Hiljaista näytöllä Helsingissä

Näin se meni

Kävin viime sunnuntaina asuntonäytöillä. Jokaisessa asunnossa olimme välittäjän kanssa kahden. Yhteen asuntoon sentään erehtyi joku sunnuntaijuoppo, mutta hänkin oli erehtynyt osoitteesta.

Tuttu pankinjohtajaystäväni sanoikin, että nyt on odottelijan markkinat.

6

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja näin siinä kävi

      Kummallakin, sinulla ja sunnuntaijuopolla, housuissa väpätti. Lähditte asunnon vessaan yhteistuumin poistamaan väpätystä, mutta silloin kello tuli 13 ja näyttö vasta virallisesti alkoi. Useat paikalle saapuneet katsojat kummastelivat miksi vessan ovi on lukossa, eikä koko näytön aikana päässyt katsomaan ilmoituksessakin mainostettua vasta rempattua kylppäriä.

      Lopulta jäitte kahden ja saitte toisenne. Mutta vain ohikiitävän hetken.

      • kyllä se siitä

        Kokeile pudottaa pyyntiäsi aluksi 20%.


      • En mitenkään voi.
        kyllä se siitä kirjoitti:

        Kokeile pudottaa pyyntiäsi aluksi 20%.

        Olen jo mennyt ostamaan Kalasatamasta yksiön. Suoraan kolmatta vuotta Siwalle kaavaillun tilan yläkerrasta, joten hinta ei ihan pieni ole. Maiskis!


    • ostin ajoissa hki

      Näyttää taas kaivertavan melko tavalla palstan vakiospedeä kun stadissa ne vain hinnat nousee :)

      • Tarkoittaako

        tämä älähdys, että olet todellakin Kalasatamassa odottamassa ehkä ilmestyvän Siwan räjäyttävää vaikutusta alueen palveluiden määrään? Paljonko olet arvioinut tämän 0% -> 1% palvelutason nousun alueella olevan rahallisesti?


      • mikä älähdys?
        Tarkoittaako kirjoitti:

        tämä älähdys, että olet todellakin Kalasatamassa odottamassa ehkä ilmestyvän Siwan räjäyttävää vaikutusta alueen palveluiden määrään? Paljonko olet arvioinut tämän 0% -> 1% palvelutason nousun alueella olevan rahallisesti?

        Sinähän se täällä uliset rommelia ja jo 15 vuosi menossa. Taisi tulla melko kalliiksi kun jätit kaaauan sitten jo ostamatta? :)
        Niin, ei oikein kiinnosta nuo jo vähän itäisemmän kaupungin hommat täällä länsipuolella. Pääasia, että itse saa asua "vanhassa", jossa arvot nousseet aina viimeisempään tilastojulkistukseen saakka :)

        Ja miksei olisi seuraavassakin julkistuksessa nousua mukavasti :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2250
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1761
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      160
      1620
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1382
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1378
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1251
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1109
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1063
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1052
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      948
    Aihe