Kiitän

K.E.

Tänne on saatu nyt hyödyllistä ja rakentavaa keskustelua aikaan, kiitos kaikille osallistujille. Toivottavasti herjaviestit poistuvat jatkossakin.

Tämän tahdon kertoa vielä, lupasin vastata Aspergerinfossa kirjoittajalle, mutten sitä ole tehnyt. Syy; en ole yksinkertaisesti jaksanut paneutua omaan foorumiini vähään aikaan, tarkoitus kyllä olisi edelleen sekä myös päivittää sitä, kirjoittelen tänne koska sinne ei kirjoittele juuri kukaan jostain syystä enkä tahtoisi pitää monologia siellä. TOIVOTTAVASTI TÄMÄ KIRJOITTAJA JOLLE EN OLE VASTANNUT VIELÄKÄÄN EI LOUKKAANNU, SYY EI OLE HÄNESTÄ JOHTUVA.

Eli syistä vielä; koirallani on halvausvaara, henkeäni on uhattu ja minua vainottu jo pidemmän aikaa. Tänne on helpointa tällä hetkellä kirjoittaa varsinkin nyt kun täällä on muitakin.Kuumuus myös ahdistaa.

Sitten vielä, en ole Alarik enkä tunne Alarikia, vaikka hän minun nimimerkilläni onkin ikävästi kirjoitellut.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toivon parasta koirallesi ja myös sinulle. Toivottavasti nuo häiriköt ja uhkailijat jättävät sinut pian rauhaan.

      • K.E.

        Kiitos toivotuksista. Minulla on pitkä pinna mutta vainoaminen ahdistaa sekä se, jos menetän koirani lähiaikoina, joka on minulle ainut hengissäpitävä voima. Ja kiltti sekä tervepäisempi kuin moni saksanpaimenkoira. 6 tutkintapyyntöä on tehty ja poliisi vihjaisi tämän viimeisimmän johtavan tekijälle rangaistukseen. Itse en koskaan ole käyttäytynyt aggressiivisesti, mutta uhkaajani on eli aika kummalliselta tuntuu, jos poliisi ei asiaa ota tosissaan.


    • Ystävälliset terveis

      Kiusaamisen välttää parhaiten jättämällä nämä palstat lukematta :)

      • K.E.

        Ei se noin mene. Jokaiselle on suotava mahdollisuus osallistua keskusteluihin ilman pelkoa kiusatuksi joutumisesta.


    • Tänne on nyt

      tullut valtava määrä samanlaista tyhjänpäiväistä jaarittelua, jota aspalsta on täynnä.

    • herjaajat lakoon

      Ei näin, vaan vihdoinkin ollaan päästy asiaan, mikäli sinä et tule tänne pilaamaan vertaistuellista keskustelua.

    • !!!

      Huomioikaa, että suomi24-foorumi on uudistanut palstajakoaan eli neurologiset sairaudet eivät enää löydy suoraan terveys-otsikon alta.

    • infoaAS

      Terveys/Sairaudet ja vaivat/Neurologiset sairaudet/Autismi

    • infoaAS

      Mielestäni suomi24-foorumin otsikointi on pielessä; aspergerius esim. EI OLE sairaus eikä vaiva!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5015
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    10. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1235
    Aihe