kakkosille tiedoksi

piutpaut

Kakkosille, kolmosille ja muille numeroille tiedoksi. Aivan turhaan käräyttelette. En välitä teidän viesteistä tippaakaan. Miestäni ette saa. Itse se ei halua lähteä ja minä en siitä eroa ota.

91

427

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnellista eloa

      Ihan oikein! Saavutetuista eduista ei saa tinkiä!
      Muista kuitenkin kondomin käyttö, myös suuseksissä, sillä et voi olla varma miehesi puhtaudesta!

      • Tyhmäkö olet?

        Totta kai. Enhän itsekään harrasta kenenkään kanssa moista ilman kondomia!


    • sun oma valinta

      Se on ihan sun oma valinta elää tuollaisen miehen rinnalla. Eihän tuo enää edes pettämisen tuntomerkkejä täytä, kun sä tiedät miehesi juoksevan toisissa naisissa. Onko mies muuten komea ja mukava, hyvä isä, kun pidät kynsin hampain hänestä kiinni?

    • Totuuden puolet

      Sinänsä hyvä aloitus. Toiset vaatii tälläkin palstalla "käräyttelemään" petikumppaneitaan, mutta kuten aloituksesta huomataan kaikki eivät kuitenkaan sitä toivo.

      Oikeasti en uskokaan, että kukaan käräyttää petikumppaniaan "koska vaimon on saatava tietää" vaan pikemminkin pettymyksestä, jos mies haluaa päättää kakkossuhteen tai ei eroa puolisostaan.

      • kerrasta poikki

        Minä ex-vaimona sanon että oikeasti vaimon on saatava tietää. Miehen haluamisilla ei ole enää mitään merkitystä jos vieraisiin on menty.

        Ei aloituksessa sanota toivomisesta mitään. Aloituksessa todetaan että käräyttely on turhaa. Kukin tavallaan.


    • pautpiut..

      Hyvä PiutPaut, harva, erittäin harva kakkonen lähtee käräytteleen omaa "rikoskumppaniaan"!!!

      Oletko varma, että en olisi saanut miestäsi, jos olisin halunnut? Olisin saanut, mutta "annoin" hänelle kenkää. Hän yritti ja yritti, ja sanoi vielä, että jos mieli muuttuu, niin ilmoittele. Vastasin, että minun mieleni ei tule muuttumaan. Hän on "järjestelly" asioita niin, että ei tarvitse kuin kytkintä käyttää. Joten enpä usko, että kun minä "annoin" kenkää eikö se jonkun muun takia kytkintä nosta. Miehesi on sen verran pinnallinen ja itserakas, että turha toivo. Onneeksi paljasti "oman todellisen minänsä" ennen kuin ehdin sotkea omaa elämääni.

      Hyvää jatkoa sinulle ja ihanalle miehellesi!!!

      • Nöyrä kiitos

        Kiitos.


    • kylmäverisesti sinun

      Kuulinpa tarinan, jossa kakkonen laittoi viestin miehen kännykästä sen vaimolle ja kiitteli lainasta. Röyhkeää, mutta halusi tuoda totuuden julki ja päästä itse eroon pettäjästä. Selväähän on, ettei kakkossuhde tuollaisen jälkeen jatkunut. Kylmäveristä touhua. Ymmärtääkseni se oli sekä kosto että keino irtautua. Arvaatte varmaan miten miehelle kävi...

      • Kylmäverisesti sinun

        ... Miehelle ei käynyt oikeastaan kuinkaan. Vaimo "ymmärsi" ja yhdessä pitivät kakkosta katalana juonittelijana. Että näin. ;) Toisilla tuntuu rakkautta ja ymmärrystä riittävän rajattomasti.


      • huh..
        Kylmäverisesti sinun kirjoitti:

        ... Miehelle ei käynyt oikeastaan kuinkaan. Vaimo "ymmärsi" ja yhdessä pitivät kakkosta katalana juonittelijana. Että näin. ;) Toisilla tuntuu rakkautta ja ymmärrystä riittävän rajattomasti.

        Minkälainen mies se sellainen oikein on?! Sääliksi käy vaimoa.


      • Häh?
        Kylmäverisesti sinun kirjoitti:

        ... Miehelle ei käynyt oikeastaan kuinkaan. Vaimo "ymmärsi" ja yhdessä pitivät kakkosta katalana juonittelijana. Että näin. ;) Toisilla tuntuu rakkautta ja ymmärrystä riittävän rajattomasti.

        Tuota- miksi vastasit itsellesi?


      • Mitä luulette?
        huh.. kirjoitti:

        Minkälainen mies se sellainen oikein on?! Sääliksi käy vaimoa.

        Älkää säälikö vaimoa. Hän tietää mitä on menossa ja tulossa. Rakkaudesta EI ole koskaan edes ollut kyse.


    • Oletko tyhmä?

      Eli aloittaja ei piittaa että ukko pettää...Okei...
      Miksi?

      • -ösad yutghj

        Kaipa samasta syystä, kun jotkut miehetkään eivät piittaa siitä, että ovat naimisissa juuri tuollaisten vaimojen kanssa.

        Avioliittoa pyörittää ja pitää yllä ihan muu kuin rakkaus.


      • 5+8

        Joillekin avioliitto on sellaine status-juttu. Ollaan muka onnellisesti naimisissä, ollaan muka muita parempia jos on mies, isä lapsilleen. Jotkut ihmiset ovat hyvin läheisyysiippuvaisia tai eivät edes osa ajatella elämää yksin. Mies pakko olla, vaikka millainen sika olisi. Saatta olla että nainen ei sais miestä jos eroaisi, niin kyllä kannattaa pitää kiinni edes yhdestä ukosta joka jollainlailla kelputtaa naista. Taloudellaiset seikat....miehellä on paljon rahaa, niin onko väliä missä mies menee, jos muuten elämässä on kaikki hyvin. Yleensähän mistään tunteista ei ole kyse, vaan järkevä yhdessä eläminen, tunteita haetaan suhteen ulkopuolelta ja molemmille sopii.


      • Vihaatko perheitä?
        5+8 kirjoitti:

        Joillekin avioliitto on sellaine status-juttu. Ollaan muka onnellisesti naimisissä, ollaan muka muita parempia jos on mies, isä lapsilleen. Jotkut ihmiset ovat hyvin läheisyysiippuvaisia tai eivät edes osa ajatella elämää yksin. Mies pakko olla, vaikka millainen sika olisi. Saatta olla että nainen ei sais miestä jos eroaisi, niin kyllä kannattaa pitää kiinni edes yhdestä ukosta joka jollainlailla kelputtaa naista. Taloudellaiset seikat....miehellä on paljon rahaa, niin onko väliä missä mies menee, jos muuten elämässä on kaikki hyvin. Yleensähän mistään tunteista ei ole kyse, vaan järkevä yhdessä eläminen, tunteita haetaan suhteen ulkopuolelta ja molemmille sopii.

        Saattaa olla että nainen ei SAISI miestä jos eroaisi... Outoa puhetta. Kyllä aika moni nainen saa miehen erottuaankin. Eri asia sitten OTTAAKO kun on yhdestä häntäheikistä päässyt eroon...
        Samoin ihmettelin lausetta 'pitää kiinni edes yhdestä ukosta joka jollainlailla kelpuuttaa naista'...??Ei avioliitossa ole nykyajan Suomessa KENENKÄÄN PAKKO olla?


      • 5+8
        Vihaatko perheitä? kirjoitti:

        Saattaa olla että nainen ei SAISI miestä jos eroaisi... Outoa puhetta. Kyllä aika moni nainen saa miehen erottuaankin. Eri asia sitten OTTAAKO kun on yhdestä häntäheikistä päässyt eroon...
        Samoin ihmettelin lausetta 'pitää kiinni edes yhdestä ukosta joka jollainlailla kelpuuttaa naista'...??Ei avioliitossa ole nykyajan Suomessa KENENKÄÄN PAKKO olla?

        En viha ketään, viel vähemmän mua koske joku vihainen akka raivoamassa miehensä kullin vierailuista.

        Tunnen itse pari naista jotak pysyvät sinnikkäästi avioliitossa vaikka mies menee menojaan eikä enää edes kauheasti yritä salata asiaa. Naiset ovat sen ikäisiä ja kuntoisia että eivät uskalla lähteä koska jäisivät yksin, täysin yksin. Siis itse lähtisin, mutta nämä eivät halua. Ketä enää kiinnostaisi lähes 50 kymppinen, lihava, akka, on heidän perustelu jäädä miesten siiven alle ja nauttia edes siitä vähästä mitä heiltä enää saa. Miehet eivät hae eroa koska heille sopii tilanne hyvin, vaimo hoitaa kotia, teinejä, maksaa osansa lainoista, mies käy huvittelemassa nuoremman kanssa. Joillekin tuo toimii. Ukosta pidetän tiukasti kiinni, ettei jäädä yksin. Ja uskon että näitä on enemmän kuin tuntemani 2 tapausta.


      • Petettyjen puolesta
        5+8 kirjoitti:

        En viha ketään, viel vähemmän mua koske joku vihainen akka raivoamassa miehensä kullin vierailuista.

        Tunnen itse pari naista jotak pysyvät sinnikkäästi avioliitossa vaikka mies menee menojaan eikä enää edes kauheasti yritä salata asiaa. Naiset ovat sen ikäisiä ja kuntoisia että eivät uskalla lähteä koska jäisivät yksin, täysin yksin. Siis itse lähtisin, mutta nämä eivät halua. Ketä enää kiinnostaisi lähes 50 kymppinen, lihava, akka, on heidän perustelu jäädä miesten siiven alle ja nauttia edes siitä vähästä mitä heiltä enää saa. Miehet eivät hae eroa koska heille sopii tilanne hyvin, vaimo hoitaa kotia, teinejä, maksaa osansa lainoista, mies käy huvittelemassa nuoremman kanssa. Joillekin tuo toimii. Ukosta pidetän tiukasti kiinni, ettei jäädä yksin. Ja uskon että näitä on enemmän kuin tuntemani 2 tapausta.

        Kyllä nuo ovat poikkeuksia ja kertovat ainoastaan kaveripiirisi tasosta! Aika ilkeästi kirjoitat ystävistäsi...muuten et pääsisi kurkistamaan noin lähelle ulkopuolisena toisten parisuhteisiin.

        Voi sinua! Kateus ja katkeruus paistaa läpi! Mikä vika sinussa on, kun et ole saanut itsellesi puolisoa, vaan olet joutunut tyytymään kakkoseksi? Sehän se on kaikista eniten naista halventava osa...ei se, että on hyvä perheenäiti!

        Nämä perheenäidit ovat kunnollisia ihmisiä, jotka hoitavat lapsensa aikuisiksi ja sen jälkeen alkaa heidän oma elämänsä. Uusi elämä jolloin pettävä ukko saa kenkää ja huomaa mitä kaikkea elämässään menettää!

        Koti hajoaa, suku vieroksuu, eikä vähiten omat lapsensa, jotka pitävät luuseriukkoa toisen luokan kansalaisena kaikkine pikkuystävineen! Siitähän sitten näette...


      • 5+8
        Petettyjen puolesta kirjoitti:

        Kyllä nuo ovat poikkeuksia ja kertovat ainoastaan kaveripiirisi tasosta! Aika ilkeästi kirjoitat ystävistäsi...muuten et pääsisi kurkistamaan noin lähelle ulkopuolisena toisten parisuhteisiin.

        Voi sinua! Kateus ja katkeruus paistaa läpi! Mikä vika sinussa on, kun et ole saanut itsellesi puolisoa, vaan olet joutunut tyytymään kakkoseksi? Sehän se on kaikista eniten naista halventava osa...ei se, että on hyvä perheenäiti!

        Nämä perheenäidit ovat kunnollisia ihmisiä, jotka hoitavat lapsensa aikuisiksi ja sen jälkeen alkaa heidän oma elämänsä. Uusi elämä jolloin pettävä ukko saa kenkää ja huomaa mitä kaikkea elämässään menettää!

        Koti hajoaa, suku vieroksuu, eikä vähiten omat lapsensa, jotka pitävät luuseriukkoa toisen luokan kansalaisena kaikkine pikkuystävineen! Siitähän sitten näette...

        No sori nyt vaan, kerroin mitä tiesin, eivätkä ole ystäviäni....pari tuttua naista. Kun hei menettivät sitä arvoa ei ne välitä enää mistään, vaikka koko maailma tietäisi heidän "onnellisesta" liitosta.

        Turhaan minulle kiukuttelet, ja katkeruuttasi petettynä purkaat. En ole kakkonen, enkä moista kunnia itselleni koskaan sallisin.

        Joku kysyi MIKSI naiset ovat valmiit jatkaa suhdetta pettäjän kanssa, tuossa oli vastaus siihen ettei kaikilla ole sitä valinnan varaa....lähteä lätkimään.

        Se mitä sä sielllä kateellisena itsellesi keksit, ei mua kiinnosta.


      • vai niin
        5+8 kirjoitti:

        En viha ketään, viel vähemmän mua koske joku vihainen akka raivoamassa miehensä kullin vierailuista.

        Tunnen itse pari naista jotak pysyvät sinnikkäästi avioliitossa vaikka mies menee menojaan eikä enää edes kauheasti yritä salata asiaa. Naiset ovat sen ikäisiä ja kuntoisia että eivät uskalla lähteä koska jäisivät yksin, täysin yksin. Siis itse lähtisin, mutta nämä eivät halua. Ketä enää kiinnostaisi lähes 50 kymppinen, lihava, akka, on heidän perustelu jäädä miesten siiven alle ja nauttia edes siitä vähästä mitä heiltä enää saa. Miehet eivät hae eroa koska heille sopii tilanne hyvin, vaimo hoitaa kotia, teinejä, maksaa osansa lainoista, mies käy huvittelemassa nuoremman kanssa. Joillekin tuo toimii. Ukosta pidetän tiukasti kiinni, ettei jäädä yksin. Ja uskon että näitä on enemmän kuin tuntemani 2 tapausta.

        Mä en tajua, mikä yksin jäämisessä ihmisiä pelottaa. Onko oikeasti ihmisen elämän ainoa tarkoitus se, että on parisuhteessa? Jos ei eron jälkeen uutta ihmistä rinnalle löydy, niin mitä tuosta. Ei kenenkään pidä rakentaa elämää toisen varaan vaan itsensä. Jokainen löytää oman onnensa itsestään.

        En usko, että nuo sun tuttusi pelkäävät, etteivät löydä enää uutta miestä jos eron ottavat. Oletko kysynyt, mikä on se todellinen motiivi? Entä jos se onkin rakkaus pettäjää kohtaan? Toive, että kyllä ne uskolliseksi muuttuu kun vanhenevat? Jos he asian tietävät ja sen hiljaisesti hyväksyvät, niin turha sun on sitä ihmetellä. Jokainen taaplaa tavallaan.


    • kiitos paljon

      Tuon mä tiesinkin ettet sä niin hölmö voi olla, ettet tajua miehesi pettäneen sua koko teidän pitkän avioliiton ajan. Miehellesi mä sanoin, että kyllä se tietää, ei vaan sano sulle. Miehesi väitti, ettet sä mitään tajua, oot niin tyhmä. No, mä olin oikeassa jälleen kerran.

      Ei se sua jätä, älä huoli. Eikä mulla ole mitään tarkoitusta häntä itselleni saada. Nautin vaan mukavasta seurasta ja mahtavasta seksistä. Kiitos sulle kun saan lainata häntä tarpeideni tyydytystä varten.

      • paljon kiitoksia

        Tiesin siitä jo pitkään, mutta halusin katsoa, kuinka pitkälle menevät. Sain siinä seuratessani selville monia asioita, niin pettäjästä kuin kakkosesta. Jos pettäjä luuli olevansa taitava valehtelemaan, niin yhtä taitava kakkonen luuli pelinaisena olevansa ja uskoi pyörittävänsä pettäjää miten tahtoi. Oikeastaan uskomatonta, miten kova halu on saada pettäjä itselleen, ei voi ymmärtää.


      • totuus sattuu, eikö?
        paljon kiitoksia kirjoitti:

        Tiesin siitä jo pitkään, mutta halusin katsoa, kuinka pitkälle menevät. Sain siinä seuratessani selville monia asioita, niin pettäjästä kuin kakkosesta. Jos pettäjä luuli olevansa taitava valehtelemaan, niin yhtä taitava kakkonen luuli pelinaisena olevansa ja uskoi pyörittävänsä pettäjää miten tahtoi. Oikeastaan uskomatonta, miten kova halu on saada pettäjä itselleen, ei voi ymmärtää.

        Miksi hän ei haluaisi saada pettäjää itselleen? Haluathan sinäkin niin kovasti pitää pettäjän itselläsi.

        Sitä paitsi, hän on pettänyt SINUA, ei kakkosta.


      • paljon kiitoksia
        totuus sattuu, eikö? kirjoitti:

        Miksi hän ei haluaisi saada pettäjää itselleen? Haluathan sinäkin niin kovasti pitää pettäjän itselläsi.

        Sitä paitsi, hän on pettänyt SINUA, ei kakkosta.

        Petti myös kakkosta itseni lisäksi, mutta tämä ei onneksi sitä tiennyt, olisi murtunut vielä pahemmin. Satuttivat tahallaan yhteistuumin, joten sattui sillä kerralla, kun sain selville. Jos haluat tietää, kuinka paljon sattui, niin sen verran, etten muista mitään tietystä ajanjaksosta. Minulla on täysin perustellut syyt elää kuten elän, en ole koskaan se osapuoli, joka eron ottaa. Nainen on naiselle susi, se on nyt opittu ja pysyvästi.


      • eräs.
        paljon kiitoksia kirjoitti:

        Petti myös kakkosta itseni lisäksi, mutta tämä ei onneksi sitä tiennyt, olisi murtunut vielä pahemmin. Satuttivat tahallaan yhteistuumin, joten sattui sillä kerralla, kun sain selville. Jos haluat tietää, kuinka paljon sattui, niin sen verran, etten muista mitään tietystä ajanjaksosta. Minulla on täysin perustellut syyt elää kuten elän, en ole koskaan se osapuoli, joka eron ottaa. Nainen on naiselle susi, se on nyt opittu ja pysyvästi.

