Siis eikö ne maistukkaan broilerille, possulle ja naudalle ?
Iltalehti; Pikanuudelit maistuvat opiskelijoille
7
285
Vastaukset
- human chef
Just vedin kauppatieteen teriyakia, huomenna olis hapanimelää fil.kandia.
- nattir-lit-tir-litta
Heh heh :D Pääasia että ei sentään peruskoululaisille! Puhumattakaan teinamiksista.
- etsilleen
Kun opiskelija syö yksinomaisena ravintonaan nuudeleita niin alkaa hän myös haista ja maistua nuudeleille ja lopulta nuudelit tulevat maistumaan siis opiskelijalta - siinä selitys.
- Kanni Bal
Tuleeko nuudelien rasvaisuus keitettyjen opiskelijoiden finneistä?
- littledorrit
Yäk :<
No onneksi se finnitali on erillisessä pussukassa eikä siis pakko käyttää. - rasvojen rasva
kul`lin talirasva sitähän nuoret naiset imeskelee.?
- kebabliha
"Siis eikö ne maistukkaan broilerille, possulle ja naudalle ? "
Ei taida olla suomi äidinkielesi?
Nuudelit lienevät kasvisruokaa, joten periaatteessa ne kelpaavat kaikille luettelemillesi eläimille. Sika nyt varsinkin on ihmisten tapaan kaikkiruokainen.
En ole itse koskaan maistellut, joten voin vain uskoa pikanuudeleiden maistuvan pikanuudeleilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1323494Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois752296Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2592205- 1411980
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v691522- 1011430
- 611303
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻931297- 611270
- 711141