kukas on Selinin Jaakon morsian?

matkaaja miekin

tv-julkkis Jaakko Selin ottanut vissiin itseään nuoremman muijan kun niin vähän kertoo uudesta liitostaan. Ottikohan paljonkin nuoremman misun? Onks Jaskalla muuten lapsia aikaisemmista suhteistaan?

54

7523

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • h.moilanen :O

      Minä ihan luulin, että on homoseksuelli.

      • Poikiin päin

        Eipä maininnut sukupuolta, vinkvink...


    • sie menet jakoon

      Luulisin että ns. "pakkoliitto" eli nuorikko pamahtanut paksuksi.

      • Vitunurpot

        Jaakko Selin on homokyösti. Aina ollut. Näkeehän sen päältä päin jo. Ei kai vaan kukaan luullut muuta?


      • gdfasj
        Vitunurpot kirjoitti:

        Jaakko Selin on homokyösti. Aina ollut. Näkeehän sen päältä päin jo. Ei kai vaan kukaan luullut muuta?

        onko paavi katolinen


      • vitsiä pukkaa
        Vitunurpot kirjoitti:

        Jaakko Selin on homokyösti. Aina ollut. Näkeehän sen päältä päin jo. Ei kai vaan kukaan luullut muuta?

        Miten se muuten menee noilla homoilla, jos Jaakko on selin, niin onko se top vai bottom?


    • Köyliön torilta

      eiköhän Selin jonkun missin oo napannut. Nääs matkailu kiinnostaa nuoria naisia.

    • Pruusti

      Hieno mies, minä arvostan!

      • Marakatti walk

        Höpö höpö, homo ob ollut aina,
        olisi kiva tietää kuka "neitinsä"?


      • ihmettelijä
        Marakatti walk kirjoitti:

        Höpö höpö, homo ob ollut aina,
        olisi kiva tietää kuka "neitinsä"?

        Homo ob? Mikä se on? Miesten tamppooniko?


      • Ihanaa, hei

        Missionsa lienee tehdä poikkeavuuksia tunnetuksi. TV:n matkasarjassa vaikuttaa että kaikki eri maissa tavatut suomalaiset ovat fagotteja ja lepakoita.

        Miksi homomiesten puhetavan pitää olla erilainen kuin normaalien?


      • Lässyttävä apinamies
        Ihanaa, hei kirjoitti:

        Missionsa lienee tehdä poikkeavuuksia tunnetuksi. TV:n matkasarjassa vaikuttaa että kaikki eri maissa tavatut suomalaiset ovat fagotteja ja lepakoita.

        Miksi homomiesten puhetavan pitää olla erilainen kuin normaalien?

        Minua ärsyttää sen teennäisyys
        ja apinamainen käsien roikotus
        kävellessään. Ällöttävä imellys,
        jonka jutut on niin tyhjää täynnä.


      • Poika nimeltä Päivi
        ihmettelijä kirjoitti:

        Homo ob? Mikä se on? Miesten tamppooniko?

        Kysy Selinin pojalta, enemmän sillä on kokemusta homoista ja niiden tilpehööreistä. Ja minne mikäkin "tampooni" kuuluu, heh!


      • Munat kainalossa
        Lässyttävä apinamies kirjoitti:

        Minua ärsyttää sen teennäisyys
        ja apinamainen käsien roikotus
        kävellessään. Ällöttävä imellys,
        jonka jutut on niin tyhjää täynnä.

        Muotimaailmassa miehiä, siis malleja, neuvotaan kävelemään kuin heillä olisi kananmunat kainaloissa. Selin näyttää noudattavan samaa ohjetta. Kieltämättä näyttää aika huvittavalta
        .
        Oletteko muuten huomanneet, että melkein kaikki miehet, joista Selin on tehnyt jutun, ovat myös seksuaaliseen vähemmistöön kuuluvia. Harvoilla on vaimo, useimmilla mies tai poikaystävä.


      • Pielu
        Munat kainalossa kirjoitti:

        Muotimaailmassa miehiä, siis malleja, neuvotaan kävelemään kuin heillä olisi kananmunat kainaloissa. Selin näyttää noudattavan samaa ohjetta. Kieltämättä näyttää aika huvittavalta
        .
        Oletteko muuten huomanneet, että melkein kaikki miehet, joista Selin on tehnyt jutun, ovat myös seksuaaliseen vähemmistöön kuuluvia. Harvoilla on vaimo, useimmilla mies tai poikaystävä.

        Älä sinä munakainalo lässytä mitään että Jaakon tv-ohjelmassa ois esiintyneet vieraana enimmäkseen "seksuaalisesti poikkeavat". Millä hel-vetin pers-silmällä oot ohjelmaa katsonut? Jos yhdessä tai kahdessa jaksossa on esiintynyt mies- tai naispari niin sinä tyhjäpää unelmoit että kaikki vieraat ois "vähemmistöä". Oot aika urvelo, lantasaapas, munakainalo...ja varmaan vielä heterokin kuvittelet olevasi.


      • Katso peiliin
        Lässyttävä apinamies kirjoitti:

        Minua ärsyttää sen teennäisyys
        ja apinamainen käsien roikotus
        kävellessään. Ällöttävä imellys,
        jonka jutut on niin tyhjää täynnä.

        Lässyttävä apinamies


        Millainne sittusontiainen itse olet? Katso peiliin ja ihmettele mikä peikko sieltä kurkistaa?


      • rilli2
        Munat kainalossa kirjoitti:

        Muotimaailmassa miehiä, siis malleja, neuvotaan kävelemään kuin heillä olisi kananmunat kainaloissa. Selin näyttää noudattavan samaa ohjetta. Kieltämättä näyttää aika huvittavalta
        .
        Oletteko muuten huomanneet, että melkein kaikki miehet, joista Selin on tehnyt jutun, ovat myös seksuaaliseen vähemmistöön kuuluvia. Harvoilla on vaimo, useimmilla mies tai poikaystävä.

        Mitä sitten vaikka onkin poikaystävä ??


    • oikea saalis

      Se onnentyttö ei varmaan ole mikään julkisuuden henkilö, joten ymmärrän hyvin tv-julkkiksen salaperäisyyden. Kel onni on onnensa kätkeköön.

      • Miksi salata homouttaan

        Tyttö? Älä nyt naurata. Homo on vain vaihtanut miestä. Tietääkö kukaan uuden ukon nimeä? Pitkään se edellisen kanssa olikin...


    • ertg

      Jaakolla on jynssäyspoika Porvoossa.

    • Jaskan tapainen hra

      Eiköhän tuo Jaskan nainen ole löytynyt jostain ulkomaan reissulta. Jaska on tyylikäs herrasmies, ei ole kaltaisellaan vaikea naista iskeä. Vaikka sitten nuorempaakin.))

      • Hommoohommoo

        Poika nimeltä Päivi löytynyt vai?


    • pöh

      Itsestään selvä asia!!!!!!!!!!!!!!

    • Alkaa haista

      Ottanu kuulemma nyt Martinan kun Stefulle ei enää kelpaa kuin puhtaampi liha eli tämä Tuomisto.

      Ajatelkaa kuinka epähygieenistä aina vaihtaa tavaraa!

      Eikö jo tauditkin kulje mukana.

      Miettikää kun akat ja ukotkin aina vaihdatte tavaraa liikaa! Se pilluuntuu ja alkaa haisemaan.

    • Lkhgfkl

      Jartsa on nyt vapaana. Siltsu ois toosi hyvä morsio maailmanmatkaajalle, vinkki vinkki....

      • Poikarakkautta vaan

        Jaakko eronnut edellisestä ukosta?
        Mikäs mies sillä nyt on kierroksessa?


    • Isoin Arska

      Tosi upea tyttö Jaakon morsian. Ollaan samassa duunipaikassa.

      Diggaa matkustelua ja sisustamista, kuten Jaakkokin.

      En hämmästyisi, vaikka kohta kuulisimme iloidia perheuutisia.

      Onnea Jaakolle ja morsiammelle!

      • Heikäläiset

        Höpö, ei ole "eheytynyt", lol!


    • Veikkaisin Tuiskua

      • Boys2Boys

        Siinäpä Tintti ja Gorilla ;0


      • Poikapariskunta
        Boys2Boys kirjoitti:

        Siinäpä Tintti ja Gorilla ;0

        Kumpi antaja, kumpi ottaja?
        Suhteen "nainen" ja "mies"?


      • Unelmatorttu

        Ja minä veikkaan Tuksua.


    • selin elin

      Jaakko Selin selinmakuulla ja ei ole vissiin sukua elokuvaguru Markus Selinille?

    • 15+5

      Kohdannut oon BB:n,
      tavannut myös CC:n,
      tunnen melkein kaikki kauniit naiset maailman.
      Sydämet vain ovat
      heillä kovin kovat,
      siksi kotiin tultuani
      pääni pyörälle jo pani
      tyttö, joka minusta on kaikkein kaunehin.

      Pikku neiti porvoolainen
      pisamainen
      tämän vuoden missi on!
      Miehet lankee hurmioon
      ja mä yksi heistä oon.
      Pikku neiti porvoolaisen
      ihanaisen
      tukka kullankeltainen
      on kuin laineet rukiin uusimaalaisen.

      Hän on niin kuin haltiatar tämän maan
      eikä Italiaan sopis ollenkaan.
      Hän on suurta rauhaa metsien
      ja järvi sininen.
      Kun hän hymyilee kuin suvi suloinen
      minä tunnen sydämessäin rakkauden.
      Häntä palvon vain ja ihannoin
      ja sanoa nyt voin:
      Pikku neiti porvoolainen
      pisamainen,
      tyttö pieni kultainen,
      hän vain mulle nainen kaikkein kaunein on.

      • Ulos komerosta

        Korjaus: Pikku poika porvoolainen.


    • letkujenkka letkaa

      Hmm, mikä yhteensattuma vai? Selin mainitsi että liikkuu naisensa kanssa Porvoossa ja samaan aikaan Katri-Helena haastattelussaan mainitsee että Porvoon torilla liikuskelee...hmmm....onkohan Katri sitten se Jaakon morsian. Ei kyllä mikään nuorikko:))

    • Maalainen kai

      Kumpi muuten pökkii, haavisto vai se toyboy Antonio?

    • eläinten tavat

      - eikö se oo kovin sotkuusta kun jyystää peräreikään, siinä pska haisoo --- aika hirveetä sakkia noi homoilu ihannoijat - pskane peräreikä vaan miessä. - kuin eläimiä.

      • monet konstit

        Kait konstit on monet, mutta tiedän ja tunnen miehiä jotka jyystää naista persreikään ja nainen tykkää kans.


    • TITTILIINA

      PALJON ONNEA JAAKOLLE.IHANAA ETTÄ OLET LÖYTÄNYT ITSELLESI UUDEN ELÄMÄN TOVERIN.TOIVOO MUODIN ASIAN TUNTIA.

    • Saakko Jelin

      Eikös Jaakolla oo lapsia useampikin edellisestä liitosta, niin oon ymmärtänyt asian. Tätä uutta sutturaa en tiedä onko sillä.

    • puku tekee miehen

      24.8 oli upea jakso Jaskan "Maailmanmatkaajassa" vai mikä se ohjelma nyt nimeltään onkaan. Ja hei, ihan oli heteromeininkiä Jaskalla ja sillä "vieraallaan". Niin tiukasti tsiigasivat misuja parissa kohdassa. Niin ja misut tais iskee silmänsä Jaskaan:))

      • Rekisteröidyt suhteet

        Sinä täällä yrität vaan sinnikkästi tehdä Selinistä heteroa, aika naurettavaa, oletkos ihan pihalla, pojistahan se on aina tykännyt ja miehestään ihan avoimesti kertonut omassa kirjassaankin ;0


      • kauneutta etsimässä
        Rekisteröidyt suhteet kirjoitti:

        Sinä täällä yrität vaan sinnikkästi tehdä Selinistä heteroa, aika naurettavaa, oletkos ihan pihalla, pojistahan se on aina tykännyt ja miehestään ihan avoimesti kertonut omassa kirjassaankin ;0

        Kyllä homotkin ymmärtää käuniiden naisten ja ylipäänsä kauneuden päälle, vaikka ei olisikaan seksi ensimmäisenä mielessä. Sen huomaa mm siitä että muotimaailmassa on aika paljon homoja.


    • tuskin jaakko

      Tuskimpa mitään anaaligaytä kuitenkaan harrastavat. En ainakaan ole nähnyt mitään kuvia missä olisivat alasti ja analaukkoon työnnettäisiin siitintä tai keinopenistä. Luultavasti kyseessä on joku viaton ihastus tai kesähullaantuminen.

      • Anonyymi

        Näin uskon itsekin


    • niles

      Mitä? kuka? häh? on siis J.S?

    • Kyllätseffykkäliini

      Sauli Kemppainen on "morsiamen" nimi.

      • JaakonMiehet

        Varma tieto?


    • Ggmies

      Guumaa gesää

      • Jolon.Saari

        Cheek - tottakai


    • Isotpojat kerto että kun tamppoonin kastaa pirtuun ja työntää sen persereikään saa hyvät kännit eikä henki haise viinalle. Kätevää vaikka seuroihin mennessä.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3730
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3002
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2920
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2778
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2714
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2465
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      268
      2241
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      212
      1944
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1927
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1877
    Aihe