        Kyllä osa puolustaa vaimoa tai kakkosta, ei pelkkiä susia aina.


      • Tod?
        totuus sattuu, eikö? kirjoitti:

        Miksi hän ei haluaisi saada pettäjää itselleen? Haluathan sinäkin niin kovasti pitää pettäjän itselläsi.

        Sitä paitsi, hän on pettänyt SINUA, ei kakkosta.

        Onko kauheaa jos vaimo oman miehensä haluaa pitää?


      • tytuytuuouu
        Tod? kirjoitti:

        Onko kauheaa jos vaimo oman miehensä haluaa pitää?

        Kakkosen mielestä se on suurin synti, jos vaimo haluaa pitää oman miehensä. Alkaa oikein soittelemaan ja neuvomaan, miten se mies on niin kauhea, että siitä pitää eroon päästä. Oikein tukihenkilöksi ilmoittautuu vaimolle ja saa soittaa aina, kun tarvitsee apua, miten mies pistetään pellolle. kakkonen kun oli siinä hommassa mestari ja arveli vaimon tarvitsevan vähän tausta apua.


      • nyt ihmettelen
        tytuytuuouu kirjoitti:

        Kakkosen mielestä se on suurin synti, jos vaimo haluaa pitää oman miehensä. Alkaa oikein soittelemaan ja neuvomaan, miten se mies on niin kauhea, että siitä pitää eroon päästä. Oikein tukihenkilöksi ilmoittautuu vaimolle ja saa soittaa aina, kun tarvitsee apua, miten mies pistetään pellolle. kakkonen kun oli siinä hommassa mestari ja arveli vaimon tarvitsevan vähän tausta apua.

        tytuytuuouu, puhutko minun avioliittoon sotkeutuneesta kakkosesta vai onko jollakin toisella samanlainen kokemus kuin mulla.


    • Anna arvo itsellesi

      Olet hänelle äiti pysymällä rinnalla. Miehesi käyttäytyy halveksuvasti sinua kohtaan. Kyselen oman arvosi perään?! Mies on halpa jos ei ota tekemisistään vastuuta.
      Oma on elämäsi, riippuvalle miehelle tuo sopii oikein hyvin. Tiedätkö että sinä tuet hänen käytöstään halpamaisesti. Kun kakkoskat ja kolmoskat käräyttelee, ainakin tiedät mitä selkäsi takana tapahtuu. Kun hän sekaantuu voimakastahtoiseen naiseen joka joka pettäjämiehen vie, sinä jäät. Osasi valitset.

    • kerjäs vielä sääliä

      kuten jo ex mies totes, kun pyysin et lopettaa kakkosen tapaamisen:sano, jospa tietäsit mikä se on?

    • hmmmmmmmmmmm

      Niinhän moni täällä sanoo, ettei välitä tippaakaan kakkosten viesteistä (eli käytännössä siitä tosiasiasta, että se rakas aviomies pettää). Silti itketään sitä, että miksi kakkoset eivät välitä toisten avioliitoista ja ole lojaaleja vaimoille??

      Huomaattekohan tässä nyt jotain outoa?

    • pidä sikansa

      Onneksi normaaleja ihmisiä, vaimoja on enemmistö, ja meille petturit eivät kelpaa. Haluan tietää missä kulli vierailee, jos vierailee, omasta ja lapseni terveydestä olen huolissaan. Kuka tietää mitä tauteja horoissa on, ja sitten tuodaan kotiin vaimolle, lapsille. Hyi, saatana.

      Erosin miehestäni kun sain selville että kännispäissään petti (oli ne kuuluisat pikkujoulut laivalla). Heitin ukon pihalle, koska en pystynyt edes katsomaan miestä, ja kun yritti tulla lähelleni niin tuli ihan oksennusta ylös. Edelleen kun mietin miestäni tule voimakas oksennusrefleksi, kun mietin että se rakastamani mies joka joskus rakasteli kanssani, meni tunkemaan kyrpänsä ventovieraan naiseen.

      Fetissejä kelläkin....toiset nauttii miehestä toisen naisen käytön jälkeen.

    • En ihmettele

      Voitashan me hyväksyä se asia että on olemassa vaimoja joille se miehen vieraissa juokseminen ei ole maailmanloppu? On oikeasti asioita mitkä voi hyvinkin siellä arjessa kompensoida sitä että mies käy välillä muualla. Vaimo ei välttämättä ole niin riippuvainen siitä täyttääkö hän miehen seksuaaliset tarpeet vai joku muu? Vaimolle voi toiset asiat olla merkittävämpiä sillä eihän avioliiossa eletä pelkän seksin voimalla vaan se kai on joku 10 % yhteiselosta? Kakkoselle se saattaa olla 90 % yhteiselosta sem miehen kanssa mutta vaimolle ei.

      • 6+8

        Mutta miksi sitten raivoo kakkoselle jos itselleen sopii se ykkösen asema? Jos kakkonen ilmiantaa että mies käy vieraissa ja vaimolle sopii, niin olkoon niin, jatkukoon tilanne ennallaan. Molemmat tietää toistensa olemassa olosta, kukaan ei ole "pimennössä", kaikki hyvin perillä missä mennään.

        Toki jos kakkonen haluaisikin olla se ykkönen, haluaisin petturin itselleen...niin tilanne on eri. Mutta palstallakin on hassua lukea tarinoita kun naiset tappelee keskenään petturista, ja petturi ei tee valintansa kummankaan suuntaan...koska hänelle käy tilanne jossa on vaimo ja rakastajatar. Naisille ei käy. Silloinhan tuo likaiseksi muuttuu, koko touhu.


      • 159159
        6+8 kirjoitti:

        Mutta miksi sitten raivoo kakkoselle jos itselleen sopii se ykkösen asema? Jos kakkonen ilmiantaa että mies käy vieraissa ja vaimolle sopii, niin olkoon niin, jatkukoon tilanne ennallaan. Molemmat tietää toistensa olemassa olosta, kukaan ei ole "pimennössä", kaikki hyvin perillä missä mennään.

        Toki jos kakkonen haluaisikin olla se ykkönen, haluaisin petturin itselleen...niin tilanne on eri. Mutta palstallakin on hassua lukea tarinoita kun naiset tappelee keskenään petturista, ja petturi ei tee valintansa kummankaan suuntaan...koska hänelle käy tilanne jossa on vaimo ja rakastajatar. Naisille ei käy. Silloinhan tuo likaiseksi muuttuu, koko touhu.

        Missä palstalla sellaisia tappeluja luet? Ainakin tällä palstalla niitä on hyvin vähän ja harvoin....
        Jokaisella on omat mielipiteet ja se suotakoon?


      • 6+8
        159159 kirjoitti:

        Missä palstalla sellaisia tappeluja luet? Ainakin tällä palstalla niitä on hyvin vähän ja harvoin....
        Jokaisella on omat mielipiteet ja se suotakoon?

        No just oli ketju, haluan miehen vaikka on varattu, vaimo on idiootti kun ei anna miestä pois ja kiristää lapsilla. Oletettavasti mies valehtelee molemmille että sais molemmat pidettyä lähellä. On näitä enemmänkin täällä luettu.


      • Olen pahoillani
        6+8 kirjoitti:

        Mutta miksi sitten raivoo kakkoselle jos itselleen sopii se ykkösen asema? Jos kakkonen ilmiantaa että mies käy vieraissa ja vaimolle sopii, niin olkoon niin, jatkukoon tilanne ennallaan. Molemmat tietää toistensa olemassa olosta, kukaan ei ole "pimennössä", kaikki hyvin perillä missä mennään.

        Toki jos kakkonen haluaisikin olla se ykkönen, haluaisin petturin itselleen...niin tilanne on eri. Mutta palstallakin on hassua lukea tarinoita kun naiset tappelee keskenään petturista, ja petturi ei tee valintansa kummankaan suuntaan...koska hänelle käy tilanne jossa on vaimo ja rakastajatar. Naisille ei käy. Silloinhan tuo likaiseksi muuttuu, koko touhu.

        'Rakastajatar' kuulostaa väärältä termiltä täällä käytettynä. Se oli termi jota käytettiin ennen muinoin (sata vuotta sitten) kun sinkuilla oli suhteita keskenään, sivistyneesti. Hienossa maailmassa.
        Kyllä se ikävä kyllä niin on että huora on huora ja huoripukki huoripukki, sitä seikkaa eivät kaunistelevat salarakas-termit muuksi muuta!


      • thrthfgesrgdfx
        Olen pahoillani kirjoitti:

        'Rakastajatar' kuulostaa väärältä termiltä täällä käytettynä. Se oli termi jota käytettiin ennen muinoin (sata vuotta sitten) kun sinkuilla oli suhteita keskenään, sivistyneesti. Hienossa maailmassa.
        Kyllä se ikävä kyllä niin on että huora on huora ja huoripukki huoripukki, sitä seikkaa eivät kaunistelevat salarakas-termit muuksi muuta!

        Siis mitä..? Sinkuillako oli suhteita keskenään joskus ennen muinoin ja nämä olivat rakastajattaria..???

        No ennen muinoin ei ollut sinkkujen seurustelu niin vapaata, että olisi voinut olla rakastajia tai rakastajattaria. Sitä joko mentiin naimisiin tai sitten ei mitään.
        Rakastajatar oli ns arvostetuilla miehillä, nimenomaan UKKOmiehillä, joilla oli sen verran muhkea omaisuus, että raha ratkaisi ja nosti heidät kaiken arvostelun yläpuolelle, jollei syntyperä sitä tehnyt.
        Rakastaja oli rouvasnaisilla, jotka olivat joko syntyperältään tai edullisen naimakaupan myötä ns parempaa porukkaa.
        Siis kaikillahan näitä ei ollut... Mutta kuitenkin ehkä ymmärrettävämpää oli, kun avioliitoista suurin osa oli muita kuin rakkausavioliittoja, ns sovittuja naimakauppoja, jossa suvut sopivat asiat keskenään ja tunteista viis.

        Rakastajatar / rakastaja sopii nykyaikaankin hyvin: aivan kuten ennen muinoin, niin nykyäänkin ko "tittelin" haltija ymmärtää asemansa = virallista vaimon tai aviomiehen "titteliä" ei ole luvassa ja suhde hoidetaan salassa niin, ettei se tule muiden tietoisuuteen.


    • aina joku haluaa

      No mitäs järkeä on olla pettävän miehen kanssa? Jos käy koko ajan muualla. Ei se mitään toisen arvostusta ja rakkautta ole, vaan aiheuttaa ahdistusta pahimmillaan - jopa masennusta. Kuka haluaisi edes "kilpailla" sellaisesta miehestä, oli miten komea tahansa. Tottakai ihmiset voivat käräyttää. Jos ei ykkönen ota vastaan tietoa, joku muu voi ottaa mielellään!

      Ei ole normaali suhteen tila että toinen pettää jatkuvasti, vaikka se sinusta ilmeisesti tuntuu täysin normaalilta. Olet tottunut siihen? Uskomatonta. Kun otat etäisyyttä ja puhut kakkosten (tai ex-naisten) kanssa, tajuat oikean tilanteen ja toisen luonteen paremmin. Valehteleeko mies? Kenen kanssa oikein olet? Entä kun vanhana ulkonäkö rapistuu kaikilla vähän, jää jäljelle pelkkä vieraissa juokseva mies? Sulla on oikeus olla arvostettu ja uskollisen miehen kanssa. Ilman tautien pelkoja ja loppuun kaluttua miestä. Vaikka itseäsi ei seksi edes kiinnostaisi paljoa, sitten voisi kysyä mitkä taidot miehellä on suhteessa.

      Sinkkuna on kivaa verrattuna siihen, että ei voisi luottaa toiseen!

      • Voi raukkaa

        'Ex-naisten kanssa?'
        En olisi sinuna huolestunut muiden ulkonäön rapistumisesta jos omat älynlahjasi ovat tuota luokkaa.


      • haukut siis muita
        Voi raukkaa kirjoitti:

        'Ex-naisten kanssa?'
        En olisi sinuna huolestunut muiden ulkonäön rapistumisesta jos omat älynlahjasi ovat tuota luokkaa.

        Taidat olla itse säälittävä kun et muuta sanottavaa keksi kun toisten älynlahjat. Mitään perusteluja en näe itse aloitukseen littyen. Pelkäät että sut käräytetään!! Tottakai ex-naiset kertovat minkälainen joku mies on ollut, kannattaa jutella.


      • Termit kuntoon
        haukut siis muita kirjoitti:

        Taidat olla itse säälittävä kun et muuta sanottavaa keksi kun toisten älynlahjat. Mitään perusteluja en näe itse aloitukseen littyen. Pelkäät että sut käräytetään!! Tottakai ex-naiset kertovat minkälainen joku mies on ollut, kannattaa jutella.

        Ex-nainenko on nykyinen mies? Tuo ilma-aivo tarkoitti varmaan ex-VAIMOa?


    • ei sopis mulle

      Siksi ne käräyttelee kun ne ei tiedä että sä tiedät ukkosi juoksuista. Mies ehkä kertoilee asiat ihan eri tavalla kuin ne on. Ja lupailee ties mitä naisilleen. Sano ukollesi, että kertoo vieraille naisille heti totuuden, että eroa ei ota ja tämä on vaan seksiä. Ei tule väärinkäsityksiä sitten heille ja sä saat rouvana olla rauhassa. Nauttia saavuttamistasi etuuksista ja tittelistä.

      • 5+15

        Hei, mutta en minä ainakaan haluakkaan ukkomieheltä kuin nautinnon hetkiä. Ukkomiehet ovat nappi valinta, kun ei halua sitoutua. Se, että vaimo kärsii tai ei, niin se on heidän ongelmansa, joka ratkaistaan tai ei ratkaista, so? Luulisin, että nykyään suht pieni prosentti hakee ukkomiehestä itselleen aviomiehestä, päinvastoin ukkomiehet toimii hyvänä fucky-boddyna, niin sinkuille kuin aviossa oleville, jotka kaipaa vähän vaihtelua ja jännitystä elämään. Nykyään haetaan seksiä, iloa ja elämää, ei aviomiehiä tai aviovaimoja! Missä ikkunattomassa puljussa te elätte vaimot? Menkää katsomaan rafloihin, haetaanko sieltä aviomiestä tai nou;)


      • ei sopis mulle
        5+15 kirjoitti:

        Hei, mutta en minä ainakaan haluakkaan ukkomieheltä kuin nautinnon hetkiä. Ukkomiehet ovat nappi valinta, kun ei halua sitoutua. Se, että vaimo kärsii tai ei, niin se on heidän ongelmansa, joka ratkaistaan tai ei ratkaista, so? Luulisin, että nykyään suht pieni prosentti hakee ukkomiehestä itselleen aviomiehestä, päinvastoin ukkomiehet toimii hyvänä fucky-boddyna, niin sinkuille kuin aviossa oleville, jotka kaipaa vähän vaihtelua ja jännitystä elämään. Nykyään haetaan seksiä, iloa ja elämää, ei aviomiehiä tai aviovaimoja! Missä ikkunattomassa puljussa te elätte vaimot? Menkää katsomaan rafloihin, haetaanko sieltä aviomiestä tai nou;)

        En minäkään halua sitä miestä itselleni. Mua vaan ottaa päähän, kun kuulee naisten juttuja ukkomiehistä, jotka valehtelee kaikenlaista vieraalle naiselle, mm. lupaavat erota ja kuitenkaan eivät lupauksiaan pidä. Miksi valehdella? Miksi ei voi sopia heti alussa suhteen säännöistä? Pelkääkö ne ukkomiehet, etteivät saa seksiä vieraalta jos totuuden kertovat?

        Onneksi kohdalleni on sattunut mies, joka heti alussa kertoi, mitä haluaa suhteeltaan mun kanssa. Ja mä olen kertonut mitä itse haluan. Toimii hyvin. Eli sanokaa vaimot niille ukoillenne että jos kakkosta pitävät, niin ovat sen verran rehellisiä häntä kohtaan, etteivät anna turhia lupauksia. Siitä ne käräytykset usemmiten syntyvät. Ei siitä, että nainen haluaisi miehen itselleen.


      • sadun loppu
        ei sopis mulle kirjoitti:

        En minäkään halua sitä miestä itselleni. Mua vaan ottaa päähän, kun kuulee naisten juttuja ukkomiehistä, jotka valehtelee kaikenlaista vieraalle naiselle, mm. lupaavat erota ja kuitenkaan eivät lupauksiaan pidä. Miksi valehdella? Miksi ei voi sopia heti alussa suhteen säännöistä? Pelkääkö ne ukkomiehet, etteivät saa seksiä vieraalta jos totuuden kertovat?

        Onneksi kohdalleni on sattunut mies, joka heti alussa kertoi, mitä haluaa suhteeltaan mun kanssa. Ja mä olen kertonut mitä itse haluan. Toimii hyvin. Eli sanokaa vaimot niille ukoillenne että jos kakkosta pitävät, niin ovat sen verran rehellisiä häntä kohtaan, etteivät anna turhia lupauksia. Siitä ne käräytykset usemmiten syntyvät. Ei siitä, että nainen haluaisi miehen itselleen.

        Olen samaa mieltä. Kakkonen käräyttää, jos häntä on petetty ei niinkään siksi, että haluaisi miehen. Sadut voivat tulla pettäjälle kalliiksi.

        Ei sillä, että kakkonenkaan puhdas pulmunen on, mutta petetyksi voi itsensä kokea kuitenkin ja toimia sen tunteen pohjalta. Käräyttäessään miehen hän lopettaa samalla heidän suhteensa.

        Vaimon ja miehen suhteesta saa sitten vaimo tehdä ratkaisun, kun on paremmin faktat tiedossa. Vähän surullista on, että vaimot uskoo satusetämiehiään käryjen jälkeen. Kipua kivun jälkeen. Kynnysmaton elää.


      • 5utrjhrgdf
        sadun loppu kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. Kakkonen käräyttää, jos häntä on petetty ei niinkään siksi, että haluaisi miehen. Sadut voivat tulla pettäjälle kalliiksi.

        Ei sillä, että kakkonenkaan puhdas pulmunen on, mutta petetyksi voi itsensä kokea kuitenkin ja toimia sen tunteen pohjalta. Käräyttäessään miehen hän lopettaa samalla heidän suhteensa.

        Vaimon ja miehen suhteesta saa sitten vaimo tehdä ratkaisun, kun on paremmin faktat tiedossa. Vähän surullista on, että vaimot uskoo satusetämiehiään käryjen jälkeen. Kipua kivun jälkeen. Kynnysmaton elää.

        Jep jep - jos salasuhteen alussa on varattu osapuoli tehnyt selväksi, ettei "muuta" ole odotettavissa kuin salasuhde, niin peli on sillä selvä. Turha on alkaa kakkosen vikistä mitään myöhemmässä vaiheessa, koska itse on lähtenyt leikkiin mukaan ukkomiehen / varatun naisen ehdoilla.

        Monesti näkee juttuja, joissa selitetään, että mutta kun sitten tuli tunteet mukaan kuvioon ja aletaan miettimään varatun käräyttämistä... Hah, no se on jokaisen oma ongelma eikä ole automaattisesti kaiken mullistava asia, jos alussa on muusta sovittu. Jos tunteet tulevat vahvasti mukaan, sitten pitää keskustella asiasta eikä alkaa tehdä ominpäin mitään oletuksia siitä, mitä se toinen "oikeasti" haluaa. Tunteetkin tulevat ihmisillä - vapaillakin - eri tahtiin, joten omista "fiboista" ei voi päätellä toisen fiiliksiä.


      • saduista
        5utrjhrgdf kirjoitti:

        Jep jep - jos salasuhteen alussa on varattu osapuoli tehnyt selväksi, ettei "muuta" ole odotettavissa kuin salasuhde, niin peli on sillä selvä. Turha on alkaa kakkosen vikistä mitään myöhemmässä vaiheessa, koska itse on lähtenyt leikkiin mukaan ukkomiehen / varatun naisen ehdoilla.

        Monesti näkee juttuja, joissa selitetään, että mutta kun sitten tuli tunteet mukaan kuvioon ja aletaan miettimään varatun käräyttämistä... Hah, no se on jokaisen oma ongelma eikä ole automaattisesti kaiken mullistava asia, jos alussa on muusta sovittu. Jos tunteet tulevat vahvasti mukaan, sitten pitää keskustella asiasta eikä alkaa tehdä ominpäin mitään oletuksia siitä, mitä se toinen "oikeasti" haluaa. Tunteetkin tulevat ihmisillä - vapaillakin - eri tahtiin, joten omista "fiboista" ei voi päätellä toisen fiiliksiä.

        Niin, mutta jos se varattu on höpissyt eroamisesta jne.


      • Ounou5+15
        5+15 kirjoitti:

        Hei, mutta en minä ainakaan haluakkaan ukkomieheltä kuin nautinnon hetkiä. Ukkomiehet ovat nappi valinta, kun ei halua sitoutua. Se, että vaimo kärsii tai ei, niin se on heidän ongelmansa, joka ratkaistaan tai ei ratkaista, so? Luulisin, että nykyään suht pieni prosentti hakee ukkomiehestä itselleen aviomiehestä, päinvastoin ukkomiehet toimii hyvänä fucky-boddyna, niin sinkuille kuin aviossa oleville, jotka kaipaa vähän vaihtelua ja jännitystä elämään. Nykyään haetaan seksiä, iloa ja elämää, ei aviomiehiä tai aviovaimoja! Missä ikkunattomassa puljussa te elätte vaimot? Menkää katsomaan rafloihin, haetaanko sieltä aviomiestä tai nou;)

        Ukkomiehet on sellaisten naisten valintoja jotka ei pysty valitsemaan tai joilla ei ole varaa valita eikä mitään vaatimustasoa niiden fuck-byddyjensä suhteen. Minä ainakin vaadin seksikumppaniltanikin jotakin tasoa eli vähintään samanlaista arvoajattelua kuin itsellänikin on ja myös kykyä harrastaa vain seksiä ilman sitoutumisajatuksia. Jos olen itse villi ja vapaa miksi ottaisin sänkyyni jonkun toisen ukon joka ei osaa hoitaa edes omaa tonttiaan? Jos mies tarvii vierasta naista vaimonsa lisäksi on hän selvästi taipuvainen tekemään virhevalintoja. Tosimies ei niitä tee naisten suhteen. Tosimies on sellainen vapaa mies joka tuntee itsensä ja tietää että vielä ei ole kykyä tai halua sitoutumiseen. Itsetuntemus pitää olla kohdalla sillä seksikamullakin. On milestäni itsensä yliarvioimista ja miehen aliarvioimista olettaa että joka vapaa jätkä haluaa heti muuttaa luoksesi jos olet hänen kanssaan seksiä harrastanut tai sitä harrastat. Minä haluan miehen en mitään koiraa sänkyyni. saa sillä olla aivotkin.


      • 8+5
        Ounou5+15 kirjoitti:

        Ukkomiehet on sellaisten naisten valintoja jotka ei pysty valitsemaan tai joilla ei ole varaa valita eikä mitään vaatimustasoa niiden fuck-byddyjensä suhteen. Minä ainakin vaadin seksikumppaniltanikin jotakin tasoa eli vähintään samanlaista arvoajattelua kuin itsellänikin on ja myös kykyä harrastaa vain seksiä ilman sitoutumisajatuksia. Jos olen itse villi ja vapaa miksi ottaisin sänkyyni jonkun toisen ukon joka ei osaa hoitaa edes omaa tonttiaan? Jos mies tarvii vierasta naista vaimonsa lisäksi on hän selvästi taipuvainen tekemään virhevalintoja. Tosimies ei niitä tee naisten suhteen. Tosimies on sellainen vapaa mies joka tuntee itsensä ja tietää että vielä ei ole kykyä tai halua sitoutumiseen. Itsetuntemus pitää olla kohdalla sillä seksikamullakin. On milestäni itsensä yliarvioimista ja miehen aliarvioimista olettaa että joka vapaa jätkä haluaa heti muuttaa luoksesi jos olet hänen kanssaan seksiä harrastanut tai sitä harrastat. Minä haluan miehen en mitään koiraa sänkyyni. saa sillä olla aivotkin.

        Ukkomies on loistava jos ei seksiä enempää tarvi, ei tarvi olla huolissaan että se sitten päättää jäädä luoksesi tai alkaa sepittää jostain tunteista ja suhteesta. En tarvi sitä. Haluan että miehen kanssa on kiva kun sitä tarvitsen, ja muuten se pysyy siellä vaimonsa luona. Hänestä pidetään huolta, niin minulta ei tarvi vaatia sitä yhdessä elämisen juttuja. Kun itselleni miestä tositarkoitukseen haluaisin, kyllä löytäisin sen joka on mun tasoa ja ajatusmaailmaa. Koska petturia itselleni en huolisin.


      • En ymmä'rrä
        8+5 kirjoitti:

        Ukkomies on loistava jos ei seksiä enempää tarvi, ei tarvi olla huolissaan että se sitten päättää jäädä luoksesi tai alkaa sepittää jostain tunteista ja suhteesta. En tarvi sitä. Haluan että miehen kanssa on kiva kun sitä tarvitsen, ja muuten se pysyy siellä vaimonsa luona. Hänestä pidetään huolta, niin minulta ei tarvi vaatia sitä yhdessä elämisen juttuja. Kun itselleni miestä tositarkoitukseen haluaisin, kyllä löytäisin sen joka on mun tasoa ja ajatusmaailmaa. Koska petturia itselleni en huolisin.

        Huolit petturin seksikaveriksi? Minä en edes siihen. Kroppani on minulle sen verran arvokas että sitä saa käsitellä vain sen arvoiset miehetkin. Miehet jotka tietävät jo mitä haluavat. Ei ukkomies joka pettää vaimoaan tiedä mitä haluaa. Lohdutusta ehkä huonoon avioliittonsa tai purkamista seksinpuutteeseen? Olet vain väline. Minä en halua ola mikään lohduke tai välikappale laukeamiseen. En edes silloin vaikka vain haluan seksiä harrastaa. Joku taso siinäkin. Ehkä ennen kaikkea siinä!


      • juuri noin
        5utrjhrgdf kirjoitti:

        Jep jep - jos salasuhteen alussa on varattu osapuoli tehnyt selväksi, ettei "muuta" ole odotettavissa kuin salasuhde, niin peli on sillä selvä. Turha on alkaa kakkosen vikistä mitään myöhemmässä vaiheessa, koska itse on lähtenyt leikkiin mukaan ukkomiehen / varatun naisen ehdoilla.

        Monesti näkee juttuja, joissa selitetään, että mutta kun sitten tuli tunteet mukaan kuvioon ja aletaan miettimään varatun käräyttämistä... Hah, no se on jokaisen oma ongelma eikä ole automaattisesti kaiken mullistava asia, jos alussa on muusta sovittu. Jos tunteet tulevat vahvasti mukaan, sitten pitää keskustella asiasta eikä alkaa tehdä ominpäin mitään oletuksia siitä, mitä se toinen "oikeasti" haluaa. Tunteetkin tulevat ihmisillä - vapaillakin - eri tahtiin, joten omista "fiboista" ei voi päätellä toisen fiiliksiä.

        Olen samaa mieltä sun kanssa. Mulla on suhde ukkomieheen juuri noilla sovituilla säännöillä enkä mä koe, että mulla olisi mitään tarvetta vaimolle mennä kertomaan. Mä tiedän tasan tarkkaan missä mennään. En mä kiellä, etteikö mulla tunteita häntä kohtaan olisi ja monesti olen miettinyt, olisiko meistä elämään oikeaa suhdetta. Ja tullut johtopäätökseen, että ei olisi. Joten miksi menisin vaimolle kertomaan?


      • Kylmiä naisia....
        En ymmä'rrä kirjoitti:

        Huolit petturin seksikaveriksi? Minä en edes siihen. Kroppani on minulle sen verran arvokas että sitä saa käsitellä vain sen arvoiset miehetkin. Miehet jotka tietävät jo mitä haluavat. Ei ukkomies joka pettää vaimoaan tiedä mitä haluaa. Lohdutusta ehkä huonoon avioliittonsa tai purkamista seksinpuutteeseen? Olet vain väline. Minä en halua ola mikään lohduke tai välikappale laukeamiseen. En edes silloin vaikka vain haluan seksiä harrastaa. Joku taso siinäkin. Ehkä ennen kaikkea siinä!

        Se on erikoinen naislaji, joka ei tarvitse seksiin minkäänlaisia tunteita!
        Hän ulkoistaa itsensä ja on vain pantavana jollekin irstaalle naista kunnioittamalle tyypille....kyytiä saa, mutta nauttiiko siitä? Sairas on joka nauttii..

        Hän tekee sen vain miehen mieliksi, kunnioittamatta ja arvostamatta itseään!
        Sellainen nainen on seksuaalisesti kieroonkasvanut ja näitä tuntuu riittävän. Häpeällinen naislaji koko naiskunnalle!


      • jokaiselle jotakin
        En ymmä'rrä kirjoitti:

        Huolit petturin seksikaveriksi? Minä en edes siihen. Kroppani on minulle sen verran arvokas että sitä saa käsitellä vain sen arvoiset miehetkin. Miehet jotka tietävät jo mitä haluavat. Ei ukkomies joka pettää vaimoaan tiedä mitä haluaa. Lohdutusta ehkä huonoon avioliittonsa tai purkamista seksinpuutteeseen? Olet vain väline. Minä en halua ola mikään lohduke tai välikappale laukeamiseen. En edes silloin vaikka vain haluan seksiä harrastaa. Joku taso siinäkin. Ehkä ennen kaikkea siinä!

        Minulla on ihana, lempeä, rakastava, hellä huomaavainen kiltti "kunnillinen" herrasmies ukkomies. Pidän hänestä, olen ihastunut häneen, tunnen vetoa, himoa häntä kohtaa. En muuten suostuisin hänen kanssa seksiin. Hän antaa mulle tällä hetkellä sitä mitä naisena tarvitsen, mutta tiedän ettei hän ole se minun mieheni jota aidosti rakastaisin, juuri sen takia koska häneltä puuttuu se tärkein - en voisi luottaa koskaan. Voisin toki etsiä jonkun sinkun panosuhteeseen ja olisin aina huolissaan missä se mene ja ketä panee, onko tauteja ja mitä kaikkea. Elämän tilanteeni on se etten halua ryhtyä vakavaan suhteeseen koska minulla ei olisi riittävästi aikaa miehelleni. Olen paljon töissä, matkoilla.Tämä suhde on tasa-arvoinen koska kumpikaan ei valehdele, ja molemmat tiedetään missä mennään. Jokainen voi lähteä jos siltä tuntuu. Hänellä on menonsa minulla on menojani, nähdään kun siihen on mahdollisuus ja silloin nautitaan hetkistä miettimättä ketään muuta. Enkä tarkoita vain panoa, tässä on muutakin. Uskon että jos mies olisi edes 10v nuorempi ja ilman vaimoa, voisin siihen rakastuakin, mutta niin ei ole, joten elän tätä suhdetta päivä kerrallaan. Tavataan ehkä se kerran viikossa, joskus kiireiden takia harvemmin, kerran kahdessa viikossa. Satuin vain ihastumaan varattuun ukkoon, joka taidokkaasti veti jalat alta.


      • arvo kullakin
        En ymmä'rrä kirjoitti:

        Huolit petturin seksikaveriksi? Minä en edes siihen. Kroppani on minulle sen verran arvokas että sitä saa käsitellä vain sen arvoiset miehetkin. Miehet jotka tietävät jo mitä haluavat. Ei ukkomies joka pettää vaimoaan tiedä mitä haluaa. Lohdutusta ehkä huonoon avioliittonsa tai purkamista seksinpuutteeseen? Olet vain väline. Minä en halua ola mikään lohduke tai välikappale laukeamiseen. En edes silloin vaikka vain haluan seksiä harrastaa. Joku taso siinäkin. Ehkä ennen kaikkea siinä!

        Jep, helpompi hakea niitä yhden yön panoja räkälästä, joita sun kroppa ansaitsee ;)


      • faktahomma!
        jokaiselle jotakin kirjoitti:

        Minulla on ihana, lempeä, rakastava, hellä huomaavainen kiltti "kunnillinen" herrasmies ukkomies. Pidän hänestä, olen ihastunut häneen, tunnen vetoa, himoa häntä kohtaa. En muuten suostuisin hänen kanssa seksiin. Hän antaa mulle tällä hetkellä sitä mitä naisena tarvitsen, mutta tiedän ettei hän ole se minun mieheni jota aidosti rakastaisin, juuri sen takia koska häneltä puuttuu se tärkein - en voisi luottaa koskaan. Voisin toki etsiä jonkun sinkun panosuhteeseen ja olisin aina huolissaan missä se mene ja ketä panee, onko tauteja ja mitä kaikkea. Elämän tilanteeni on se etten halua ryhtyä vakavaan suhteeseen koska minulla ei olisi riittävästi aikaa miehelleni. Olen paljon töissä, matkoilla.Tämä suhde on tasa-arvoinen koska kumpikaan ei valehdele, ja molemmat tiedetään missä mennään. Jokainen voi lähteä jos siltä tuntuu. Hänellä on menonsa minulla on menojani, nähdään kun siihen on mahdollisuus ja silloin nautitaan hetkistä miettimättä ketään muuta. Enkä tarkoita vain panoa, tässä on muutakin. Uskon että jos mies olisi edes 10v nuorempi ja ilman vaimoa, voisin siihen rakastuakin, mutta niin ei ole, joten elän tätä suhdetta päivä kerrallaan. Tavataan ehkä se kerran viikossa, joskus kiireiden takia harvemmin, kerran kahdessa viikossa. Satuin vain ihastumaan varattuun ukkoon, joka taidokkaasti veti jalat alta.

        Voi olla, että susta nyt tuntuu, että vältyt sydänsuruilta, mutta epäilen. Miten tuo ei voi muka missään tuntua tunnetasolla, etenkin kun noinkin usein tapailette. Päästätkö ukkomiehen kotiisikin... huh.

        Kovasti sitä ihminen yrittää aina järkeillä, mutta mites sitten, KUN suhde tulee loppumaan. Kärsimys on aina väistämätöntä tällaisissa kuvioissa.


      • jokaiselle jotakin
        faktahomma! kirjoitti:

        Voi olla, että susta nyt tuntuu, että vältyt sydänsuruilta, mutta epäilen. Miten tuo ei voi muka missään tuntua tunnetasolla, etenkin kun noinkin usein tapailette. Päästätkö ukkomiehen kotiisikin... huh.

        Kovasti sitä ihminen yrittää aina järkeillä, mutta mites sitten, KUN suhde tulee loppumaan. Kärsimys on aina väistämätöntä tällaisissa kuvioissa.

        Kyllä sitä erosta varmasti jonkinlainen suru jäisi. Ei kaikki aina toimii järjellä. Fakta on kuitenkin se että tämä suhde on juuri nyt sopiva ja miehestä ei tulisi aviomiestä tai lasteni isää.Saan kaipaamani läheisyyttä ihmisestä josta kuitenkin nautin, mutta muuten olen vapaa keskittymään asioihin jotka eivät liity suhteeseen, toisen ihmiseen, hänen tarpeisiin. Ei ollut päähän pisto tai kiima, tuo oli hyvin harkittua ryhtyä vai ei. Riskinsä on aina jos mukana on jonkinlaiset tunteet.

        Enkä puolustele itseäni vaan tuon sen erilaisen ajatuksen miksi kakkosen rooli sopii.


      • Olenko väärässä?
        jokaiselle jotakin kirjoitti:

        Minulla on ihana, lempeä, rakastava, hellä huomaavainen kiltti "kunnillinen" herrasmies ukkomies. Pidän hänestä, olen ihastunut häneen, tunnen vetoa, himoa häntä kohtaa. En muuten suostuisin hänen kanssa seksiin. Hän antaa mulle tällä hetkellä sitä mitä naisena tarvitsen, mutta tiedän ettei hän ole se minun mieheni jota aidosti rakastaisin, juuri sen takia koska häneltä puuttuu se tärkein - en voisi luottaa koskaan. Voisin toki etsiä jonkun sinkun panosuhteeseen ja olisin aina huolissaan missä se mene ja ketä panee, onko tauteja ja mitä kaikkea. Elämän tilanteeni on se etten halua ryhtyä vakavaan suhteeseen koska minulla ei olisi riittävästi aikaa miehelleni. Olen paljon töissä, matkoilla.Tämä suhde on tasa-arvoinen koska kumpikaan ei valehdele, ja molemmat tiedetään missä mennään. Jokainen voi lähteä jos siltä tuntuu. Hänellä on menonsa minulla on menojani, nähdään kun siihen on mahdollisuus ja silloin nautitaan hetkistä miettimättä ketään muuta. Enkä tarkoita vain panoa, tässä on muutakin. Uskon että jos mies olisi edes 10v nuorempi ja ilman vaimoa, voisin siihen rakastuakin, mutta niin ei ole, joten elän tätä suhdetta päivä kerrallaan. Tavataan ehkä se kerran viikossa, joskus kiireiden takia harvemmin, kerran kahdessa viikossa. Satuin vain ihastumaan varattuun ukkoon, joka taidokkaasti veti jalat alta.

        Kerroit että luotto puutuu mutta toisella rivillä kerrot että suhde on tasa-arvoinen kun kumpikaan ei valehtele ja molemmat tiedätte missä mennään? Siis pelaako se luotto vai ei? Olisiko reilua että se kolmaskin osapuoli tietäisi missä mennään ja hän voisi lähteä jos siltä sitten tuntuisi? Siis vaimo? Ettehän te kaksin siinä kolmoisdraamassa ole ja mistä tiedät ettei hän valehtele sinulle jos hän valehtelee vaimolle? Oletan että tiedät hänen valehtelevan vaimolle koska se luotto ei pelaa?


      • jokaiselle jotakin
        Olenko väärässä? kirjoitti:

        Kerroit että luotto puutuu mutta toisella rivillä kerrot että suhde on tasa-arvoinen kun kumpikaan ei valehtele ja molemmat tiedätte missä mennään? Siis pelaako se luotto vai ei? Olisiko reilua että se kolmaskin osapuoli tietäisi missä mennään ja hän voisi lähteä jos siltä sitten tuntuisi? Siis vaimo? Ettehän te kaksin siinä kolmoisdraamassa ole ja mistä tiedät ettei hän valehtele sinulle jos hän valehtelee vaimolle? Oletan että tiedät hänen valehtelevan vaimolle koska se luotto ei pelaa?

        Luottoa ei olisi tuohon mieheen jos ottaisin omaksi miehekseni. Uskon että ei tyydy yhteen, eikä välttämättä enää kauan minunkaan kanssa pysyy, jos tekee taas mieli uutta ja nuorempaa. Tasavartaisuudella tarkoitin ettei hän valehtele vaimosta, perheestä ja sellaisesta, ei kerro kauniita satuja ja turhia lupauksia tulevasta.

        Vaimosta olen miettinyt, että kerronko, mutta onko se nyt asiani? Tässäkin ketjussa tuli hyvin selväksi ettei välttämättä kannata sekaantua, hoitaakoon omat välit miten hoitavat ja parhaaksi näkevät. Epäilen että vaimo tietää mutta en voi olla varma. Mies sanoo ettei vaimo tiedä. En luota kaikkiin hänen puheisiin 100%, vaikkapa siihen että vaimo pihtaa ja ei ole viehättävä, ei halua läheisyyttä...


      • ilmanen on parasta
        8+5 kirjoitti:

        Ukkomies on loistava jos ei seksiä enempää tarvi, ei tarvi olla huolissaan että se sitten päättää jäädä luoksesi tai alkaa sepittää jostain tunteista ja suhteesta. En tarvi sitä. Haluan että miehen kanssa on kiva kun sitä tarvitsen, ja muuten se pysyy siellä vaimonsa luona. Hänestä pidetään huolta, niin minulta ei tarvi vaatia sitä yhdessä elämisen juttuja. Kun itselleni miestä tositarkoitukseen haluaisin, kyllä löytäisin sen joka on mun tasoa ja ajatusmaailmaa. Koska petturia itselleni en huolisin.

        Hieno juttu, että riittää ukoille maksutonta pantavaa. Eipähän tarvitse perheen rahoja mihinkään ammattilaisille kantaa.


      • Onhan niitä
        arvo kullakin kirjoitti:

        Jep, helpompi hakea niitä yhden yön panoja räkälästä, joita sun kroppa ansaitsee ;)

        Eikö ole muita vaihtoehtoja kuin jonkun toisen aviomies tai räkälämies?


      • ei sanat vaan teot
        saduista kirjoitti:

        Niin, mutta jos se varattu on höpissyt eroamisesta jne.

        Ei pidä uskoa kaikkea, mitä varattu höpisee. Vai uskotko sä ihan varauksetta? Ihan itseäsi saat syyttää jos noin kovasti luotat pettäjän sanoihin. Ei ne sanat kuule mitään merkitse vaan teot.


    • 8+3

      Teillähän on sitten avoin suhde, eikä mikään uskottomuus kyseessä. Kannattaisi tosiaan tehdä selväksi näille toisille naisillekin mistä kyse. Ja kaikille kylän miehille ja naisille kuuluttaa totuus avoimesta suhteesta, niin ei kenenkään tarvi miettiä kohdellaanko vaimoa nyt kaltoin.

    • oma mielipiteesi

      Niin kauan, kun uskottomuus ei ole osunut omalle kohdallesi, voit helposti olla tuota mieltä. Tai jos et oikeasti rakasta puolisoasi vaan olet hänen kanssaan ihan muista syistä.

      Kun on läheltä saanut kokea, miten paljon uskottomuus satuttaa, ei koskaan voisi sen kanssa enää elää. Nykyinen mieheni tietää tämän, ja varmasti (toivottavasti) osaa myös meidän liittoamme arvostaa.

      • mononen

        Mitä mieltä, kuka? Onko sua petetty, lähditkö?


      • itse päätän
        mononen kirjoitti:

        Mitä mieltä, kuka? Onko sua petetty, lähditkö?

        Kyllä kerran palvottuna ollut rakastettu vaimo, on lujilla jos mies alkaa sivusuhteen. Valehtelee sinne ja tänne. Rakkausavioliitossa se ei käy laatuun eri asia järkiliitossa, jossa muut asiat painaa enemmän. Mies petti ja lähti toisen mukaan. Haukkui mut tosi rumasti ja kakkoselle puhunut ikävään sävyyn musta. Ärsyttää tyhjänpäiväinen mollaus. Muut miehet kuitenkin flirttailee ja yrittää iskeä minua. Että ei kyllä totuuteen pohjaavaa miehen haukut ole. En tiedä haluanko edes ketään tilalle. Kakkoseksi en kellekkään ainakaan ryhdy. En vaikka mua kuin on lohdutettu, että joku piru vielä löytyy elämään. Olkoot ukkopirut mun puolestani. En halua kenenkään satuilun uhriksi enää. Jollei kunnollista kohdalle satun elän yksinään. Kenenkään kynnysmatoksi en ryhdy. Tämäkin liitto loppu, kun totuus miehestä tuli ilmi.


      • parempaa kohti
        itse päätän kirjoitti:

        Kyllä kerran palvottuna ollut rakastettu vaimo, on lujilla jos mies alkaa sivusuhteen. Valehtelee sinne ja tänne. Rakkausavioliitossa se ei käy laatuun eri asia järkiliitossa, jossa muut asiat painaa enemmän. Mies petti ja lähti toisen mukaan. Haukkui mut tosi rumasti ja kakkoselle puhunut ikävään sävyyn musta. Ärsyttää tyhjänpäiväinen mollaus. Muut miehet kuitenkin flirttailee ja yrittää iskeä minua. Että ei kyllä totuuteen pohjaavaa miehen haukut ole. En tiedä haluanko edes ketään tilalle. Kakkoseksi en kellekkään ainakaan ryhdy. En vaikka mua kuin on lohdutettu, että joku piru vielä löytyy elämään. Olkoot ukkopirut mun puolestani. En halua kenenkään satuilun uhriksi enää. Jollei kunnollista kohdalle satun elän yksinään. Kenenkään kynnysmatoksi en ryhdy. Tämäkin liitto loppu, kun totuus miehestä tuli ilmi.

        Mutta eikös sun tapauksessa mies tehnyt tuon lähtöpäätöksen? Olisit ehkä kuitenkin itse vielä yrittänyt ja halunnut antaa anteeksi?


    • Vakka kantensa....

      "Itse se ei halua lähteä"....
      No miksi haluaisikaan: kotona odottaa "hengetär" tuhlaajapoikaa käymään, kalsarit ja sukat on pesty, kaapissa ruokaa ja koti kunnossa, jos mies haluaa siellä viivähtää ennen kuin lähtee salapanonsa luo. Lapset hoidettu ja kaikki loistavasti, joten mikäs siinä on miehen elellessä... Vaimo saa pitää vaimon tittelinsä ja toivottelee mahdollisia paikkansa kyselijöitä hevon kuuseen tuollaisella aloituksella...
      Oletko, aloittaja, aivan varma, että joku ylipäätään oikeasti huolisi sen huoripukin, jota kutsut mieheksesi...?

      • dghxdfhxfjn

        Niin. Onko se sinulta pois, jos joku haluaa pitää tällaisen miehen? Pitkäaikaisessa suhteessa on usein ihmisen koko elämä kiinni. Heittääkö sen hukkaan uskottoman puolison takia, on jokaisen oma asia. Takaisin perhettään ei saa, jos sen menettää.


    • vielä kolahtaa ...

      kakkonen on usei syyllinen kun vaimo eroaa pettäjästä, taustalla manipuloi jopa omaisuudesta ja sitten polleena elää mihen rahoilla, jotka usein revitty vaimon selkänahasta..

      • vielä kolahtaa...

        omaan nilkaan kolahtaa vielä, sanoo vanha sanonta ja saa maistaa omaa lääkettään, kun mies hakee taas parempaa...älä valita sitten sillä itse olet saanut kaiken pahan olon aikaan..


    • ykkönenjakakkonen

      Olen sekä ykkkönen että kakkonen. En tiedä, onko miehelläni muita, mutta en haluakaan tietää. Siinä olen samaa mieltä aloittajan kanssa. Minulla ei ole aikomustakaan erota miehestäni, vaikka seksi välillämme ei enää luistakaan, arki kuitenkin sujuu hyvin.

      Kakkonen olen salaiselle ukkomiehelleni, joka pitää minun tyydytettynä. Homma on ollut alusta asti selvä, eikä kukaan ole valehdellut tai luvannut olemattomia. Kyse on vain seksistä, hyvästä sellaisesta, ei mistään muusta. Ei tulisi mieleenikään mennä paljastamaan suhdettamme vaimolle, koska siihen saattaisi loppua mukavat lemmenhetkemme. Vaikka olisimme sinkkuja, niin en siltikään haluaisi parisuhteeseen rakastajani kanssa. Nykyinen systeemi on paras mahdollinen. Saan rusinat pullasta.

      • ei kiitos

        Niin ja miehesi hyväksyy tai hyväksyisi jos tietäisi? Vai valehteletko perheellesi hyvillä mielin?


      • eukko vaan

        Ei tule päättymään hyvin. Näin ennustan ja kokemuksesta tiedän. Sydämiä särkyy.


      • ykkönenjakakkonen
        ei kiitos kirjoitti:

        Niin ja miehesi hyväksyy tai hyväksyisi jos tietäisi? Vai valehteletko perheellesi hyvillä mielin?

        Mitä väliä sillä on? En minunkaan tarvitse hyväksyä sitä, että pitäisi loppuelämä elää miehen takia selibaatissa. En kuitenkaan halua rikkoa lapsilta perhettä, sotkea ystävyyssuhteita ja harrastuksia ja häiritä isäsuhdetta. Nykyisellään tilanne toimii.


    • se kakkonen täällä

      Ykkösille, kolmosille ja muile numeroille tiedoksi. Se mies ei vaan pysty olemaan minusta erossa, vaikka kuinka huonosti häntä kohtelisin. Aina tulee takaisin. Yhtään en piittaa ykkösen tunteista tai onko kolmosia tai nelosia. Miehesi kyllä saisin, jos oikeasti ehdot sanelisin. Mutta en halua. Näillä mennään, toistaiseksi, kun vielä sängyssä saa minut räjähtämään.

      • Olmo

        Mulla on samanlainen ukko kuin ap:lla. Vähän väliä on numeroita jonossa hällä...minkäs teet kun on komea menestynyt mies uniformussa. Ilmeisesti vain minä yksin tiedän minkälainen on hänen oikea luonteensa. Hän ei halua erota vaan "alfauros" muuttuu pillittäväksi pikkuvauvaksi, rukoilee ja itkee "älä kulta jätä". Enkä minä jätä koskq hän ansaitsee juuri niin vittumaisen ja ilkeän ämmän kun minä hänelle olen hänen käytöksestään johtuen. Olen päättänyt uhrautua muiden naisten hyvinvoinnin tähden, ette joudu kukaan muu tuollaista kusipäätä vakivaivakseen enää ottamaan.


      • vaimo täällä

        Ota se jo, en enää jaksa tätä leikkiä. Sanele jo ne ehtosi. Kaikki odottavat niitä.


      • onnea sulle
        Olmo kirjoitti:

        Mulla on samanlainen ukko kuin ap:lla. Vähän väliä on numeroita jonossa hällä...minkäs teet kun on komea menestynyt mies uniformussa. Ilmeisesti vain minä yksin tiedän minkälainen on hänen oikea luonteensa. Hän ei halua erota vaan "alfauros" muuttuu pillittäväksi pikkuvauvaksi, rukoilee ja itkee "älä kulta jätä". Enkä minä jätä koskq hän ansaitsee juuri niin vittumaisen ja ilkeän ämmän kun minä hänelle olen hänen käytöksestään johtuen. Olen päättänyt uhrautua muiden naisten hyvinvoinnin tähden, ette joudu kukaan muu tuollaista kusipäätä vakivaivakseen enää ottamaan.

        Että oikein uhraudut. Jep jep. Melkoinen trolli tämäkin.

        Jos on tosi juttu, niin kysehän on siitä, että olet riippuvainen hänestä etkä arvosta itseäsi.


      • Ei ylpeilemisen aihe

        Se kakkoselle! Toki ukkomies tulee takaisin, kun ei muita saa! Ainoastaan sinun tasoinen nainen hänet kelpuuttaa ja kun sinäkään et parempaa tai esim. vapaata saa niin silloinhan olette tasoissa.

        Ei nämä kaikki pettäjät ole hurmaavia ja komeita kympin rakastajia, vaan ihan harmaita rupsahtaneita isomahaisia pikkumiehiä! Se on se mihin kukakin tyytyy.


    • älä vaimoa sääli

      pientä pulleaa harmaata miestä ei enää takas ota jos jotenkin siitä eroon pääsee, vaimo voi jopa toivoa et se pettäs,et pääsis eroon

      • että näin

        ja sama myös miehellä ei halua takaisin sitä harmaata naista...mutta jos ei muita saa niin voihan tuotakin silpassa paremman puuttuessa


      • että näin
        että näin kirjoitti:

        ja sama myös miehellä ei halua takaisin sitä harmaata naista...mutta jos ei muita saa niin voihan tuotakin silpassa paremman puuttuessa

        selvennän hieman kokemaani
        mies meni vaimonsa tai exvaimonsa luo paremman puuttuessa tai
        kun uusi ystävätär nosti hänet ulos


    • näinpä näin

      Sanonpa vaan, että miehesi ei koskaan opi eikä muutu, kun kaiken anteeksi annat uudestaan ja uudestaan. Paskat välittää sun terveydestä ja hyvinvoinnista. Tuskin erotessakaan muuksi muuttuisi. Mutta erotessa ei olisi ainakaan enää sun vaivoina moinen pukki. Terveytensähän tollasen kanssa menettää - sekä henkisen että fyysisen terveyden.

      Mutta jos tykkäät moisesta niin go for it.

    • insinööri osaa

      just lähti mun luota.kävi työpäivän aikana.ollu jo kolmatta vuotta suhde.joo eläkää kulissianne.

      • 517517

        Oletpa siitä asiasta onnellinen! Piti tulla oikein uskottomuuspalstalle kertomaan.
        Jotkut ovat vähään tyytyväisiä ja sitä tyhmän ylpeästi täällä kuuluttavat.:))

        Lapset ovat terveitä, kun ne leikkii!


      • ilmanen paras

        Ja taas säästy insinööriltä pitkä penni, kun sai maksuttoman panon.


      • ...

        Mieluummin kulisseissa kuin lavan takana.


      • ei teatteria
        ... kirjoitti:

        Mieluummin kulisseissa kuin lavan takana.

        Liian hätäisesti peukutin. Kumpikaan vaihtoehto ei ole hyvä eikä aito.


      • luulet vaan
        ilmanen paras kirjoitti:

        Ja taas säästy insinööriltä pitkä penni, kun sai maksuttoman panon.

        oletko varma että pennit säästyvät ;) ettei perheen tulot mee miehen nuoren panon kustantamiseen :D


      • neiti maksaa
        luulet vaan kirjoitti:

        oletko varma että pennit säästyvät ;) ettei perheen tulot mee miehen nuoren panon kustantamiseen :D

        Ei ne mee. Naisethan noi raha-asiat perheessä yleensä hoitaa. Kyllä rouvat vaatii selityksen melki joka sentistä. Siks onki niin hienoo, että löytyy noita auliita neitejä, jotka jopa rahottavat tapaamiset :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5385
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3337
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1840
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe