Kannabiksesta hallusinaatioita

Kolmetoistqplus

Tuleeko muille kannabiksen polttelun jälkeen epätodellinen olo ja harhoja? Mulle tulee. En oo kuullu että kenellekkään muulle tulisi ja muita aineita en ole vetänyt.

14

2076

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 420niga

      hehehe :D. näin vaa jotai ihmisiä mun kotona sitteku lähen kävelemää niitä kohti nii ne hävis...? ja sitte kerra makasin maassa ja tuntu siltä että olis ollu vitun kylmä vaikka oli 30 astetta hellettä ja olin höpissy joistaki linnuista ''tuolla taivaal on tollane vitu iso lintu ettekö te nää sitä oikeesti se syö miut auttakaa mua'' vaikka ei ees ollu mitää lintuu :D ja sitte kerra ku lähin kävelemää nii luulin että laitoin kotona kengät jalkaa mutku olin melkei mun kaverin luona huomasin ettei mulla ollukkaa kenkiä jalassa ja ku menin kotii ne oli eteisessä nätisti odottamassa :D eli joo et oo ainoo :D

      • Ukii555

        Nuorena poikana saatoin nähdä pimeällä esim. liikennemerkissä olevan ukon alkavan liikkua. Näin myös pusikoissa hahmoja ja olin vainoharhainen. Harhat liittyivät kannabiksen aiheuttamaan jännitykseen ja turvattomaan oloon, jonkinlaista psykoosiakin mahdollisesti ehkä.


    • ouyh

      Miksi ihmeessä söhläät moisen paska-aineen kanssa.Elä tässä todellisuudes äläkä pilaa nuorta elämääsi tarpettomi9lla aineilla. Aineen käyttäjien elämä on alkuhuuman jälkeen: valehtelua itselle ja muille, pelkoja, varkauksia, häpeää, loputonta menoa aineen tahdis, jos eivät tule uskoon tai todel halua hakea apua ja päätä lopettaa myös hengauksen niissä porukois. Kovin koukku on sosiaalinen ja porukan pelko estää tehdä OMIA ratkaisuja

    • MorJor

      " Aineen käyttäjien elämä on alkuhuuman jälkeen: valehtelua itselle ja muille, pelkoja, varkauksia, häpeää, loputonta menoa aineen tahdis, jos eivät tule uskoon tai todel halua hakea apua ja päätä lopettaa myös hengauksen niissä porukois. "

      Kannabiksesta nyt oli kysymys, jos et huomannut. Tuollainen hölmö retoriikkasi kannabiksen kohdalla kertoo lähinnä nyt siitä, että sinulla ei ole hajuakaan siitä asiasta, jossa luulet olevasi varmasti joku asiantuntija.

    • Sinkkiä__

      Niin tuskinpa kannabis tuollaisia varkauksia jne.. aiheuttaa. Valehtelua asiasta muille voi aiheuttaa koska ainehan on laiton. Syy ja seuraus. Harhoja siitä voi joillekin tulla jossain elämän vaiheessa ja yhtäkkiä taas ei tule mitenkään vaikka kuinka yrittäisi. Miten se ihmisen pääkoppa noita aiheuttaa?.. hmm..

    • Kaali

      Ei, enkä usko, että halluja tulee suurimalle osalle käyttäjistä. Olen aktiivisesti poltellut 3 vuotta ja viimeiset kahdeksan kuukautta ollut paukuissa suurin piirtein joka päivä. Myös käynyt töissä koko tämän ajan. Välillä kaksi viikkoa putkeen töissä, keskimäärin sitä kuusi päiväistä viikkoa. Itselle polttelu on vain rentouttava tapa. Ja toleranssi tullut sellaiseksi, etten oikeastaan ole enää "paukuissa" tulee lähinnä vain hyvä olo, selkä ei ole kipeä, ruoka maistuu yms. Perus settiä

      • mies33vuotias

        Suurimmalle osalle käyttäjistä ei todellakaan tule mitään halluja kuten Kaalikin jo totesi. Itsekkin pajauttelen aamusta iltaan (lääkkeeksi) eikä todellakaan voida enään puhua mistään päihtymyksen tunteesta saatika, että se näkyisi ulospäin. Käyn normaalisti sosiaalisessa duunissa ja elämä maistuu erinomaiselta.

        Pajauttelu historiaa takan reilu kuusi vuotta.


      • ikjydy
        mies33vuotias kirjoitti:

        Suurimmalle osalle käyttäjistä ei todellakaan tule mitään halluja kuten Kaalikin jo totesi. Itsekkin pajauttelen aamusta iltaan (lääkkeeksi) eikä todellakaan voida enään puhua mistään päihtymyksen tunteesta saatika, että se näkyisi ulospäin. Käyn normaalisti sosiaalisessa duunissa ja elämä maistuu erinomaiselta.

        Pajauttelu historiaa takan reilu kuusi vuotta.

        "ei todellakaan voida puhua enää päihtymyksen tunteesta...lääkkeeksi aamusta iltaan.." juu ei lääkettä sairauteen nimeltä päihderiippuvuus ! hyvin olet oivaltanut ja kyllä kannabis aiheuttaa mielenalueen ongelmia, masennus saamattomuus, toimintakyky laskee ja älylliset kyvyt, muisti ja oivallus tipahtaa..Säännöllisesti ja pitkään poltelleet ei ITSE huomaa muutoksia mutta lähipiiri kyllä. Turha aine, rentoutua voi ihan omilla taidoilla ja siihen ei aikuiset saati lapset tarvi ainetta. kasvua vaan ja kehittymistä omana persoonana.


      • Hanokk
        ikjydy kirjoitti:

        "ei todellakaan voida puhua enää päihtymyksen tunteesta...lääkkeeksi aamusta iltaan.." juu ei lääkettä sairauteen nimeltä päihderiippuvuus ! hyvin olet oivaltanut ja kyllä kannabis aiheuttaa mielenalueen ongelmia, masennus saamattomuus, toimintakyky laskee ja älylliset kyvyt, muisti ja oivallus tipahtaa..Säännöllisesti ja pitkään poltelleet ei ITSE huomaa muutoksia mutta lähipiiri kyllä. Turha aine, rentoutua voi ihan omilla taidoilla ja siihen ei aikuiset saati lapset tarvi ainetta. kasvua vaan ja kehittymistä omana persoonana.

        Kannabis on tosiaan erittäin hyvä lääke moneenkin vaivaan. Lisäksi se on erittäin vähähaittainenkin, niin päihteenä kuin lääkkeenäkin. Ei siis ole mikään ihme, että se laillistuu maailmalla.


      • MorJor
        ikjydy kirjoitti:

        "ei todellakaan voida puhua enää päihtymyksen tunteesta...lääkkeeksi aamusta iltaan.." juu ei lääkettä sairauteen nimeltä päihderiippuvuus ! hyvin olet oivaltanut ja kyllä kannabis aiheuttaa mielenalueen ongelmia, masennus saamattomuus, toimintakyky laskee ja älylliset kyvyt, muisti ja oivallus tipahtaa..Säännöllisesti ja pitkään poltelleet ei ITSE huomaa muutoksia mutta lähipiiri kyllä. Turha aine, rentoutua voi ihan omilla taidoilla ja siihen ei aikuiset saati lapset tarvi ainetta. kasvua vaan ja kehittymistä omana persoonana.

        "Säännöllisesti ja pitkään poltelleet ei ITSE huomaa muutoksia mutta lähipiiri kyllä."

        Luulet vaan, sillä oikeasti kyseessä on kuitenkin vain stereotypiaan pohjaava valistususkomus.


      • Werrnerr
        Hanokk kirjoitti:

        Kannabis on tosiaan erittäin hyvä lääke moneenkin vaivaan. Lisäksi se on erittäin vähähaittainenkin, niin päihteenä kuin lääkkeenäkin. Ei siis ole mikään ihme, että se laillistuu maailmalla.

        " Ei siis ole mikään ihme, että se laillistuu maailmalla. "

        Kannabis laillistuu:

        http://www.tusky.fi/uutiset/623-laillistaminen-ungass2016n-agendalle


      • Ballox
        Werrnerr kirjoitti:

        " Ei siis ole mikään ihme, että se laillistuu maailmalla. "

        Kannabis laillistuu:

        http://www.tusky.fi/uutiset/623-laillistaminen-ungass2016n-agendalle

        Kannabista ei saa laillistaa:

        Useille tuomioita liivijengiin liittyvässä huumevyyhdessä

        Keskiviikko 10.9.2014 klo 17.20

        Päijät-Hämeen käräjäoikeus on tuominnut useita ihmisiä Heinolan Cannonballiin liittyvässä huumevyyhdessä.

        Heistä kaksi on Cannonball MC:n jäseniä.

        Pisin tuomio annettiin jo toukokuussa, kun Kimmo Henrikki Hovilainen, 35, sai 2 vuotta ja 8 kuukautta ehdotonta vankeutta muun muassa avunannosta törkeään huumausainerikokseen. Hän oli auttanut amfetamiini- ja metamfetamiinilastin hallussapidossa ja pitänyt hallussaan suurta määrää dopingaineita. Tuomiota kovennettiin, koska oikeuden mukaan rikos tehtiin jengin lukuun.

        Keskiviikkona oikeus tuomitsi puolenkymmentä ihmistä ehdolliseen vankeuteen. Myös yksi heistä on Cannonballin jäsen, mutta hänen ei katsottu toimineen jengin lukuun. Oikeuden mukaan tuomitut olivat muun muassa kasvattaneet marihuanaa tai valmistelleet kasvatusta useissa kiinteistöissä. Tuomiot vaihtelivat hieman yli kuukaudesta runsaaseen vuoteen.


        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014091018650486_uu.shtml


      • Totuuden pelko
        ikjydy kirjoitti:

        "ei todellakaan voida puhua enää päihtymyksen tunteesta...lääkkeeksi aamusta iltaan.." juu ei lääkettä sairauteen nimeltä päihderiippuvuus ! hyvin olet oivaltanut ja kyllä kannabis aiheuttaa mielenalueen ongelmia, masennus saamattomuus, toimintakyky laskee ja älylliset kyvyt, muisti ja oivallus tipahtaa..Säännöllisesti ja pitkään poltelleet ei ITSE huomaa muutoksia mutta lähipiiri kyllä. Turha aine, rentoutua voi ihan omilla taidoilla ja siihen ei aikuiset saati lapset tarvi ainetta. kasvua vaan ja kehittymistä omana persoonana.

        "Turha aine, rentoutua voi ihan omilla taidoilla ja siihen ei aikuiset saati lapset tarvi ainetta. kasvua vaan ja kehittymistä omana persoonana. "

        http://goo.gl/ECYRjU


      • mies33vuotias
        ikjydy kirjoitti:

        "ei todellakaan voida puhua enää päihtymyksen tunteesta...lääkkeeksi aamusta iltaan.." juu ei lääkettä sairauteen nimeltä päihderiippuvuus ! hyvin olet oivaltanut ja kyllä kannabis aiheuttaa mielenalueen ongelmia, masennus saamattomuus, toimintakyky laskee ja älylliset kyvyt, muisti ja oivallus tipahtaa..Säännöllisesti ja pitkään poltelleet ei ITSE huomaa muutoksia mutta lähipiiri kyllä. Turha aine, rentoutua voi ihan omilla taidoilla ja siihen ei aikuiset saati lapset tarvi ainetta. kasvua vaan ja kehittymistä omana persoonana.

        Kumma juttu, että minulla ei ole tullut kuuteen vuoteen mitään näistä kuvailemistasi haittavaikutuksista. Olen perheellinen ja myös suhteet läheisiin ja ystäviin ovat kunnossa ja läheiset ovat hyvin iloisia minun puolestani. Tämä on juuri sitä propagandan aiheuttamaa stereotyyppistä mielikuvaa..

        Käytän kyseistä lääkettä masennukseeni ja toimintakyky on noussut hyvin paljon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2723
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2070
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1817
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1696
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 95
      1625
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe