Nyyh salarakkasta petetty \o/

Auuuuuuuuu

Häpeäis ny vähän Mara kun kirjoittelee lehteen ja blogiin kuink häntä on petetty! Ois ny ihan hiljaa

24

613

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kotiäidin tuska

      Martina on petetty perheenäiti.

    • Perheenisän tuska

      Perheenäiti petti aviomiestään suhteen alkaessa.

    • Fjjkh

      Niinpä, minkä taakseen jättää sen edestään löytää.. Hyvä vaan et pettäjä saa maistaa omaa lääkettään!

    • Kivat sulle?

      Miltähän niistä yrittäjistä tuntuu, joiden laskuja ei ole asianmukaisesti eräpäivään mennessä maksettu?

    • EI salaRAKAS!

      Mä en kyllä ymmärrä tota salarakas-nimitystä. Mitä tekemistä sillä on RAKKAUDEN kanssa, että paneskelee ja huoraa ympäriinsä? Korkeintaan salaPANO!

    • näinsimppeliä

      nnetty rakastaja/rakastajatar-sanasta. Lisäksi termi "sala" on ollut pakko lisätä etuliitteeksi, kun modernissa maailmassa ei ole enää hyväksyttävää pitää vakikumppanin lisäksi rakastajia/rakastajattaria. Ja jos tämä ei vielä auennut niin avaan lisää eli rakastajien/rakastajattarien tärkein tehtävä oli tarjota nautintoa ja jännitystä, kun taas vaimon/aviomiehen tuli turvata toimeentulo ja lisääntyminen.

      • näinsimppeliä

        *Lyhennetty


      • Kieli kehittyy

        "Rakastaja/-tar" puolestaan oli kaunisteltu pseudonyymi termeille kuten "toinen nainen" tai "sivusuhde".


        Osuvampaa nykykieltä on puhua "p*nosta"; vakip*no, välip*no, sivup*no etc, samaan tyyliin kuin säälip*no, kännip*no yms vielä satunnaisemmista suhteista.

        "Rakkaudella" ei tod ole mitään tekemistä asian kanssa, ei ollut silloin eikä ole nyt.


      • miesmiesmiesmies..
        Kieli kehittyy kirjoitti:

        "Rakastaja/-tar" puolestaan oli kaunisteltu pseudonyymi termeille kuten "toinen nainen" tai "sivusuhde".


        Osuvampaa nykykieltä on puhua "p*nosta"; vakip*no, välip*no, sivup*no etc, samaan tyyliin kuin säälip*no, kännip*no yms vielä satunnaisemmista suhteista.

        "Rakkaudella" ei tod ole mitään tekemistä asian kanssa, ei ollut silloin eikä ole nyt.

        Monesti salarakas on rakkaampi ja herättää syvempiä tunteita kuin se kotirouva /ns. pysyvä tylsä kumppani. :-(
        Erikseen kertapanot.


    • kinostaa uitusti

      Kertokaa viisaat nyt, että oliko Steu ja Mara koskaan edes yhdessä?? Siis oikeasti parisuhteessa, molempien tahdosta. Mitään parin päivän vilkuilua ei lasketa parisuhteeksi eikä tappelua siitä kenen lapsi on synymässä ja kuka sitä hoitaa ja milloin.

      • näinkö ois

        27-vuotias Stefu käyttäytyi kuin 20-vuotias pojankloppi. Kuvittele nyt sellaisen kanssa seurustelevasi jolle hauskanpito on kovempi juttu kuin oma lapsi.
        Ja aika monta vuottahan he paneskelivat. Voisi olettaa että rakkaus saa ihmiset jatkamaan vuosia suhdetta.


      • Vaarallinen suhde

        Minä olen muijan kyseisestä suhteesta lukenut AINOASTAAN juttuja mitkä se on itse kertonut.

        Varsinainen "julkkis" ei tämä tyrkky taida olla kuin tällä palstalla, ehkä jollakin toisella vastaavalla myös? Muuten luokitus on D-tasoa, samaa nippua kaikkien muiden halvalla ulkonäkönsä tuunanneiden kanssa. Erottuu siitä porukasta pelkästään sillä että on räpistellyt samalla nollatasolla jo 15 vuotta, ja että niitä "siitä-ei-sitten-tullutkaan-mitään" -proggiksia riittää historian kirjoihin pitkähkö lista. Nuoremmat wannabeet ovat vasta matkalla samaan.

        Aiemmin ei olisi voinut vähemmän kiinnostaa muijan touhut, mutta nyt kun sen naama joka lööpistä kirkui omalle feissilleni, lukaisin nämäkin vitjat täältä. Ja vähän taustoja.

        Sain vaikutelman "suhteesta" (jos nyt keskitytään pelkästään tähän kysymykseen) jossa nuorella kundilla on lipsahtanut panokuviot vanhemman naisen kanssa vähän turhan pitkälle, eli muija hankkiutuikin paksuksi. Sitä ennen on kaverisuhteilla (kundin siis) järkätty kiva luukku harrastella sitä (ainoaa?) juttua minkä kyseinen täti mitä ilmeisimmin hyvin hanskaa. Mutta just siitä sitten seuraakin tämä beibi.

        Kundi on taatusti ahdistunut ja hukassa, mutta family jeesaa. Muijasta ja lapsesta pidetään huoli ainaskin niin kauan että julkinen häpeä vähän calms down. Jäbä saa duunaa mitä tykkää, muijalla ei ole varaa aukoa julkisesti päätään tai neliöt lähtee alta. Kaipa se kundi on välillä notkunut siinä mukana vähän for old times sake eli ajatellut että otetaan edes hyvät puolet keissistä irti?
        Camoon! Se on nuori, ei kai mikään ihme jos välillä on yrittänytkin jatkaa puolittain kimpassa?

        Mä luulen kuitenkin ettei se kundi ajatellut mitään muuta kuin että yrittää nyt softata sen muijan kanssa, odottanut tosissaan että rauhoittuu. Kaikki. Tilanne, omat sukulaiset, kaverit, kyseinen muija. Elänyt omaa elämäänsä parhaansa mukaan. Tod näk ollut h***vetin masis koko jutusta, bilettänyt niinkuin ei huomista oliskaan? KUITENKIN se on näköjään kantanut vastuunsa omasta lapsestaan? Ei vaikuttais siltä että beibiä olis rahalla maksettu ulos omasta elämästään?

        Jos muija on vetänyt jotain feikkikulissia niin siihen on varmaan ollut paha vaikuttaa. Siis menemättä samaan showhun mukaan. Jos haluat pysyä private ja pitää sun suvun poissa entistäkin pahemmasta häpeästä, niin ei kai ole auttanut muu kuin ottaa säännöllisesti pataan - yrittäessään vetää muijaa realiteetteihin? - antaa sen bunkata luukussa niin kauan kun sitä ei kukaan muukaan just akuutisti tarvitse sekä päästää se joskus hevostalliin ja veneenkannelle. Varsinkaan jos kundi itse ei ole joutunut olemaan samaan aikaan paikalla, vaan systeri tai mamma jeesannut?

        Yhden kännisen vedonlyönnin seurauksena muija roikkuu väkisin kylkiäisenä kuin ostoskanavan tilaus, eroon et pääse vaikka mitä tekisit. Kaverit kuittailee ja perhe on järkyttynyt. Mutta omassa elämässä on ollut näköjään samaan aikaan pahempiakin suruja, perhepiirissä. Kundi kuitenkin hoitaa duuninsa, ei laiminlyö lastaan ja pitää itse perheensä nimen poissa lööpeistä. Ei varmaan ole ollut helppoa aikaa?

        Mutta kuuna päivänä en menisi kutsumaan kyseistä kuviota "pysyväksi parisuhteeksi", "avoliitoksi" enkä edes "seurusteluksi". Jotain "rakkaussuhde"-sanaa ei voi mainita samana päivänäkään.


      • palstapastori
        Vaarallinen suhde kirjoitti:

        Minä olen muijan kyseisestä suhteesta lukenut AINOASTAAN juttuja mitkä se on itse kertonut.

        Varsinainen "julkkis" ei tämä tyrkky taida olla kuin tällä palstalla, ehkä jollakin toisella vastaavalla myös? Muuten luokitus on D-tasoa, samaa nippua kaikkien muiden halvalla ulkonäkönsä tuunanneiden kanssa. Erottuu siitä porukasta pelkästään sillä että on räpistellyt samalla nollatasolla jo 15 vuotta, ja että niitä "siitä-ei-sitten-tullutkaan-mitään" -proggiksia riittää historian kirjoihin pitkähkö lista. Nuoremmat wannabeet ovat vasta matkalla samaan.

        Aiemmin ei olisi voinut vähemmän kiinnostaa muijan touhut, mutta nyt kun sen naama joka lööpistä kirkui omalle feissilleni, lukaisin nämäkin vitjat täältä. Ja vähän taustoja.

        Sain vaikutelman "suhteesta" (jos nyt keskitytään pelkästään tähän kysymykseen) jossa nuorella kundilla on lipsahtanut panokuviot vanhemman naisen kanssa vähän turhan pitkälle, eli muija hankkiutuikin paksuksi. Sitä ennen on kaverisuhteilla (kundin siis) järkätty kiva luukku harrastella sitä (ainoaa?) juttua minkä kyseinen täti mitä ilmeisimmin hyvin hanskaa. Mutta just siitä sitten seuraakin tämä beibi.

        Kundi on taatusti ahdistunut ja hukassa, mutta family jeesaa. Muijasta ja lapsesta pidetään huoli ainaskin niin kauan että julkinen häpeä vähän calms down. Jäbä saa duunaa mitä tykkää, muijalla ei ole varaa aukoa julkisesti päätään tai neliöt lähtee alta. Kaipa se kundi on välillä notkunut siinä mukana vähän for old times sake eli ajatellut että otetaan edes hyvät puolet keissistä irti?
        Camoon! Se on nuori, ei kai mikään ihme jos välillä on yrittänytkin jatkaa puolittain kimpassa?

        Mä luulen kuitenkin ettei se kundi ajatellut mitään muuta kuin että yrittää nyt softata sen muijan kanssa, odottanut tosissaan että rauhoittuu. Kaikki. Tilanne, omat sukulaiset, kaverit, kyseinen muija. Elänyt omaa elämäänsä parhaansa mukaan. Tod näk ollut h***vetin masis koko jutusta, bilettänyt niinkuin ei huomista oliskaan? KUITENKIN se on näköjään kantanut vastuunsa omasta lapsestaan? Ei vaikuttais siltä että beibiä olis rahalla maksettu ulos omasta elämästään?

        Jos muija on vetänyt jotain feikkikulissia niin siihen on varmaan ollut paha vaikuttaa. Siis menemättä samaan showhun mukaan. Jos haluat pysyä private ja pitää sun suvun poissa entistäkin pahemmasta häpeästä, niin ei kai ole auttanut muu kuin ottaa säännöllisesti pataan - yrittäessään vetää muijaa realiteetteihin? - antaa sen bunkata luukussa niin kauan kun sitä ei kukaan muukaan just akuutisti tarvitse sekä päästää se joskus hevostalliin ja veneenkannelle. Varsinkaan jos kundi itse ei ole joutunut olemaan samaan aikaan paikalla, vaan systeri tai mamma jeesannut?

        Yhden kännisen vedonlyönnin seurauksena muija roikkuu väkisin kylkiäisenä kuin ostoskanavan tilaus, eroon et pääse vaikka mitä tekisit. Kaverit kuittailee ja perhe on järkyttynyt. Mutta omassa elämässä on ollut näköjään samaan aikaan pahempiakin suruja, perhepiirissä. Kundi kuitenkin hoitaa duuninsa, ei laiminlyö lastaan ja pitää itse perheensä nimen poissa lööpeistä. Ei varmaan ole ollut helppoa aikaa?

        Mutta kuuna päivänä en menisi kutsumaan kyseistä kuviota "pysyväksi parisuhteeksi", "avoliitoksi" enkä edes "seurusteluksi". Jotain "rakkaussuhde"-sanaa ei voi mainita samana päivänäkään.

        Aamen, juuri näin olen itsekin asian ajatellut. Ei lisättävää.


      • VuosisadanRaskaustarina?
        palstapastori kirjoitti:

        Aamen, juuri näin olen itsekin asian ajatellut. Ei lisättävää.

        Eipä löydy lisättävää täältäkään. Realistisen makuinen kuvaus. Sopisi lukea niidenkin jotka nielivät sen "shokkiero, 'mieheni' petti ja missi rikkoi perheen" -kukkupuheet.


      • Galliera
        näinkö ois kirjoitti:

        27-vuotias Stefu käyttäytyi kuin 20-vuotias pojankloppi. Kuvittele nyt sellaisen kanssa seurustelevasi jolle hauskanpito on kovempi juttu kuin oma lapsi.
        Ja aika monta vuottahan he paneskelivat. Voisi olettaa että rakkaus saa ihmiset jatkamaan vuosia suhdetta.

        Aika moni roikkuu kiinni rakkaudettomissa suhteissa tyhmyyttään, epätoivoisuuttaan, ahneuttaan...tai vaan siksi että suhteesta on vaikka taloudellista hyötyä. Martina petti Stefun kanssa, sai fudut mieheltään sen takia ja takertui vissiin Stefuun kuvitellen että pääsisi rikkaisiin naimisiin. En ihmettelis vaikka olis salaa hankkiutunut raskaaksikin. Voi sen elämänsä niinkin yrittää taloudellisesti turvata. Jos ei osaa mitään muuta...


      • hauska juttu
        Vaarallinen suhde kirjoitti:

        Minä olen muijan kyseisestä suhteesta lukenut AINOASTAAN juttuja mitkä se on itse kertonut.

        Varsinainen "julkkis" ei tämä tyrkky taida olla kuin tällä palstalla, ehkä jollakin toisella vastaavalla myös? Muuten luokitus on D-tasoa, samaa nippua kaikkien muiden halvalla ulkonäkönsä tuunanneiden kanssa. Erottuu siitä porukasta pelkästään sillä että on räpistellyt samalla nollatasolla jo 15 vuotta, ja että niitä "siitä-ei-sitten-tullutkaan-mitään" -proggiksia riittää historian kirjoihin pitkähkö lista. Nuoremmat wannabeet ovat vasta matkalla samaan.

        Aiemmin ei olisi voinut vähemmän kiinnostaa muijan touhut, mutta nyt kun sen naama joka lööpistä kirkui omalle feissilleni, lukaisin nämäkin vitjat täältä. Ja vähän taustoja.

        Sain vaikutelman "suhteesta" (jos nyt keskitytään pelkästään tähän kysymykseen) jossa nuorella kundilla on lipsahtanut panokuviot vanhemman naisen kanssa vähän turhan pitkälle, eli muija hankkiutuikin paksuksi. Sitä ennen on kaverisuhteilla (kundin siis) järkätty kiva luukku harrastella sitä (ainoaa?) juttua minkä kyseinen täti mitä ilmeisimmin hyvin hanskaa. Mutta just siitä sitten seuraakin tämä beibi.

        Kundi on taatusti ahdistunut ja hukassa, mutta family jeesaa. Muijasta ja lapsesta pidetään huoli ainaskin niin kauan että julkinen häpeä vähän calms down. Jäbä saa duunaa mitä tykkää, muijalla ei ole varaa aukoa julkisesti päätään tai neliöt lähtee alta. Kaipa se kundi on välillä notkunut siinä mukana vähän for old times sake eli ajatellut että otetaan edes hyvät puolet keissistä irti?
        Camoon! Se on nuori, ei kai mikään ihme jos välillä on yrittänytkin jatkaa puolittain kimpassa?

        Mä luulen kuitenkin ettei se kundi ajatellut mitään muuta kuin että yrittää nyt softata sen muijan kanssa, odottanut tosissaan että rauhoittuu. Kaikki. Tilanne, omat sukulaiset, kaverit, kyseinen muija. Elänyt omaa elämäänsä parhaansa mukaan. Tod näk ollut h***vetin masis koko jutusta, bilettänyt niinkuin ei huomista oliskaan? KUITENKIN se on näköjään kantanut vastuunsa omasta lapsestaan? Ei vaikuttais siltä että beibiä olis rahalla maksettu ulos omasta elämästään?

        Jos muija on vetänyt jotain feikkikulissia niin siihen on varmaan ollut paha vaikuttaa. Siis menemättä samaan showhun mukaan. Jos haluat pysyä private ja pitää sun suvun poissa entistäkin pahemmasta häpeästä, niin ei kai ole auttanut muu kuin ottaa säännöllisesti pataan - yrittäessään vetää muijaa realiteetteihin? - antaa sen bunkata luukussa niin kauan kun sitä ei kukaan muukaan just akuutisti tarvitse sekä päästää se joskus hevostalliin ja veneenkannelle. Varsinkaan jos kundi itse ei ole joutunut olemaan samaan aikaan paikalla, vaan systeri tai mamma jeesannut?

        Yhden kännisen vedonlyönnin seurauksena muija roikkuu väkisin kylkiäisenä kuin ostoskanavan tilaus, eroon et pääse vaikka mitä tekisit. Kaverit kuittailee ja perhe on järkyttynyt. Mutta omassa elämässä on ollut näköjään samaan aikaan pahempiakin suruja, perhepiirissä. Kundi kuitenkin hoitaa duuninsa, ei laiminlyö lastaan ja pitää itse perheensä nimen poissa lööpeistä. Ei varmaan ole ollut helppoa aikaa?

        Mutta kuuna päivänä en menisi kutsumaan kyseistä kuviota "pysyväksi parisuhteeksi", "avoliitoksi" enkä edes "seurusteluksi". Jotain "rakkaussuhde"-sanaa ei voi mainita samana päivänäkään.

        Pelkän seksin takia avoliittoon? Kyllä se stefu ois seksiä saanu muualtakin ihan ilman avoliittoja. Älä naurata!


      • Kotileikkiä?
        hauska juttu kirjoitti:

        Pelkän seksin takia avoliittoon? Kyllä se stefu ois seksiä saanu muualtakin ihan ilman avoliittoja. Älä naurata!

        "Avoliittoon"??

        En kyllä käyttäis sitä termiä. Kaverilta lainattu/ vuokrattu tilapäinen kämppä mihin jämähdettiin (lue = mara jämähti) "ylläripylläri"baby -syyllä?


    • Komediennekin

      Rattijuoppo salapano esittää marttyyriä, on siinä mimmissä ainesta moneen näytelmään.

    • 00000000000000000000

      Suomen Kansallisteatteri menettänyt näyttelijän...kv brändi panee parastaan...

    • Voi luoja mikä ämmä

      Ei juma,miten Marsu kehtaa esittää uhria ja itse pettänyt kaikkia miehiään?? Olis pysynyt Eskon kanssa,koska vaikutti,että Esko oikeasti tykkäs Marsusta! Mutta Esko kun on köyhä niin Marsu luuli saavansa paremman saaliin tialle! Mutta kukaan itseään kunnioittava mies ei tuollaisen löysä moraalisen whitetrashmuijan seurassa halua näyttäytyä! Miehet nyt panee lähes kaikkia liikkuvia eliöitä,mutta kyllä ne on tarkkoja,kenen kanssa julkisesti esiinnytään! Monessako kuvassa olette nähneet Stefun ja Marsun yhdessä?? Kyllä Stefua on vituttanut,kun Marsu hommas ittensä tiineeksi!

    • 6+20

      Ja ne kuvat, joissa Martina ja Stefan on nähty yhdessä, eivät ole minkään rakastavan parin kuvia. Isben ristiäisiskuvissa kulkevat ihan omassa porukassaa ja molemmat vaikuttavat pahantuulisilta ja kuvista välittyy jäätävyys.

      Samoin kun Stefan hakee Martinaa synnytyssairaalasta, kuvasta näkee kireät ilmeet ja sen, että nuo kulkevat aina parin metrin päässä toisistaan. En ole nähnyt ainoatakaan "hempeilykuvaa" heistä. Jos olisivat olleet oikea pari, niin kyllä sellainenkin kuva olisi saatu otettua. Ei edes "käsi kädessä"-kuvaa ole koskaan näkynyt. Kyllä se rakkaus on niin kaukana tuosta suhteesta kuin olla voi. Mehän tiedetään, että Stefan osaa olla myös tunteellinen oikealle naiselle. Siitä kertoo mm. itkut exänsä perään.

      • "Sattuman" satoa...?

        Tarina kertoo että nämäkin harvat mainitut "yhteis"kuvat saatiin Maran/lähipiiriinsä vinkattua tilanteista etukäteen mainitun juorulehden kuvaajalle.

        Ei kai kukaan kuvittele että joku tyyppi olisi kykkinyt synnärin tai kaikkien mahdollisten Hesan kirkkojen ulkopuolella odottaen koska sattuisivat tulemaan? Tai että kummallakin kerralla olisi random-ohikulkija onnistunut nappaamaan kännykkäkamerallaan (jossa kauko-objektiivi, heh) fotot joissa näkyy myös herran naama sopivasti?


      • huilua polvillaan
        "Sattuman" satoa...? kirjoitti:

        Tarina kertoo että nämäkin harvat mainitut "yhteis"kuvat saatiin Maran/lähipiiriinsä vinkattua tilanteista etukäteen mainitun juorulehden kuvaajalle.

        Ei kai kukaan kuvittele että joku tyyppi olisi kykkinyt synnärin tai kaikkien mahdollisten Hesan kirkkojen ulkopuolella odottaen koska sattuisivat tulemaan? Tai että kummallakin kerralla olisi random-ohikulkija onnistunut nappaamaan kännykkäkamerallaan (jossa kauko-objektiivi, heh) fotot joissa näkyy myös herran naama sopivasti?

        Onko Levin vessasta kuvia?


      • Lavastus vasta vaihtui
        huilua polvillaan kirjoitti:

        Onko Levin vessasta kuvia?

        Silloin oli menossa vielä eri näytelmä, eri kulissit.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7937
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      177
      1755
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      62
      1031
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      193
      945
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      823
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe