Nyt tunnustan

Heh !

Olen nimimerkki heh ! ja sairastan skitsofreniaa . saan lääkitystä ja minulla on hyvä avohoidon suunnitelma. Välillä kirjoitan tänne , koska tunnen olevani fysiikasta väitellyt tohtori. Tiedän, että paraneminen on prosessi , joka saattaa kestää läpi koko elämän.

9

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huono trolli on huono.

    • Olly

      OK. Hyvä kun tunnustit.

    • Kerro lisää itsestäs

      Ihan kiva että ilmoitat kaikelle kansalle olevasi niin turpiisi saanut ja samalla fiksoitunut nimimerkin "Heh !" osalta, että aloitit oikein oman aloituksen alennustilasi analysoimiseksi.

    • Tuubaa

      Olen nimimerkki tuuba ja olen tämän palstan multinikkimulkero. Kärsin pahasta dunning-kruger harhasta ja minua vituttaa kun heh pyyhkii vajakkiteoriallani lattioita. En saa mitään hoitoa, koska kela ei korvaa dunning-kruger harhan hoitamista.

    • Heh !

      >

      Mieti, miten säälittäväksi teet itsesi käyttämällä minun nimimerkkiäni. Oikein huudat suureen ääneen, miten totaalisesti olen Sinut kyykyttänyt. Etkö muka oikeasti peiliin katsoessasi näe säälittävää vajakkia ?

      • sivustaseuraaja.

        Olet siis fysiikan tohtori. Mistä fysiikan osa-alueesta olet tehnyt väitöstyösi?


      • Utelias skitso

        Minulla on myös aikoinani diagnostioitu skitsofrenia mutta kun sain lääkityksen kuntoon niin se ei juuri ole hirveästi vaikuttanu elämääni haitallisesti. Ainoastaan voin sanoa sen että luovuuteen sillä lienee ollut positiivinen vaikutus. Itse työskentelen yrityksessä, alalla, että teknillisestä luovuudesta ja tietynlaisesta hullusta kokeilusta on hyötyä.

        Kuinkas sinä Heh ! olet sopeutunut elämään sairautesi kanssa ja miten sen koet vaikuttavan päivittäiseen elämääsi?


      • Tänne kans
        Utelias skitso kirjoitti:

        Minulla on myös aikoinani diagnostioitu skitsofrenia mutta kun sain lääkityksen kuntoon niin se ei juuri ole hirveästi vaikuttanu elämääni haitallisesti. Ainoastaan voin sanoa sen että luovuuteen sillä lienee ollut positiivinen vaikutus. Itse työskentelen yrityksessä, alalla, että teknillisestä luovuudesta ja tietynlaisesta hullusta kokeilusta on hyötyä.

        Kuinkas sinä Heh ! olet sopeutunut elämään sairautesi kanssa ja miten sen koet vaikuttavan päivittäiseen elämääsi?

        Sait ilmeisesti reseptillä myös lääkärin paperit?


    • Hoitoon...

      Hih hih... olet hauska... mutta vain omasta mielestäsi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 173
      5109
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4613
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2946
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1947
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1716
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe