Voi että ihmiset on huijattavissa, S.T. meedio muka!

rahoistanne kiinni

Pienessä Kivipuodissa Iisalmessa vierailee "meedio" S.T.
Hah! Tunnen hänet erittäin hyvin. Ei ole lainkaan meedion taitoja. Hän kehuskelee, kuinka ihmiset on helppoja huijattavia ja kuinka on määrättävä korkea palkkio, että ihmiset uskoo ja luottaa paremmin.

Älkää hyvät ihmiset menkö retkuun!

Hän on työttömyyskortistossa ollut vaikka kuinka kauan, mutta tekee pimeästi salaiselle tilille. Ainakin aikaisemmin kehui asiaa.

13

340

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en anna huijata

      Tarkoitat varmaan Stella T:ä?
      Olet oikeassa. On kyllä todella etevä huijari. Teeskentelee herttaista ja ystävällistä, mutta on todellisuudessa hirviö. Miten ihmiset yleensä uskoo tuollaiseen.
      Kun ryhtyy huijariksi, niin siihen tarvitaan luonne, jolla ei ole omaatuntoa. Ja sitä ei todellakaan ole mainitulla "meedioksi" itseään kutsuvalla Stellalla, aikaisemmalta nimeltäänTiina.

      Kuinkahan paljon näitä samanlaisia huijareita onkaan, kun heitä ilmestyy kuin sieniä sateella? Varmasti satoja. Hyväuskoiset antavat heille rahansa mukisematta.
      Tätä huijaria varokaa.

    • tosi huvittavaa

      Asuin ennen paikkakunnalla, missä tuo "valemeedio" on kirjoilla. Aloittaja puhuu aivan totta. Jos meedion haluaa, niin Marja Pennanen samaisesta kaupungista sentään jotain tietää, mutta ei kaikkea hänkään. Marja on kuitenkin parhaimmasta päästä. Stella T. suoltaa potaskaa rahanhimon voimin.

    • tiedän tapauksen

      Joo! Kantakaa vain rahanne Stella/Tiinalle, joka nauraa takanapäin, kuinka huijattavia ihmiset voikaan olla. Omin korvin olen kuullut nuo jutut.

      Kuinkahan monta kertaa Stella/Tiina katsoi minulle. Ei tiennyt siis mitään. Tiedän myös, miten hän sai päähänsä olla joku "meedio tai selvänäkijä tai tähtiterapeutti." Näki yhden keltaisen valon, joka saattoi olla tietyömiehen takki. Sittenpä siitä lähti mielikuvitus laukkaamaan helpon rahan toivossa.

    • siipimaassa

      Kertokaapa kokemuksianne tästä "meediosta".
      Minun rahat meni hukkaan!

      • No höh

        No höh... tossahan siitä on monen viestin verran jo kerrottu mitä vielä pitää kertoa?


    • siipimaassa

      Harmittaa kun rahat meni ja turhaa höpötystä sain vaan kuulla. Sitä varten kysyn, jos on muita harhaan johdettuja.
      Ja jos joku tietää ihka oikean meedion, niin olisi mukava saada yhteystietoja.

    • siipimaassa

      Eikö ole olemassa hyviä meedioita tai näkijöitä, kun kukaan ei vastaa kysymykseeni?

      Toivoisin yhteystietoja oikeaan näkijään, etten vaan taas rahojani heittäisi jollekin valemeediolle.

    • oikeat hakusessa

      Eipä näytä olevan.
      Aikoinaan oli Kuopiossa todella hyvä näkijä, joku Oljander, joka oli tiennyt todella hyvin. Hänen veroisiaan ei ole muita tullut. Todellisia näkijöitä on harvassa, mutta huijareita näyttää olevan paljon.

      Joku raja pitäisi tällaiselle timinnalle saada. Messut, mm.ovat paikkoja, jonne saa mennä kuka tahansa esiintymään meediona. Järjestäjien tulisi olla tarkkana myydessään paikkoja kenelle tahansa. Ainakin itseltäni on usko messuennustajiin kadonnut kokonaan.

    • villamilla

      Jou kertoi, että Oljanderin tytär olisi jatkanut äitinsä työtä.
      Olisiko ketään Kuopiosta, joka voisi varmistaa asian.

    • miukunalle

      Eipä näytä kukhaan sinulle vastaavan. Asun Kuopion suunnalla ja tahtoisinpa minäkin tietää, onko Oljanderin tytär äitinsä seuraaja.

    • okkigaam

      Myös minä kehun Marja Pennnasta. Täytyy silti muistaa että asiakas ei voi määrätä kuka sieltä henk.m. tulee. Siellä on ihan erilainen järjestys kuin täällä meidän joukossa.
      Selvänäkijät on ihan eri asia kuin meedio.

      Eiköhän me kaikki olla jossain vaiheessa ne oppirahat maksettu.
      Minä tein sen siellä vantaalla sille naiselle jota suositeltiin. En enää muista nimeä. Ottaa tutkimisestaan 150€ Puhuu madoista. Minullakin mainitsi niitä olevan 7 eri laatua. raskasmetalliaym. ja kuuntelin sujuvasti. Miehensä tekee niitä koneita joilla voi itse mitata tilansa.
      Minulle riitti - laittaa tietokoneeseensa sellainsen johdon päähän kun kuulakärkikynä ilman mustekapselia. Pitää sitä iholla ja siinä se??? ---> paperia tulee johon lueteltu alkuineista tunnetuimmat. ja uudestaankin pitäisi mennä? Tämän kirjoitin varoitukseksi. Jos joku tunnistaa tälä tiedolla niin kerro toki oma kokemuksesi.

      • parantunut

        Päivän parhaat naurut. Tiedän missä kävit, liittyy fyysisen terveyden vaihtoehtohoitoihin,mutta miten se mielestäsi liittyy tähän selvänäkö-/meedioketjuun?


    • parantukaa toisetkin

      Minä olen parantunut selvänäköisyyteen luulosta, että itseään selvänäkijäksi kuvittelevat näkevät jotain.
      Vuosia eräs näkijä johti harhaan ennustelemalla kaikkea mukavaa, mitä tulee tapahtumaan. Odotin ja odotin, mutta mikään ei pitänyt paikkaansa. Kerta toisensa jälkeen annoin rahaa turhista ennustuksista. Onneksi älysin viimein olevani huijauksen kohde.
      Aloittaja puhui tästä "tähtiterapeutista." On kokemusta ja varoitan minäkin hänestä.

      Minua ei enää huijata.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      981
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      980
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      976
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      974
    10. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      973
    Aihe