Löhöööö löhööööööö

Hei haloo vamhemmat

Jo on aikoihin eletty ja voi tätä maailmaa pahennusten tähären! Kakarat istuu keskellä kesäpäivää rillillä roskaruokaa syären, tupakkia veretään, kännykkä korvalla ja kovalla äänellä puhutaan. Oliskohan jotain tähärillisempää tekemistä, ei vaan taira olla, ettei vaan äirin kullanmurut rasitu. Alkaa niin v....aan, kun tuo roskaruoka- moponuoriso on niin laiskaa ja itsehyväistä populaa. Ei ihme, että ollaan tässä jamassa. Nuoriso ei viitsi tehdä oikeita töitä. Heti, jos vaan ottaa päähän tai pikkasen kolottaa, tai v....aa, niin ei kesätyöt maistu, eikä mikään muukaan, paitsi chillailu. Ettekö te hyvät vanhemmat ajattele, että teidänkin kullanmurut pitäisi olla tulevaisuuden veronmaksajia! Vaan ei tällä menolla!

13

382

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luukulta kuunnellut

      Herkun ulkopöydässä pari viikkoa sitte istu muutama nulikka, iältään 12-14v, porukan vanhin selosti kovaan äänen miten hän on painanu sellasia yh-äitejä että oksat pois, huhuh mitä stooria.

    • muovimuki

      Mikä ongelma sullaki on? Miten voit yleistää että kaikki "kakarat" ovat juuri tällaisia. Ja sitä paitsi kai he saavat viettää vapaa-aikansa koulun jälkeen miten haluavat ja syödä mitä haluavat.. mitä väärää on viettää aikaa kavereiden kanssa grillillä? Mene itse puhumaan nuorisolle jos niin v****taa äläkä pura sitä täällä netissä.

      • marsu

        ... oikeestikko luulet että niille voi jotain "puhua"? vittuilevat vaan päin naamaa. tää on sitä väliinputoojasakkia, tulevaisuuden syrjäytyneitä, sosiaalin kuluttajia. ei niille ole mitään koskaan ohjattu tai opetettu kotona, siellä ne kelluu ja muhii hormooneissaan - kakarat on nippanappa yläasteella ja kohta mahat pystysssä. kyllä nää on nähty, vanhemmat vaan ei halua katsoa ja tunnustaa faktoja.


    • Äitimamma2014

      Sehän siinä juuri onkin, kun nuoret toimivat, kuten haluavat. Rajoja ei ole heille asetettu eikä kotona ymmärretä, että rajat on rakkautta.

      Kova maailma tulee vielä vastaan, kun joosakin vaiheessa joutuu tottelemaan sääntöjä eikä voi elää kuin pellossa. Sitten sitä jo ollaankin äitin/isin lahkeessa roikkumassa ja pyytämässä apua. Tai mikä vielä pahempaa, hakeudutaan terveydenhuollon piiriin hakemaan lääkitystä pahaan oloon... Voi voi. Nämä kullannuppusetko ovat meidän tulevaisuus?

      • Elämä edessä nuoret

        Äitimamma, olet ihan oikeassa vapaa kasvatus näkyy nyt täysillä. Kyllä tällä nykynuorisolla tulee olemaan vaikeata elämänsä varrella..Kaikki saadaan mitä osataan pyytää sanaa ei perheissä tunneta. Koulu ei kiinnosta, työnteosta puhettakaan kesätyöpoika valitteli oli jo kuudetta viikkoa töissä, otti päähän. Tälläinen on asenne työntekoon.Itse aloitin 14 v. palkkatyön olen jatkanut sitä jo 61 vuotta, kotonakin tehtiin töitä ei voinut sanoa vastaan. asenteiden pitäisi muuttua jo kotioloista lähtien.


      • Järki käteen
        Elämä edessä nuoret kirjoitti:

        Äitimamma, olet ihan oikeassa vapaa kasvatus näkyy nyt täysillä. Kyllä tällä nykynuorisolla tulee olemaan vaikeata elämänsä varrella..Kaikki saadaan mitä osataan pyytää sanaa ei perheissä tunneta. Koulu ei kiinnosta, työnteosta puhettakaan kesätyöpoika valitteli oli jo kuudetta viikkoa töissä, otti päähän. Tälläinen on asenne työntekoon.Itse aloitin 14 v. palkkatyön olen jatkanut sitä jo 61 vuotta, kotonakin tehtiin töitä ei voinut sanoa vastaan. asenteiden pitäisi muuttua jo kotioloista lähtien.

        Nykyään saa syytteen lapsen pahoinpitelystä jos ottaa niskavilloista kiinni. Niin hulluksi on mennyt. Ei minullekaan traumoja tullut vaikka olen tainnut saada remmiäkin. Silloin se oli kyllä ihan ansaittua. Pieni pelko on hyvästä ja opettaa kunnioitusta. Nyt jos naama ei sossuntätiä tai poliisia miellytä ni tuomioo pukkaa ja pienemmästäkin. Jos kaveri sattuu olemaan niin ei oo väliä miten lapsia kohdellaan.
        Tuolla kylillä on nyt nähtävillä se mitä seuraa kun lapset saa itse päättää mikä niille sopii ja uhkaavat soittaa sossuille ja valehdella vanhempien tehneen jotain jos ei saa isompaa taplettia tai hienompia vanteita mopoautoon. En todellakaan tee lapsistani tuon jonon jatkoa!


    • eetsiböö

      haist sinä ny vittu:D

    • morjes

      komiaa mennä kesälomalla istuun herkulle kattoon kavereita, kun on ensin painanu OIKEITA TÖITÄ paikallisessa ruokakaupassa aamu kuudesta alkaen ja töistä päästyä käynyt vielä salilla ja syönyt sen päälle roskaruoan sijasta OIKEAA RUOKAA OMASSA KODISSA JOSSA EI EDES OLE RAJOJA. ainiin ja olen absolutisti, vaikka kotona ei koskaan ole käsketty mennä töihin tai salille tai kielletty juomasta tai syömästä roskaruokaa. että kiitos ja heii.

      • Onnittelut

        Kotikasvatus onnistunut !


      • Äitimamma2014

        Sinusta voisi moni ottaa mallia. Tästä onneksi näemme, että toivoa vielä on...


    • ohjus

      ..kyllä ne pennut enempi tai vähempi häiriintyneitä siinä on, joten hakekaa kotiinne ja kasvattakaa, jos omaksenne tunnistatte. jos niitä tänne olette tehneet, niin olisiko aihetta pistää niitä kuosiin?

      • Opettaja 2014

        Kiitos ohjus hyvistä neuvoista. Tehkää lasten vanhemmat asialle jotain, jos vielä tehtävissä on. Jos näillä lapsilla on yleensä huolehtivia vanhempia????


    • Aidea

      Eipä taida olla :(

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4965
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3144
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe