Airo Paycard

Huijaustako?

Tuli sitten hommattua otsikon mukainen Prepaid kortti, ensimmäinen maksuyritys oli sitten hylätty tapahtuma... Asiakaspalvelu yllättäen ei vastaa, sähköpostiin tuli sentään vastaus vaikkei ratkaisua. Pikavippifirma Blue Finance on kortin takana kuten myös MasterCard. Huomasin online-palvelun olevan hieman amatöörimainen.... Eli jos kyseessä on kupru, mihin se perustuu? kk-maksuihin kortista jota ei voi käyttää? No MasterCard takaa varmaan sen ettei tartte mitään maksaa jos ei voi käyttää?

13

1498

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rajallinen käyttö

      Ei käy kaikkialla, varsinkin bensa-automaatit sylkee nuo ulos, eli ei ole ihan Mastercardin tai vast. veroinen kortti.

    • PoikaKotiin

      Tuuletuskortti.

    • ...............

      huijausta koko homma !

    • 6+7

      mää vilkaisin tuota vauva sivujen kirjoitusta.

      Kaikki alkaa näin ja menee oikein NÄIN.

      Asiakas "viattomana" menee blue finance sivuille täyttää esi hakemuksen esim sadalla eurolla ja siinä jossain vaiheessa tulee tekstiviestit

      vahavista puhelinnumero
      laina myönnetty vahvista
      kiitos hyväksymisestä
      kiitos lainan hakemisesta

      jäädään odottelemaan korttia 2-4 päivää
      joka tulee postitse
      kortin kanssa männään nettiin luetaan kortin liitteenä olevia ohjeita
      aktivoidaan kortti
      salasanoin varustettua tiliä kannattaa käydä tutustumassa
      sitten käy koettamassa ostamista

      osto kieli suomi

      automaattinostoja/ostoja ei voi tehdä tällä kortilla
      tiedä sitten onko se säädettävissä tapaus kohtaisesti et jotkut voivat tehdä.

      Tiedä sitä et onko se ihan välttämätön luottokortti. Toisilla luotot pysyy hanskassa toisilla vähän sutii. sekin päivä koittaa et ostokset pitää maksaa tai ne rahapelit mitä pelattu netissä.

    • BF?

      Kortin tilasin 100 euron summalla 12.8 ja kortti tuli 14.8. Sitä ei vaan saa aktivoitua jostain syystä. Asiakaspalvelu vastasi noin kymmenennellä soitolla ja valitteli, etteivät saa hommaa toimimaan.

      • 18+12

        minulla toimi tein kuin tuossa on kirjoitettu mut onko se miten tarpeellinen kortti. ehkä vaate ostoksia jotain pientä tarpeellista joskus maksaessa voin käyttää. Ironista rahat on kestänyt kortilla vaikka olenkin ollut joskus ahkera pelailemaan rahapelejä mut lopetin kun liian pitkää miinusta, eihä sellaista vejättämistä kestä erkkikään, tuntui et innostuivat aina lisää


    • zeesus

      Kortin aktivointi ei onnistu. Pin-koodiani en saa vaikka toimin täysin ohjeiden mukaan. Kokeilin kahdella eri käyttiksella ja eri selaimilla. Kumpikaan aspan numero ei vastaa. Haisee kusetukselle. Perun kortin ensitilassa.

    • saatte ikävyyksiä

      ei hyvää päivää!!! onko vielä niin tolloja, jotka asioi tuon pikavippipuljun kanssa. olis syytä lukea tuolta pikivipit-osiosta vähän tositarinoita tuosta blue financesta. .mikään niillä ei toimi.

      • Höpöttäjä

        Olen ollut ihan tyytyväinen kun hallitus ei iskisi kiilaa väliin kuin tuossa sudeksi tehtyssä pikavippilaki uudistuksessa tai yritys itse tee kuin Carlos Ponzin pomo pankissa ja pakeni Mexicoon ... ja- aa-a mutta tuo pankinjohtajan täys takinkääntö korkoja toisten talletuksilla maksamis temppu jäi Carlosia... kaivelemaan ja kehitti myöhemmin OIVALLUKSESTA kansainvälisten postimerkkien parissa hääräillessä itse pyramidihuijauksen pläp pläp pläp pläp pläp pläp pläp pläp pläp pläp pläp pläp ja jos et nyt pidä suutasi kiinni saat pisimmän rangaistuksen mitä Yhdysvaltain HISTORIASSA ON KOSKAAN ANNETTU pläp pläp pläp pläp pläp pläp pläp pläp kuoli Rio de Janeirossa köyhien hoivakotiin.


    • tyhmä

      pitäisikö Airo paycardin kanssa maksamaa ruokakaupassa ostoksetkin?

    • paskanjauhajienmaa

      Perätön mainos se tilaa korttiluotto 500 eurolla ja-a kuluttajansuoja viranomaiset ... ei tee asialle mitään.

    • Anonyymi

      Kokeilin tilata korttia ei edes sivu avaudu?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      78
      3935
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3052
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2990
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2818
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2774
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2515
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      284
      2367
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      224
      2073
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1977
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1937
    Aihe