Muhun vetoaa

yleissivistys o jees

Tarkennan, kiinnostus poliittisiin ja historiallisiin kysymyksiin. Lukemisen harrastaminen, tieto ja tiedonjano.

Äly on todella kiehtova piirre naisessa, paljon seksikkäämpää kun kolme numeroa liian pienet farkut.

55

357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyhmänainen

      Tuon tiesin sanomattakin. Ja mähän pidän sellaisia farkkuja kuin haluan. Luuletko todellakin, että yritän iskeä sua vaatteilla. Pidän mitä huvittaa, en sun takias ja tulen aina pitämään päälläni niitä vaatteita mitä haluan. Sitä ei mies päätä. Tyhmä olen ja aivoton, joten pidä sä vain ne viksut naiset itselläsi. Jäät sitten paitsi paljosta muusta.

      • Farkut oli

        metafora, ei viitannut keneenkään ihmiseen, ole huoleti. :).


    • munmielipide

      Mun mielestä äly on sitä,että oivaltaa itse asioita eikä lukemalla kirjoista.

    • viisaus on parempaa

      Älykkyydellä ei tee mitään jos ei ole viisautta käyttää sitä sopivalla tavalla. Mitä merkitystä tietämisellä on jos sitä ei voi tai osaa elämässä mitenkään hyödyntää? Kyllä kirjaviisaita ja asioiden muistajia maailmaan mahtuu, mutta aito kyky ajatella ja toimia itse on sellaista mitä minä arvostan.

    • inhimillisyys

      muhun vetoaa empatiakyky ja muiden kohtelu oikeudenmukaisesti.

      • Hienoja piirteitä

        nekin, oikeudenmukaisuuden puolustaminen sanoisin.


    • unohda koko juttu

      Tuollaisia NYKYNAISIA EI OLE OLEMASSA.

      He varmasti keksivät mm. että "tunneälykkyys" tai joku muu äly tai "viisaus" on tärkeämpää koska eivät ymmärrä noista aiheista yhtään mitään.

      Nykynaiset ovat pinnallisia statushoroja joilla keskittymiskyky ei riitä ymmärtämään mitään noin älykkäitä aiheita eikä varsinkaan parin valinnassa heillä paina nuo asiat yhtään vaan se miltä pimperossa tuntuu.

      Miehistä äly on seksikästä naisessa, naisista miehen äly on seksikästä kun se tuottaa hänelle rahaa tai statusta.

      • Joopa joo

        Mikähän mensan piiri tänne ikävä-palstalle on kokoontunut. No minulla, naisella, on vankka yleissivistys, osaan myös keskustella. En ole vähääkään pinnallinen, mutten myöskään mikään tosikko. Ja ehdottomasti kuitenkin täytyy sanoa, että on kyllä erittäin tärkeää se, miltä siellä minun pimperossani truntuu. :)


      • unohda koko juttu
        Joopa joo kirjoitti:

        Mikähän mensan piiri tänne ikävä-palstalle on kokoontunut. No minulla, naisella, on vankka yleissivistys, osaan myös keskustella. En ole vähääkään pinnallinen, mutten myöskään mikään tosikko. Ja ehdottomasti kuitenkin täytyy sanoa, että on kyllä erittäin tärkeää se, miltä siellä minun pimperossani truntuu. :)

        Se nyt on selvä.

        Veikkaanpa että olet pinnallinen ja ainut syy mikset olisi johtuisi siitä että olet pyöreä pistepirkko joka sanoo olevansa vain epäpinnallinen koska itse on läski.


      • Joopa joo
        unohda koko juttu kirjoitti:

        Se nyt on selvä.

        Veikkaanpa että olet pinnallinen ja ainut syy mikset olisi johtuisi siitä että olet pyöreä pistepirkko joka sanoo olevansa vain epäpinnallinen koska itse on läski.

        No eipä tuo sinun vastauksesi kerro olleenkaan minusta, vaan itsestäni, järjenjuoksustasi, misogynismistäsi ja elämänarvoistasi. Enkä nyt lähde siihen halpaan, että alkaisin ulkomuotoani täällä kehumaan. :)


      • unohda koko juttu
        Joopa joo kirjoitti:

        No eipä tuo sinun vastauksesi kerro olleenkaan minusta, vaan itsestäni, järjenjuoksustasi, misogynismistäsi ja elämänarvoistasi. Enkä nyt lähde siihen halpaan, että alkaisin ulkomuotoani täällä kehumaan. :)

        Kun sanon pataa padaksi että naiset ovat pinnallisia niin se on misogynismiä?

        Jos sanot samaa miehistä niin se on varmaan ok?

        Kyllä tuo kertoo minusta ja minun järjenjuoksustani joka on poikkeuksellisen hyvä varsinkin naisten suhteen.

        Elämänarvoni ovat hyvin vankat ja huomaan että naiset tarttuvat vain siihen pintaa kuin kärpäset kärpäspaperiin, sisältö ja syvin ei heitä kiinnosta paitsi jos se koskee sitä mikä heidän pimperonsa täyttää.


      • Joopa joo
        unohda koko juttu kirjoitti:

        Kun sanon pataa padaksi että naiset ovat pinnallisia niin se on misogynismiä?

        Jos sanot samaa miehistä niin se on varmaan ok?

        Kyllä tuo kertoo minusta ja minun järjenjuoksustani joka on poikkeuksellisen hyvä varsinkin naisten suhteen.

        Elämänarvoni ovat hyvin vankat ja huomaan että naiset tarttuvat vain siihen pintaa kuin kärpäset kärpäspaperiin, sisältö ja syvin ei heitä kiinnosta paitsi jos se koskee sitä mikä heidän pimperonsa täyttää.

        En minä lähde haukkumaan ihmisiä sukupuolensa perusteella. Onneksi on olemassa älykkäitä, ei yleistäviä ja mukavia miehiä, joiden kanssa voi oikeasti keskustella aiheesta, kuin aiheesta ilman että yrittäisivät päästä niskan päälle. Villi veikkaukseni on, että olet pikkupoika, tai sitten jo varttuneempi ja hyvin pettynyt ja katkeroitunut naisiin. Onneksi saa valita seuransa, ettei tarvitse tämän enempää seurustella kaltaisesi pikkusieluisen, junttielämää viettävän peräkammarin pojan kanssa.


      • unohda koko juttu
        Joopa joo kirjoitti:

        En minä lähde haukkumaan ihmisiä sukupuolensa perusteella. Onneksi on olemassa älykkäitä, ei yleistäviä ja mukavia miehiä, joiden kanssa voi oikeasti keskustella aiheesta, kuin aiheesta ilman että yrittäisivät päästä niskan päälle. Villi veikkaukseni on, että olet pikkupoika, tai sitten jo varttuneempi ja hyvin pettynyt ja katkeroitunut naisiin. Onneksi saa valita seuransa, ettei tarvitse tämän enempää seurustella kaltaisesi pikkusieluisen, junttielämää viettävän peräkammarin pojan kanssa.

        Sieltähän se naisen todellinen sielu paljastuikin. Kun naisista on tehnyt havaintoja ja paljastaa heidän pinnallisen pissiksen luonteen niin takaisin alkaa tulla vihjauksia katkeruudesta, junttiudesta, pikkusieluisuudesta ja peräkammarin poikana olemisesta.

        Hyvin valaiseva keskustelu sinusta ja sinun sielunelämäsi tasosta sekä sinetti sille mitä ylempänä juuri sanoin naisista.


      • unohda koko juttu
        Joopa joo kirjoitti:

        En minä lähde haukkumaan ihmisiä sukupuolensa perusteella. Onneksi on olemassa älykkäitä, ei yleistäviä ja mukavia miehiä, joiden kanssa voi oikeasti keskustella aiheesta, kuin aiheesta ilman että yrittäisivät päästä niskan päälle. Villi veikkaukseni on, että olet pikkupoika, tai sitten jo varttuneempi ja hyvin pettynyt ja katkeroitunut naisiin. Onneksi saa valita seuransa, ettei tarvitse tämän enempää seurustella kaltaisesi pikkusieluisen, junttielämää viettävän peräkammarin pojan kanssa.

        Yleistäminen on muuten tapauksessasi myös helppoa koska sovit hyvin siihen kuvaan mitä naisista esitin. Kuva ei ole kiva, mutta eihän sillä sinulle pitäisi olla mitään väliä.

        Sinua pelottaa että joku mies pääsee sinun niskan päälle koska se paljastaisi todellisen luonteesi kuten nyt kävi. Ne mukavat miehet mukautuvat sinuun ja eivät kerro sinulle suoraan miten pinnallinen olet. Se varmaan lämmittää pimperoasi.


      • Joopa Joo
        unohda koko juttu kirjoitti:

        Sieltähän se naisen todellinen sielu paljastuikin. Kun naisista on tehnyt havaintoja ja paljastaa heidän pinnallisen pissiksen luonteen niin takaisin alkaa tulla vihjauksia katkeruudesta, junttiudesta, pikkusieluisuudesta ja peräkammarin poikana olemisesta.

        Hyvin valaiseva keskustelu sinusta ja sinun sielunelämäsi tasosta sekä sinetti sille mitä ylempänä juuri sanoin naisista.

        Eiköhän se pinnallinen löydy sieltä omasta peilistä. :) Tekee täysin mihinkään tosiasioihin perustumattomia johtopäätöksiä täällä kirjoittavan ihmisen ulkomuodosta. Eihän sen ulkomuodon edes sinun kaltaisellesi mensaälykölle pitäisi olla tärkeää, vaan se tietoisuus ja valveuteneisuus mitä juuri peräänkuulutit. Lähde nyt jo sieltä kammaristasi katsomaan, millaista elämää ulkomaailmasta löytyy, enkä tarkoittanut sitä Veijo Esson baarin pelinurkkausta pubiruusuineen.


      • Joopa joo
        unohda koko juttu kirjoitti:

        Yleistäminen on muuten tapauksessasi myös helppoa koska sovit hyvin siihen kuvaan mitä naisista esitin. Kuva ei ole kiva, mutta eihän sillä sinulle pitäisi olla mitään väliä.

        Sinua pelottaa että joku mies pääsee sinun niskan päälle koska se paljastaisi todellisen luonteesi kuten nyt kävi. Ne mukavat miehet mukautuvat sinuun ja eivät kerro sinulle suoraan miten pinnallinen olet. Se varmaan lämmittää pimperoasi.

        ;) ;) ;) Perusteellinen ja kattava psykoanalyysi minun persoonastani. Kiitos, tämän lisään kansiooni!


      • unohda koko juttu
        Joopa Joo kirjoitti:

        Eiköhän se pinnallinen löydy sieltä omasta peilistä. :) Tekee täysin mihinkään tosiasioihin perustumattomia johtopäätöksiä täällä kirjoittavan ihmisen ulkomuodosta. Eihän sen ulkomuodon edes sinun kaltaisellesi mensaälykölle pitäisi olla tärkeää, vaan se tietoisuus ja valveuteneisuus mitä juuri peräänkuulutit. Lähde nyt jo sieltä kammaristasi katsomaan, millaista elämää ulkomaailmasta löytyy, enkä tarkoittanut sitä Veijo Esson baarin pelinurkkausta pubiruusuineen.

        Kävin jo katsomassa maailmaa. Se on täynnä sinunkaltaisia yksinkertaisia, pinnallisia naisia jotka kuvittelevat olevansa fiksuja ja joiden elämä perustuu juuri siihen peilin pintaan.

        Ei minun tarvitse psykoanalysoida sinua enkä edes siihen pystyisi koska olet vain pelkkä tyhjä kuori ja sisältä ontto joten mitään psykoanalysoitavaa ei edes ole.

        En ole mensaälykkö vaan nimenomaan tietoinen ja valveutunut sekä maailmaa tarkkaillut fiksu mieshenkilö jonka päätelmät kaltaisistasi naisista ovat vedenpitäviä: paljon melua tyhjästä.


      • helppo unohtaa...
        unohda koko juttu kirjoitti:

        Yleistäminen on muuten tapauksessasi myös helppoa koska sovit hyvin siihen kuvaan mitä naisista esitin. Kuva ei ole kiva, mutta eihän sillä sinulle pitäisi olla mitään väliä.

        Sinua pelottaa että joku mies pääsee sinun niskan päälle koska se paljastaisi todellisen luonteesi kuten nyt kävi. Ne mukavat miehet mukautuvat sinuun ja eivät kerro sinulle suoraan miten pinnallinen olet. Se varmaan lämmittää pimperoasi.

        Kirjoituksistasi välittyy yksinkertainen pimperomies, joka toistaa kehäpäätelmiään omasta erinomaisuudestaan ja omien lapsellisten "argumenttiensa" osumisista... pienellä kehällä ollaan, kiertää juuri oman napasi ympäri.


      • unohda koko juttu
        helppo unohtaa... kirjoitti:

        Kirjoituksistasi välittyy yksinkertainen pimperomies, joka toistaa kehäpäätelmiään omasta erinomaisuudestaan ja omien lapsellisten "argumenttiensa" osumisista... pienellä kehällä ollaan, kiertää juuri oman napasi ympäri.

        Okei, odotin että "fiksuina" naisina olisitte yrittäneet vakuuttaa minut toisin tai empaattisesti suhtautuneet ehkä mahdollisiin huonoon kokemuksiin ja kertoneet että kaikki naiset eivät ole tuollaisia.

        Nyt nähtiin miten fiksuja ja empaattisia olette joten kiitos kun todistitte totuuteni oikeiksi.

        Toden totta, pienen pienellä kehällä ollaan teidän pimperoiden ympärillä.


      • ei tarvetta vakuutta
        unohda koko juttu kirjoitti:

        Okei, odotin että "fiksuina" naisina olisitte yrittäneet vakuuttaa minut toisin tai empaattisesti suhtautuneet ehkä mahdollisiin huonoon kokemuksiin ja kertoneet että kaikki naiset eivät ole tuollaisia.

        Nyt nähtiin miten fiksuja ja empaattisia olette joten kiitos kun todistitte totuuteni oikeiksi.

        Toden totta, pienen pienellä kehällä ollaan teidän pimperoiden ympärillä.

        Olet väärässä, tässä "keskustelussa" ei ole minkään suuruista eroottista latausta.

        Kun kirjoitelmat ovat kyllin luokattomia ja kirjoittaja silti vain kehuu itseriittoisena itseään sekä julistaa itse oikeaksi jokaisen typerän, pinnallisen ja edes alkeellista ihmistuntemusta vailla olevan katkeruutensa hedelmän, eipä hänen yksinpuheluunsa ole mitään tarvetta osallistua. Ja empatiaa pitäisi sullekin tietysti kaataa loputtomasti pohjattomaan kaivoon, josta ei tule pisaraakaan.


    • pienet farkut

      joillekin ne sopii ;)

      • Ehkä liioittelin

        hieman ;).


      • Kiki Rattoposti

        ... tai siis toisenlaiset miehet kuin aloittaja preferoivat kolme numeroa liian pieniä farkkuja.


      • ihomyötäiset

        Eikä ne välttämättä oo edes pienet, kun on vaan niin venyvää materiaalia.


      • pienet farkut
        Ehkä liioittelin kirjoitti:

        hieman ;).

        niin...vähän öljyä ja kenkälusikka, kyllä ne jalkaan menee ;)


      • Se farkkukangashan
        pienet farkut kirjoitti:

        niin...vähän öljyä ja kenkälusikka, kyllä ne jalkaan menee ;)

        imee sen öljyn :D


      • pienet farkut
        Se farkkukangashan kirjoitti:

        imee sen öljyn :D

        niin imee, mutta onpa ainakin ihonmyötäiset ;D


      • Oliiviöljy
        pienet farkut kirjoitti:

        niin imee, mutta onpa ainakin ihonmyötäiset ;D

        lienee paras valinta tuohon. Sit kun riisuu ne farkut voi myös puristaa siitä pannulle ja kokata safkat.


      • venyy ne
        ihomyötäiset kirjoitti:

        Eikä ne välttämättä oo edes pienet, kun on vaan niin venyvää materiaalia.

        ja niin seksyt ;D


    • Mä taas

      en tykkää tuollaisista naisista, jotka eivät osaa ajatella itse. He tietävät kyllä kaikesta kaiken ja ovat "sivistyneitä", mutta eivät kykene itsenäiseen ajatteluun. Kaikki on heidän maailmassa riippuvaista siitä että mitä jossain on kirjoitettu tai mitä joku arvostettu ihminen sanoo.

    • No way

      Sun kaltainen mies sais mun seksuaalisen lipidoni laskemaan kuin lehmän häntä, jäätyisin seurassasi, ja lopun viimeiseksi alkaisin todella jutella sulle ihan puuta heinää ihan vaan silkasta tympääntymisestä, ja turhautumisesta, että taasen hukkasin kallisarvoisia hetkiä johonkin tappavan tylsään tietoviisaaseen.

    • Syntymä Fiksu!

      Muistakaa, että älykkyys ja viisaus ovat kaksi eri asiaa. Esimerkki: Älykäs joutuu vaikeaan/haastavaan tilanteeseen, hän selvittää sen parhaimmassa tapauksessa, Viisas taas ei elämänkokemuksensa ja elämänviisauden vuoksi edes joudu kyseiseen vaikeaan/haastavaan tilanteeseen.Siinä vissi ero.Sitäpaitsi Sydämen viisaus ja sivistys on ainoata oikeata viisautta, "älystä" puhumattakaan.

      • Väärin!

        Olen fiksu sitä suurempia mainostamatta, mutta olen joutunut elämässäni vaikeaan / haastavaan tilanteeseen. Elämätöntä elämää elävä ihminen ei siihen joudu.

        Ja sitten on myös niin, että elämän valttikortit eivät mene aina tasan. Joku voi syntyä kultalusikka suussa, toinen ei. Sitten on vielä sairastumiset, mitä ihminen ei voi itse valita. Itse sairastan kaksisuuntaista mielialahäiriötä (onnekseni kuitenkin lievempää tyyppiä 2 - luulen että "viisauttani" se ei ole kärjistynyt graavimmaksi tyypiksi 1. On tärkeää osata kuunnella itseään - ), ja uusimman tieteen valossa sairaus selittyy yhä enemmän peintötekijöillä. Toki tarvitaan myös HAASTAVA elämäntilannealtistus. Huojentavaa tässä on se, että kun tällaisiin mielen vakavimpiin sairauksiin - koskee myös muuten skitsofreniaa - voidaan alkaa suhtautua aivosairauksien (huom! neurologia) tapaan, moni asia yhteiskunnassamme muuttuu sen myötä, mitä suvaitsemammaksi yleinen asenneilmapiiri avautuu.


    • tulipahan virheitä

      Vaikka mulla on tyköistuvat farkut ja olen tyhmä kuin saapas, niin arvostan itseäni kuitenkin sellaisena kuin olen. Tietoäly ei välttämättä ole kovinkaan sydämellistä ja sellainen ihminen usein esittää tätä tietoälyään kovaan ääneen joka tilanteessa ja jyrää sillä heikompien ja hiljaisrmpien ajatukset.

      • Aloittaja hoi!!!

        Ihmettelen, mikä tarve aloittajalla on painottaa älyä, ja tiedon janoa ja sivistyksen merkitystä ikävä palstalla. Jos täällä ikävöi jotakuta, tuntuisi loogiselta, että ikävöinnin kohde on tuollainen kaipaamansa älykkö, ja lepattaviin housuihin pukeutuva nössö.


      • lisäys.
        Aloittaja hoi!!! kirjoitti:

        Ihmettelen, mikä tarve aloittajalla on painottaa älyä, ja tiedon janoa ja sivistyksen merkitystä ikävä palstalla. Jos täällä ikävöi jotakuta, tuntuisi loogiselta, että ikävöinnin kohde on tuollainen kaipaamansa älykkö, ja lepattaviin housuihin pukeutuva nössö.

        miksi aloittaja siis tulee ikävä palstalle julistamaan, ettei ainakaan sellaista strech farkkuihin pukeutuvaa muijaa arvosta!?

        http://www.sinkuille.fi/iskupaikat-mies-etsi-tasoistasi-naista/


    • passion'

      sittenhän on parasta että pysyttelet kaltaisiesi seurassa. Näin et ahdistu itse, etkä saa toista ahdistumaan. Ellei sulla ole pakko päästä pätemään itseäsi tyhmemmän seurassa. :D

    • Fghfghjh

      Kaikki totta ja sama pätee miehiin. Liian pieniin..suhteellinen käsite, mutta sekin vastaus, täytyy antaa tuon arvion perusteella, eli sehän on silkkaa tyhmyyttä pitää liian pieniä farkkuja ja tyhmyys ei kiehdo varmaan ketään.
      Huomiopelleilyy yksinkertasilla asioilla..puuduttavaa viisasteluu ja provoo..lenkille täältä..

    • Pisteet siitä!

      Hyväähän ap tarkoitti. Haluaa muun kuin pissiksen.

      • hihhiiiiiihi

        oonkin sitten pissis varmaan.
        politiikka ja historia ei mee eikä uppoa paljonkaan , arvosanatkin ettei sanoa kehtaa..


      • unohda koko juttu

        Nykyään EI ole muita kuin PISSIKSIÄ.

        Jopa ne muka lukeneet ja korkeastikoulutetut "älykkäät" naiset ovat ihan samanlaisia pissiksiä kuin kaikki muutkin.

        Naisilta ei kannata älykkyyttä odottaa koska eivät siihen panosta koska paljon tärkeämpää on pimperotuntuma ja selitykset miksi äly on tylsää tai ei ole tärkeää.

        Ylempänä on monta näitä "viisaus on tärkeää" blah-blah selittelijää jotka ovat tyhmiä tytteröjä todennäköisesti joiden tärkein tehtävä on itselleen uskotella etteivät häviä älykkyydessään muille.


      • Kiki Rattoposti

        Olen samaa mieltä. Ja jottei kukaan loukkaantuisi, niin järjestyksen vuoksi ylöskirjattakoon, että fiksu ihminen voi pukeutua yhtenä päivänä tyköistuvaan vaatteeseen ja toisena pussihousuihin.


      • oletko epävarma?
        unohda koko juttu kirjoitti:

        Nykyään EI ole muita kuin PISSIKSIÄ.

        Jopa ne muka lukeneet ja korkeastikoulutetut "älykkäät" naiset ovat ihan samanlaisia pissiksiä kuin kaikki muutkin.

        Naisilta ei kannata älykkyyttä odottaa koska eivät siihen panosta koska paljon tärkeämpää on pimperotuntuma ja selitykset miksi äly on tylsää tai ei ole tärkeää.

        Ylempänä on monta näitä "viisaus on tärkeää" blah-blah selittelijää jotka ovat tyhmiä tytteröjä todennäköisesti joiden tärkein tehtävä on itselleen uskotella etteivät häviä älykkyydessään muille.

        Minun henkilökohtainen arvaukseni sinusta kirjoittamasi perusteella on, että yksikään nainen maailmassa ei olisi riittävä sinulle. Tämä johtuu siitä, että olet erittäin epävarma itsestäsi. Tätä haluat peitellä mm. vähättelemällä naisia, nostamalla tällä tavalla itseäsi arvokkaammaksi ja olemalla kapeakatseinen muunlaisia näkemyksiä kohtaan.


      • unohda koko juttu
        oletko epävarma? kirjoitti:

        Minun henkilökohtainen arvaukseni sinusta kirjoittamasi perusteella on, että yksikään nainen maailmassa ei olisi riittävä sinulle. Tämä johtuu siitä, että olet erittäin epävarma itsestäsi. Tätä haluat peitellä mm. vähättelemällä naisia, nostamalla tällä tavalla itseäsi arvokkaammaksi ja olemalla kapeakatseinen muunlaisia näkemyksiä kohtaan.

        Yleisin tapa naisilla suhtautua kaikenlaiseen kritiikkiin tai huomioihin heistä on nimittää miestä esimerkikis "epävarmaksi".

        Aivan kuin tuo jotenkin horjuttaisi miestä kun kanalauma antaa kotkottamalla "tuomionsa" vaikka samalla paljastavat vain henkisen köyhyytenssä yhdessä kuorossa.

        En vähättele naisia vaan kerron nimenomaan heistä realistisen totuuden. He voisivat toimia toisinkin mutta ovat valinneet vähämielisen tien jossa älykkyys ei heille ole muita kuin statusta.

        Sinäkin puhut "nostamalla itseäsi arvokkaammaksi" koska se merkitsee sinulle jotakin ja et ymmärrä ihmistä kuten minua jolle se ei merkitse mitään.

        Naisten oiva osoitus omasta tyhmyydestä on tämä selitys että jos mies on oikeassa heistä tai jostain muusta asiasta niin mies on "kapeakatseinen" koska naisten mielestä kaikki mielipiteet ovat samanarvoisia.

        Tuollainen kysymys että olenko epävarma on täysin epärelevantti ja osoittaa vaan miten oikeaan osuin kalikallani. Monta koiraa älähti kun naisten itsepetos paljastui.

        Te olette epävarmoja itsestänne ja te horjuttu kun tajuatte että olettekin ehkä pinnallisia ja myös tyhmiä pissiksiä kuten maalailin.

        Olen varma tästä asiasta ja itsestäni JA SEN vuoksi kukaan nainen maailmassa ei ole toistaiseksi ollut riittävä.

        Vihaan pinnallisia, tyhmiä ja pissipäisiä naisia ja lähes kaikki poikkeuksetta nykyään ovat niitä.


      • Eli toisin
        unohda koko juttu kirjoitti:

        Yleisin tapa naisilla suhtautua kaikenlaiseen kritiikkiin tai huomioihin heistä on nimittää miestä esimerkikis "epävarmaksi".

        Aivan kuin tuo jotenkin horjuttaisi miestä kun kanalauma antaa kotkottamalla "tuomionsa" vaikka samalla paljastavat vain henkisen köyhyytenssä yhdessä kuorossa.

        En vähättele naisia vaan kerron nimenomaan heistä realistisen totuuden. He voisivat toimia toisinkin mutta ovat valinneet vähämielisen tien jossa älykkyys ei heille ole muita kuin statusta.

        Sinäkin puhut "nostamalla itseäsi arvokkaammaksi" koska se merkitsee sinulle jotakin ja et ymmärrä ihmistä kuten minua jolle se ei merkitse mitään.

        Naisten oiva osoitus omasta tyhmyydestä on tämä selitys että jos mies on oikeassa heistä tai jostain muusta asiasta niin mies on "kapeakatseinen" koska naisten mielestä kaikki mielipiteet ovat samanarvoisia.

        Tuollainen kysymys että olenko epävarma on täysin epärelevantti ja osoittaa vaan miten oikeaan osuin kalikallani. Monta koiraa älähti kun naisten itsepetos paljastui.

        Te olette epävarmoja itsestänne ja te horjuttu kun tajuatte että olettekin ehkä pinnallisia ja myös tyhmiä pissiksiä kuten maalailin.

        Olen varma tästä asiasta ja itsestäni JA SEN vuoksi kukaan nainen maailmassa ei ole toistaiseksi ollut riittävä.

        Vihaan pinnallisia, tyhmiä ja pissipäisiä naisia ja lähes kaikki poikkeuksetta nykyään ovat niitä.

        sanoen, kalikka kalahti sinuun ja lujaaa, LOL :) Maailma todellakin pyörii - tai sen kuuluisi pyöriä - sinun ympärilläsi :)
        En rehellisesti sanoen ihan noin voimakasta reaktiota odottanut

        Rauhoitutaan nyt kuitenkin ja rakastetaan lähimmäisiämme, jatkuva oikeassa oleminen sen sijaan on kaikille meille kuluttavaa eikä tuo mitään pitkäaikaista :)


    • Älykkyys vs. Viisaus

      Niinpä niin. Ihmiset kaipaavat luonollisia, aitoja, tunteellisia ja sielukkaita ihmisiä. Tämä ns. "virtuaalitodellisuus" on vääristänyt ihmiskontaktit. Ihmisten on vaikea kommunikoida "face to face" periaatteella. Se on surullista, säälittävää ja pelottavaa. Näemme sen esim. Ukraina/Venäjä tilanteessa. Merkelit , Putinit ym. puhuvat vain puhelimien kautta toisilleen, eivät käy kasvotusten neuvotteluita ja keskusteluita. Presidentti Niinistöltä hieno ele, avoimiin neuvotteluihin. Miehen teko.

    • ''''''''''''''''''''
    • Luettais yhdessä.

      Tarviiko myös puhua vai riittääkö lukeminen?

    • ap:lle

      Määrittelisitkö tarkemmin, että mitä älykkyys tarkoittaa sinun mielestäsi.

    • tyhmäkö

      Mun täytyy myöntää, että olen maailman laiskin lukija, vaikka ei kyllä uskoisi (!..ehkä). Lukiossa jätin välistä kaikki historian yms kurssit (vaikkei olis ehkä pitänyt) ja luettaviksi (pakollisiksi) valitsin aina ohuimmat opukset... ehheh...

      • ...........

        ...lisäys, mulla oli varmaan myös liian tiukat farkut tuohon aikaan, voi niitä villejä vuosia x))


    • keksi aihe

      Ja tässä sitten ne vastakkaiset asetelmat älykkyys vs tiukat farkut. Tiedättekö muuten kuinka paljon pahaa voi muutenkin saada tuollainen vastakkain asettelu kauneus-älykkyys nuorissa tytöissä.
      Keskustellaan vaikka politiikasta.

    • EnOleProvo!

      Aloittaja on ruma ja lihava nainen jolle ei mahdu edes 13 kokoa olevat liian suuret farkut isoon p erseeseen. Ainoa kirja mitä se lukee on seiska, kadehtii siellä keikkuvia silikonilla täytettyjä olevia akkoja. :)))))))))))))))))) Sanat Nainen ja Äly eivät sovi samaan lauseeseen todellakaan. :DDD

    • en ole älykäs

      minuun taas vetoavat sydämensivistys, empaattisuus, lempeys...aistin todella nopeasti ne ihmiset, joilla ei ole näitä piirteitä tai jos heillä ovat nämä piirteet olemassa, mutta piilossa. joillakin taas on halu aivan muunlaiseen ajattelu ja toimintamalliin.

      • Olen samaa

        mieltä. Jos älykkyyttä ei voi käyttää sivistyneesti toista kunnioittaen, niin se on yhtä tyhjän kanssa, vaikka sinänsä hyvä ominaisuus olisikin. Se on vähän sama kuin että panostaisi yli kaiken ulkonäköönsä, mutta olisi melko koppava toista kohtaan. Silikonitissit ja älykkyys voivat minun mielestäni olla yhtä lailla pinnallisia asioita, tai ne voivat olla tietyissä tilanteissa olematta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14836
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    4. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    5. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    6. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3035
    7. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3035
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3034
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      3029
    10. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3026
    Aihe