Kolmas joukkotuho 2014

MeitäJallitetaan

Järkyttävää ja alati kiihtyvää propagandaa pulppuaa kiovan/usan suunnalta. Joka toinen päivä löytyy hylättyjä venäläisten tankkeja missä on passit?? Ja tabletit?? Jääneet vaunun sisään. Kuka tommoista uskoo? Missä kuvat ja todisteet kansainväliselle medialle? Ja nyt avustussaattuekin on yllättäen tulkittu provokaatioksi. Sairaitahan nuo kiovan/usan sotaherrat on. Sen enempää venäjää mielistelemättä kyllä taitaa venäjällä olla silti paljon puhtaammat jauhot pussissa kuin usalla. Ennustaisin että usan aloittama isku/sotilaallinen tuki alkaa joko nyt syyskuun alussa tai jos tulee lisää typeriä pakotteita, mennään loppuvuoteen asti kurjistamalla ja sitten alkaa paukkua. Ainoa lohtu suomelle on ettei kuuluta natoon eikä liitytä siihen. Pysyköön usan junailemat ulkopolitiikan sodat poissa suomesta.
Mikä ajaa usan ja eun hajottamaan ukrainan? Usan valtava velka? Pakko saada sota että tulee helpotus asekauppojen myötä velkatilanteeseen vai euroopan horjuttaminen/venääjän kiusaaminen. Kattokaapa rasmussenin naamaa. Kuuluis suljetulle silmien kiilun perusteella, samaten kuin hillary, joka oli heti naukumassa mh-17 false flag pudotuksen jälkeen, sitten tuli vielä ne ukrainan vakoiluvideot jotka oli tehty vuorokautta aiemmin koko putoamista, jossa separaattorit puhelimessa yllättyneinä kommentoivat uutista. Ei lähetä tohon selkkaukseen mukaan, korkeintaan erotaan eusta ja eurosta. Ja kokoomuksesta, aamen.

29

218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mellitus

      Periaatteessa, Ukrainaa ei voi ns. "velvoittaa" ottamaan avustussaattuetta vastaan. Samalla tavallahan kieltäytyy Israelkin toistuvasti hyväksymästä avustussaattueiden saapumista palestiinalaisalueille, koska epäilee tarkoitusperää kaksinaamaiseksi.

      Mutta todellisuudessa, siviilit kärsivät alueella suuresti. Ongelmana on ehkä se, että länsimaat ovat aina yhden askeleen jäljellä asioissa, joilla on aidosti merkitystä paikan päällä. Jos sotaan juuttuneet siviilit kärsivät tulituksista ja pommituksista, niin heidän ensisijaiset huolenaiheensa yleensä ovat: miten suojautua kuolemanvaaralta ja miten suojella omia lapsia, mistä saada ruokaa ja juotavaa, mistä saada lämmintä päälle. Länsimaat eivät ole tiettävästi auttaneet toimittamaan yhtäkään autokontillista kuivamuonaa tai vettä tuolle alueelle, minkä Ukrainan hallitus voisikin hyväksyä avun tullessa liittolaisten kautta.

      Alueen siviilit muistavat kiitollisena Venäjän avun, kun taas länsimaita ja Ukrainan hallitusta kohtaan voi pahimmassa tapauksessa jäädä ikuinen antipatia. Eli pitkällä tähtäimellä, PR-sodassa Venäjä on askeleen edellä.

      • fueller

        Ukrainalla oli lähes viikko aikaa selvittää rekkojen lasti.Ilmiselvää ajanpeluuta jossa oikeutetusti venäjän käämit kärähti!Siviilien tilanne on Luhanskissa ja Donetskissa kauhea.Se ei tunnu Kiovan junttaa paljon kiinnostavan.Venäjä teki mielestäni täysin oikein.Fasistit pelaa aikaa.Nyt on vain juntalla hyvä vastustaja,venäjä!


      • ........
        fueller kirjoitti:

        Ukrainalla oli lähes viikko aikaa selvittää rekkojen lasti.Ilmiselvää ajanpeluuta jossa oikeutetusti venäjän käämit kärähti!Siviilien tilanne on Luhanskissa ja Donetskissa kauhea.Se ei tunnu Kiovan junttaa paljon kiinnostavan.Venäjä teki mielestäni täysin oikein.Fasistit pelaa aikaa.Nyt on vain juntalla hyvä vastustaja,venäjä!

        Venäjä on itse masinoinut koko tilanteen. Ei siellä sisällissotaa olisi, ilman Venäjän yllytystä. Venäjähän haluaa (minimissään) koko Itä-Ukrainan itselleen. Siellä on paljon neukkuaikaista sotateollisuutta, joka pitää saada. Lisäksi Krimille on saatava maayhteys.

        Kun Ukraina on hoideltu, pitää äitivenäjän saada helmoihinsa loputkin neukku- ja tsaarin aikaan valloittamistaan alueista kuten Suomi. Mutta sitähän sinä vissiin toivotkin.


      • kun sota alkaa
        fueller kirjoitti:

        Ukrainalla oli lähes viikko aikaa selvittää rekkojen lasti.Ilmiselvää ajanpeluuta jossa oikeutetusti venäjän käämit kärähti!Siviilien tilanne on Luhanskissa ja Donetskissa kauhea.Se ei tunnu Kiovan junttaa paljon kiinnostavan.Venäjä teki mielestäni täysin oikein.Fasistit pelaa aikaa.Nyt on vain juntalla hyvä vastustaja,venäjä!

        sut selvitetään ensimmäisten joukossa näiden sivujen kautta ja minä olen vapaaehtoinen hoitelemaan sut heti. kiitos!


    • suuri ja mahtava....

      Venäjähän on aina huolehtinut siiviileistä mm, Afganistan, Tzetzenia, ymym..... Myös kotimaassaan huolehtivat esimerkillisesti ihmisoikeuksista.

      • MeitäJallitetaan

        Hyviä mielipiteitä täällä. Venäjästä sen verran että en minä kyllä venäjälläkään haluaisi asua missään nimessä. Suomalaiset ei ehkä kuitenkaan ihan kaikkea propagandaa purematta niele. Itse en enää usko puoliakaan mitä ukrainan sodasta tiedotetaan, ainoa selvä asia on että alueen siviilit kärsivät pahasti lännen ja venäjän kissa ja hiiri-leikissä. Voisi olettaa että 2014, ihmiset ajattelisivat omaa napaansa pidemmälle asioita, eikä turhia konflikteja tulisi. Onko kenelläkään ajatuksia miksi ukrainassa suuri kahina alkoi? Siis ennen kuin venäjä ajeli kuormurinsa krimille?


      • gubbari
        MeitäJallitetaan kirjoitti:

        Hyviä mielipiteitä täällä. Venäjästä sen verran että en minä kyllä venäjälläkään haluaisi asua missään nimessä. Suomalaiset ei ehkä kuitenkaan ihan kaikkea propagandaa purematta niele. Itse en enää usko puoliakaan mitä ukrainan sodasta tiedotetaan, ainoa selvä asia on että alueen siviilit kärsivät pahasti lännen ja venäjän kissa ja hiiri-leikissä. Voisi olettaa että 2014, ihmiset ajattelisivat omaa napaansa pidemmälle asioita, eikä turhia konflikteja tulisi. Onko kenelläkään ajatuksia miksi ukrainassa suuri kahina alkoi? Siis ennen kuin venäjä ajeli kuormurinsa krimille?

        Ihmislajin pahin valmistusvirhe on unohtamistaipumus. Tuskinpa valtaväestö muistaa mitään konfliktin taustoista ja rahoitussopimuksesta, mistä Ukrainan presidentti kävi vielä 2012 neuvotteluja EU:n kanssa. EU kieltäytyi rahoituksesta, minkä vuoksi Janukovits alkoi käymään samanaikaisesti neuvotteluja Venäjän kanssa maiden suhteiden lähentämisestä. Kriisin alkuvaiheessa tapahtui paljon epämääräistä Kiovan kaduilla. Sekä mielenosoittajia että poliiseja kuoli tarkka-ampujien toimesta.

        Venäjä on pitänyt sotilastukikohtaa Krimillä (suosittelen lukemaan hieman Krimin maantieteellisestä historiasta jos on aikaa ja mielenkiintoa). Ukrainan itäosissa on myös asetehtaita, joihin Venäjän asevoimien varustelu nojautuu. Siksi etenkin itäisellä Ukrainalla on kriittinen strateginen merkitys Venäjälle.

