sisäinen keskustelu

1+1=3

Kuinka moni käy ajatuksissaan keskustelua jonkun toisen kanssa? Ja kuuletteko toisen ajatukset vai kuvitteleko vain mitä toinen voisi vastata?

9

280

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12+20=100

      Minä käyn. Lääkkeiden myötä se on vähentynyt, mutta keskustelen jonkun kanssa pään sisälläni melkein päivittäin. Välillä kuulen toisen vastaukset ja välillä keksin itse mitä toinen sanoo. En ole varma onko kyse ääniharhoista vai pelkästä "sisäisestä keskustelusta". Lääkärin mielestä kyse on harhoista ja tämän takia varmaan sain skitsodiagnoosin.

    • 1+1=3

      Hyvä tietää etten ole ainut. Mä kuulen toisen vastaukset ja pahimmillaan se häiritsee normaalia keskustelua. Onneksi lääkityksen myötä vähentynyt.

    • ääniä ja ajatuksia

      Itse keskustelen kyllä jonkun kanssa kai lähes kokoajan. Niin että ei oikein meinaa pysyä todellisuudessa. Välillä ne on ääniä. Välillä tavallaan ajatuksia mutta niillä kuitenkin tietty äänensävy. En osaa selittää. Kyllä päässä sekamelska on.

      Ajattelen myös muiden kuulevan ajatukseni. Tai joskus kuulen muiden ajatuksia. Toisaalta ymmärrän että se saattaa ehkä ollakin vain harhaa :D Tai sitten vain yliluonnollista.

    • skitsoko

      Sitä kutsutaan synteettiseksi telepatiaksi. Tiedä sitten että miten se on mahdollista. Se hämmästyttää ja kummastuttaa pientä kulkijaa.

    • Epätietoisuus

      Sitähän se on. Ei auta lääkkeet eikä terapia.

      • VALVEILLA

        HEI, ONKO MUILLA SAMALLAISIA KOKEMUKSIA KUIN MINULLA,KUN JOSKUS LUEN TOISTA IHMISTÄ KUIN AVOINTA KIRJAA?


    • Moniääniset RY

      Minä käyn myös, on tullut kokeiltua lääkkeitä jotka eivät auta kun aamulla ei saa itseä ylös ei sit millään ja joutu lopettamaan kun myöhästelin töistä ja lekuri sano et ota aiemmin illalla ni miten se on mahollista ottaa sellasia lääkkeitä ennen kuntosalille menoa jotka väsyttää tunnin päästä kun otat ja kaikenlaista tuli vuoden aikana kokeiltua. Lääkäri sanoi että en löydä sinusta mitään vikaa paitsi unihäiriön kun äänet ovat pahimpia nukkumaan käydessä mutta musiikki tai äänikirja auttaa tähän asiaan jollain lailla että saa nukahettua paremmin. Onko tämä todellisuutta vai ei olen myös kysynyt ääniltä kaikenlaista mutta en tiedä ovatko ajatukset omia vai muiden ja olen myös kerran kysynyt kelloa äänilta ja kun sain vastauksen ja katsoin kelloa niin aika piti tismalleen paikkaansa. Antoivat minulle lapun moniääniset ry:hyn joka sai itseni tuntumaan vielä enemmän yliluonnoliselle.

    • Bbkk

      Mä en kuule ääniä, mutta ajatuksissani puhuvat äänet. Ne on tuntemieni ihmisten ääniä ja tiedostan että minä itse ne ajatukset ajattelen. Kuitenkin ne kommentoivat tai ylistävät minua. Joskus ajattelen itse jonkun toisen äänellä. Pidän sillä kai itselleni seuraa. Ihan terve olen. Kerron joskus elämäntarinaani mielessäni kuvitellen kertovani sitä jollekin tutulleni. Pahimmillaan vastaan mielessäni itselleni vaikka tyyliin että "aika jännä" omiin puheisiini.

    • jos äänet on selkoääniä tai muminaa, ni on sitten ääniä,
      toi muminakin.

      tunnen ihmisiä joilla on skitsofrenia. kovat on lääkkeet,
      vaan apua ei saa. ihan sama syövätkö siis satoja millejä
      suosittua leponex lääkettä. yks ihminen liho lääkkeestä
      niin paljon et sai diabeteksen,joka masentaa häntä,niin,
      et hän ahmii ruokaa ja on super lihava nykyään. tarkottaa
      yli 120kiloa ja 160 pitkä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8116
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2492
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2223
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      18
      1876
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1634
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1143
    Aihe