Tori.fi kannattaa googlata tuote ja hinta

jos ostat jotain.

Esim. Samsung galaxy tab 2 7.0 tori.fi hinta 200€ ja sama uusi net.anttila 127€ postikuluineen.
Varsinkin puhelimissa on käytetty kalliimpi kuin kaupassa uusi.

24

723

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Korjaus.

      Varsinkin puhelimissa on JOSKUS käytetty kalliimpi kuin kaupassa uusi.

    • huomattu on

      Samsung galaxy tab 3 7.0 näkyy olevan aika usein gigantissa hintaan 99 ja ei postikuluja.

    • Kannattaa varoa
    • Audi A4 1,9TDI -03

      2000€ ??
      Myydään. Ilmoittaja: Jamila. Ilmoitus jätetty 27 elokuuta 15:39.
      Kannattaa varmaan maksaa etukäteen.

      • Laitoin viestin

        audista että olen kiinnostunut, tänään tuli seuraavanlainen vastaus:

        "Uusitalo Jamila
        Liitteet12.52 (4 tuntia sitten)

        Lopuksi se ei ole liian pian!
        Pahoitteluni viivästyksestä,
        Olin liian myöhään ja ottanut valmistelut minun häämatka; Menetin aikaa. Lyhyesti mieheni ja ostin auton siellä muutama kuukausi sitten meidän loma, mutta valitettavasti meillä ei ole ollut aikaa nauttia siitä oikein odotetusti. Se pysyi pysäköidä autotalliin. Auto on hyvässä kunnossa, on seurannut säännöllisesti uudelleen viimeisimmän on yksi kuukausi. Takaisin matkan jälkeen meidän häämatka, mieheni ja minä suunnittelet uuden auton joten meidän täytyy vapauttaa autotalli sitä tilaa. Tämä on syy myyntiin. Auto on 2000 euroa sisältäen kotiinkuljetuksen"


      • hjyggetjoo
        Laitoin viestin kirjoitti:

        audista että olen kiinnostunut, tänään tuli seuraavanlainen vastaus:

        "Uusitalo Jamila
        Liitteet12.52 (4 tuntia sitten)

        Lopuksi se ei ole liian pian!
        Pahoitteluni viivästyksestä,
        Olin liian myöhään ja ottanut valmistelut minun häämatka; Menetin aikaa. Lyhyesti mieheni ja ostin auton siellä muutama kuukausi sitten meidän loma, mutta valitettavasti meillä ei ole ollut aikaa nauttia siitä oikein odotetusti. Se pysyi pysäköidä autotalliin. Auto on hyvässä kunnossa, on seurannut säännöllisesti uudelleen viimeisimmän on yksi kuukausi. Takaisin matkan jälkeen meidän häämatka, mieheni ja minä suunnittelet uuden auton joten meidän täytyy vapauttaa autotalli sitä tilaa. Tämä on syy myyntiin. Auto on 2000 euroa sisältäen kotiinkuljetuksen"

        Sain aivan saman vastauksen jannulta toisesta autosta. Ja kaupat kotiin kuljetuksella. Olis vaan pitäny antaa yhteystiedot että kuljetusliike tuo auton pihaan. Pyysin saada auton rekkarin että voisin tarkistaa sen alkuperää niin sitä ei voinu antaa ettei "hitman" saa selville hänen oli paikkaansa. Jep. :-D :-D :-D


      • kukatoion

        Kuulostaa saatanan tutulle... -07 matkailuauto torilla hoono solmi rek 6:lle hengelle 3000€:olla sis kulj. Puolangalta kaakkoisosiin sen. Ja kaiken lisäsäksi meillä annettu Puh. Nro. Menee nykiin........


      • yrittihuijata

        Muullekin tuli tälläinen viesti nm.Jamila Uusitalo
        Pahoitteluni viivästyksestä postilaatikossa.
        Auto hyvässä kunnossa, minkä jälkeen säännöllinen tarkastelu, joka on viimeinen kuukausi. Ei teknistä tai mekaaninen vika, se on kuin kuvia.

        Mittarilukema 106400
        Vuosi 2003
        Runko porrasperä
        Malli 320 d, urheiluistuimet ja navigointi
        Tilavuus 2 l
        Teho 110 kw
        Polttoaineen diesel
        Käsivaihteisto
        Neliveto
        Väri vihreä
        laskeutuminen väri vihreä oxford
        Väri beige sisustus
        Paikkojen määrä 5
        Ovet 5
        CO2-päästöt 153 g/km

        Liftata, hiukkassuodatinta, kevytmetallivanteet: kesällä vanteet, kevytmetallivanteet: talvi vanteen, metalliväri, taka pysäköinti anturi, kesärenkaat, talvirenkaat, xenon valot, ilmastointi, cd-vaihtaja, vakionopeussäädin, sähköiset peilit, sähköiset ikkunat, ajotietokone, ilmastointi, kyynärnoja Keski-, monitoimiohjauspyörä, navigointi, lämmitettävät istuimet, radio cd, sadetunnistin, keskuslukitus, ohjaustehostin, nahkaverhoilu, urheiluistuimet, kattoikkuna, abs-jarrut, etuturvatyynyt, hälytys, luistonesto, sivuturvatyynyt katto.

        Olin vähän aikaa ja valmistautumalla minun eläkkeelle virastaan​​, en ole huomannut kulunut aika. Otin auton siellä on noin ajan jo, mutta valitettavasti en ole ehtinyt nauttia siitä kunnolla, kuten määrättiin takia odottamaton matka. Se on pysäköity autotalli aikaa.

        Hinta: 3000 €

        Odottaa kuulla sinusta taas

        Y


      • harola

        15.10.2015 Tori.fi sivustolla matkailuauto Adria Coral 680 vm 02 ml 43tkm hintaan 4000€ sisältää kotiin kuljetuksen Auto ei ole mekaanista tai tekninen ongelma, ja kaikki hänen paperit ovat osa sääntöjä suomessa. Auto ei ole pantattu verot maksettu ja se on erinomaisessa kunossa.
        omalta osaltani, vain minun eläkkeelle viime tammikuussa, olen juuri liittynyt mieheni perusteella valtion Suomessa lasteni kanssa Yhdydvallat ja blaaa blaaa
        Maksu Money Gramin tai Western Unionin kautta varaa tili ja jos auto hyva sinulle siirty raha sinun päätös minä Yhdysvaltoihin jos se käteva sinulle Blaaa Blaaa voi vittu että on kaikkia perkeleen huijaus yrityksiä kun sais tällaisen kiinni niin vois vähän taputella. vielä tekstistä kuljettaja tuo auton kotiin jakeluautolla, tekstit englanniksi ja suomeksi ja yhtä epäselvästi kirjoitettu. juttu loppui kun kanan lento kun kysyin rekisteritietoja


    • Ostakee boes

      Tää on paras eli myynnissä 'onnentalismaani' hinta vain 20 000 euroa.

    • sepäsese

      sepä se

    • kirjoittelija1

    • Ostatoki

      Narkit kauppaa varastamiaan tavaroita.

    • onnenpekka3x

      Juntit ei osaa tarttua oikeaan tilaisuuteen.

    • Supermajor

      Uusitalo Jamila
      Pitäiskö lähettää kuva herrasta poliisille. se näkyy siinä auton sivussa pelikuvana.

      Nyt he ovat jo eläkeläisiä . On jäänyt nissan Suomeen myyntiin. Tarviis 3000 e. siitä . Suomenkieli on kökköä ja englanti samoin.
      " Omalta osaltani, vain minun eläkkeelle viime Elokuu, Olen juuri liittynyt mieheni perusteella valtion Suomessa lasteni kanssa Yhdysvallat. Palaamme mieheni ja minä Marraskuu 2016 päättymisajankohtaa sen toiminta sen funktio (eläkkeellä) Yhdysvallat, ja tämä on miksi auto on myynnissä. Ennen muuttoa, annoin auto harjoittaja, jolla on valtakirja myydä ja on vastuussa toimittaa auto missä tahansa, jos haluat kotiinkuljetus. En myy sitä rahaa, koska se on enemmän kuin, että se on melkein lahja "

    • vähältäpiti

      Tämä Jamila Uusitalo taitaa olla huijari tuolla Tori.fi -sivustolla. Viimeinkin myytävänä olevasta autosta tuli vastaus, joka haiskahtaa epämääräiseltä selitykseltä.
      Sain seuraavanlaisen viestin, kun kyselin auton rekisterinumeroa, että olisin voinut tarkistaa tiedot.

      Otan vain aikaa edes lukea sähköpostisi.
      Auto on edelleen käytettävissä ja on myynnissä 3000€. Auto ei ole mekaanista tai tekninen ongelma, ja kaikki hänen paperit ovat osa sääntöjä Suomessa. Auto ei ole pantattu, kaikki verot on maksettu ja se on erinomaisessa kunnossa.

      Omalta osaltani, vain minun eläkkeelle viime Elokuu, Olen juuri liittynyt mieheni perusteella valtion Suomessa lasteni kanssa Yhdysvallat. Palaamme mieheni ja minä Marraskuu 2016 päättymisajankohtaa sen toiminta sen funktio (eläkkeellä) Yhdysvallat, ja tämä on miksi auto on myynnissä. Ennen muuttoa, annoin auto harjoittaja, jolla on valtakirja myydä ja on vastuussa toimittaa auto missä tahansa, jos haluat kotiinkuljetus. En myy sitä rahaa, koska se on enemmän kuin, että se on melkein lahja vain välttää maksamalla kallein päivittäisestä kustannukset vartioinnista.

      Auto on erittäin hyväkuntoinen ja täysin liikkuvaa, tarjota ilman lisämaksua. Hän on erinomainen elin, ylläpidon autotalli - tekninen valvonta OK, täyden palvelun seuraa ajan tasalla koko kirjan. Hän julkaisi version valua viimeisen laskun saatavilla. Jos olet kiinnostunut, jätä tietosi täydellinen koti seurasi etunimi ja sukunimi unohtamatta puhelimen yhteystiedot, jotta voin välittää sen harjoittaja, joka ottaa sinuun yhteyttä kiertueen auto kotiisi veloituksetta koska mieheni ja minä olimme jo järjestetty tätä palvelua. Kun tiedot on vastaanotettu, välitämme ne harjoittaja että olimme antaneet auto niin, että se voidaan rekisteröidä sen aihe tuleviin toimituksen voit toimittaa auto.
      Odottelen yhteystietosi, jos ostaja
      Täällä miehensä puhelinnumero 15183536490

    • En_osta

      Sama Jamila Uusitalo jatkaa vain. Auton rekisterinumero U??-?35
      "Hei,
      Pahoitteluni viivästyksestä postilaatikossa.
      Asuntoauto hyvässä kunnossa, minkä jälkeen säännöllinen tarkastelu, joka on viimeinen kuukausi. Ei teknistä tai mekaaninen vika, se on kuin kuvia. Mieheni ja minä suunnittelet uuden auton joten meidän täytyy vapauttaa autotalli sitä tilaa. Tämä on syy myyntiin. Asuntoauto on 4000 euroa sisältäen kotiinkuljetuksen

      Alla on ominaisuuksia auton ja kuvat:
      ADRIATIK CORAL 680
      Istuimet 5, vuodepaikkoja 4, vuosi 2002, mittarilukema 43334 km, moottori 2.8 L, 146 hv (diesel), pituus 6800, leveys 2250 korkeus 2750
      Omamassa: 2992 - PTAC 3500.
      Satelliitti-tv, radio, tv, markiisi, hälytin, ilmastointi ohjaamossa, peruutuskamera, aurinkopaneeli, telineisiin, sänky rautatie yli autotalli, jääkaappi pakastin, erinomaisessa kunnossa."

      • Autoilija97

        Tekee siis 'kauppoja' monen kanssa samaan aikaan...


      • älämenelankaan

        Prepaid-liittymä, vain etunimi, käteismaksu, ei kotoa hakua, toimitus posti/matkahulto jne.
        -ovat varmoja merkkejä huijaritoiminnasta.


    • taasykspetteri
    • giggulikowana

      Minä maksa huoralleni aina käteisellä.Homma toimii.Ei postikuluja vaan suoraan suoleen.

    • Verikiila

      Kyseinen firma myy esim verottajalle tietoja isommista myynti kohteista että voivat tarkastaa onko myyntivero maksettu vai ei

      • Kärppä6787

        Tänään sama sankari myi torissa 2003 vuoden C-Mersua nimellä Pentti. Vastasin ilmoitukseen jonka jälkeen tuli sähköpostia Jamila Uusitalon nimellä. Ilmoitus oli jo niin huonoa Suomea ettei yksikään Pentti-niminen kirjoita niin.


    • ruudolfmöllister

      Elä valita minulle tuli viesti että olisi akka myytävänä, hinta oli 1500 euroa mutta ei kuulemma ole varmaa että pysyy kotona.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 178
      1903
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      50
      1836
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1353
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1164
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1121
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1099
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1085
    Aihe