pärjäänkö

jjfjd

pärjäänkö jos pesen kasvot vaa iltasin jollai ihmee kasvovedel ja en hoida ihoo millää muul taval?

2

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9+5

      Joidenkin iho on niin hyväkuntoinen, että pärjää tuollaisella menetelmällä. Ihosi saattaa tosin kuivua nyt kun tulee kylmempi ilma, jos et käytä mitään kosteuttavaa

    • itse todettu asia

      Riippuu siitä millainen ihosi on. Jos se on ongelmaton ja ns. normaali, saatat pärjätä pesemällä pelkällä vedellä eli jopa ilman mitään "ihmeen kasvovettäkin".

      Mulla oli joskus ennen ongelmaiho, jolle käytin jos vaikka mitä puhdistuaineita, kasvovesiä ja voiteita (myös reseptikamaa), mutta ei se niistä paljon sen kummemmaksi tullut.

      Myöhemmin selvisi, että naamaa vaivaakin ruusufinni ja sehän päinvastoin ärtyy monista ihovoiteista ja yleensäkin sille laitettavista aineista, paitsi joistakin lääkevoiteista. Myös meikeistä.

      Lopetin muutama vuosi sitten meikkaamisen kokonaan ja rupesin kokeilun vuoksi pesemään kasvojani vain pelkällä haalealla vedellä aamuin illoin ja välilläkin, jos oli tarvetta. Ihotyyppini on hiukan rasvainen, vaikka ikää on jo 37 vuotta, eikä se ole ollut koskaan kuiva. Naama rauhoittui ihmeesti tällä rutiinilla eikä se tunnu kaipaavan mitään muuta. Jos siihen pyrkii silti tulemaan joskus punoitusta ja näppylää, niin netitse luontaiskaupasta tilatulla kolloidihopealla pyyhkiminen rauhoittaa senkin nopeasti pois. Sitä kolloidihopeaa siis laitetaan vanulappuun ja pyyhitään naama sillä. Löytyy googlaamalla, jos kiinnostaa...

      Vähemmän on joskus parempi, vaikka kosmetologit ym. varmaan kertovat ihan muuta ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3209
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2821
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2628
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2598
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2476
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2315
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1763
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1717
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1580
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1426
    Aihe