Kokoomuksen kansanedustajaehdokas

Kyrxiintynyt

Onko entisen puhelinyhtiön johtajan kansanedustajaehdokkuus edennyt? Siinä meillä kelpo mies. Ansiolistalla terveen yhtiön myynti, jonka seurauksena alueelta 100 työpaikan menetys ja palvelujen hintatason korotus.

Valitaan ko henkilö kansanedustajaksi, niin saadaan Oy Suomi Ab:lle sama kohtalo!

Suomi nousuun!

7

183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pelikirjan mukaan

      Silleenhän tuo kansanedustus on jännä, että kansalta tarvitaan luottamusta ja puoltoääniä että läpi pääsee.
      Nyt on jo luottamus mennyt ja valheista kiinni jääty, niin mahdolliseen kampanjointiin ja maineen rakenteluun pitää syytää rahaa aikapaljo reilusti enempi.

      No tässäkin varmaan osuuskunta auttaa. Varmasti löytyy tähänkin konsultti, joka powerpointeilla osoittaa vähintään 10% tuoton sopivalle vaalirahoitukselle ja heinähatut paremman tiedon puutteessa lyö kyselemättä taas nimiä alle.

    • Eilisen teeren poika

      Kiitokset mainiosta keskustelun avauksesta! Ehdoton Ei kyseiselle ehdokkaalle, joka myös Rinta-Tassiksi kutsutaan.

      • Miksi

        häntä moititaan? Sanavalmis ja miellyttävä persoona.


      • M-liitto
        Miksi kirjoitti:

        häntä moititaan? Sanavalmis ja miellyttävä persoona.

        Yhtä mielyttävä, kuin Liukkonenkin, jonka kokoomus on saamassa ehdokkaaksi persujen listalle.


    • Giohiji

      Tuon viimeisen viestin kirjoittaja täytyy olla Pauli itse koska KUKAAN muu ei ole sitä mieltä kuin itse hän.

    • pksdm

      Liukkonenhan oli vielä pari vuotta sitten koksu. Vaihtakaa siihen, se opportunisti kyllä suostuu. Tarkoituksenahan on VAIN pyrkyröidä!!!

    • Varalla

      Kyllä Juha Liukkonen nyt täytyisi saada kokoomuksen ehdokkaaksi, onhan hän ollut kokoomuksen varavaltuutettukin ja vieläkin varakansanedustaja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2655
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2243
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      88
      1991
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1709
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1681
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1646
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1636
    8. 91
      1573
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1437
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe