Kuuma legginsilorttokeskustelu!

lomakytät

Emme nähneet näitä yhtään! Kamerat oli koko ajan valmiina! Emme kerenneet rannalle, altaalle, syömään, shoppailemaankaan. Liikkeela vain tylsiä normaaleja turisteja perheineen ja pariskuntia yms. Öisin kuuntelimme korvat höröllä naapurihuoneita epäsiveellisten äännähdysten toivossa, mutta voi, kuorsausta vain :(

Siis vatuiksi meni koko kyttäloma! Olisi ollut niin mahtavaa myös toimia poliisina (pillupoliisina) ja ylempänä moraalinvartijana, mutta sitä ei meille suotu :/ Siis ei lorton lorttoa jäänyt haaviin, pitänee alkaa kaivaa nettiä 24 h, että jotain löytyisi kesän kuumimmasta aiheesta!

35

586

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nextcop

      Näin on käyny minullekin, joka kerran. Viikon päästä taas alkaa parin viikon tarkkailuhuki. Ennuste ei ole kovin hyvä, tämän palstan sisällöstä huolimatta!

    • Huomaan helposti

      Vanhan pokerisanonnan sanoman voi vapaasti muokata myös tähän Alanya-hommaan sopivaksi:

      Jos et puoleen päivään huomaa Alanyassa kuka on läskilegginssilorttoa, niin olet se itse.

      • nextcop

        Reissu tehty!
        Ja saalis oli laiha. Yhtä epäilin, mutta hänkin paljastui Turkkilaiseksi mieheksi, jolla oli väljähköt lökärit.
        Ja havaitsen, että keskustelun taso on pysynyt ennallaan. Yksi pieni epätoivoinen yrittää kovasti haastaa kaikkeen mahdolliseen keksien uusia avauksia. Voisi edes vähän yrittää olla luovempi ja mielikuvitusrikkaampi!
        Aikuisten oikeasti oli mukavaa ja rauhallista, juuri sitä kuin lomalla kuuluukin olla!


    • 14+4

      No mutta eikös Vahin kumppaneineen pitänyt mennä sinne koko kesäksi puhdistamaan kaupunkia. Ilmeisesti varsin onnistuneesti. Menenpä kuitenkin kaiken varalta itsekin parin viikon kuluttua tarkistamaan tilanteen....

    • Vahi ja kumppanit

      Piti mennä ja mentiinkin, mutta saalis jäi niin laihaksi, että tultiin jo kotio. Ainoastaan neljä työluvatonta pikkuvosua saatiin ilmiannettua ja karkoitetuksi maasta ja seurauksena tietenkin 5 vuoden maahantulokielto. Tämä oli vain 2 kappaletta kuukaudessa ja selvästi alle budjetoidun tavoitteemme. Ensi keväänä meillä onkin sitten jo uudet menetelmät ja tehokkaammat toimenpiteet. Yllätyimme korruption määrästä, keväällä yllätämme vastakorruptiolla lahjomalla viranomaiset puolellemme jo ennakkoon.

    • voevoi

      Siitä puhe mistä puute.

    • lorttojahtiin mekin

      Mekin mennään syyskuussa 2 viikoksi.Otetaan oikeen kiikarit mukaan,että vieläkin paremmin nähtäis.Jos lykästäisi ja nähtäisiin nämä kohutut lortot :D Ja kanssa kuunnellaan tarkkaan hotellin öisiä ääniä,ehkä hiivitään muissa kerroksissa käytävilläkin.Tätyy pohtia vielä myöhemmin tarkemmin.Tehdä oikein plääni :D

      • Tomppakuoro

        Me meinataan teatterikiikareilla tirkistellä ja vielä olla korvat höröllä, niistä legginslortoista kun kuulemma kuuluu sellainen hinkkaavat ääni! AI kun emme malta odottaa! Otetaan kuviakin niistä läskilortoista jotka kulkevat turkkilaisten pikkupoikien kanssa ja laitetaan feispuukkiin! Ja tietenkin koko ajan inhotaan sitä alaniassa olemista ja kotiin tulon jälkeen kerrotaan kaikille tutuille, kuinka kamala maa se turkki on ja kuinka sinne ei ikinä kannata kenenkään mennä työstettäväksi, pantavaksi ja karvaranteiden hipelöitäväksi. Pidetään tiukasti sukat sandaaleissa ja tietenkin pakkaamme tuhannet legginssit mukaan, että sulaudumme joukkoon eikä kukaanosaa epäillä meitä soluttautuneiksi moraalinvartijoiksi. Tämä kaikki kuitenkin vasta, kun on saatu sossuavustuksista säästettyä noin 10 vuoden päästä riittävästi rahaa äkkilähtöön matkajokerilla. Kas, kun se keskikeppana maksaa niin kovin paljon K-kaupassa, että tuppaa kaikki rahat siihen menemään. Ja sitten, kun kaikki tämä on koettu niin riittää jutun juurta tulla taas tänne kirjoittelemaan siitä kuinka hirvittävä paikka alania on, kuinka kaikki suominaiset on horoja,, onneksi on tämä netti ja Alanyapalsta jotta on sitten jotakin tekemistä loppuelämäksi, varsinkin kun se emäntä jäi turkkilaisen lammaspaimenen panopuuksi.


      • olet kuvottava
        Tomppakuoro kirjoitti:

        Me meinataan teatterikiikareilla tirkistellä ja vielä olla korvat höröllä, niistä legginslortoista kun kuulemma kuuluu sellainen hinkkaavat ääni! AI kun emme malta odottaa! Otetaan kuviakin niistä läskilortoista jotka kulkevat turkkilaisten pikkupoikien kanssa ja laitetaan feispuukkiin! Ja tietenkin koko ajan inhotaan sitä alaniassa olemista ja kotiin tulon jälkeen kerrotaan kaikille tutuille, kuinka kamala maa se turkki on ja kuinka sinne ei ikinä kannata kenenkään mennä työstettäväksi, pantavaksi ja karvaranteiden hipelöitäväksi. Pidetään tiukasti sukat sandaaleissa ja tietenkin pakkaamme tuhannet legginssit mukaan, että sulaudumme joukkoon eikä kukaanosaa epäillä meitä soluttautuneiksi moraalinvartijoiksi. Tämä kaikki kuitenkin vasta, kun on saatu sossuavustuksista säästettyä noin 10 vuoden päästä riittävästi rahaa äkkilähtöön matkajokerilla. Kas, kun se keskikeppana maksaa niin kovin paljon K-kaupassa, että tuppaa kaikki rahat siihen menemään. Ja sitten, kun kaikki tämä on koettu niin riittää jutun juurta tulla taas tänne kirjoittelemaan siitä kuinka hirvittävä paikka alania on, kuinka kaikki suominaiset on horoja,, onneksi on tämä netti ja Alanyapalsta jotta on sitten jotakin tekemistä loppuelämäksi, varsinkin kun se emäntä jäi turkkilaisen lammaspaimenen panopuuksi.

        Voiko tyhmenpää viestiä olle!!!


      • turhaan etsittii
        olet kuvottava kirjoitti:

        Voiko tyhmenpää viestiä olle!!!

        Mekin heinäkuulla etsimme näitä lorttoja oikein koko perheen voimin. Petyimme, kun ei löytynyt. Olisivatko vaihtaneet asua, jottei tunnista.


      • mitähän viellä
        turhaan etsittii kirjoitti:

        Mekin heinäkuulla etsimme näitä lorttoja oikein koko perheen voimin. Petyimme, kun ei löytynyt. Olisivatko vaihtaneet asua, jottei tunnista.

        Lisää tyhmyyttä.


    • bongari paikan päällä

      Selvästi asu vaihtunut! Koko loman olemme bongailleet lorttoja, mutta tänään tarttui kaksi todellista lorttoa haaviin, vaikka muutama muukin lorttoon viittaava on nähty. Nämä tämän päiväiset kävivät alku illasta yhdet 'makkarat' testaamassa ja palasivat samaan paikkaan uusia kikkeleitä etsimään. Tuloksekas ilta siis kaikin puolin.

      • lortot

        just palattiin reissusta meillä oli hameet ilman pikkareita nopeet onnistu hyvin annettiin kaikille jotka halusi ensi kuussa uudestaan.


      • - - -
        lortot kirjoitti:

        just palattiin reissusta meillä oli hameet ilman pikkareita nopeet onnistu hyvin annettiin kaikille jotka halusi ensi kuussa uudestaan.

        Ei Legginssit ole enää muodissa , kun ovat saaneet niin ikävän maineen.
        Kuten yläpuolelta voit lukea lyhyt mekko on valttia nykyään.


    • Long Legs

      Minä en ole nk. baari-ihmisiä enkä käytä alkoa, mutta taidanpa ostaa leggarit itselleni ja katsoa kuinka minuakin sitten kuvaillaan :)). Joku kiva tunika niiden kanssa ja awot!
      Leggingseissä ole mitään vikaa. Yksi tykkää äidistä, toinen tyttärestä - jos kukaan edes muistaa tuota vanhaa sanontaa.

      • Yötyöläisiä

        Ei ne jätä sitä pelkän kuvaamisen asteelle.
        Tuo sitten se Turkin poika tänne Suomeen.

        PS. Ne on huonoja lumityön tekijöitä !


      • Long Legs
        Yötyöläisiä kirjoitti:

        Ei ne jätä sitä pelkän kuvaamisen asteelle.
        Tuo sitten se Turkin poika tänne Suomeen.

        PS. Ne on huonoja lumityön tekijöitä !

        En ikimaailmassa haluaisi jonkun toisen tekevän lumitöitä. Rakastan sitä ja haluan aina tehdä lumihommat itse.
        Mistä päättelet että haluaisin tuoda turkkilaisen miehen Suomeen? En, koska asun Turkissa suurimman osan vuotta. Siispä voisin dallailla paikallisilla kaduilla leggareissa ja löytää kenties itseni itse Ilta-Sanomien sivuilta?
        Turkkilaiset sentään ovat kohteliaita.
        Viime viikon saldo: 5 kertaa mies läsäyttää oven kiinni vaikka olen melkein kiinni hänen kantapäissään
        3 kertaa en kuule kiitosta miehiltä, kun annan jonkun tavaran tai paperin hänelle
        2 kertaa mies tönii minua
        ....joten vain kateelliset jaksaa pauhaa ja mustamaalata. Minulla on sentään faktaa. Suomalainen mies on ja toistaiseksi pysyykin. Mutta tarinan opetus on se, että älä ala arvostelemaan muita.


      • En haluaisi asua Tur
        Long Legs kirjoitti:

        En ikimaailmassa haluaisi jonkun toisen tekevän lumitöitä. Rakastan sitä ja haluan aina tehdä lumihommat itse.
        Mistä päättelet että haluaisin tuoda turkkilaisen miehen Suomeen? En, koska asun Turkissa suurimman osan vuotta. Siispä voisin dallailla paikallisilla kaduilla leggareissa ja löytää kenties itseni itse Ilta-Sanomien sivuilta?
        Turkkilaiset sentään ovat kohteliaita.
        Viime viikon saldo: 5 kertaa mies läsäyttää oven kiinni vaikka olen melkein kiinni hänen kantapäissään
        3 kertaa en kuule kiitosta miehiltä, kun annan jonkun tavaran tai paperin hänelle
        2 kertaa mies tönii minua
        ....joten vain kateelliset jaksaa pauhaa ja mustamaalata. Minulla on sentään faktaa. Suomalainen mies on ja toistaiseksi pysyykin. Mutta tarinan opetus on se, että älä ala arvostelemaan muita.

        Jäi epäselväksi oliko se nyt turkkilainen vai suomalainen , joka niitä ovia
        läimi päin naamaa ?
        Koska asut Turkissa suurimman osan vuodesta , niin ei sinulla
        varmastikkaan niitä lumitöitä kovin paljon ole.


      • Long legs
        En haluaisi asua Tur kirjoitti:

        Jäi epäselväksi oliko se nyt turkkilainen vai suomalainen , joka niitä ovia
        läimi päin naamaa ?
        Koska asut Turkissa suurimman osan vuodesta , niin ei sinulla
        varmastikkaan niitä lumitöitä kovin paljon ole.

        Suomalainen mies ja näitä näkee ihan joka päivä. Turkissa ei KOSKAAN!


      • Long legs
        En haluaisi asua Tur kirjoitti:

        Jäi epäselväksi oliko se nyt turkkilainen vai suomalainen , joka niitä ovia
        läimi päin naamaa ?
        Koska asut Turkissa suurimman osan vuodesta , niin ei sinulla
        varmastikkaan niitä lumitöitä kovin paljon ole.

        Kylläpä on lumitöitä, koska asun Turkissa sesonkiaikaan. Talvella on kiva käydä Suomessa. Tosin olen kyllä nytkin ihan perhesyistä, mutta kuitenkin. Lumityöt rokkaa =))


    • lollollolllolllei

      YEY,

      HAhahaa.

      • ;;;;

        Olet suomalainen nainen , siis opetteleppa ensin itse käyttäytymään.
        Tule sen jälkeen neuvomaan miten miesten pitää käyttäytyä


      • opiskelijatar
        ;;;; kirjoitti:

        Olet suomalainen nainen , siis opetteleppa ensin itse käyttäytymään.
        Tule sen jälkeen neuvomaan miten miesten pitää käyttäytyä

        Oliskohan tuo legginshuuma vähentynyt Alanyassa heh. Viikko sitten olin Pariisin kentällä ja näin siellä jopa kolme naista legginseissä. Eivätkä olleet suomalaisia ihan taatusti, olin puhe-etäisyydellä, puhuivat aitoa ranskaa. Olen asunut siellä 2½ v, joten erotan kyllä aidot ranskankieliset. Pariisittaret muodin huipulla!


      • asdas
        opiskelijatar kirjoitti:

        Oliskohan tuo legginshuuma vähentynyt Alanyassa heh. Viikko sitten olin Pariisin kentällä ja näin siellä jopa kolme naista legginseissä. Eivätkä olleet suomalaisia ihan taatusti, olin puhe-etäisyydellä, puhuivat aitoa ranskaa. Olen asunut siellä 2½ v, joten erotan kyllä aidot ranskankieliset. Pariisittaret muodin huipulla!

        Ja tämän viestin sanomahan ei liittynyt mitenkään legginsseihin tai Alanyaan, vaan siihen että nimimerkkisi (entäs itse?) on asunut 2,5 vuotta Pariisissa. Voi vittu, mistä tätä tällaista porukkaa oikein sikiää tälle palstalle?


      • ----
        asdas kirjoitti:

        Ja tämän viestin sanomahan ei liittynyt mitenkään legginsseihin tai Alanyaan, vaan siihen että nimimerkkisi (entäs itse?) on asunut 2,5 vuotta Pariisissa. Voi vittu, mistä tätä tällaista porukkaa oikein sikiää tälle palstalle?

        2,5v. Ranskassa kyllähän se kannattaa kirjoittaa Alanyaa käsittelevälle
        matkailusivustolle !


      • opiskelijatar
        ---- kirjoitti:

        2,5v. Ranskassa kyllähän se kannattaa kirjoittaa Alanyaa käsittelevälle
        matkailusivustolle !

        Ihan vaan siksi,että näköjään on legginshuuma alkanut saada sijaa Pariisissakin, Alanyassa vähenemään päin. Ainakaan kesäkuussa en niitä kovin monta nähnyt Alanyassa käydessäni. Kyllä täällä minuakin tyhmemmät kirjoittavat, kun tätä ketjua lukee, että näin.


      • tomppi-a-lainen
        asdas kirjoitti:

        Ja tämän viestin sanomahan ei liittynyt mitenkään legginsseihin tai Alanyaan, vaan siihen että nimimerkkisi (entäs itse?) on asunut 2,5 vuotta Pariisissa. Voi vittu, mistä tätä tällaista porukkaa oikein sikiää tälle palstalle?

        asdas, sikiämisesi on minulle täysi mysteeri, kertoisitko itse!


      • asdas
        opiskelijatar kirjoitti:

        Ihan vaan siksi,että näköjään on legginshuuma alkanut saada sijaa Pariisissakin, Alanyassa vähenemään päin. Ainakaan kesäkuussa en niitä kovin monta nähnyt Alanyassa käydessäni. Kyllä täällä minuakin tyhmemmät kirjoittavat, kun tätä ketjua lukee, että näin.

        Niin kauan, kuin itse päätät tyhmyysjärjestyksestä, niin pysyt aina varmaan älykköjen top10:ssä?


      • asdas
        tomppi-a-lainen kirjoitti:

        asdas, sikiämisesi on minulle täysi mysteeri, kertoisitko itse!

        Sikäli, kun oikein muistan, niin se tapahtui neitseellisesti. Aivan kuin eräs toinenkin kaikkitietävä hemmo reilut pari tuhatta vuotta sitten.


      • ...
        opiskelijatar kirjoitti:

        Ihan vaan siksi,että näköjään on legginshuuma alkanut saada sijaa Pariisissakin, Alanyassa vähenemään päin. Ainakaan kesäkuussa en niitä kovin monta nähnyt Alanyassa käydessäni. Kyllä täällä minuakin tyhmemmät kirjoittavat, kun tätä ketjua lukee, että näin.

        Meinaatko , että vielä tuota Pariisiakin typerämpiä juttuja löytyisi ?


      • Alaniatar
        asdas kirjoitti:

        Sikäli, kun oikein muistan, niin se tapahtui neitseellisesti. Aivan kuin eräs toinenkin kaikkitietävä hemmo reilut pari tuhatta vuotta sitten.

        Legginssejä saa muuten näin syksyllä puoleen hintaan ainakin CM:stä.
        Mikäli olet lähiaikoina Alanyaan menossa , niin ei kun ostoksille.


      • Long legs
        ;;;; kirjoitti:

        Olet suomalainen nainen , siis opetteleppa ensin itse käyttäytymään.
        Tule sen jälkeen neuvomaan miten miesten pitää käyttäytyä

        Siis minähän kerroin miten ne minua Suomessa kohtelevat! Sellaista en ainakaan ole turkkilaisten miesten keskuudessa havainnut, etteivät pitäisi ovea auki takanatulijalle, sitä paitsi, päästävät jopa ensin menemään siitä.... mistä sinäkin nyt suutuit?


      • Kyllä minäkin
        Long legs kirjoitti:

        Siis minähän kerroin miten ne minua Suomessa kohtelevat! Sellaista en ainakaan ole turkkilaisten miesten keskuudessa havainnut, etteivät pitäisi ovea auki takanatulijalle, sitä paitsi, päästävät jopa ensin menemään siitä.... mistä sinäkin nyt suutuit?

        avaan aina oven naisille, tosin suomaalainen white trash cunnilingus harvemmin kiittää saatika hymyilee niin tehdessäni.


      • bjowljop

        Juups. Lortto onkin aateliseen verrattava kunnianosoitus!
        Hienoa palstapersepaskakärpänen, sinä sen tiesit!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    6. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    7. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    8. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    9. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    10. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    Aihe