävä on kertoa touhuistaan. Jos käry käy. Tai jos alkaa omatunto liikaa kolkuttaa. Mä en tajua, miksi se kakkonen on monesti viestin viejä. Miksi haluaa pahaa ihmiselle, josta kuitenkin tykkää? Kun kuitenkin tietää ihmisen varatuksi ja ettei siitä sen vakavampaa synny, niin miksi pistää kenenkään perheen elämä sekaisin kertomalla?

      Mä en ainakaan kerro koskaan vaimolle mitään. Näin on sovittu. Ja lupaukseni pidän. Mitä mä siitä hyötyisin? Mitä hyötyisi mies? Mitä hyötyisi vaimo? Se, että mies joskun mun kanssa aikaansa viettää ei vaikuta mitenkään heidän perhe-elämään.

      • siniset silmät

        Sun ei tarvitse pitää mitään lupauksia. Ei ole pahaa tarkoittava, jos kertoo totuuden miehen petoksista. Mies se itse elämänsä sekoittaa, on ottanut riskit. Rakastuneena näet kaiken niin hyvänä miehessä (pelkäät että hän jättää), mutta katsopa antaako mies sulle mitään lopulta. Onko hän puolellasi oikeasti. Hän on vaimon puolella ja itsensä. Naisia riittää muitakin kuin te, tuolla ulkona. Vaimo ei takuulla halua olla tuon miehen kanssa kun tietää totuuden, usko pois. Älä pidä mitään "salaliittoja" miehen kanssa, puukotatte vaimoa siten pahasti selkään. Toki voi olla tosiaan pelkäät miehen jättävän ja et voi siksi kertoa.. Joku päivä asia selviää jotain kautta mitä mies tekee. Niin se aina menee! Mies kääntyisi sua vastaan ja kostamaan jos kerrot, sekin on nähty miehissä. Mutta silloin ei enää voi olla tekemisissä. Tuskin on mikään kiltti mies joka antaa kaiken anteeksi? Sinä ehkä olet anteeksiantavainen, liikaa?


      • siniset silmät
        siniset silmät kirjoitti:

        Sun ei tarvitse pitää mitään lupauksia. Ei ole pahaa tarkoittava, jos kertoo totuuden miehen petoksista. Mies se itse elämänsä sekoittaa, on ottanut riskit. Rakastuneena näet kaiken niin hyvänä miehessä (pelkäät että hän jättää), mutta katsopa antaako mies sulle mitään lopulta. Onko hän puolellasi oikeasti. Hän on vaimon puolella ja itsensä. Naisia riittää muitakin kuin te, tuolla ulkona. Vaimo ei takuulla halua olla tuon miehen kanssa kun tietää totuuden, usko pois. Älä pidä mitään "salaliittoja" miehen kanssa, puukotatte vaimoa siten pahasti selkään. Toki voi olla tosiaan pelkäät miehen jättävän ja et voi siksi kertoa.. Joku päivä asia selviää jotain kautta mitä mies tekee. Niin se aina menee! Mies kääntyisi sua vastaan ja kostamaan jos kerrot, sekin on nähty miehissä. Mutta silloin ei enää voi olla tekemisissä. Tuskin on mikään kiltti mies joka antaa kaiken anteeksi? Sinä ehkä olet anteeksiantavainen, liikaa?

        Haluatko tosiaan miehen joka uittaa vehettään vaimonsa ja sun paikoissa. :( Elää viettielämää. Missä on rakkaus ja välittäminen.


      • 10+1
        siniset silmät kirjoitti:

        Sun ei tarvitse pitää mitään lupauksia. Ei ole pahaa tarkoittava, jos kertoo totuuden miehen petoksista. Mies se itse elämänsä sekoittaa, on ottanut riskit. Rakastuneena näet kaiken niin hyvänä miehessä (pelkäät että hän jättää), mutta katsopa antaako mies sulle mitään lopulta. Onko hän puolellasi oikeasti. Hän on vaimon puolella ja itsensä. Naisia riittää muitakin kuin te, tuolla ulkona. Vaimo ei takuulla halua olla tuon miehen kanssa kun tietää totuuden, usko pois. Älä pidä mitään "salaliittoja" miehen kanssa, puukotatte vaimoa siten pahasti selkään. Toki voi olla tosiaan pelkäät miehen jättävän ja et voi siksi kertoa.. Joku päivä asia selviää jotain kautta mitä mies tekee. Niin se aina menee! Mies kääntyisi sua vastaan ja kostamaan jos kerrot, sekin on nähty miehissä. Mutta silloin ei enää voi olla tekemisissä. Tuskin on mikään kiltti mies joka antaa kaiken anteeksi? Sinä ehkä olet anteeksiantavainen, liikaa?

        Itse toisena naisena olleena allekirjoitan tuon väitteen "pelkäät miehen jättävän, etkä siksi voi kertoa". Näin itsellä. Joku kuitenkin käräytti miehen, nyt eletään aikoja mitä tapahtuu. Luultavasti mies ei ainakaan luokseni tule, kun ei vuokseni ollut aiemminkaan valmis eroamaan (usean vuoden suhde meillä).
        Tässä käryn käydessä, olen kyllä tajunnut oman tyhmyyteni. Mitään en silti kadu. Hyvä vain, että jollakin oli rohkeutta kertoa vaimolle miehensä puuhista.


      • aika näyttää
        10+1 kirjoitti:

        Itse toisena naisena olleena allekirjoitan tuon väitteen "pelkäät miehen jättävän, etkä siksi voi kertoa". Näin itsellä. Joku kuitenkin käräytti miehen, nyt eletään aikoja mitä tapahtuu. Luultavasti mies ei ainakaan luokseni tule, kun ei vuokseni ollut aiemminkaan valmis eroamaan (usean vuoden suhde meillä).
        Tässä käryn käydessä, olen kyllä tajunnut oman tyhmyyteni. Mitään en silti kadu. Hyvä vain, että jollakin oli rohkeutta kertoa vaimolle miehensä puuhista.

        Itsekin olen elänyt pitkään toisena naisena, ja ymmärrän tuon, ettei käräytä, koska pelkää miehen jättävän. Minulle se ei kuitenkaan ole itse se pelko, vaan se, että kertomalla vaimolle pettäisin miehen luottamuksen, jonka jälkeen hänellä olisi täysi oikeus jättää minut. Enkä mä todellakaan halua pettää sen ihmisen luottamusta, jota rakastan.


      • mä en ainakaan kerro
        aika näyttää kirjoitti:

        Itsekin olen elänyt pitkään toisena naisena, ja ymmärrän tuon, ettei käräytä, koska pelkää miehen jättävän. Minulle se ei kuitenkaan ole itse se pelko, vaan se, että kertomalla vaimolle pettäisin miehen luottamuksen, jonka jälkeen hänellä olisi täysi oikeus jättää minut. Enkä mä todellakaan halua pettää sen ihmisen luottamusta, jota rakastan.

        En mä ajattele, että mies jättäisi mut jos vaimolle kertoisin. Mä en vaan halua pettää hänen luottamustaan. Ihan sen takia, kun tykkään hänestä. Ymmärrän täysin, mitä tarkoitat.


      • no huhhuh!
        aika näyttää kirjoitti:

        Itsekin olen elänyt pitkään toisena naisena, ja ymmärrän tuon, ettei käräytä, koska pelkää miehen jättävän. Minulle se ei kuitenkaan ole itse se pelko, vaan se, että kertomalla vaimolle pettäisin miehen luottamuksen, jonka jälkeen hänellä olisi täysi oikeus jättää minut. Enkä mä todellakaan halua pettää sen ihmisen luottamusta, jota rakastan.

        ET TAHDO PETTÄÄ PETTÄVÄN MIEHEN LUOTTAMUSTA? HALOO?! Kun ei se mies ole uskollinen edes vaimolleen niin miksi se olisi uskollinen muillekaan naisille tässä maailmassa? SE ÄIJÄNKUVOTUS ON USKOLLINEN OMILLE HALUILLE JA TARPEILLE!


      • sf<saf<saf<f
        no huhhuh! kirjoitti:

        ET TAHDO PETTÄÄ PETTÄVÄN MIEHEN LUOTTAMUSTA? HALOO?! Kun ei se mies ole uskollinen edes vaimolleen niin miksi se olisi uskollinen muillekaan naisille tässä maailmassa? SE ÄIJÄNKUVOTUS ON USKOLLINEN OMILLE HALUILLE JA TARPEILLE!

        Totta tuokin. Mutta eniten merkittävää on se, miten pahoja tekoja vaalitaan hellin käsin. Siinä on jotain kuvottavaa. Siinä ihmisen pimein puoli muokkaa pahat tekonsa sairaaseen muotoon.


      • Anonyymi
        mä en ainakaan kerro kirjoitti:

        En mä ajattele, että mies jättäisi mut jos vaimolle kertoisin. Mä en vaan halua pettää hänen luottamustaan. Ihan sen takia, kun tykkään hänestä. Ymmärrän täysin, mitä tarkoitat.

        Lutka😤


    • sivusu hde vaikuttaa

      Pelimiehen puolisoksi erehtyneenä voin sanoa, että lopulta vaikutti toinen suhde hurjasti liittoomme. Vaikutti jo ennen ensimmäistäkään epäilystäni valheina, miehen poissaolevuutena vaikka on läsnä, tunteena jonkin mättämisestä vaikkei tiedä mikä mättää, lastenoireiluna, miehen seksihalukkuuden muutoksina. Lopulta salasuhteeseen rakastuminen paljasti uskottumuuden ja useat sivusuhteet. Koen hukanneeni elämääni hänen kanssaan. Olen myös pettynyt ihmisiin, itsekkyyteen, toisen rehtiyden hyväksikäyttöön ja liittomme kariutumiseen. Kiltin näköisestä, hhelläkäytöksisestä nössykästä en olisi ikinä uskonut olevan kaksoiselämään.

    • näin on

      Miksi kenenkään pitäisi puuttua toisen elämään? Kertokoot pettäjät itse, jos kiinnostaa, mutta kaikkien muiden on syytä pysyä poissa. Ja annas, kun menis kertomaan vaimolle, niin keroja saisi kuitenkin vielä kuulla kunniansa. näin se käytännössä menee, ihan sama mitä täällä jeesustelette.

    • Ehdottomasti 77

      Yleensä ajatellaan kakkosen vietelleen ukkomiehen ja siksi päätellään kertomista katkeraksi kostoksi. Eipä ihmiset tajua, että on paljon niitä, jotka eivät ole kertoneet olevansa varattuja vaan se asia paljastuukin kakkoselle yllätyksenä.

      Minä haluaisin, että minulle kerrottaisiin. Oli se kakkosen kosto tms. Merkitystä olisi vain sillä, ettei mies ole ollut se, joksi häntä luulin vaan mies on peluri. Sen haluaisin kyllä tietää.

      • hyvä kommentti!

        Just näin. Olet fiksu! Minulle mies ei kertonut olevansa varattu, kului elämääni hukkaan. Monen vuoden jälkeen tunnen vieläkin tuskaa miehen tempuista.


      • Ei kaikki 2 naisen v
        hyvä kommentti! kirjoitti:

        Just näin. Olet fiksu! Minulle mies ei kertonut olevansa varattu, kului elämääni hukkaan. Monen vuoden jälkeen tunnen vieläkin tuskaa miehen tempuista.

        Sama täällä fiksu ja ihana mies kertoi olevansa varattu ns. Liian myöhään kun tunteet oli jo pelissä .


      • comments
        Ei kaikki 2 naisen v kirjoitti:

        Sama täällä fiksu ja ihana mies kertoi olevansa varattu ns. Liian myöhään kun tunteet oli jo pelissä .

        Tunteiden mukaan ei pidä mennä. Tervettä järkeä pitää käyttää. Tunteet haalistuvat aikanaan. Intohimo ja ms. ei ole kestävää.


      • Jotain kokenut

        Meillä ei ainakaan tarvitse minkään kakkosen vietellä. Mies kun kulkee sen jatkeensa perässä, niin löytyyhän sieltä kaikenlaisia "kakkosia". Hän on jäänyt johonkin teini-ikään. Joka kerta rukoilee, että pääsisisi takaisin kotiin. Vannoo, kuinka rakastaa minua. Tottakai saa tulla takaisin, niin kauan, kuin lapsi on täysi-ikäinen ja huoltajuus molemmilla. Mutta minun rakkauteni häntä kohtaan tuhosi kyllä täydellisesti jo ensimmäisellä pettämisellä. Ei se mitään, enää kaksi vuotta ja Good Bye! Minä olen kuitenkin se, joka on arjen pitänyt pystyssä, enkä ole valittanut. Hän ei kuulemma saa minulta, mitä tarvitsee... Olenko minä ikinä lapsen syntymän jälkeen saanut? Mitoista ei tämän ikäisillä pitäisi olla kiinni, meillä mies 186/120 ja nainen 168/68. Halukas olen seksiin, mutta häntä ei silloin kiinnosta... Jotenkin se halu loppuu siihen, kun minusta alkaa tuntumaan hyvältä, miksiköhän? Mutta eteenpäin mennään, vaikka nokalleen kaatuisi. Luottamus vain on todellakin mennyt... 18 v suhteessa ja 17 v naimisissa


      • Viisas olet.............
        Jotain kokenut kirjoitti:

        Meillä ei ainakaan tarvitse minkään kakkosen vietellä. Mies kun kulkee sen jatkeensa perässä, niin löytyyhän sieltä kaikenlaisia "kakkosia". Hän on jäänyt johonkin teini-ikään. Joka kerta rukoilee, että pääsisisi takaisin kotiin. Vannoo, kuinka rakastaa minua. Tottakai saa tulla takaisin, niin kauan, kuin lapsi on täysi-ikäinen ja huoltajuus molemmilla. Mutta minun rakkauteni häntä kohtaan tuhosi kyllä täydellisesti jo ensimmäisellä pettämisellä. Ei se mitään, enää kaksi vuotta ja Good Bye! Minä olen kuitenkin se, joka on arjen pitänyt pystyssä, enkä ole valittanut. Hän ei kuulemma saa minulta, mitä tarvitsee... Olenko minä ikinä lapsen syntymän jälkeen saanut? Mitoista ei tämän ikäisillä pitäisi olla kiinni, meillä mies 186/120 ja nainen 168/68. Halukas olen seksiin, mutta häntä ei silloin kiinnosta... Jotenkin se halu loppuu siihen, kun minusta alkaa tuntumaan hyvältä, miksiköhän? Mutta eteenpäin mennään, vaikka nokalleen kaatuisi. Luottamus vain on todellakin mennyt... 18 v suhteessa ja 17 v naimisissa

        Hyvä, "jotain kokenut" . Noin juuri se pitää tehdä. Kyllä kateeksi käy, siis sillai hyvällä tavalla! Sulla on viisaus hallussasi. Noin tyylikkäästi se juuri pitää tehdä. Toivottavasti pysyt suunnitelmissasi.


      • Anonyymi
        Ei kaikki 2 naisen v kirjoitti:

        Sama täällä fiksu ja ihana mies kertoi olevansa varattu ns. Liian myöhään kun tunteet oli jo pelissä .

        Lutka!!!!!


    • afroDite1

      Mitä HYVÄÄ kertomisella saavutettaisiin?

      • Ei pala tulessakaan

        Totuus.


      • ehkä näitä

        1. Pelimies otti riskit. Mies oppii. Tai jos ei opi, parempi totuus. Miehen pitää valita onko suhde vapaa vai ei. Tai kuka on tärkein. Vaimon ja kakkosen mielipiteellä on väliä.
        2. Vaimo pelastuu ja elämää säästyy, ei elä petturin kanssa. Vaan ainakin tietää. Antaa anteeksi tai ei.
        3. Kakkosen ei tarvitse olla kenenkään kakkonen ja orja. Mies ei määrää eikä alista. Jokainen ansaitsee olla arvostettu ja ykkönen.
        4. Totuus vapauttaa, huijatut vapautuvat, mies ei kiusaa enää ketään.
        5. Mies ei pervoile enää ja käytä hyväksi, ainakaan tuossa piirissä. Ehkä jossakin toisessa paikassa, jos jatkaa samaa pinnallista rataa.


      • CC<v<c<<c<c<cc
        ehkä näitä kirjoitti:

        1. Pelimies otti riskit. Mies oppii. Tai jos ei opi, parempi totuus. Miehen pitää valita onko suhde vapaa vai ei. Tai kuka on tärkein. Vaimon ja kakkosen mielipiteellä on väliä.
        2. Vaimo pelastuu ja elämää säästyy, ei elä petturin kanssa. Vaan ainakin tietää. Antaa anteeksi tai ei.
        3. Kakkosen ei tarvitse olla kenenkään kakkonen ja orja. Mies ei määrää eikä alista. Jokainen ansaitsee olla arvostettu ja ykkönen.
        4. Totuus vapauttaa, huijatut vapautuvat, mies ei kiusaa enää ketään.
        5. Mies ei pervoile enää ja käytä hyväksi, ainakaan tuossa piirissä. Ehkä jossakin toisessa paikassa, jos jatkaa samaa pinnallista rataa.

        2. Vaimon ei pelastu mihinkään, vaan hän tuhoutuu. Sellaista ihmistä kuin vaimo oli ennen pettämistä, ei enää olemassakaan. Ihminen joka ei ole kokenut henkilökohtaisesti pettämistä, ei voi ymmärtää tätä asiaa.

        3. Kakkonen ei ole koskaan mikään orja, jollei dramaattisesti kutsu itseään seksin orjattareksi. Kakkonen on omasta tahdostaan sopassaan.

        4. Totuus avaa kakkoselle mahdollisuuden julkiseen suhteeseen, mutta sen hinta on miehen perheelle hirveä.

        5. Kakkonen on antanut miehelle mahdollisuuden pervoiluun. Muuten se ei olisi edes mahdollista.


      • kyllä, totuus!
        Ei pala tulessakaan kirjoitti:

        Totuus.

        Kyllä! Se, että petetty vaimo saisi tehdä rehelliseltä pohjalta päätöksen oman liittonsa jatkamisesta tai päättämisestä. On väärin pitää toista liitossa valheilla. On väärin pettää sen ihmisen luottamus, joka on sitoutunut sinuun.


      • älä viitsi
        CC<v<c<<c<c<cc kirjoitti:

        2. Vaimon ei pelastu mihinkään, vaan hän tuhoutuu. Sellaista ihmistä kuin vaimo oli ennen pettämistä, ei enää olemassakaan. Ihminen joka ei ole kokenut henkilökohtaisesti pettämistä, ei voi ymmärtää tätä asiaa.

        3. Kakkonen ei ole koskaan mikään orja, jollei dramaattisesti kutsu itseään seksin orjattareksi. Kakkonen on omasta tahdostaan sopassaan.

        4. Totuus avaa kakkoselle mahdollisuuden julkiseen suhteeseen, mutta sen hinta on miehen perheelle hirveä.

        5. Kakkonen on antanut miehelle mahdollisuuden pervoiluun. Muuten se ei olisi edes mahdollista.

        1. Mies tuhoaa koko ajan vaimoa ja suhdetta pettämisellä. Myös kakkosta tuhoaa tuskalla. Totuus on vain hyvä asia. Minua on petetty monesti ja salaaminen on pahinta mitä voi olla. Miksi seläntakana mies tekee toisille ikävästi? Nimenomaan mies tekee vaimolle ja kakkoselle!

        2. Kakkonen on orjana - jos mies on alistaja. Eikä yleensä pääse miehestä muutenkaan eroon, koska rakastaa. Se altistaa hyväksikäytölle ja mies voi tehdä mitä vain ikävää.

        3. Ei mies ota kakkosta, sori vaan. Ja mies pettää myös kakkosta jos ottaisikin, ihan kaikkia naisia voi pettää. Hinta on naisille hirveä, myös kakkoselle, ei pelkästään vaimolle.

        4. Kakkonen ei ole antanut miehelle lupaa outoon pervoiluun. Vaan on riippuvainen miehen tapaamisesta ja rakkaudesta. Mies voi olla manipuloiva pahimmillaan. Mies voi olla pervo, mutta ei se muiden syy ole! Nainen etsii rakkautta ja kunnollista suhdetta, ei mitään komeaa miestä joka kiusaa seksiasennoilla. Mies sen väkisin sellaiseksi vääntää yleensä, jotenkin kaiken kieroksi.

        Tekosyyt pois ja pelimiesten vaimolle info! Kaikki kakkoset eivät tiedä miehen olevan varattuja, joten vaimo voi infota myös kakkosia. Asiallinen keskustelu toimii puolin ja toisin.


      • Älä mulle ala
        älä viitsi kirjoitti:

        1. Mies tuhoaa koko ajan vaimoa ja suhdetta pettämisellä. Myös kakkosta tuhoaa tuskalla. Totuus on vain hyvä asia. Minua on petetty monesti ja salaaminen on pahinta mitä voi olla. Miksi seläntakana mies tekee toisille ikävästi? Nimenomaan mies tekee vaimolle ja kakkoselle!

        2. Kakkonen on orjana - jos mies on alistaja. Eikä yleensä pääse miehestä muutenkaan eroon, koska rakastaa. Se altistaa hyväksikäytölle ja mies voi tehdä mitä vain ikävää.

        3. Ei mies ota kakkosta, sori vaan. Ja mies pettää myös kakkosta jos ottaisikin, ihan kaikkia naisia voi pettää. Hinta on naisille hirveä, myös kakkoselle, ei pelkästään vaimolle.

        4. Kakkonen ei ole antanut miehelle lupaa outoon pervoiluun. Vaan on riippuvainen miehen tapaamisesta ja rakkaudesta. Mies voi olla manipuloiva pahimmillaan. Mies voi olla pervo, mutta ei se muiden syy ole! Nainen etsii rakkautta ja kunnollista suhdetta, ei mitään komeaa miestä joka kiusaa seksiasennoilla. Mies sen väkisin sellaiseksi vääntää yleensä, jotenkin kaiken kieroksi.

        Tekosyyt pois ja pelimiesten vaimolle info! Kaikki kakkoset eivät tiedä miehen olevan varattuja, joten vaimo voi infota myös kakkosia. Asiallinen keskustelu toimii puolin ja toisin.

        Sokea ja tyhmä täytyy kakkosen olla jos ei jo muutamassa viikossa selvitä onko mies vapaa?
        Ja on iänikuinen puolustus, että ehtii tunteet tulla eikä voi enää päästää irti!
        Se on täyttä puppua, jokainen itseään kunnioittava nainen pystyy jättämään paskan taakseen jos vain haluaa.


      • pääsi päämääräänsä
        Älä mulle ala kirjoitti:

        Sokea ja tyhmä täytyy kakkosen olla jos ei jo muutamassa viikossa selvitä onko mies vapaa?
        Ja on iänikuinen puolustus, että ehtii tunteet tulla eikä voi enää päästää irti!
        Se on täyttä puppua, jokainen itseään kunnioittava nainen pystyy jättämään paskan taakseen jos vain haluaa.

        Niinhän sitä luullaan kuitenkin ovat juuri kakkoset tuomitsemassa vaimoa joka uskoo petturin vakuutteluja rakkaudesta ja antavat anteeksi. Kakkonen vain ei katoa mihinkään. Alentuupa jopa sekoittamaan petturin ja tämän perheen elämää kostaakseen sitä että petturi valitsikin puolisonsa eikä kakkosta.
        Jos vaimolla olis sama mahdollisuus vain kadota petturin elämästä niin varmaan tekisi sen mutta kun on suku, lapset ja pitkä menneisyys. Asioiden järjestely vie aikansa, siinä saattaa tapahtua käännös että avioero ei totoeudukaan ja sitä on kakkosen vaikea hyväksyä.


      • in real life

        Minä ainakin haluaisin tietää. Ja jos saisin kuulla mieheni pettävän, hänestä tulisi entinen mies. En voisi enää mitenkään luottaa ystäviini, jos he tietäisivät mieheni pettävän eivätkä kertoisi minulle. En uskoisi enää kenenkään tuttavan hymyn aitouteen, jos he tietäisivät eivätkä kertoisi. En ampuisi viestintuojaa, vaikka se olsi itse toinen nainen. Eihän hän olisi minulle mitään luvannut, vaan mieheni. Itse arvostan rehellisyyttä ja totuutta. En pystyisi elämään valheessa tai teeskentelemään. Jos vaistoni alkaisi sanoa että minua petetään, en koittaisi tukahduttaa sitä, vaan haluaisin selvittää totuuden. Mielestäni ansaitsen valita minkälaisen ihmisen kanssa aikaani tuhlaan. Mieluiten viettäisin elämäni todellisen ihmisen kanssa, sellaisen kuka on sitä mitä väittääkin olevansa. Exäni petti, piti salasuhdetta, ja sain kuulla siitä paljon myöhemmin. Kaikki hänen kaverinsa tiesivät ja myös pari yhteistä tuttavapariskuntaa. Kukaan ei vihjaissut mitenkään, makeilivat vain, ja olivat niin mieliksi. Kovasti kyselivät hymyssä suin kuulumisia, vaikka tiesivät itse paremmin minun kuulumiset kuin minä. Ällöttävää teeskentelyä. Tuntui todella pahalta kun totuus viimein sattumalta valkeni.


      • rumaa jälkeä
        in real life kirjoitti:

        Minä ainakin haluaisin tietää. Ja jos saisin kuulla mieheni pettävän, hänestä tulisi entinen mies. En voisi enää mitenkään luottaa ystäviini, jos he tietäisivät mieheni pettävän eivätkä kertoisi minulle. En uskoisi enää kenenkään tuttavan hymyn aitouteen, jos he tietäisivät eivätkä kertoisi. En ampuisi viestintuojaa, vaikka se olsi itse toinen nainen. Eihän hän olisi minulle mitään luvannut, vaan mieheni. Itse arvostan rehellisyyttä ja totuutta. En pystyisi elämään valheessa tai teeskentelemään. Jos vaistoni alkaisi sanoa että minua petetään, en koittaisi tukahduttaa sitä, vaan haluaisin selvittää totuuden. Mielestäni ansaitsen valita minkälaisen ihmisen kanssa aikaani tuhlaan. Mieluiten viettäisin elämäni todellisen ihmisen kanssa, sellaisen kuka on sitä mitä väittääkin olevansa. Exäni petti, piti salasuhdetta, ja sain kuulla siitä paljon myöhemmin. Kaikki hänen kaverinsa tiesivät ja myös pari yhteistä tuttavapariskuntaa. Kukaan ei vihjaissut mitenkään, makeilivat vain, ja olivat niin mieliksi. Kovasti kyselivät hymyssä suin kuulumisia, vaikka tiesivät itse paremmin minun kuulumiset kuin minä. Ällöttävää teeskentelyä. Tuntui todella pahalta kun totuus viimein sattumalta valkeni.

        Juuri näin. Yhden ihmisen ihmisyys viedään tuosta vaan. Ymmärtäkää tämä. Kenen elämä on niin arvoton? Entä ne lapset sitten, sen itkevän ja särjetyn äidin kanssa. Älkää salatko!


      • ei aleta ei..
        Älä mulle ala kirjoitti:

        Sokea ja tyhmä täytyy kakkosen olla jos ei jo muutamassa viikossa selvitä onko mies vapaa?
        Ja on iänikuinen puolustus, että ehtii tunteet tulla eikä voi enää päästää irti!
        Se on täyttä puppua, jokainen itseään kunnioittava nainen pystyy jättämään paskan taakseen jos vain haluaa.

        mutta jotkut vain luottaa toisiin ihmisiin eikä ala viikkojenkaan jälkeen epäilemään. luottaa siihen että kun on itse rehellisesti liikkeellä myös toinen on - tosin vain siihen asti kun ensinmäisen kerran törmää tällaiseen "olen sinkku" mutta totuus onkin toinen..

        tässä se paras: miehen seurustelu kumppani sai tietää, oli lukenut viestini miehen kännykästä. sain niin tylyn ja loukkaavan viestin että vielä puoli vuotta myöhemminkin puistatti kun sitä ajatteli - se kyllä iskostui takaraivoon; sitä ei hevillä unohtanut. yhdellä iskulla mulle selvisi: mies oli varattu, kusettanut minua kuusi viikkoa..

        lopputulos on että tunnen itseni todella likaiseksi, hyväksi käytetyksi. mutta paskamaisinta on että tiedän epäluulon jääneen kytemään kun joku päivä uuteen mieheen tutustun..


      • Jotain kokenut
        kyllä, totuus! kirjoitti:

        Kyllä! Se, että petetty vaimo saisi tehdä rehelliseltä pohjalta päätöksen oman liittonsa jatkamisesta tai päättämisestä. On väärin pitää toista liitossa valheilla. On väärin pettää sen ihmisen luottamus, joka on sitoutunut sinuun.

        Nimenomaan. oman päätökseni tein sen ensimmäisen pettämisen jälkeen. Jos joku tuon mieheni huolii, niin vieköön vaan, mutta jos ei, niin nautin taloudellisesti. Niin helvetin paljon sattui se pettäminen. Mieskin kehui, että nyt hänellä on kaikki, vaimo ja poika, mutta herrajestas, kun pääsi reissuhommiin! Sitähän sitten on jatkunut. On minullakin vielä se auringonnousu! :D


    • ccscsc<ac<c<<

      Olen miettinyt joskus tuota samaa...

      Oletan, että johtuu siitä, että ihminen rikkoutuu pettämisestä henkisesti hyvin vakavasti. Uskon, että väliaikaisesti kehnossa liitossa eläminen ei jätä niin tuhoisia jälkiä kuin pettäminen.

      Edellisen vuoksi on järkevämpää valita pienempi paha. Kaikkien uskottomuus ei tule koskaan tietoon.

    • Kertokaa!

      Pitäisi olla rehellinen molempiin suuntiin: kakkoselle pitäisi kertoa että suhde jatkuu puolison kanssa normaalisti eikä ole viittä vaille eron partaalla niinkuin usein annetaan ymmärtää. Ja sille puolisolle pitäisi kertoa että etsinpä tässä sivussa seuraa muualta kun arkielämä kanssasi tylsistyttää.

      Saisivat sitten molemmat, sekä kakkonen että puoliso miettiä miten haluavat jatkaa. Mutta näin ei käy todellisuudessa.
      Itse aikoinani aloitin suhteen miehen kanssa joka oli kyllä asunut perheestään erillään jo pari vuotta (ja ero jo vetämässä..), mutta kun tämä jätettävä vaimo sai kuulla meistä, hän ei ollutkaan asiasta lainkaan samaa mieltä heidän suhteensa tilasta. Miehen puheista ymmärsin ihan muuta kuin mitä mieltä vaimo näytti olevan asioista.

      Myöhemmin paljastui lisää kaikkea ikävää, vedätti sekä minua että exäänsä ja piti meitä molempia narussa valheillaan. Lisäksi miehellä ollut kaikenlaista ihme peliä vastakkaisen sukupuolen kanssa suhteemme aikana joten osani olen hänen tavoistaan saanut minäkin.

      Noin toimii surkea raukka jolla ei ole selkärankaa vastata teoistaan vaan luimitaan sieltä missä aita on matalin ja viedään rusinat kaikista pullista. Vailla minkäänlaista omaatuntoa. Joten olen sitä mieltä että pettäjän puolisolle pitäisi kertoa, jos toinen on ihan jotain muuta kuin on antanut ymmärtää eikä sitä itse tietenkään koskaan paljasta, niin kyllä tuollaisen touhut saisi mielellään kertoa asianosaisille!

      • comments

        Siis muiden ei tulisi missään tapauksessa ja olosuhteissa sekaantua varattujen kanssa suhteilemaan. Ihmisen täytyy olla oikeidenmukainen ja reilu toisiaan kohtaan. Typerää ajatella, että kakkonen muuttuisi muutaman kuukauden kuluttua merkittävämmäksi kuin reilu parikymmentä vuotta suhteessa ollut puoliso. Se että kakkonen nyyhmii pettymystään, on aivan eri asia kuin menettää perheensä, kotinsa, toimeentulonsa, puolisonsa, sukulaisensa, perheystävänsä ja uskonsa elämään.

        Ihme heitukoita ja itsekäitä ovat tämän palstan kakkoset. Heidän perseestään näyttää muka se paivä paistavan, vanhan sanonan mukaan muotoillen.


      • Jotain kokenut

        Juurikin, kuin minun mieheni. Rusinat pullasta, eikä mitään vastuuta mistään! Mitenköhän olisi, jos itse eläisin samoilla metodeilla??? Minulla vain näköjään on vastuu yhteisestä lapsesta, ollut jo kuusitoista vuotta ja mies juoksee edelleenkin se jatkeensa perässä ja itkee rakkauttaan minuun. Valittaa vielä, että miksi minä en voi rakastaa häntä...


    • lskgäsr

      Hirveen vaikee sanoa, miten tollasenkin "uutisen" kertoisi...
      Olen ollut tollasessa tilanteessa, ja kun en tiennyt mitä ja miten olis pitänyt toimia, niin olin ihan hiljaa. Pahinta oli istua tämän petetyn kanssa kahvipöydässä, ja hän tilitteli parisuhde ongelmia jne jne, ja koko ajan päässä jyskytti että "tiedän jotain mitä mun ei pitäs tietää, enkä olis alunperinkään halunnut edes tietää"..
      Tuntui ihan siltä että itsekkin samalla tavalla valehteli kaverille.
      Suhde kuitenkin päättyi omaan hankaluuteensa, luojan kiitos. Ylipäänsä, jos olisin avannut suuni, niin olisin saanut oman miehen vihat päälle, sekä tietenkin tämän pettäjä miehen vihat, joka sattuu olemaan mieheni paras ystävä... Hänestä nyt ei niinkään, muttei olis ollu kivaa käydä selvittelemään oman miehen kanssa mitään. Enkä edes tietenkään en ollut varma miten tämä petettykään olis suhtautunut. Paskamainen tilanne kaikin puolin.
      Mutta kyllä mä kuitenkin ripitin tuon miehen parhaan kaverin pystyyn, jotta jatkossa pitää suunsa kiinni, eikä kertoile sanallakaan meille omista reissuistaan, että ihan itse kantaa syyllisyystensä, eikä kaada sitä muitten niskaan ja vedä samaan valheeseen mukaan. Eikä tuo ukon rutale edelleenkään 10 vuoden jälkeen suostu puhumaan minulle kun muutaman sanan. Ihan sama! Ainakin meni jonkin sortin viesti perille. Mieheni kanssa hän on edelleen paras ystävä.

      Omalla kohdalla haluisin ehdottomasti kyllä tietää jos mies pettäisi.
      en haluisi hukata elämääni ja aikaani ihmisen kanssa jota jalkoväli vie enemmän kun moraali.

      Mutta edelleen, kuinka tuollaisen pettämisuutisen ylipäätään voi kertoa?

    • Yksityisyys, kiitos

      Ainakaan ulkopuolisten ei tulisi kertoa. Itse en halua, että minun parisuhteeni asioihin puuttuu kukaan ulkopuolinen. Yleensä sillä "viestintuojalla" on jokin omakin lehmä ojassa, kuten halu kostaa pettäjille.

      Minun parisuhteessani kukaan ei "rakasta minua vilpittömästi", eikä sellaisesta ole missään vaiheessa puhuttukaan. Älkää olettako, jos ette tiedä. Näin ollen käräyttäjä ei välttämättä tee "suurta palvelusta". En kaipaa mitään hyysäämistä tai puolesta ajattelua tässäkään asiassa.

      • Älä mulle ala

        Minua ei ole petetty, mutta en missään nimessä haluaisi keneltäkään sivulliselta tietää jos niin olisi! Kunnioitan muiden parisuhteita!

        Molemmat sisareni on petettyjä ja jos olisin ennen heitä tiennyt miehiensä temput niin en olisi koskaan mennyt heille kertomaan. Olisin vain nostanut nuo ukot reveleistään seinälle ja he olisivat kuulleet kunniansa.

        Kumpikin perheenisä on niitä parhaita aviomiehiä ja uskollisuuden perikuvia, joten kaikille pettäminen tuli täysin puskista.


    • jääkiekkoa vaa

      niimpä.tiedän miehen joka yli 2v ollut salasuhteessa muka lasten takia ei eroa.on vaimon kanssa talo ja yhteinen firma...ovat olleet teineistä asti yhdessä.siinä menee molempien elämä hukkaan.

      • voi teitä

        Kenen mielestä se elämä menee hukkaan? Taustalla olevan kakkosenko?


      • en ole kakkonen
        voi teitä kirjoitti:

        Kenen mielestä se elämä menee hukkaan? Taustalla olevan kakkosenko?

        voi teitä. kakkosen elämähän se lipuu ohi odotellessa eroa, jos ei sitten ota härkää sarvista ja todella käräytä petturia mutta onko silloin enää kysymys rakkaudesta..... mielestäni, ei, vaan kostosta ja halusta hallita toisen elämää. Käräyttävä kakkonen kostaa kun ei saa petturia itselleen niin sitä ei suoda sille petetyllekään.


      • katinkultaa
        voi teitä kirjoitti:

        Kenen mielestä se elämä menee hukkaan? Taustalla olevan kakkosenko?

        Myös avioparin tietenkin, jos suhteen tietää molemmat.
        Tai meneekö se hukkaan, voihan ulkoinen status merkitä enemmän kuin tunteet.


      • vaimorakastajatar
        en ole kakkonen kirjoitti:

        voi teitä. kakkosen elämähän se lipuu ohi odotellessa eroa, jos ei sitten ota härkää sarvista ja todella käräytä petturia mutta onko silloin enää kysymys rakkaudesta..... mielestäni, ei, vaan kostosta ja halusta hallita toisen elämää. Käräyttävä kakkonen kostaa kun ei saa petturia itselleen niin sitä ei suoda sille petetyllekään.

        Moni kakkonen on myös ykkönen. Paljon on myös parisuhteessa olevia naisia, joilla on rakastaja. Kumpikaan ei halua rikkoa perhettään ja toimivaa arkeaan ja ollaan vain hakemassa seksiä. Ei tarvitse aina kuvitella, että näissä salasuhteissa olisi kysymys elämää suuremmasta rakkaudesta.


      • lhjlhf

        Noo, siinä se elämä voisi myös mennä hukkaan, kun eron myötä pitäisi luopua talosta sekä firmasta = toimeentulosta. Silti voisi jäädä isot velat maksettaviksi.


      • Avarakatseisuutta
        vaimorakastajatar kirjoitti:

        Moni kakkonen on myös ykkönen. Paljon on myös parisuhteessa olevia naisia, joilla on rakastaja. Kumpikaan ei halua rikkoa perhettään ja toimivaa arkeaan ja ollaan vain hakemassa seksiä. Ei tarvitse aina kuvitella, että näissä salasuhteissa olisi kysymys elämää suuremmasta rakkaudesta.

        Tietäähän miehesikin ajatusmaailmasi? Kun niin rehti ja reipas tunnut olevan?


      • kahdenmiehenloukossa
        Avarakatseisuutta kirjoitti:

        Tietäähän miehesikin ajatusmaailmasi? Kun niin rehti ja reipas tunnut olevan?

        tietää!!! Itse ei mua halua eli olen hakemassa vain seksiä.
        Saisi eron, voisin muuttaa omaan asuntoon, mutta tähän asti ei ole myöntynyt ajatukseen.
        En ole muuten koskaan väittänyt olevani rehti tai reipas...inhimillinen kyllä...


    • omalikapyykki

      Asia on täysin pettäjän vastuulla.Hän kertoo kakkoselle totuuden tulevaisuudensuunnitelmistaan tai valehtelee mitä tykkää.Vaimolla ei ole osaa ei arpaa kakkosen ja miehen likaisiin puuhiin.Kakkonen eläköön omaa elämäänsä ja jättäköön kunnialliset naiset rauhaan.

      • vaimokullake

        Entä pettävä aviomies ;D Hänhän on jo ilmeisesti jättänyt vaimonsa "rauhaan". Ja sitä rauhaa ei saa sitten toisen naisen häiritä kertomalla, että aviomies on löytänyt toisiin vuoteisiin. Nyt nuttura tiukalla ja mies talutukseen ja viikonloppuostoksille ;D


      • comments
        vaimokullake kirjoitti:

        Entä pettävä aviomies ;D Hänhän on jo ilmeisesti jättänyt vaimonsa "rauhaan". Ja sitä rauhaa ei saa sitten toisen naisen häiritä kertomalla, että aviomies on löytänyt toisiin vuoteisiin. Nyt nuttura tiukalla ja mies talutukseen ja viikonloppuostoksille ;D

        Monet pettävät aviomiehet ovat usein myös hyviä aviomiehiä. Suhteissa voi mennä väliaikaisesti heikommin, eikä se merkitse eroa. Vain dramaattiset, typerät ja itsekkäät ulkosuhteilijat käyvät vouhottamaan rakkaudesta, vaikka heille se kaikkeen vähiten sopisi. Suurin ongelma on se, että ällöttävä totuus tuhoaa kaiken viattoman ja luottavan ympärioltään.


    • aslakimvmo

      Ilotalojen laillstamisesta puhutaan jo.Sitten on eri asia, jos menee rahaa.Eikös vieraiden lakanoihin pyrkivät hae sinne töihin?

    • Petturi ystävä.. :(

      Vuosia sitten kerroin ystävättärelleni että hänen miesystävänsä ja minä harrastimme seksiä. En voinut olla kertomatta, en halunnut että hän tuhlaa aikaansa siihen mieheen. Se ystäväni luottamuksen pettäminen oli elämäni suurin virhe, mutta olen ystäväni puolesta iloinen, että hän pääsi siitä miehestä eroon, hän antoi minulle anteeksi, miesystävälle ei.

      Hän löysi aidon rakkauden ja on nyt ollut naimisissa reilun vuoden. Uskon että jos en olisi kertonut, saattaisi hän edelleen olla siinä suhteessa ja ei olisi löytänyt nykyistään. Hänen elämänsä ei valunut hukkaan, koska kerroin. Oli todella vaikeaa kertoa ja en olettanut hänen koskaan antavan anteeksi. Tapahtuma kulkee aina mukanani ja en koskaan unohda sitä. En olisi uskonut että koskaan kykenen mitään tuollaista virhettä tekemään. En koe vieläkään että olisin ansainnut anteeksiantoa. Tuntuu että en ole enää hänen ystävyytensä arvoinen.

      • comments

        Sinusta tuntuu pahalta, koska tunsit petetyn - yhä vieläkin. Mutta ajattele näitä kakkosia täällä. Useimmilla ei värähdä ilmekään, vaikka näkevät mitä tuhoa saavat aikaan. Monilla toimii lähinnä projektiivinen identifikaatio - kaikki oma paha nähdään petetyssä puolisossa. Petetystä tehdään syyllinen, paha, ilkeä, katkera jms.


      • Vähän 'kivaa''?

        Voisithan yrittää tuota uuttakin miestä? Vai onko hän liian nuori ja komea sinulle?Vai liian sivistynyt ja ihana?


    • ...

      Miksi pitäisi satuttaa toista ihmistä tieten tahtoen? Miksi pettämisestä ei saisi kertoa, no juuri siksi, ettei se, mistä et tiedä, voi satuttaa.

    • Tottakai.

      Kertominen on suotavaa kakkoselta vaimolle vain silloin jos kakkonen on luullut miestä vapaaksi

    • lljkl

      Koska kertomisella saa vain pahaa aikaan.

    • Elämää se on vain

      Ei ole olemassa yhtä ainoata oikeata tai väärää tapaa toimia tälläisessä tilanteessa. Kukaan toinen ei tiedä tilannetta täysin, eivät edes he jotka salasuhteessa elävät. Minusta sillä ei ole väliä, kuka asiasta ilmoittaa petetylle osapuolelle. Minä en ainakaan huolisi miehekseni pettäjää, vaikka olisin hänen kanssaan suhteessa ollutkin. Voisin myös suhteen päätyttyä ilmiantaa asian pettäjän vaimolle, riippumatta siitä, kumpa suhteen lopettaisi.Kyllä vaimon pitäisi tietää millaisen miehen kanssa elää.
      Olen nainen ja huomenna minulla voi olla aivan toinen mielipide asiasta, mutta nyt kuitenkin näin. Kyllä vastuu on enemmänkin sillä joka lähtee pettämään, ei sillä joka on vapaa. Tietysti pitäisi olla ryhtymättä moiseen, mutta virheitä me kaikki teemme....Täällä kaikki ovat muka oikeassa...jokainen voi kertoa mielipiteensä, ja se on hänelle se oikea. Ei välttämättä minulle?

    • Väärä ihminen

      Väliä on vain sillä kuka sen kertoo ja millä tavoin. Ystävättäreni on pyytänyt että jos tiedän hänen miehensä pettäneen että kertoisin sen joten hänelle tietenkin kertoisinkin. Jos olisin kakkonen en kokisi millään tavoin olevani oikea ihminen kertomaan vaimolle että miehesi pettää sinua...siis minun kanssani hei!!? En edes vaikka suhde olisi ohi. Silloin se olisi todella kornia jo kertoa. Ainoa milloin kertoisin olisi se että miehesi soittelee minulle ja yrittää minua. Tämän olen tehnytkin. Vaimo olikin vieressäni kun mies taas soitti minulle ja lykkäsin luurin vaimolle suoraan. En jäänyt setvimään sen enempää heidän välejään ja mies lopetti soittelut ja vonkailut.

    • ---------

      No ei tietenkään pitäisi kertoa puolisolle pettämisestä! Kertomisesta ei kun ei mitään hyvää seuraa. Tietysti sitten voi kertoa, jos haluaa väkisin loukata kumppaniaan.

      • kyllä tahdon

        Olisin halunnut tietää aikaisemmin. Yhteisiä vuosia 15, miehellä 3 vuoden suhde ja päälle muita naisia. Sain tietää muutama kuukausi sitten, viesteistä. Koska pettäminen oli ollut niin raadollista, miehen käyttäytyminen huonoa, syyllistävää ja arvostelevaa. Vika oli aina minussa, olin se vainoharhainen höyrypää. Epäilin koko ajan mutten saanut kiinni. Uskoin kaiken valheen aina lopulta, nyt on mennyt terveys, työkyky ja elämänhalu. Vuosien pettäminen vei itsetunnon niin matalalle, että kun vihdoin sain tietää romahdin täysin. En vaan pysty ymmärtämään kuinka minulle saatettiin tehdä näin. Mies petti kuin sika ja lopulta vielä syytti kaikesta minua. Selittäkää nyt ihmiset se että kun teillä on vaikka hiv, tai herpes haluatteko oikeasti odottaa sitä sukupuoli tautia ennen kuin joku kertoo? Ei se petturi mies kerro vaimolleen tai kakkoselleen muista naisista, se haluaa saada kaiken. Pahinta meillä että mies ei katunut yhtään, tuntui vaan olevan pahoillaan kun ei voi jatkaa samanlaista iloelämää jos jatkaa liittoamme. Hukkaan meni elämä tuon miehen kanssa, olisin niin halunnut tietää.


      • vbncvnc
        kyllä tahdon kirjoitti:

        Olisin halunnut tietää aikaisemmin. Yhteisiä vuosia 15, miehellä 3 vuoden suhde ja päälle muita naisia. Sain tietää muutama kuukausi sitten, viesteistä. Koska pettäminen oli ollut niin raadollista, miehen käyttäytyminen huonoa, syyllistävää ja arvostelevaa. Vika oli aina minussa, olin se vainoharhainen höyrypää. Epäilin koko ajan mutten saanut kiinni. Uskoin kaiken valheen aina lopulta, nyt on mennyt terveys, työkyky ja elämänhalu. Vuosien pettäminen vei itsetunnon niin matalalle, että kun vihdoin sain tietää romahdin täysin. En vaan pysty ymmärtämään kuinka minulle saatettiin tehdä näin. Mies petti kuin sika ja lopulta vielä syytti kaikesta minua. Selittäkää nyt ihmiset se että kun teillä on vaikka hiv, tai herpes haluatteko oikeasti odottaa sitä sukupuoli tautia ennen kuin joku kertoo? Ei se petturi mies kerro vaimolleen tai kakkoselleen muista naisista, se haluaa saada kaiken. Pahinta meillä että mies ei katunut yhtään, tuntui vaan olevan pahoillaan kun ei voi jatkaa samanlaista iloelämää jos jatkaa liittoamme. Hukkaan meni elämä tuon miehen kanssa, olisin niin halunnut tietää.

        " Epäilin koko ajan mutten saanut kiinni"

        Miksi kiinnijääminen on pääasia? Eikö se suhde/liitto ole? Jos epäilee kokoajan, niin liitossa on hyvin paljon vikaa. Minä luottaisin tunteisiini, ja eroaisin.

        Tuttavani mies on pettänyt häntä yli 15v todistettavasti. He ovat olleet yhdessä lähes 30v. Eivätkä ole eronneet vieläkään. Kyse ei ole rahasta eikä lapsista. Lapset ovat aikuisia ja molemmilla huipputulot. Huvittavaa on, että miehen pari kakkosta on ottanut ystävääni yhteyttä. Haukkunut, kun ei eroa. Oma johtopäätökseni on, että ystävä on saman lailla riippuvainen miehestä kuin mies toisista naisista. Jatkamalla liittoa ystäväni voi jopa "kostaa", etenkin näille kiihkeille kakkosille.


    • ...

      Onko se että toinen elää sinun mielestäsi moraalittomasti riittävä syy mennä sabotoimaan hänen elämäänsä? Haluaisitko, että sinun kanssasi tehtäisiin samoin, vaikka kyse ei olisikaan pettämisestä? Mitä itse ajattelisit, jos joku menisi lavertelemaan sinulta totuuksia kolmannelle osapuolelle, koska hänen mielestään sinä toimit väärin salatessasi asian?

    • freewmen

      Siksi, kun et ole perhettä.Olet kuin halpahallin makkara.Kuka haluaa tietää, mitä se maksaa.
      Kuin koiran ilmainen kakkare.
      Ketä kiinnostaa halvan naisen ilmianto?Koiran ulosteen laatu enemmän!

    • iso riski

      Käräytys pitää tehdä asianmukaisella huolellisuudella.
      Pitää olla todisteita verrattavaksi tarinoihin, eli vaikkapa aikoja, paikkoja, nimiä,
      jotta petetty voi tarkistaa todenperäisyyden. Tai jopa niin että etukäteen kertoo missä nämä aikovat tavata ja petetty saa tarkistaa halutessaan omin silmin asiat.
      Jos käräytys jää vihjeen tasolle, se ainoastaan satuttaa petettyä, joka pettäjältä kysyessään saa tietenkin uudet valheet silmilleen ja ei tiedä enää mitä uskoa.
      Lisäksi täytyy muistaa että viestintuoja eli käräyttäjä saa lopulta vihat päällensä, jos petetty päättää uskoa pettäjää lopulta. Näin käy usein varsinkin riittävien todisteiden puuttuessa, jossa on vain pettäjän sana käräyttäjän sanaa vastaan.
      Jos asiasta on pelkkä epäilys, käräyttäjän kannattaa myös kertoa asia sellaisena, eikä väittää asioita joista ei kunnolla olekaan perillä. Ja tiedostaa riski että hänet tuomitaan "mustamaalaajaksi" ja jopa voi olla laitonta sellainen väite ilman todisteita, jossa tehdään ihmisestä pettäjä ja ei olla varmoja väitteen todenperäisyydestä? Kunnianloukkaus tai muut, jos menee oikein vaikeaksi.
      Itse olisin valmis käräyttämään mutta varautuisin siihen, että ystävyys loppuu myöhemmin käräytyksen jälkee käräyttäjästä voi tulla pettäjän perheen vihollinen senjälkeen kun se pettäjäkin alkaa mustamaalata käräyttäjää pelatakseen hänet ulos. Lisäksi pettäjä voi alkaa peitellä jälkiään paremmin, joten jos käräytystä ei ole valmisteltu huolella niin se ainoastaan sotkee hetkeksi petetyn elämän, aiheuttaa tuskaa, ja tekee mahdottomaksi käryn käymisen jatkossa koska pettäjä alkaa huolellisemmaksi.
      Toisaalta, jos kyseessä on tapapettäjä niin eiköhän kiinnijäänti ole ajan kysymys. Toisaalta väliaikainen suhde voi päättyä ja pettäjä voi sitä katua.
      Jos kukaan ei olisi kertonut, se voi olla hänelle opiksi mutta ei silti hajota perhettä.

      • iso riski

        Joten aloittajan oikeudentajussa ei ole mitään vikaa, tottakai olisi oikein että käry kävisi ajoissa, jotta petetty tietää millaisen kanssa seurustelee tai elää..
        Mutta kuinka itse käräyttäminen toteutetaan järkevästi ja mahdollisimman riskittömästi ja satuttamatta tarpeettomasti asianosaisia, onkin sellainen vyyhti ratkottavaksi ettei se enää olekaan niin helppoa.
        Joku vajakki käräyttää näin "Hei sun miehes pettää terveisin prepaidliittymä 044?????". Ja luulee tehneensä hyvänkin työn.


        No ei välttämättä niin hyvä työ olekaan tullut tehdyksi, petetyllä vaan jättää sydän yhden-5 lyöntiä väliin, hänalkaa epäillä kaikkia tuttaviaan viestin lähettäjiksi, valvoo yönsä ja etsii merkkejä miehen pettämisestä..
        käräytys voi tarkoitusperästään huolimatta osoittautua JULMAKSI JULMAKSI ja vihamieliseksi teoksi, vaikka tää käräyttäjä oikeudentunnossaan mieltääkin tekevänsä oikein.


      • kamalaa touhua
        iso riski kirjoitti:

        Joten aloittajan oikeudentajussa ei ole mitään vikaa, tottakai olisi oikein että käry kävisi ajoissa, jotta petetty tietää millaisen kanssa seurustelee tai elää..
        Mutta kuinka itse käräyttäminen toteutetaan järkevästi ja mahdollisimman riskittömästi ja satuttamatta tarpeettomasti asianosaisia, onkin sellainen vyyhti ratkottavaksi ettei se enää olekaan niin helppoa.
        Joku vajakki käräyttää näin "Hei sun miehes pettää terveisin prepaidliittymä 044?????". Ja luulee tehneensä hyvänkin työn.


        No ei välttämättä niin hyvä työ olekaan tullut tehdyksi, petetyllä vaan jättää sydän yhden-5 lyöntiä väliin, hänalkaa epäillä kaikkia tuttaviaan viestin lähettäjiksi, valvoo yönsä ja etsii merkkejä miehen pettämisestä..
        käräytys voi tarkoitusperästään huolimatta osoittautua JULMAKSI JULMAKSI ja vihamieliseksi teoksi, vaikka tää käräyttäjä oikeudentunnossaan mieltääkin tekevänsä oikein.

        Juuri näin. Parempi olla sotkeutumatta toisten asioihin ellei sitten ole todella törkeän törkeä pettäminen (ystävä, sukulainen, alaikäinen jne.)


      • niinpä niin!!
        kamalaa touhua kirjoitti:

        Juuri näin. Parempi olla sotkeutumatta toisten asioihin ellei sitten ole todella törkeän törkeä pettäminen (ystävä, sukulainen, alaikäinen jne.)

        tuntuu että tänne on kertyny kaikki kakkoset ja pettäjät puolusteleen miksi ei pitäisi kertoa. Jos ei ole omakohtaista kokemusta millaista on olla uskottoman puoliso, on helppo sanoa että ei pitäisi kertoa. Painostakaa sitä uskotonta puolisoa kertomaan, jos ei kerro kertokaa te. Olisi maailma paljon parempi paikka ja vähempi tauteja.


      • Huh heijaa
        niinpä niin!! kirjoitti:

        tuntuu että tänne on kertyny kaikki kakkoset ja pettäjät puolusteleen miksi ei pitäisi kertoa. Jos ei ole omakohtaista kokemusta millaista on olla uskottoman puoliso, on helppo sanoa että ei pitäisi kertoa. Painostakaa sitä uskotonta puolisoa kertomaan, jos ei kerro kertokaa te. Olisi maailma paljon parempi paikka ja vähempi tauteja.

        Ja jostain syystä tänne tuntuu kertyneen myös ne ykköset, jotka ovat omasta mielestään maailman napa, joka tietää aina muita paremmin mikä on oikein ja mikä väärin ja joille pettämisen paljastaakseen voi ihan mennen tullen rikkoa vaikka lakiakin. Murhakin tuntuu heille olevan pienempi rikos kun pettäminen.

        Sairasta sakkia, en todellakaan yhtään ihmettele miksi sellaisten ukot päätyvät pettämään. Moisia narsisteja ei kukaan normaali ihminen kestä.


      • niinpä niin..
        Huh heijaa kirjoitti:

        Ja jostain syystä tänne tuntuu kertyneen myös ne ykköset, jotka ovat omasta mielestään maailman napa, joka tietää aina muita paremmin mikä on oikein ja mikä väärin ja joille pettämisen paljastaakseen voi ihan mennen tullen rikkoa vaikka lakiakin. Murhakin tuntuu heille olevan pienempi rikos kun pettäminen.

        Sairasta sakkia, en todellakaan yhtään ihmettele miksi sellaisten ukot päätyvät pettämään. Moisia narsisteja ei kukaan normaali ihminen kestä.

        eikö me useimmiten uskolliset ykköset olla niitä joilla on oikeus olla vihaisia saamastaan kohtelusta? Ja omassa tapauksessa se mies oli narsisti joka koki että hänellä on oikeus pettää mennen tullen oli koko ajan mustasukkainen minusta, penko auton, kyttäs menoni ja arvosteli kaikki mitä tein. Itse petti kuin sika. Kun jäi kiinni ainoa pelko oli että minä kostan. Ei katunu tai ollu pahoillaan. Hän oli oikeutettu tekemään mitä vain, minä en. Eikö se ketä tahansa raivostuta jos on elämästään heittänyt monta vuotta hukkaan, eikä ole ollut aavistustakaan millaisen kanssa elää.


      • haukkuhaukkuli
        Huh heijaa kirjoitti:

        Ja jostain syystä tänne tuntuu kertyneen myös ne ykköset, jotka ovat omasta mielestään maailman napa, joka tietää aina muita paremmin mikä on oikein ja mikä väärin ja joille pettämisen paljastaakseen voi ihan mennen tullen rikkoa vaikka lakiakin. Murhakin tuntuu heille olevan pienempi rikos kun pettäminen.

        Sairasta sakkia, en todellakaan yhtään ihmettele miksi sellaisten ukot päätyvät pettämään. Moisia narsisteja ei kukaan normaali ihminen kestä.

        Huh heijaa niin keijaa kun heiluttaa.
        Samaa mieltä en ihmettele miksi ovat tulleet jätetyiksi!


      • Huh heijaa
        niinpä niin.. kirjoitti:

        eikö me useimmiten uskolliset ykköset olla niitä joilla on oikeus olla vihaisia saamastaan kohtelusta? Ja omassa tapauksessa se mies oli narsisti joka koki että hänellä on oikeus pettää mennen tullen oli koko ajan mustasukkainen minusta, penko auton, kyttäs menoni ja arvosteli kaikki mitä tein. Itse petti kuin sika. Kun jäi kiinni ainoa pelko oli että minä kostan. Ei katunu tai ollu pahoillaan. Hän oli oikeutettu tekemään mitä vain, minä en. Eikö se ketä tahansa raivostuta jos on elämästään heittänyt monta vuotta hukkaan, eikä ole ollut aavistustakaan millaisen kanssa elää.

        Kyllä sitä saa vihainen olla, mutta suhteellisuudentaju olisi silti säilytettävä. Et tuon edellisen perusteella vielä edes kuulosta sellaiselta ykköseltä, joita tarkoitin.


      • niinpä niin!!
        haukkuhaukkuli kirjoitti:

        Huh heijaa niin keijaa kun heiluttaa.
        Samaa mieltä en ihmettele miksi ovat tulleet jätetyiksi!

        kyllä se kuulkaa on niin että ne pettäjät jää kiinni jossain vaiheessa ja saa potkun takapuoleen. Sitten itketään kuinka rakastetaan ja halutaan olla perhe. Kun sitten ei onnistu vaimoansa vakuuttaan jatketaan kakkosen kans tai jatketaan etsintää. Näin meillä, kakkonen otti takaisin. Saa pitää sen petturimiehen, ehkä joku päivä kun näen kakkosen kerron niistä kolmosista ja nelosistaki joita piti meidän lisäksi.


      • Lapsettaako
        niinpä niin!! kirjoitti:

        tuntuu että tänne on kertyny kaikki kakkoset ja pettäjät puolusteleen miksi ei pitäisi kertoa. Jos ei ole omakohtaista kokemusta millaista on olla uskottoman puoliso, on helppo sanoa että ei pitäisi kertoa. Painostakaa sitä uskotonta puolisoa kertomaan, jos ei kerro kertokaa te. Olisi maailma paljon parempi paikka ja vähempi tauteja.

        Satun olemaan se ykkönen jolle mies käräytettiin tekstiviestillä.
        Voin kertoa että satuttaa enemmän sellainen nimetön viesti, kuin se itse pettämisen mahdollisuus.
        Kyllä sillä on iso merkitys kuinka käräytys hoidetaan.
        Ei joillakin vaan järki riitä siihen, että jos ei ole faktoja lyödä tiskiin kannattaa jättää käräyttäminen väliin.
        Sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, onko käräyttäminen väärin tai ei,
        van sillä että se on täysin hyödytöntä mikäli sen tekee kuten vähäjärkinen esim lähettää vain yhden tekstarin jossa ei lue edes mitään kunnollista.


      • miettivä.
        Lapsettaako kirjoitti:

        Satun olemaan se ykkönen jolle mies käräytettiin tekstiviestillä.
        Voin kertoa että satuttaa enemmän sellainen nimetön viesti, kuin se itse pettämisen mahdollisuus.
        Kyllä sillä on iso merkitys kuinka käräytys hoidetaan.
        Ei joillakin vaan järki riitä siihen, että jos ei ole faktoja lyödä tiskiin kannattaa jättää käräyttäminen väliin.
        Sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, onko käräyttäminen väärin tai ei,
        van sillä että se on täysin hyödytöntä mikäli sen tekee kuten vähäjärkinen esim lähettää vain yhden tekstarin jossa ei lue edes mitään kunnollista.

        Ehkä sitten pitäisi tutkia asiat kunnolla, jos saa sellaisen tekstarin. Kyllä ilman osviittaakin pääsee asioista perille, jos oikein haluaa - palstalla on vinkkejä ja muualla. Voi olla että joku käräyttäjä pelkää miehen vihaa, ja joutuu olemaan siksi piilossa. Ainakin yksi mies jonka tunsin, vaikutti hyvin vihaiselle ja kostonhimoiselle. Vieläkin saa pelätä. Enkä usko että hän on ainoa joka tekee niin.


      • kysymys....
        Lapsettaako kirjoitti:

        Satun olemaan se ykkönen jolle mies käräytettiin tekstiviestillä.
        Voin kertoa että satuttaa enemmän sellainen nimetön viesti, kuin se itse pettämisen mahdollisuus.
        Kyllä sillä on iso merkitys kuinka käräytys hoidetaan.
        Ei joillakin vaan järki riitä siihen, että jos ei ole faktoja lyödä tiskiin kannattaa jättää käräyttäminen väliin.
        Sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, onko käräyttäminen väärin tai ei,
        van sillä että se on täysin hyödytöntä mikäli sen tekee kuten vähäjärkinen esim lähettää vain yhden tekstarin jossa ei lue edes mitään kunnollista.

        Oliko viesti sitten muka aiheeton ja mies syytön?


      • ltai.klubist
        kysymys.... kirjoitti:

        Oliko viesti sitten muka aiheeton ja mies syytön?

        ei sellainen tekstiviesti oo reilua. Voihan sellaisen lähettää joku kade ihminen, joku jolla on kaunaa. Kyllä siinä pitäis olla kunnon faktaa. Itse en puhuis miehelle mitään, yrittäisin selvittää asiaa tai seurata käytöstä. Petturin merkit on hyvin luettavissa.


      • tämäkin tapa
        ltai.klubist kirjoitti:

        ei sellainen tekstiviesti oo reilua. Voihan sellaisen lähettää joku kade ihminen, joku jolla on kaunaa. Kyllä siinä pitäis olla kunnon faktaa. Itse en puhuis miehelle mitään, yrittäisin selvittää asiaa tai seurata käytöstä. Petturin merkit on hyvin luettavissa.

        Eräs tuttavani kertoi ilmaislehdessä olleesta käräytysilmoituksesta. Ilmoitus oli ollut niin selvä, että siitä oli tunnistaut ketä asia koskee. Koska en ollut lukenut kyseistä ilmoitusta niin en myöskään tiennyt pettämisestä mitään ennekuin kakkonen itse esittäytyi.


      • Lapsettaako
        kysymys.... kirjoitti:

        Oliko viesti sitten muka aiheeton ja mies syytön?

        No kun en vieläkään tiedä. On vain se viesti ja miehen sana. ja jos kysyn mieheltä, tottakai vastaus on että en petä. Sain vain hirveän salaisuuden kannettavakseni, parisuhde ei mitenkään kukoista jos en ala avoimesti puhua saamastani viestistä jo miehellekin, koska yksin haudon asiaa ja yritän etsiä "merkkejä" mutta kun niitä ei ole niin hukkaan vain aikaani? Ja se joka lähetti viestin teki kyllä PASKAN TEMPUN niin paskan ääliötempun että seuraavaksi suunnittelen tekeväni rikosilmoituksen jos en muulla tavalla saa selville kuka sen lähetti.
        Mistä helvetistä voi tietää pettääkö mies, jos ei sen puhelimes lue mitään, eikä mistään voi saada totuutta selville.
        Olisi auttanut edes jos viestissä olisi lukenut mistä asioista mun pitää kiinnittää huomiota.
        On jo sellainen tunne, että parempi kun en olisi saanut mitään viestiä ja antaa miehen rauhassa pettää, nyt olen tullut sotketuksi asiaan johon en pysty mitenkään vaikuttamaan, ja ainoo ratkaisu olisi vaan jättää mies sen yhden tekstarin takia varalta että jos se sittenkin pettää.
        Niin mitä vittua tässä pitäisi ajatella???? Te tekstareita lähettelevät horot voitte nussia miestäni yötäpäivää, senkin annan anteeksi mutta tuo viestittely on täysin epäinhimillistä paskaa.


      • Lapsettaako
        Lapsettaako kirjoitti:

        No kun en vieläkään tiedä. On vain se viesti ja miehen sana. ja jos kysyn mieheltä, tottakai vastaus on että en petä. Sain vain hirveän salaisuuden kannettavakseni, parisuhde ei mitenkään kukoista jos en ala avoimesti puhua saamastani viestistä jo miehellekin, koska yksin haudon asiaa ja yritän etsiä "merkkejä" mutta kun niitä ei ole niin hukkaan vain aikaani? Ja se joka lähetti viestin teki kyllä PASKAN TEMPUN niin paskan ääliötempun että seuraavaksi suunnittelen tekeväni rikosilmoituksen jos en muulla tavalla saa selville kuka sen lähetti.
        Mistä helvetistä voi tietää pettääkö mies, jos ei sen puhelimes lue mitään, eikä mistään voi saada totuutta selville.
        Olisi auttanut edes jos viestissä olisi lukenut mistä asioista mun pitää kiinnittää huomiota.
        On jo sellainen tunne, että parempi kun en olisi saanut mitään viestiä ja antaa miehen rauhassa pettää, nyt olen tullut sotketuksi asiaan johon en pysty mitenkään vaikuttamaan, ja ainoo ratkaisu olisi vaan jättää mies sen yhden tekstarin takia varalta että jos se sittenkin pettää.
        Niin mitä vittua tässä pitäisi ajatella???? Te tekstareita lähettelevät horot voitte nussia miestäni yötäpäivää, senkin annan anteeksi mutta tuo viestittely on täysin epäinhimillistä paskaa.

        Koska ainoo mikä kiinostaa ett äpettääkö se mies vai ei..
        ei mua kiinnosta mitään kakkosta lähteä jahtaamaan ja syyllistämään.
        Usea nainen ottaa varattua munaa ilmeisesti kun sitä on tarjolla, ja mahdollinen pettäminen on täysin miehen omalla vastuulla.


    • huonoltanaiseltavies

      Yhtä niljake kakkonen on kuin petturi.Kumpikaan ei toistaan parempi.Mä en kokisi viestiä niljakkeelta minkään arvoisena.

      • eikös?

        no mutta, jos sä jo kuvaat pelkän viestin perusteella naisen "niljakkaaksi", niin sehän kertoo jo sen viestin arvosta.


      • laardipää
        eikös? kirjoitti:

        no mutta, jos sä jo kuvaat pelkän viestin perusteella naisen "niljakkaaksi", niin sehän kertoo jo sen viestin arvosta.

        No mikä muu naimisissaolevan miehen salarupsukka on


      • Entäs
        laardipää kirjoitti:

        No mikä muu naimisissaolevan miehen salarupsukka on

        No, mitäs se kertoo siitä miehestä, että viihtyy sellaisen niljakkeen seurassa?

        Entä vaimosta, kun on itselleen sellaisen miehen valinnut?


      • 8367
        Entäs kirjoitti:

        No, mitäs se kertoo siitä miehestä, että viihtyy sellaisen niljakkeen seurassa?

        Entä vaimosta, kun on itselleen sellaisen miehen valinnut?

        Se ei kuulu kakkoselle.Avioliitto on kahden asia.
        Kertoo, että tahtoo pillua.Ei muuta.Voihan kakkonen koipiaan levitellä ihan rauhassa.


      • Entäs
        8367 kirjoitti:

        Se ei kuulu kakkoselle.Avioliitto on kahden asia.
        Kertoo, että tahtoo pillua.Ei muuta.Voihan kakkonen koipiaan levitellä ihan rauhassa.

        Niin, ja kun sitä pitää saada, vaimoa voi surutta loukata.

        Miten se kakkoselle kuuluminen tähän liittyi? Sinä kutsuit kakkosta niljakkeeksi, minä totean, että eipä niissä muissakaan osapuolissa kehumista ole.


    • hdfhd

      Pettäjä kertoo itse (tai petetty selvittää). Vain sillä on väliä. Ei pidä sotkeentua toisten suhteisiin. Seuraukset voivat olla todella pahat.

    • Ehkä siksi

      Mitä ei tiedä, ei satuta.

      Harva meistä esimerkiksi kertoo puolisolle kaikki negatiiviset asiat, mitä hänestä vuosien aikana tulee mieleen, ja sitäkin perustellaan sillä, ettei haluta loukata toista.

      Sitäpaitsi käräyttäminen ja tunnustaminen ei juuri koskaan tapahdu siksi, että haluttaisiin olla vilpittömästi rehellisiä sille petetylle. Pettäjä tunnustaa siksi, että kärsii itse huonoa omaatuntoa. Kakkonen taas käräyttää mustasukkaisuuttaan tai kostoksi siitä, ettei mies ole lupauksista huolimatta eronnut. Ulkopuoliset sitten muka tekevät petetylle palveluksen, kun oikeasti haistavat veren ja saavat vähän sosiaalipornoa omaan elämäänsä.

    • Tyhjää 14
    • Mä en taas ymmärrä, että miksi se ukkomies pitäisi käräyttää, jos hänen kanssaan olisi ollut ihan kivaa. Tai jos hän on ollut vain joku yhden illan hoito ja niiden naiskentelujen jälkeen mulle selviäisi, että se mies olisikin varattu, niin enemmän sellaisen miehen haluaa unohtaa. Ja miten sen miehen osoitteen yms. saa silloin enää selville, ei mua ainakaan huvita alkaa utelee mieheltä, että missä osoitteessa hän asuu ja blaa-blaa. Tuskin mies sitä edes kertoisikaan? Ainakaan oikeaa osoitetta, kun hän voisi epäillä käryttämishalua?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3075
    3. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3074
    4. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3070
    5. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    6. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    7. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3065
    8. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    9. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe