Miten edetä kakkos treffeille Tinderin kautta?

marc_p

Oon 25v sinkkumies pk-seudulta, ihan mukava ja symppis tapaus. Tinderiä on tullut nyt kuukauden päivän näpyteltyä ja 17 naista sen kautta tavattua. Vain yhden naisen kanssa olen saanut 2. treffitkin sovittua, vaikka suurin osa treffaamistani naisista on tuntunut olevan kiinnostuneita ja osa treffeistä on venynyt jopa 4-6h mittaisiksi.

1. treffien jälkeen naiset ovat yleensä sitten kuitenkin hiljentyneet, kaikilla tuntuu olevan ihan kauheaa kiirettä ja paljon menoja joten 2. treffit ovat yhtä poikkeusta lukuun ottamatta pelkäksi haaveeksi. Naiset ovat kyllä Tinderissä onlinessä eivätkä ole yleensä edes poistaneet minua match listalta vaan myös vastailleet viesteihini ihan kiitettävästi, mutta niitä 2. treffejä ei vain saa sovittua millään.

Miten saada nainen sitoutettua 1. treffeillä jo niin hyvin että hän lopettaisi tai ainakin vähän hiljentäisi treffailutahtia niin että saisin sovittua ne 2. treffitkin? Vai olisiko parempi ratkaisu yrittää sopia ne 2. treffit jo 1. treffien lopussa?

Miten muut palstalaiset ovat oikein onnistuneet Tinderissä sopimaan jatkotreffejä?

Vinkkejä, ajatuksia ja varsinkin naisten mielipiteitä kaipailisin. En mitään seksiaiheisia tai sitä että "en pääse edes 1. treffeillekään" juttua kuitenkaan.

3

222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nessa3

      Ehkä tinderin helppoudesta johtuen siellä on paljon naisia jotka eivät kuitenkaan ole kykeneviä ja/tai halukkaita suhteeseen?

    • do the math

      tinderissä kynnys lähteä treffeille on todella matala, joten siitä johtuen kynnys sopia ne jatkotreffit on puolestaan hyvinkin korkea

      Tinder on vain keino tavata uusia ihmisiä, en itse suhtaudu siihen mitenkään deittailu ohjelmana, vaan ihan vain pälätys ja uusien ihmisten tapaamis keinoja, ilman mitään sen kummempia odotuksia kuin että saa kasvotusten jutella uuden ihmisen kanssa

    • nnnnnnnNnnnnnn3

      Oho.
      Aika kiirettä sulla pidellyt?
      Ettei sitten siitäkin johdu, kun on aika pienet piirit (jopa Helsingissä), jos osa niistä tapaamistasi onkin kavereita keskenään, ja kertovat eteenpäin... 17 tyyppiä on jo ihan tarpeeksi suuri ihmismäärä levittää tiettyä mainetta eteenpäin...

      Mutta musta esitit kyllä ihan oikean ajatuksen, että ne tokat treffit kannattaa sopia jo ekojen jatkoksi! Ja sitten jos tokat treffit tulee, niiden lopuksi sopia kolmannet jne. ja siitähän se ajatus sitten lähtee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4217
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4056
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3662
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3079
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2771
    6. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2568
    7. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2548
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2426
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2319
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2275
    Aihe