        Monia NATO-kiihkoilijoita voi tyynnyttää sillä, että Suomessa ei sijaitse mitään strategisesti merkittävää Venäjän kannalta, joten ei tarvitse pelätä miehitetyksi tulemista. Toki itse olen melko vakuuttunut, että ketään venäjäkriittisistä ei aja mikään aito venäjänpelko tai puolustukselliset huolenaiheet, vaan todennäköisemmin venäjäviha ja kiihkorasismi. Voimakas tunnelataus ja populismi on huonoja motiiveja tehdä suuria strategisia poliittisia linjauksia. Natsi-Saksan sisä- ja ulkopolitiikkaa ohjasi hyvin pitkälti fasistinen viha sekä slaaveja että juutalaisia kohtaan, ja siinähän nähtiin mitä lopulta kävi.

        Ukraina on aika kaksijakoinen maa. Siinä on pesunkestävää länsimielistä väkeä, mutta myös venäjän kanssa samaistuvaa väkeä idässä. Eli sekä lännellä että idällä on kannattajakuntansa. Se että ajetaan maa sisällissotaan hyväksymättä tätä todellisuutta on tietynlaista Brezneviläistä politiikkaa lännen osalta, eli käänteisen rautaesiripun pystyttämistä Itä-Eurooppaan. Venäjä ja Ukraina tulee pakottaa neuvottelupöydän ääreen sopimaan mahdollisuuksista antaa maan lähentyä lännen talouspiiriä mikäli Ukrainan enemmistö näin haluaa. Venäjälle on luultavasti tehtävä pari myönnytystä, mm. hyväksyä Krimin sotilastukikohdan jättäminen Krimille (sen lakkauttamisen vaatiminen olisi kuin vaatisi USAa jättämään Saksan tukikohtansa). Lisäksi USA:n tulisi lopettaa lietsova politiikka ja jatkuva hyötymisen tarve. Vastikään USA:n varapresidentti Joe Bidenin poika, Hunter Biden, nimettiin Ukrainan suurimman yksityisen kaasuntuottajan Burisman johtoon. Sitä voi vaan spekuloida, kuinka paljon USA:n poliittinen sisäpiiri yrittää hyötyä konflikteista. Historia on osoittanut että USA hyötyy sotilaallisista konflikteista taloudellisesti, minkä vuoksi tulee jyrkästi tehdä selväksi että tämänlaista politiikkaa ei saa antaa maan tuoda Euroopan maaperälle.


      • appisappi
        gubbari kirjoitti:

        Ihmislajin pahin valmistusvirhe on unohtamistaipumus. Tuskinpa valtaväestö muistaa mitään konfliktin taustoista ja rahoitussopimuksesta, mistä Ukrainan presidentti kävi vielä 2012 neuvotteluja EU:n kanssa. EU kieltäytyi rahoituksesta, minkä vuoksi Janukovits alkoi käymään samanaikaisesti neuvotteluja Venäjän kanssa maiden suhteiden lähentämisestä. Kriisin alkuvaiheessa tapahtui paljon epämääräistä Kiovan kaduilla. Sekä mielenosoittajia että poliiseja kuoli tarkka-ampujien toimesta.

        Venäjä on pitänyt sotilastukikohtaa Krimillä (suosittelen lukemaan hieman Krimin maantieteellisestä historiasta jos on aikaa ja mielenkiintoa). Ukrainan itäosissa on myös asetehtaita, joihin Venäjän asevoimien varustelu nojautuu. Siksi etenkin itäisellä Ukrainalla on kriittinen strateginen merkitys Venäjälle.

        Monia NATO-kiihkoilijoita voi tyynnyttää sillä, että Suomessa ei sijaitse mitään strategisesti merkittävää Venäjän kannalta, joten ei tarvitse pelätä miehitetyksi tulemista. Toki itse olen melko vakuuttunut, että ketään venäjäkriittisistä ei aja mikään aito venäjänpelko tai puolustukselliset huolenaiheet, vaan todennäköisemmin venäjäviha ja kiihkorasismi. Voimakas tunnelataus ja populismi on huonoja motiiveja tehdä suuria strategisia poliittisia linjauksia. Natsi-Saksan sisä- ja ulkopolitiikkaa ohjasi hyvin pitkälti fasistinen viha sekä slaaveja että juutalaisia kohtaan, ja siinähän nähtiin mitä lopulta kävi.

        Ukraina on aika kaksijakoinen maa. Siinä on pesunkestävää länsimielistä väkeä, mutta myös venäjän kanssa samaistuvaa väkeä idässä. Eli sekä lännellä että idällä on kannattajakuntansa. Se että ajetaan maa sisällissotaan hyväksymättä tätä todellisuutta on tietynlaista Brezneviläistä politiikkaa lännen osalta, eli käänteisen rautaesiripun pystyttämistä Itä-Eurooppaan. Venäjä ja Ukraina tulee pakottaa neuvottelupöydän ääreen sopimaan mahdollisuuksista antaa maan lähentyä lännen talouspiiriä mikäli Ukrainan enemmistö näin haluaa. Venäjälle on luultavasti tehtävä pari myönnytystä, mm. hyväksyä Krimin sotilastukikohdan jättäminen Krimille (sen lakkauttamisen vaatiminen olisi kuin vaatisi USAa jättämään Saksan tukikohtansa). Lisäksi USA:n tulisi lopettaa lietsova politiikka ja jatkuva hyötymisen tarve. Vastikään USA:n varapresidentti Joe Bidenin poika, Hunter Biden, nimettiin Ukrainan suurimman yksityisen kaasuntuottajan Burisman johtoon. Sitä voi vaan spekuloida, kuinka paljon USA:n poliittinen sisäpiiri yrittää hyötyä konflikteista. Historia on osoittanut että USA hyötyy sotilaallisista konflikteista taloudellisesti, minkä vuoksi tulee jyrkästi tehdä selväksi että tämänlaista politiikkaa ei saa antaa maan tuoda Euroopan maaperälle.

        Suomi on Venäjälle strategisesti erittäin tärkeä, koska Suomi on edelleen niin lähellä Pietaria ja muutenkin hyvä sillanpääasema hyökkäykselle Venäjälle. Toisaalta Suomi olisi myös Venäjälle suursodan tullen paikka iskeä Ruotsiin ja Norjaan ja Viroon.

        Suomalaisilla on viimeisen tuhannen vuoden historian perusteella ihan hyvät syyt olla rasisteja venäläisiä kohtaan. Itse en sitä kuitenkaan ole, vielä 6kk sitten olin jopa "venäjämielinen" mitä tuli viisumivapauteen, mökkikauppoihin ja homoasiaan. Mutta Ukrainan kautta on tullut ilmi Putinin umpihulluus ja se kuinka valitettavan moni venäläinen on täysillä tuon aikamme pahimman diktaattorin takana.


      • gubbari kirjoitti:

        Ihmislajin pahin valmistusvirhe on unohtamistaipumus. Tuskinpa valtaväestö muistaa mitään konfliktin taustoista ja rahoitussopimuksesta, mistä Ukrainan presidentti kävi vielä 2012 neuvotteluja EU:n kanssa. EU kieltäytyi rahoituksesta, minkä vuoksi Janukovits alkoi käymään samanaikaisesti neuvotteluja Venäjän kanssa maiden suhteiden lähentämisestä. Kriisin alkuvaiheessa tapahtui paljon epämääräistä Kiovan kaduilla. Sekä mielenosoittajia että poliiseja kuoli tarkka-ampujien toimesta.

        Venäjä on pitänyt sotilastukikohtaa Krimillä (suosittelen lukemaan hieman Krimin maantieteellisestä historiasta jos on aikaa ja mielenkiintoa). Ukrainan itäosissa on myös asetehtaita, joihin Venäjän asevoimien varustelu nojautuu. Siksi etenkin itäisellä Ukrainalla on kriittinen strateginen merkitys Venäjälle.

        Monia NATO-kiihkoilijoita voi tyynnyttää sillä, että Suomessa ei sijaitse mitään strategisesti merkittävää Venäjän kannalta, joten ei tarvitse pelätä miehitetyksi tulemista. Toki itse olen melko vakuuttunut, että ketään venäjäkriittisistä ei aja mikään aito venäjänpelko tai puolustukselliset huolenaiheet, vaan todennäköisemmin venäjäviha ja kiihkorasismi. Voimakas tunnelataus ja populismi on huonoja motiiveja tehdä suuria strategisia poliittisia linjauksia. Natsi-Saksan sisä- ja ulkopolitiikkaa ohjasi hyvin pitkälti fasistinen viha sekä slaaveja että juutalaisia kohtaan, ja siinähän nähtiin mitä lopulta kävi.

        Ukraina on aika kaksijakoinen maa. Siinä on pesunkestävää länsimielistä väkeä, mutta myös venäjän kanssa samaistuvaa väkeä idässä. Eli sekä lännellä että idällä on kannattajakuntansa. Se että ajetaan maa sisällissotaan hyväksymättä tätä todellisuutta on tietynlaista Brezneviläistä politiikkaa lännen osalta, eli käänteisen rautaesiripun pystyttämistä Itä-Eurooppaan. Venäjä ja Ukraina tulee pakottaa neuvottelupöydän ääreen sopimaan mahdollisuuksista antaa maan lähentyä lännen talouspiiriä mikäli Ukrainan enemmistö näin haluaa. Venäjälle on luultavasti tehtävä pari myönnytystä, mm. hyväksyä Krimin sotilastukikohdan jättäminen Krimille (sen lakkauttamisen vaatiminen olisi kuin vaatisi USAa jättämään Saksan tukikohtansa). Lisäksi USA:n tulisi lopettaa lietsova politiikka ja jatkuva hyötymisen tarve. Vastikään USA:n varapresidentti Joe Bidenin poika, Hunter Biden, nimettiin Ukrainan suurimman yksityisen kaasuntuottajan Burisman johtoon. Sitä voi vaan spekuloida, kuinka paljon USA:n poliittinen sisäpiiri yrittää hyötyä konflikteista. Historia on osoittanut että USA hyötyy sotilaallisista konflikteista taloudellisesti, minkä vuoksi tulee jyrkästi tehdä selväksi että tämänlaista politiikkaa ei saa antaa maan tuoda Euroopan maaperälle.

        Näyttää todellakin sltä, ettei edes lähihistoriaa tunneta. Tarkoitan tällä 1900-lukua. On kumma ettei Ukrainalaiset Stalinin aiheuttamaa nälänhätää muista 1930-luvulla. Eivätkä toisen maailmansodan taistelutantereeksi joutumista.Olisi luullut jotakin oppineen. Tämä muistamattomuus tosin koskee koko ihmiskuntaa.


      • appisap
        seke kirjoitti:

        Näyttää todellakin sltä, ettei edes lähihistoriaa tunneta. Tarkoitan tällä 1900-lukua. On kumma ettei Ukrainalaiset Stalinin aiheuttamaa nälänhätää muista 1930-luvulla. Eivätkä toisen maailmansodan taistelutantereeksi joutumista.Olisi luullut jotakin oppineen. Tämä muistamattomuus tosin koskee koko ihmiskuntaa.

        Hyvinhän näyttävät oppineen ja siksi nyt haluavatkin tehdä pesäeron stalinisteihin Kremlissä.


      • gubbari
        appisappi kirjoitti:

        Suomi on Venäjälle strategisesti erittäin tärkeä, koska Suomi on edelleen niin lähellä Pietaria ja muutenkin hyvä sillanpääasema hyökkäykselle Venäjälle. Toisaalta Suomi olisi myös Venäjälle suursodan tullen paikka iskeä Ruotsiin ja Norjaan ja Viroon.

        Suomalaisilla on viimeisen tuhannen vuoden historian perusteella ihan hyvät syyt olla rasisteja venäläisiä kohtaan. Itse en sitä kuitenkaan ole, vielä 6kk sitten olin jopa "venäjämielinen" mitä tuli viisumivapauteen, mökkikauppoihin ja homoasiaan. Mutta Ukrainan kautta on tullut ilmi Putinin umpihulluus ja se kuinka valitettavan moni venäläinen on täysillä tuon aikamme pahimman diktaattorin takana.

        "Suomalaisilla on viimeisen tuhannen vuoden historian perusteella ihan hyvät syyt olla rasisteja venäläisiä kohtaan" ja sitten tuo "vielä 6kk sitten olin jopa "venäjämielinen" mitä tuli viisumivapauteen"

        tuo on vähän ääripäästä ääripäähän seilaamista tunteita hallitsematta. itse taas vastustin viisumivapautta ja liian liberaalia tonttikauppaa itäsuomessa. joskus tunteiden hillitseminen ja järjellä ajattelu voi johtaa parempaan lopputulokseen kuin hillittömään vihaan ja konfliktinhakoisuuteen mukaan lähteminen. geostrategisesti ajatellen venäjä ei hyödy suomesta, vain nato tässä tilanteessa laskelmoi hyötyvänsä, osuutta voi olla sillä että puola torjui ohjushankkeet. en syyllistä maamiehiäni siitä, ettei venäläisiin suhtauduta myönteisesti. mutta valmiiseen roihuun ei kannata heittää lisää sytykettä.


      • ......
        gubbari kirjoitti:

        "Suomalaisilla on viimeisen tuhannen vuoden historian perusteella ihan hyvät syyt olla rasisteja venäläisiä kohtaan" ja sitten tuo "vielä 6kk sitten olin jopa "venäjämielinen" mitä tuli viisumivapauteen"

        tuo on vähän ääripäästä ääripäähän seilaamista tunteita hallitsematta. itse taas vastustin viisumivapautta ja liian liberaalia tonttikauppaa itäsuomessa. joskus tunteiden hillitseminen ja järjellä ajattelu voi johtaa parempaan lopputulokseen kuin hillittömään vihaan ja konfliktinhakoisuuteen mukaan lähteminen. geostrategisesti ajatellen venäjä ei hyödy suomesta, vain nato tässä tilanteessa laskelmoi hyötyvänsä, osuutta voi olla sillä että puola torjui ohjushankkeet. en syyllistä maamiehiäni siitä, ettei venäläisiin suhtauduta myönteisesti. mutta valmiiseen roihuun ei kannata heittää lisää sytykettä.

        Minusta sinä olet vähän naivi, kun tuuditaudut tuohon kuvitelmaan, ettei Venäjä hyötyisi Suomesta geostrategisesti. Juuri siitä syystä ne talvisodan aikoinaan aloittivat, ja Porkkala oli niille vuokrattuna vuosikymmenet.


      • appointed sap
        gubbari kirjoitti:

        "Suomalaisilla on viimeisen tuhannen vuoden historian perusteella ihan hyvät syyt olla rasisteja venäläisiä kohtaan" ja sitten tuo "vielä 6kk sitten olin jopa "venäjämielinen" mitä tuli viisumivapauteen"

        tuo on vähän ääripäästä ääripäähän seilaamista tunteita hallitsematta. itse taas vastustin viisumivapautta ja liian liberaalia tonttikauppaa itäsuomessa. joskus tunteiden hillitseminen ja järjellä ajattelu voi johtaa parempaan lopputulokseen kuin hillittömään vihaan ja konfliktinhakoisuuteen mukaan lähteminen. geostrategisesti ajatellen venäjä ei hyödy suomesta, vain nato tässä tilanteessa laskelmoi hyötyvänsä, osuutta voi olla sillä että puola torjui ohjushankkeet. en syyllistä maamiehiäni siitä, ettei venäläisiin suhtauduta myönteisesti. mutta valmiiseen roihuun ei kannata heittää lisää sytykettä.

        Se on Putler, joka sytykettä heittää ja hänet on pysäytettävä ennen kuin kaikkien tönöt ovat tulessa. Minulla ei selkäranka taivu häirikön mielistelyyn, joten ainoa vaihtoehto on käyttää voimaa.

        6kk sitten ajattelin Putlerinkin olevan jokseenkin tolkuissaan ja pyrkivän maansa rakentamiseen yhteistyössä ja kaupan kautta. Nyt on tullut selväksi, että olin pahasti väärässä kyseessä on aivan suora henkinen Iivana Julman ja Stalinin seuraaja. Ja mikä pahinta, aika moni venäläinen tukee häntä.

        En minä naapurinikaan kanssa hyssyttele, jos käy päälle. Siinä tulee jommalle kummalle helposti turpaan ja vastuu on täysin päällekävijän. Vaikka aiemmat välit olisivatkin olleet lämpimät.


    • appiswap

      Toivotaan todella, että USA pistää slobot kuriin kovalla kädellä. Itse en kyllä siihen valitettavasti usko, mutta toivossa on hyvä elää.

    • 60- kymppinen

      "Hyvinhän näyttävät oppineen ja siksi nyt haluavatkin tehdä pesäeron stalinisteihin Kremlissä." Muuten hyvä, mutta selitäppä se että yli puoli miljoonaa Ukrainalaista on lähtenyt maanpakoon Ukrainan nykyjohtoa juuri Venäjälle(ei EUn). Ja Ukrainan itäosat ovat ns. venäläismielisiä. Eli noi ylläolevat ajatukset eivät käy yhteen tositapahtumien kanssa.
      Ensimmäisinä lähtivät "karkuun" Krimiläiset ja äänestivät itsensä pois Ukrainasta ja myöhemmin liittyivät Venäjään. Joten kyllä tosiasiat ovat aivan toisenlaiset.

      • appisap

        Venäläiset ovat ilmeisesti rodunomaisesti keskimääräistä tyhmempiä ja uskovat stalinistien propagandan tuosta vaan. Onhan Stalin Venäjällä edelleen arvostettu hahmo. Venäläiset kun eivät osaa muuta arvostaa kuin diktaattoreja. Satojen vuosien historia tyrannien alamaisena lienee osasyynä. Ja se, että tyrannit ovat satojen vuosien ajan karsineet kansan älykkäimmät pois. Kyllä se alkaa jo näkymään ihan geenejä myöten.

        Sitäpaitsi sinunkin väitteesi puolesta miljoonasta on stalinistilähteistä. Toisaalta kyllähän sotaa lähtee pakoon mielellään, vaikkei stalinisteista tykkäisikään.


      • Peräsmies
        appisap kirjoitti:

        Venäläiset ovat ilmeisesti rodunomaisesti keskimääräistä tyhmempiä ja uskovat stalinistien propagandan tuosta vaan. Onhan Stalin Venäjällä edelleen arvostettu hahmo. Venäläiset kun eivät osaa muuta arvostaa kuin diktaattoreja. Satojen vuosien historia tyrannien alamaisena lienee osasyynä. Ja se, että tyrannit ovat satojen vuosien ajan karsineet kansan älykkäimmät pois. Kyllä se alkaa jo näkymään ihan geenejä myöten.

        Sitäpaitsi sinunkin väitteesi puolesta miljoonasta on stalinistilähteistä. Toisaalta kyllähän sotaa lähtee pakoon mielellään, vaikkei stalinisteista tykkäisikään.

        "anustappi" on varmaankin saanut geenejä sieltä peräaukosta koska höpöttää jatkuvasti stalinista.


      • itälänsi kunniaan

        Venäläiset sieltä on lähteneet! Nuo kaverit oo ukrainalaista nähnykkään. Minusta alkaa kohta tuntua, että ois parasta vaan pistää kaikki venäjänkieliset kaikkialta maailmasta junalla takas venäjälle ja rakentaa koko maan ympäri niin korkea muuri, ettei sieltä pääsis pois. Vähenis rikollisuuskin huomattavasti!


    • MeitäJallitetaan
      • MeitäJallitetaan

        Tuloksia odotellessa.. Tuli mieleen että jos olisi näyttöä puolueettomilta tutkijoilta venäjän syyllisyydestä turmaan (mh-17) olisi kai jo asialla revitelty ihan täysillä ja oikeutettu ties mitä operaatioita. Mutta nyt kun ei ole oikeaa näyttöä asiasta niin oli helpompaa heti tapahtuman jälkeen louskuttaa leukoja ja yli-malkaisesti länsi-johtajat syyllistivät venäjää koneen pudottamisesta, juuri sen verran että saatiin mm. Suomi-hölmöille ja muille "oikeutusta" typerille pakotteille. Jos Roleksanderilla olisi aivo-kapasiteettia toimia virassaan, olisi hän voinut odottaa todisteita venäjän syyllisyydestä mh-17 tapauksessa. Nyt lähdettiin fantsusti sokkona virtsaamaan omiin muroihin pakotteiden muodossa musta tuntuu- periaatteella vaikka itse suuri valtionmies on todennut mh-17 tapauksen olevan pääsyy pakotteisiin.


      • appisap
        MeitäJallitetaan kirjoitti:

        Tuloksia odotellessa.. Tuli mieleen että jos olisi näyttöä puolueettomilta tutkijoilta venäjän syyllisyydestä turmaan (mh-17) olisi kai jo asialla revitelty ihan täysillä ja oikeutettu ties mitä operaatioita. Mutta nyt kun ei ole oikeaa näyttöä asiasta niin oli helpompaa heti tapahtuman jälkeen louskuttaa leukoja ja yli-malkaisesti länsi-johtajat syyllistivät venäjää koneen pudottamisesta, juuri sen verran että saatiin mm. Suomi-hölmöille ja muille "oikeutusta" typerille pakotteille. Jos Roleksanderilla olisi aivo-kapasiteettia toimia virassaan, olisi hän voinut odottaa todisteita venäjän syyllisyydestä mh-17 tapauksessa. Nyt lähdettiin fantsusti sokkona virtsaamaan omiin muroihin pakotteiden muodossa musta tuntuu- periaatteella vaikka itse suuri valtionmies on todennut mh-17 tapauksen olevan pääsyy pakotteisiin.

        Pelkkä Krimi riittää pakoitteiden syyksi.


      • ajatelkaa ite
        MeitäJallitetaan kirjoitti:

        Tuloksia odotellessa.. Tuli mieleen että jos olisi näyttöä puolueettomilta tutkijoilta venäjän syyllisyydestä turmaan (mh-17) olisi kai jo asialla revitelty ihan täysillä ja oikeutettu ties mitä operaatioita. Mutta nyt kun ei ole oikeaa näyttöä asiasta niin oli helpompaa heti tapahtuman jälkeen louskuttaa leukoja ja yli-malkaisesti länsi-johtajat syyllistivät venäjää koneen pudottamisesta, juuri sen verran että saatiin mm. Suomi-hölmöille ja muille "oikeutusta" typerille pakotteille. Jos Roleksanderilla olisi aivo-kapasiteettia toimia virassaan, olisi hän voinut odottaa todisteita venäjän syyllisyydestä mh-17 tapauksessa. Nyt lähdettiin fantsusti sokkona virtsaamaan omiin muroihin pakotteiden muodossa musta tuntuu- periaatteella vaikka itse suuri valtionmies on todennut mh-17 tapauksen olevan pääsyy pakotteisiin.

        Ei tarvita sen kummemmin lisää todisteita! Eiköhän tuo venäjän syyllisyys oo kaikille ajatteleville ihmisille ollu jo pitkään ilmiselvää! Venäjä on tällä hetkellä ihmiskunnan vihollinen numero 1. Toisena tulee Isis. Aikalailla samanlaisia järjestöjä molemmat!


      • Fil.223999
        ajatelkaa ite kirjoitti:

        Ei tarvita sen kummemmin lisää todisteita! Eiköhän tuo venäjän syyllisyys oo kaikille ajatteleville ihmisille ollu jo pitkään ilmiselvää! Venäjä on tällä hetkellä ihmiskunnan vihollinen numero 1. Toisena tulee Isis. Aikalailla samanlaisia järjestöjä molemmat!

        Riippuu ketä uskoo.Jos länsimediaa niin Putin on mielisairas,Isisin väki psykopaatteja jne.Itse olen kääntänyt ajattelun päälaelleen.Pidän länsieurooppaa Amerikan johdolla Ilmestyskirjan Petona tai Porttona!Israel kuuluu myös tähän roskasakkiin,vaikka pitää itseään Jumalan valittuna.Kattia kanssa!!Jatkuvat sodat,syyttömien tappaminen ja moraalinen rappio elävinä merkkeinä.Jotkut profetiat ennustaa sen Jenkkilän onneksi häviävän maailman tuuliin!


    • Poro-Nilla

      Ukrainan konfliktin syy on jenkkien halu saada Musta-Meri ja strategisesti tärkeä Krimin niemimaa hallintaansa.

      Halusivat sen käyttöönsä järjestämällä vallankaappauksen Ukrainassa, mutta Putin esikuntineen tiesi tämän jenkkien aikeen jo kauan sitten ja torjui yrityksen.

      Oli nolo juttu jenkeille. Tästä Suomen USA:lle alistettu "uutisointi" vaikenee täysin..

      Propagandaa luetaan doupattuina tiukasti kameraan tuijottaen, että valheet olisi uskottavampia...

      • appisap

        Siis kun Venäjä ottaa Krimin itselleen, syy on siinä, että USA halusi Krimin? ?
        Jos Igor ryöstää Grigorin, syy on Johnnyn, joka olisi myös halunnut ryöstää Grigorin? ?


    • LALLI, talonpoika

      Kun virallista valhetta esitetään televisiossa, niin pyritään antamaan vaikutelma suorasta lähetyksestä.
      Propagandaluennot tulevat tallenteelta, joissa jokainen sana ja ilme on huolellisesti harkittu.
      Valtakoneisto pyörii valheen ja vääryyden voimalla.
      Ihminen luulee ohjaavansa televisiotaan kaukosäätimellään, mutta televisio onkin kaukosäädin, jolla vallanpitokoneisto ohjaa kansalaisen mieltä.

    • ginviis

      Kuten appisapin kaltaista mustan molon imijää!Nämähän eniten on eksytetty!

    • Murho Kepponen

      Uutistenlukijat eivät ole ihmisiä, vaan jenkkien tekemiä ihmisen nahalla päällystettyjä robotteja.
      Silminä on vetokoirien silmiä muistuttavat lasisilmät.
      Suun liikkeet on nykytekniikalla helppo simuloida.

    • metsän poika

      Äitini oli SEPARATISTI jo 50-luvulla.
      Veivasi maitoseparaattoria ikenet irvessä.
      Ei mitään uutta auringon alla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    7. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    8. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    9. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe