Ai että perhettä ei voi rikkoa?

Siitäs saitte

Tuore seiska paljastaa että toinen nainen vei martinan miehen! Niin vaan kolmas tulee väliin ja rikkoo ja tiesi että martina seurustelee, ja on lapsi...

Kyllä perheen voi rikkoa, miksei voisi?

27

221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihanko vietiin?

      Ja se mieskö vietiin väkisin, pakotettuna?
      Heidän suhde on ollut molemminpuolista pettämistä jo kauan. Rakkautta toiseen ei ole ollut. Senkin on seiska kertonut.

      • Perheen voi rikkoa!

        Vain se joka itse on perheenrikkoja, puolustelee toista rikkojaa.

        Kyllä, perhen voi rikkoa. Jos tätät osita ei ollisi tarjolla ja tyrkyllä ollut, ja olisi osannut perääntyä, asiat olisi hyvin. Vastuu ON AINA SIINÄ KUKA MENEE VÄLIIN!


      • Uusperheellinen
        Perheen voi rikkoa! kirjoitti:

        Vain se joka itse on perheenrikkoja, puolustelee toista rikkojaa.

        Kyllä, perhen voi rikkoa. Jos tätät osita ei ollisi tarjolla ja tyrkyllä ollut, ja olisi osannut perääntyä, asiat olisi hyvin. Vastuu ON AINA SIINÄ KUKA MENEE VÄLIIN!

        Ei, vastuu on sillä PERHEELLISELLÄ, joka lähtee jonkun muun mukaan.
        Ketään ei pakoteta pettämään, tai jättämään. Sen päätöksen tekee varattu itse.


      • perheen voi rikkoa!
        Uusperheellinen kirjoitti:

        Ei, vastuu on sillä PERHEELLISELLÄ, joka lähtee jonkun muun mukaan.
        Ketään ei pakoteta pettämään, tai jättämään. Sen päätöksen tekee varattu itse.

        JOS ON TERVE IHMINEN, JA TIETÄEN ALKAA SUHTEESEEN IHMISNE KANSAS, JONKA TIETÄÄ OELVAN PERHEELLINEN, ei pidä lähteä siihen suhteeseen! Kyllä vastuu on MYÖS SILLÄ JOKA NIIN TEKEE!

        Ketään ei pakoteta rikkomaan kenenkään perhettä, mutta jo on tyhmä, ja haluaa rikkoa, niin silloin hän jatkaa...


      • Uusperheellinen
        perheen voi rikkoa! kirjoitti:

        JOS ON TERVE IHMINEN, JA TIETÄEN ALKAA SUHTEESEEN IHMISNE KANSAS, JONKA TIETÄÄ OELVAN PERHEELLINEN, ei pidä lähteä siihen suhteeseen! Kyllä vastuu on MYÖS SILLÄ JOKA NIIN TEKEE!

        Ketään ei pakoteta rikkomaan kenenkään perhettä, mutta jo on tyhmä, ja haluaa rikkoa, niin silloin hän jatkaa...

        Vastuu on sillä perheellisellä. Hän voi kieltäytyä houkutuksesta. Oli terve tai sairas.


      • perheenrikkojat vast
        Uusperheellinen kirjoitti:

        Vastuu on sillä perheellisellä. Hän voi kieltäytyä houkutuksesta. Oli terve tai sairas.

        Ei voi olla pelkästään yhgdellä vastuu,, kyllä se perheenrikkoja on vastuussa mutta jos on sairas mieli, niin kivahan se on nähdä kun lapset kärsii ja kaipaa isää. Lapsia on niin helppo satuttaa ja kiusata.


      • Uusperheellinen
        perheenrikkojat vast kirjoitti:

        Ei voi olla pelkästään yhgdellä vastuu,, kyllä se perheenrikkoja on vastuussa mutta jos on sairas mieli, niin kivahan se on nähdä kun lapset kärsii ja kaipaa isää. Lapsia on niin helppo satuttaa ja kiusata.

        Kun ja jos joku itse sinkku alkaa pelehtiä varatun kanssa, on se moraalisesti väärin. Mutta hän on kuitenkin vapaa, eikä petä ketään. Kyllä sen perheellisen itse täytyy kantaa vastuu teoistaan, eikä syytellä muita.
        Ei sitä pettäjää ole pakotettu mihinkään. Ei viety väkisin kodistaan vieraisiin, ei käsketty sänkyhommiin, kyllä hän toimii oman vapaan valintansa mukaan.


      • perheenrikkojat vast
        Uusperheellinen kirjoitti:

        Kun ja jos joku itse sinkku alkaa pelehtiä varatun kanssa, on se moraalisesti väärin. Mutta hän on kuitenkin vapaa, eikä petä ketään. Kyllä sen perheellisen itse täytyy kantaa vastuu teoistaan, eikä syytellä muita.
        Ei sitä pettäjää ole pakotettu mihinkään. Ei viety väkisin kodistaan vieraisiin, ei käsketty sänkyhommiin, kyllä hän toimii oman vapaan valintansa mukaan.

        No ei petä ei, mutta VASTUUTA PITÄÄ OLLA EIKÄ RYHTYÄ SUHTEESEEN PERHEELLISEN KANSSA!

        Ei se poista syyllisyyttä vaikka kuin olisi perheenrikkoja vapaa, mutta pitää tuntea vastuu ettei ryhdy suhteeseen jos tietää että mies on varattu!

        Älä puolustele perheenrikkojia.


      • Uusperheellinen
        perheenrikkojat vast kirjoitti:

        No ei petä ei, mutta VASTUUTA PITÄÄ OLLA EIKÄ RYHTYÄ SUHTEESEEN PERHEELLISEN KANSSA!

        Ei se poista syyllisyyttä vaikka kuin olisi perheenrikkoja vapaa, mutta pitää tuntea vastuu ettei ryhdy suhteeseen jos tietää että mies on varattu!

        Älä puolustele perheenrikkojia.

        Perheenrikkoja on se perheellinen itse, ei kukaan muu.


      • Miksi rikoit?
        Uusperheellinen kirjoitti:

        Perheenrikkoja on se perheellinen itse, ei kukaan muu.

        Kukapa nyt itseään moittimaan että on rikkonut jonkun perheen! Eikö sua hävetä?


      • Uusperheellinen
        Miksi rikoit? kirjoitti:

        Kukapa nyt itseään moittimaan että on rikkonut jonkun perheen! Eikö sua hävetä?

        Olen rikkonut aikoinaan OMAN perheeni, yhdessä ex-mieheni kanssa. Että, kyllä, olen siis perheenrikkoja. Enkä syytä siitä ketään toista kuin itseäni, perheellistä.


      • haeppas apua!
        Uusperheellinen kirjoitti:

        Olen rikkonut aikoinaan OMAN perheeni, yhdessä ex-mieheni kanssa. Että, kyllä, olen siis perheenrikkoja. Enkä syytä siitä ketään toista kuin itseäni, perheellistä.

        Ilmankos pystyt rikkomaan toistenkin perheen, on siis rikkomiset verissä! Surullista, ja olen pahoillani puolestasi ettet pääse siitä eroon, se on kuin tupakointsijoilla, kerran kun he aloittaa, vaikea päästä eroon.


      • Uusperheellinen
        haeppas apua! kirjoitti:

        Ilmankos pystyt rikkomaan toistenkin perheen, on siis rikkomiset verissä! Surullista, ja olen pahoillani puolestasi ettet pääse siitä eroon, se on kuin tupakointsijoilla, kerran kun he aloittaa, vaikea päästä eroon.

        En ole rikkonut kenenkään muun perhettä. Etkö ymmärrä mitä kirjoitan, vai esitätkö ihan tahallasi maailman tyhmintä ihmistä?


      • Valheet esiin
        haeppas apua! kirjoitti:

        Ilmankos pystyt rikkomaan toistenkin perheen, on siis rikkomiset verissä! Surullista, ja olen pahoillani puolestasi ettet pääse siitä eroon, se on kuin tupakointsijoilla, kerran kun he aloittaa, vaikea päästä eroon.

        Lässy, sinä olet rikkonut oman perheesi. Katkerana siitä syytät kaikkia muita omista virheistäsi.


      • Perheenrikkojat on n
        Uusperheellinen kirjoitti:

        En ole rikkonut kenenkään muun perhettä. Etkö ymmärrä mitä kirjoitan, vai esitätkö ihan tahallasi maailman tyhmintä ihmistä?

        Sinä et ymmärrä mitä kirjoitat.

        Perheen voi rikkoa mutta itse semmoinen oleva ei sitä tunnusta, on niin häpeellinen tapa saada mies.

        Martinan perheen hajoitti toinen nainen joka tiesi että mies on varattu ja hänellä on lapsi.

        Meidän perheenr ikkoi vieras katkera naikkonen, joka tiesi että miehellä oli ihana perhe. Niin vaan perheitä rikotaan emmekä me ole ainoat, täällä on paljon ja lehdistä saamme lukea kuin toinen akka rikkoo.. mutta eihän sitä kukaan tunnusta, on niin ala arvoista.


      • Uusperheellinen
        Perheenrikkojat on n kirjoitti:

        Sinä et ymmärrä mitä kirjoitat.

        Perheen voi rikkoa mutta itse semmoinen oleva ei sitä tunnusta, on niin häpeellinen tapa saada mies.

        Martinan perheen hajoitti toinen nainen joka tiesi että mies on varattu ja hänellä on lapsi.

        Meidän perheenr ikkoi vieras katkera naikkonen, joka tiesi että miehellä oli ihana perhe. Niin vaan perheitä rikotaan emmekä me ole ainoat, täällä on paljon ja lehdistä saamme lukea kuin toinen akka rikkoo.. mutta eihän sitä kukaan tunnusta, on niin ala arvoista.

        Ymmärrän täysin mitä kirjoitan. Perheen voi rikkoa vain puolisot itse.
        Martinan ja miehensä, sinä ja miehesi, TE itse rikoitte perheenne. Jos on rakkaus kunnossa, tunnetta ja paloa omaan kumppaniinsa, parisuhteen perusasiat kunnossa, muut ei kiinnosta. Heitä ei edes huomaa, kun rakastaa omaa puolisoaan.
        Muita on turha syyttää, peilistä näet perheesi rikkojan.
        Ps. Olisit tehnyt muutakin kuin pessyt sukkia :-D


      • olet tyhmä rikkoja
        Perheenrikkojat on n kirjoitti:

        Sinä et ymmärrä mitä kirjoitat.

        Perheen voi rikkoa mutta itse semmoinen oleva ei sitä tunnusta, on niin häpeellinen tapa saada mies.

        Martinan perheen hajoitti toinen nainen joka tiesi että mies on varattu ja hänellä on lapsi.

        Meidän perheenr ikkoi vieras katkera naikkonen, joka tiesi että miehellä oli ihana perhe. Niin vaan perheitä rikotaan emmekä me ole ainoat, täällä on paljon ja lehdistä saamme lukea kuin toinen akka rikkoo.. mutta eihän sitä kukaan tunnusta, on niin ala arvoista.

        Ite sinä perhees rikoit, et ollut vaimo miehellesi ,vaan sukanpesijä ja kokki, sinun tyylilläsi oikeen ajoit miehesi toisen syliin ja miehesi oli jo kauan tuntenut nyky naisensa ,ennen kun sun jätti.
        Nyt olet super katkera mielenterveytes menettänyt vanha akka ja vellot vain menneisyydessä.


      • ........
        Valheet esiin kirjoitti:

        Lässy, sinä olet rikkonut oman perheesi. Katkerana siitä syytät kaikkia muita omista virheistäsi.

        Hmmmm. Jos Martina on yhtään sellanen mitä julkisuudessa on nähty... ...niin olisin lähtenyt itsekkin... ...prunetti blondi yms...


      • Ei rakkautta oikeaa
        ........ kirjoitti:

        Hmmmm. Jos Martina on yhtään sellanen mitä julkisuudessa on nähty... ...niin olisin lähtenyt itsekkin... ...prunetti blondi yms...

        Pettämisiä ja rajuja riitoja kokoajan. Kertoi uusi seiska. Martinalla oli tämä Stefan valmiina, kun erosi Eskosta. Sitä saa mitä tilaa.


    • .,.,.,.,

      Martina itse petti ex-miestään Esko Eerikäistä, juurikin kyseisen miehen kanssa, joka nyt petti häntä.

      What goes around comes around. Martina teki itse samoin aikoinaan, ja sai nyt maistaa omaa lääkettään.

      Martina rikkoi ensimmäisen perheensä itse, ja nyt sen rikkoi hänen miehensä.

      • Juoru-Akka

        Stefan kiinnostaa näitä naisia vain yhdestä syystä.
        Ja se ei liene sen pituus/paksuus? ;)


      • rohkeesti vaan
        Juoru-Akka kirjoitti:

        Stefan kiinnostaa näitä naisia vain yhdestä syystä.
        Ja se ei liene sen pituus/paksuus? ;)

        Ai suna vai? Mene ja kysy, ei tarvi arvuutella.


    • ei oo totta

      kyllä omaat tyhmän ajattelutavan!!!
      mies on se ykkössyyllinen koska hänellä on perhe. Tällä naisella ei ole mitään menetettävää.
      Se äijä päätti jättää perheensä ja pettää, kukaan ulkopuolinen ei voi tulla kenenkään väliin jos on kunnon mies/nainen.piste.

    • Perheenrikkojat on i

      Älkää nyt kääntäkö asiaa päinvastoin! Kysehän oli varastusta miehestä, jonka perhe rikottiin kun perheenrikkoja tuli väliin. Kyllä perheen voi rikkoa, aivan samoin kuin väittää tässäkin selvässä tapauksessa toista, martinan perheen rikkoi toinen akka,, eikä siinä ole mitään epäselvää.

      • summa summarum

        Esko Eerikäisen perheen rikkoi toinen ukko. ja kohta taas kummallakin uudet uusikot. Ympäri käydään.... Martina voi olla vielä uusikko, samoin Eskokin.


      • huomenna nähdään?
        summa summarum kirjoitti:

        Esko Eerikäisen perheen rikkoi toinen ukko. ja kohta taas kummallakin uudet uusikot. Ympäri käydään.... Martina voi olla vielä uusikko, samoin Eskokin.

        Taas se alkaa, perheenrikkoja, onnen ydinperhe, lissu, suttura, meille ei tulla ja mää kun luulin että se on päässyt hoitoon vihdosta viimein. Vaihtelee nyt nimimerkkejä. Mitä lissu seuraavaks? Ota nyt ne iltalääkkeeks, tuuksää huomenna töihin? Nåhdään siellä. Muista myös aamulääkkeiden tärkeys, vain otettu lääke auttaa.


      • huh, hujakkaa
        huomenna nähdään? kirjoitti:

        Taas se alkaa, perheenrikkoja, onnen ydinperhe, lissu, suttura, meille ei tulla ja mää kun luulin että se on päässyt hoitoon vihdosta viimein. Vaihtelee nyt nimimerkkejä. Mitä lissu seuraavaks? Ota nyt ne iltalääkkeeks, tuuksää huomenna töihin? Nåhdään siellä. Muista myös aamulääkkeiden tärkeys, vain otettu lääke auttaa.

        Katos nääs kun kukaan ei välitä niin se epätoivon vimmalla yrittää ja yrittää jayrittää.

        Mites se jaksaa töihin tulla kun silmät punasena istuu tietsikalla. Aamulla kai ottaa pienet töpsyt.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14861
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      Yleistä iskelmämusiikista
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    7. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    8. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3044
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe