Kertokaa tyylinne.

Emoboy-02

Moi! Mie oon -02 syntyny emopoika täältä Lapista. Keksin tällasen et kertokaa teijän tyyli lempibändit jne.
Mie käytän tällasii http://www.bloodycatstore.com/wp-content/uploads/2014/03/2441c.jpg pöksyi ja sitte bändipaitoi esim BVB, Asking Alexandria, Bring Me The Horizon, Iron Maiden jne. ja tukka on sitte sellanen blondi melkein olkapäille yltävä emofleda.
Mie kuuntelen BVB, Asking Alexandria, Bring Me The Horizon, Get Scared, Falling In Reverse, BOTDF, Marilyn Manson, ja sit perus rokkii ja hevii. Ja trollit voi painuu vaikka omaan anukseensa ja pitää turpansa tukossa!

26

223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viiden Tipun Kanaemo

      Usko jo. Ei uros voi ryhtyä emoksi, kun vain naaraskana voi ryhtyä kanaemoksi!

      • Alottaja

        Haista paska! Tää on maailman paskin trolli.


      • Viiden Tipun Kanaemo
        Alottaja kirjoitti:

        Haista paska! Tää on maailman paskin trolli.

        *haistaa sinua* No kylläpä haiskahti!


      • Haloo..?
        Viiden Tipun Kanaemo kirjoitti:

        *haistaa sinua* No kylläpä haiskahti!

        Joutsenpareilla myös se isä on se emo..


    • Ex sad_emo666

      Voi ei, mäkin muistan vielä kun olin pikku emo :') onneks se meni ohi

      • Viiden Tipun Kanaemo

        Aw... Mäkin muistin. Alkaa ne tiput valitettavasti aikustuu, ja harmittaa katella, kun muilla kanaemoilla on vielä sööttejä pikkutipuja :(


    • hippiäinen
    • tytyy_99

      massavaatteita, niitä mitä vaan kaupasta löytyy ja mitä muilki on, ja lempibändiä en tiiä :)

    • amelya

      Tykkään monista massavaatteista, mutta osaan yhdistellä niitä tyylikkäästi oman maun mukaan: en siis näytä kävelevältä kopiolta, kuten monet massateinit.

      Väreinä käytän maanläheisiä sävyjä, mutta riippuen asusta saatan lisätä pienen väripilkun, vaikka yleensä pysyttelen "tiukemmissa raameissa".

      Monet tykkäävät tyylistäni, en ole aivan massa, mutta en mikään outolintukaan (vaikka ei siinä mitään pahaa olisikaan!).

    • Emo girl-02

      Mäkin oon emo. Kuuntelen BvB,Get scared,mrc,Ghost town jne.
      Sitten mustat vaatteet,emo hiukset jne. :)

    • Trishie

      18-vuotias nuori nainen, tällä hetkellä asun Hesassa. Pidän vaatteistani tummina ja rentoina ja rakastan huiveja, coverseja ja maihareita. Kuuntelen mm. BVB;tä, BOTDF:ää ja vähän muutakin, missä basso jytisee, kitarat laulaa ja sanat kuulostaa hyvältä.

    • Emo girl 02

      Itekki 02 emo tyttö c: mulla on pinkit hiusset ja rakastan Asking Alexandriaa ja räppiä. Käytän huppareita, swetareita ja tummia pillifarkkuja c:

      • voiluojanyt

        ^ sä mikää emo oo


    • VoiMinua

      Eipä mulla oo varmaan muuta kuvaamista kun yksinkertainen ja mukava. Mahdollisimman joustavat kireet "farkut", villapaidat, pitkähihaset ja neuleet. Jos vaatteet on lämpimät ja niihin voi upota niin aina parempi :D

    • En nyt tiedä voiko mua laittaa mihinkään lokeroon, mutta itse käytän paljon bändipaitoja ja tiukkoja farkkuja, värjään hiuksia shokkiväreil, kuuntelen just Asking Alexandriaa, Suicide Silencee yms ö.ö

    • Hipster

      Hipsteri(Ei se alusvaate :D)

    • Siilis

      Oon 13v likka.
      Mä oon... Oma itteni :D
      Emmää itteeni mihinkään luokitelle, mut pari vanhaa luokkalaista kutsu mua emogoottihamsteriks ni käytän ny si sitä.
      Yleensä huppareita, kauluspaitoja, värikkäitä toppeja, T-paitoja, farkkuja (Värillisiä, mustia tai perus)(usein löysiä), tennareita/skeittareita, maihareit, huiveja, henkselit roikkuu usein housuis, kaikenlaisii hanskoja, piikki/niittikoruja, näyttäviä koruja muutenkin, pääkallot, ruudut, raidat, yhden piikkikaulapannankin omistan...
      Hiukset on "poikahiukset" ja vasemmal puolel sivusiili, meikkaan välillä, mikäli asuun sopii...
      Mua on myös sanottu genderfluidiks, ku oon välil kunnol likan näköne ja välil pojan ja välil niiden sekotus...

      • Siilis

        Ainii... Ja se musiikki...
        Mun kaveri aika hyvin tiivisti mun kuunteleman musiikin: "Örveltämistä, kimitystä ja papatusta." Päätelkää siitä


    • justanothergirl432

      Onko sulla kikkiä? :3 oon 00 tyttö savosta ja kaipaisin saman henkistä juttu seuraa :3

    • räppäri

      Paidat: ohuet, tiukat, hihattomat ja hupparit

      Housut:yleensä farkut ja roikkuu sillee nätisti.

      Kengät: tennarit

      Hiukset: vähän taakse vedettynä ja sivulle menevät, sivuilta lyhyet ja vaaleat

      Takit: täl hetkel semmone ohut takki ja talvele burtonin paksu takki

      Pipoi alan piettää ku tarve mutta lippidtä en alota.

    • tytti15

      Nooo.. Ite pukeudun gothic lolita vaatteisiin. :)

    • 15v tyttö

      Tyyli mulla aika vapaa, omalaatunen, et ei oo näkyny muita samantyylisiä... Käytän goottitakkia, mut kauluspaitoja ja solmioitakin, farkkuja, hameita, koruina aika lailla ristejä. Kuuntelen aika paljon poppia, mut lempparibändit on The Rasmus ja Nightwish (eli alternativeä ja rockia)

    • Hämmentynyt Hevari

      Kysymys näin täällä, kuinka moni täällä oikeasti kuuntelee METALLI-musiikkia? Siis ei mtn metal/death corea tai mitn semmoista, vaan METALLI musiikkia.
      Esimerkiksi Finntroll, Slayer, Iron Maiden, Stratovarius, Norther, Scorpions, Equilibrium, Amon Amarth, Cannibal Corpse ja sitä rataa?

      • Siilis

        Mul menee Maidenia pari biisiä ja Scorpionsia kuuntelen, jotain muita noista oon kokeillu kuunnella mut ei oo kuulostanu hyvält mun korviin


    • twhtrsjhtrjtjrjwyjjrh

      twhtrsjhtrjtjrjwyjjrhregrjefkoyuheofkunhyijceuynhjeieekmdujhyeidcnhygtrfetwhtrsjhtrjtjrjwyjjrhregrjefkoyuheofkunhyijceuynhjeieekmdujhyeidcnhygtrfetwhtrsjhtrjtjrjwyjjrhregrjefkoyuheofkunhyijceuynhjeieekmdujhyeidcnhygtrfetwhtrsjhtrjtjrjwyjjrhregrjefkoyuheofkunhyijceuynhjeieekmdujhyeidcnhygtrfetwhtrsjhtrjtjrjwyjjrhregrjefkoyuheofkunhyijceuynhjeieekmdujhyeidcnhygtrfetwhtrsjhtrjtjrjwyjjrhregrjefkoyuheofkunhyijceuynhjeieekmdujhyeidcnhygtrfetwhtrsjhtrjtjrjwyjjrhregrjefkoyuheofkunhyijceuynhjeieekmdujhyeidcnhygtrfetwhtrsjhtrjtjrjwyjjrhregrjefkoyuheofkunhyijceuynhjeieekmdujhyeidcnhygtrfetwhtrsjhtrjtjrjwyjjrhregrjefkoyuheofkunhyijceuynhjeieekmdujhyeidcnhygtrfetwhtrsjhtrjtjrjwyjjrhregrjefkoyuheofkunhyijceuynhjeieekmdujhyeidcnhygtrfetwhtrsjhtrjtjrjwyjjrhregrjefkoyuheofkunhyijceuynhjeieekmdujhyeidcnhygtrfetwhtrsjhtrjtjrjwyjjrhregrjefkoyuheofkunhyijceuynhjeieekmdujhyeidcnhygtrfetwhtrsjhtrjtjrjwyjjrhregrjefkoyuheofkunhyijceuynhjeieekmdujhyeidcnhygtrfetwhtrsjhtrjtjrjwyjjrhregrjefkoyuheofkunhyijceuynhjeieekmdujhyeidcnhygtrfetwhtrsjhtrjtjrjwyjjrhregrjefkoyuheofkunhyijceuynhjeieekmdujhyeidcnhygtrfetwhtrsjhtrjtjrjwyjjrhregrjefkoyuheofkunhyijceuynhjeieekmdujhyeidcnhygtrfetwhtrsjhtrjtjrjwyjjrhregrjefkoyuheofkunhyijceuynhjeieekmdujhyeidcnhygtrfetwhtrsjhtrjtjrjwyjjrhregrjefkoyuheofkunhyijceuynhjeieekmdujhyeidcnhygtrfetwhtrsjhtrjtjrjwyjjrhregrjefkoyuheofkunhyijceuynhjeieekmdujhyeidcnhygtrfetwhtrsjhtrjtjrjwyjjrhregrjefkoyuheofkunhyijceuynhjeieekmdujhyeidcnhygtrfetwhtrsjhtrjtjrjwyjjrhregrjefkoyuheofkunhyijceuynhjeieekmdujhyeidcnhygtrfetwhtrsjhtrjtjrjwyjjrhregrjefkoyuheofkunhyijceuynhjeieekmdujhyeidcnhygtrfetwhtrsjhtrjtjrjwyjjrhregrjefkoyuheofkunhyijceuynhjeieekmdujhyeidcnhygtrfetwhtrsjhtrjtjrjwyjjrhregrjefkoyuheofkunhyijceuynhjeieekmdujhyeidcnhygtrfetwhtrsjhtrjtjrjwyjjrhregrjefkoyuheofkunhyijceuynhjeieekmdujhyeidcnhygtrfetwhtrsjhtrjtjrjwyjjrhregrjefkoyuheofkunhyijceuynhjeieekmdujhyeidcnhygtrfetwhtrsjhtrjtjrjwyjjrhregrjefkoyuheofkunhyijceuynhjeieekmdujhyeidcnhygtrfetwhtrsjhtrjtjrjwyjjrhregrjefkoyuheofkunhyijceuynhjeieekmdujhyeidcnhygtrfetwhtrsjhtrjtjrjwyjjrhregrjefkoyuheofkunhyijceuynhjeieekmdujhyeidcnhygtrfetwhtrsjhtrjtjrjwyjjrhregrjefkoyuheofkunhyijceuynhjeieekmdujhyeidcnhygtrfetwhtrsjhtrjtjrjwyjjrhregrjefkoyuheofkunhyijceuynhjeieekmdujhyeidcnhygtrfetwhtrsjhtrjtjrjwyjjrhregrjefkoyuheofkunhyijceuynhjeieekmdujhyeidcnhygtrfetwhtrsjhtrjtjrjwyjjrhregrjefkoyuheofkunhyijceuynhjeieekmdujhyeidcnhygtrfetwhtrsjhtrjtjrjwyjjrhregrjefkoyuheofkunhyijceuynhjeieekmdujhyeidcnhygtrfetwhtrsjhtrjtjrjwyjjrhregrjefkoyuheofkunhyijceuynhjeieekmdujhyeidcnhygtrfetwhtrsjhtrjtjrjwyjjrhregrjefkoyuheofkunhyijceuynhjeieekmdujhyeidcnhygtrfetwhtrsjhtrjtjrjwyjjrhregrjefkoyuheofkunhyijceuynhjeieekmdujhyeidcnhygtrfetwhtrsjhtrjtjrjwyjjrhregrjefkoyuheofkunhyijceuynhjeieekmdujhyeidcnhygtrfetwhtrsjhtrjtjrjwyjjrhregrjefkoyuheofkunhyijceuynhjeieekmdujhyeidcnhygtrfetwhtrsjhtrjtjrjwyjjrhregrjefkoyuheofkunhyijceuynhjeieekmdujhyeidcnhygtrfetwhtrsjhtrjtjrjwyjjrhregrjefkoyuheofkunhyijceuynhjeieekmdujhyeidcnhygtrfetwhtrsjhtrjtjrjwyjjrhregrjefkoyuheofkunhyijceuynhjeieekmdujhyeidcnhygtrfetwhtrsjhtrjtjrjwyjjrhregrjefkoyuheofkunhyijceuynhjeieekmdujhyeidcnhygtrfetwhtrsjhtrjtjrjwyjjrhregrjefkoyuheofkunhyijceuynhjeieekmdujhyeidcnhygtrfetwhtrsjhtrjtjrjwyjjrhregrjefkoyuheofkunhyijceuynhjeieekmdujhyeidcnhygtrfetwhtrsjhtrjtjrjwyjjrhregrjefkoyuheofkunhyijceuynhjeieekmdujhyeidcnhygtrfetwhtrsjhtrjtjrjwyjjrhregrjefkoyuheofkunhyijceuynhjeieekmdujhyeidcnhygtrfetwhtrsjhtrjtjrjwyjjrhregrjefkoyuheofkunhyijceuynhjeieekmdujhyeidcnhygtrfetwhtrsjhtrjtjrjwyjjrhregrjefkoyuheofkunhyijceuynhjeieekmdujhyeidcnhygtrfetwhtrsjhtrjtjrjwyjjrhregrjefkoyuheofkunhyijceuynhjeieekmdujhyeidcnhygtrfetwhtrsjhtrjtjrjwyjjrhregrjefkoyuheofkunhyijceuynhjeieekmdujhyeidcnhygtrfetwhtrsjhtrjtjrjwyjjrhregrjefkoyuheofkunhyijceuynhjeieekmdujhyeidcnhygtrfetwhtrsjhtrjtjrjwyjjrhregrjefkoyuheofkunhyijceuynhjeieekmdujhyeidcnhygtrfetwhtrsjhtrjtjrjwyjjrhregrjefkoyuheofkunhyijceuynhjeieekmdujhyeidcnhygtrfetwhtrsjhtrjtjrjwyjjrhregrjefkoyuheofkunhyijceuynhjeieekmdujhyeidcnhygtrfetwhtrsjhtrjtjrjwyjjrhregrjefkoyuheofkunhyijceuynhjeieekmdujhyeidcnhygtrfetwhtrsjhtrjtjrjwyjjrhregrjefkoyuheofkunhyijceuynhjeieekmdujhyeidcnhygtrfetwhtrsjhtrjtjrjwyjjrhregrjefkoyuheofkunhyijceuynhjeieekmdujhyeidcnhygtrfetwhtrsjhtrjtjrjwyjjrhregrjefkoyuheofkunhyijceuynhjeieekmdujhyeidcnhygtrfetwhtrsjhtrjtjrjwyjjrhregrjefkoyuheofkunhyijceuynhjeieekmdujhyeidcnhygtrfetwhtrsjhtrjtjrjwyjjrhregrjefkoyuheofkunhyijceuynhjeieekmdujhyeidcnhygtrfetwhtrsjhtrjtjrjwyjjrhregrjefkoyuheofkunhyijceuynhjeieekmdujhyeidcnhygtrfetwhtrsjhtrjtjrjwyjjrhregrjefkoyuheofkunhyijceuynhjeieekmdujhyeidcnhygtrfetwhtrsjhtrjtjrjwyjjrhregrjefkoyuheofkunhyijceuynhjeieekmdujhyeidcnhygtrfetwhtrsjhtrjtjrjwyjjrhregrjefkoyuheofkunhyijceuynhjeieekmdujhyeidcnhygtrfetwhtrsjhtrjtjrjwyjjrhregrjefkoyuheofkunhyijceuynhjeieekmdujhyeidcnhygtrfetwhtrsjhtrjtjrjwyjjrhregrjefkoyuheofkunhyijceuynhjeieekmdujhyeidcnhygtrfetwhtrsjhtrjtjrjwyjjrhregrjefkoyuheofkunhyijceuynhjeieekmdujhyeidcnhygtrfetwhtrsjhtrjtjrjwyjjrhregrjefkoyuheof

    • emo404040

      Mäki oon 02 emotyttö jolla on brunet hiukset pinkeillä raidoilla ja kuuntelen BVB,BOTDF ja suicide silence.KIK:Ellenn40

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7907
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      176
      1734
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      60
      1006
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      190
      928
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      910
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      876
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      803
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      704
    Aihe