Super-rasvainen iho ennen menkkoja!?

Auttakaa minuu

Aina sama juttu. Normaalisti ihossa esiintyy rasvaisuutta vain aamuisin jolloin pesen kasvot ja loppupäivänä ei ole ongelmaa ellei tule kuuma ja hikoilen. Muutama päivä menkkoihin ja nyt ihosta tuntuu pukkaavan rasvaa aivan törkeästi ja naama on kiiltänyt koko päivän, tuntuu tahmaiselta ja näyttää omasta mielestäni todella likaiselta ja pieniä näppyjä ilmestynyt hieman. Oon ollut todella epävarma ja uskon että kaikki ihmiset huomaavat että olen nyt rumimmillani. Pyyhin kasvoja päivän aikana kasvovedellä joka yleensä jättää ihon sileäksi mutta nyt ihoon vain jäi kuitenkin tahmainen pinta :( Ihan kuin ei muuten tuntisi itseään epäviehättäväksi niin tuo ihon rasvaisuus kyllä vie viimeisenkin viehätysvoiman.

Mietin vain osaisiko joku sanoa että olisiko parempi aina näihin aikoihin hoitaa ihoa erityisesti rasvoittuvaan ihoon tarkoitetuilla tuotteilla? Vai meneekö iho vain enemmän sekaisin. Tavallisesti käytän herkän/normaalin ihon tuotteita, puhdistusvaahto➡kasvovesi➡aloe vera geeli ja/tai humektan kosteusvoidetta. Tietty tämä menee ajan kanssa ohitse mutta ei ole kiva olla paskanaamainen ja epävarma :(

3

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xgvxx

      Voithan kokeilla, myös joku savinaamio saattaisi olla kokeilun arvoinen, tai kemiallinen kuorinta-aine näppyjä ajatellen.

      • Auttakaa minuu

        Jeps :) Ehkä parempi vaihtoehto ostaa vain naamio.
        Lumenen turvenaamio vaikuttaisi aivan loistavalta tilanteeseeni mikäli naamio toimii kuten lupaa. Kävinki just ostamassa sen. Saunan jälkeen plänttään naamaan :)


    • 3+3

      " Oon ollut todella epävarma ja uskon että kaikki ihmiset huomaavat että olen nyt rumimmillani."

      Ja höpön pöppöö.

      Tuskin kukaan edes huomaa yhtään mitään, kun kukaan ei todellakaan niin tarkkaan analysoi hioasi kuin sinä.

      Ja kuukautisten aikaan hormonit terkevät tehtävänsä ja se on ihan normaalia.

      Toki voit kokeilla rasvaisen ihon pesunestettä kuukautisten aikana, jos haluat.

      Tämä on hyvä ja halpa ja löytyy marketista

      http://www.lumene.com/fi/syvapuhdistava-puhdistusgeeli-0

      Tuskin muuta tarvitset.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 175
      5156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4643
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2976
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      31
      1955
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1726
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe