Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

rintsikat

kaikkea mahdollista

Eli huvin vuoksi mittasin rintani, ja katsoin kokotaulukkoja netistä. Tuloksen oli aika erikoisia. Eli oon käyttäny semmosii 75b rintsikoita, ja on ollu vaikee löytää sopivia, kun suuri osa on liian pieniä.
Tulokset netistä: Yhessä paikassa sanottiin, että pitäis käyttää kokoa 65d/e ja toisessa että 75a ja kaikkea siltä väliltäkin oli. Outoa, kuinka paljon vaihtelevat. Mutta semmosia tuloksia tuli, että taidampa vaihtaa kokoon 70c, niin eivät enään olla liian pieniä ;)

7

164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rintsikkatyttö 13v

      Voi ollakkin pieni, sillä 75B ja 70C liiveissä kupit ovat samankokoiset.
      Kokeileppa 70D, niin voi löytyä sopivampi.
      Noi taulukot on ihan p:stä ja parhaimmllaankin vain suuntaa antavia.
      On vain yksi tapa, jolla saa sopivat liivit.
      Sovita, sovita ja sovita!
      Myyjien asiantuntemusta kannatta myös käyttää hyväkseen, sillä sehän ei maksa mitään.

      • kaikkea mahdollista

        Joo tiedän, ne on ihan viitteellisiä, mutta ei 70c ja 75b ihan samankokoiset


    • -madde-

      No kyllä kuppi on samankokoinen liivissä 70C ja 75B, eroa on vain nauhassa eli siinä selänympäryksessä. Eli jos kuppisi oli liian pieni niin vaihdat sen ihan samaan kokoon, mutta pienempään ympärykseen!

      Jos B-kuppi on liian pieni, miksi et ole kokeillut kokoa 75C? Ja jos haluat myös kapeammman ympäryksen sitten 70D.

      Eli menepä liivikauppaan ja ota samaa liiviä koot 70C, 70D, 75B ja 75C.

      Mitkä ovat mittasi senttimetreissä?

      • kaikkea mahdollista

        Tässä ei ollut kyse siitä että tarvitsisin apua. Tää on vaan tota, kun tulokset eri sivuilla vaihtelee todella paljon, ja se väärän kokosuus ongelma johtuu mun äitistä. Sen mielestä mun ei edes kuuluis käyttää rintsikoita, kun se ei yleensä käytä, ja en todellakaan saisi käyttää isompia kuin se (tosin sen koko on jotain 85b) mutta nyt on pakko hankkia uusia, ja mä aion tolkuttaa sille siitä niin kauan, että se uskoo, että vanhat on liian pieniä.


      • Ostamaan vaan
        kaikkea mahdollista kirjoitti:

        Tässä ei ollut kyse siitä että tarvitsisin apua. Tää on vaan tota, kun tulokset eri sivuilla vaihtelee todella paljon, ja se väärän kokosuus ongelma johtuu mun äitistä. Sen mielestä mun ei edes kuuluis käyttää rintsikoita, kun se ei yleensä käytä, ja en todellakaan saisi käyttää isompia kuin se (tosin sen koko on jotain 85b) mutta nyt on pakko hankkia uusia, ja mä aion tolkuttaa sille siitä niin kauan, että se uskoo, että vanhat on liian pieniä.

        Ethän sinä tarvitse rintsikoiden ostoon äidin mielipidettä. Kun jätät käymättä muutaman kerran Mäkkärillä ja jätät ostamatta muutaman karkkipussin ym. niin kohta sinulla on koossa rahat uusiin rintsikoihin.


      • kaikkea mahdollista
        Ostamaan vaan kirjoitti:

        Ethän sinä tarvitse rintsikoiden ostoon äidin mielipidettä. Kun jätät käymättä muutaman kerran Mäkkärillä ja jätät ostamatta muutaman karkkipussin ym. niin kohta sinulla on koossa rahat uusiin rintsikoihin.

        En syö karkkia tai mäkkiruokaa...


    • Helena ...

      Rintani ovat alkaneet luhistua. Osaako joku suositella hyvää plastiikkakirugia oulusta? Ikää on jo melkein 50v enkä ole tehnyt yhtään lasta. Eli tämä on iän tuomaa muutosta. Hiukseni ovat myös kärsineet kaljuunnun. Olen nainen ja kaipaan pikaista apua!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2454
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1808
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1601
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1535
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1488
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      31
      1227
    Aihe