Miksi 50-v miehet ei hae oman ikäistään?

Miksi viidenkympin tienoilla olevat miehet hakee järjestään 28-45 vuotiasta naista? Jos olisin itse tuon ikäinen nainen, en varmaankaan etsisi vanhempaa miestä. Joten kysyntä ei kohtaa tarjontaa ja hyvät kunnolliset viiskymppiset naiset saa viestejä 60 vuotiailta tai 25 vuotiailta, kun oman ikäistään etsivät. Mikähän tässä systeemissä mättää?

176

3978

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinkkumies.

      Koska ne miehet haluaa vai seksiä naisilta. Se nyt on melkein sama minkä ikäistä hakee kun ei naiset vastaa, paitsi ne epätoivoiset jotka ei muuten sais seuraa.
      Eikä naiset arvosta rehellistä miestä joka hakee omanikäistä seuraa. Vain komeat pelimiehet saa naisilta vastauksia koska naiset usko että sellanen mies on hyvä.

      • Hei Sinkkumies ja @leylah14

        Sallinette että olen hieman eri mieltä.

        Kyllä naiset arvostavat miehiä jotka hakevat omanikäistään seuraa.

        ja kyllä ne naiset vastaa, kun viesti on persoonallinen ja profiili mieluisa.

        Mutta tuohon ikäasiaan täytyy sanoa että samaa mekin täällä kummastelemme, että miksi miehet hakevat niin nuorta seuraa. Teimme aiheesta pientä tutkimustakin:

        Näin miesten ja naisten ikähakukriteerit eroavat http://www.e-kontakti.fi/blogi/nain-miesten-ja-naisten-ikahakukriteerit-eroavat/

        t: Heli E-kontakti.fistä


    • 11+13
    • iem123

      Miksi ei hakisi? Vastasin jo tuohon aiempaan edellä linkitettyyn viestiketjuun miksi itse haen nuorempia, joten ei siitä sen enempää.

      Ihmettelen vain tätä suvaitsemattomuutta, miksi eri-ikäisyys ei olisi sallittua.

      Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan ja kitketään (ikä)rasismi niin deittailusta kuin työmarkkinoiltakin.

      • Oikeasti nuorekas

        Kyllä ihmetyttää, kun viidenkympin jo paremmallakin puolella oleva tosissaan etsii juuri 40 täyttänyttä tai vähän päälle. Itselläni oli 5 vuotta vanhempi viisikymppinen, ja vaikka mies vakuutti nuorekkuuttaan, näkyi jo tuo ikäero kaikessa. Mies ei urheillut ja oli siten huonokuntoinen, joi paljon minkä seurauksena oli kaikenlaista vaivaa ja sairautta. Tuskin on pitkäikäinen. Itse taas urheilen ja syön terveellisesti, joten jos suhde olisi jatkunut, viiden vuoden päästä olisi todennäköisesti vielä paljon enemmän välimatkaa. Moni mies myös vakuuttaa viriiliyttään, niin tämäkin, puhetta kyllä riitti, mutta kyllähän siinä joutui seuraamaan laskusuhdannetta mieskunnossa. Jos olisi ollut vielä isompi ikäero, olisi se ollut sietämätöntä. Ei koskaan enää, kiitos.


      • oivoi simppeliä
        Oikeasti nuorekas kirjoitti:

        Kyllä ihmetyttää, kun viidenkympin jo paremmallakin puolella oleva tosissaan etsii juuri 40 täyttänyttä tai vähän päälle. Itselläni oli 5 vuotta vanhempi viisikymppinen, ja vaikka mies vakuutti nuorekkuuttaan, näkyi jo tuo ikäero kaikessa. Mies ei urheillut ja oli siten huonokuntoinen, joi paljon minkä seurauksena oli kaikenlaista vaivaa ja sairautta. Tuskin on pitkäikäinen. Itse taas urheilen ja syön terveellisesti, joten jos suhde olisi jatkunut, viiden vuoden päästä olisi todennäköisesti vielä paljon enemmän välimatkaa. Moni mies myös vakuuttaa viriiliyttään, niin tämäkin, puhetta kyllä riitti, mutta kyllähän siinä joutui seuraamaan laskusuhdannetta mieskunnossa. Jos olisi ollut vielä isompi ikäero, olisi se ollut sietämätöntä. Ei koskaan enää, kiitos.

        Eli sinä valitsit väärän puolison ja vika oli vain sinun. Vai luuletko kaikkien 5 kymppisten lahoavan sohvalla ja ryyppäävän?


      • Oikeasti nuorekas
        oivoi simppeliä kirjoitti:

        Eli sinä valitsit väärän puolison ja vika oli vain sinun. Vai luuletko kaikkien 5 kymppisten lahoavan sohvalla ja ryyppäävän?

        Totta kai oli minun vikani, että valitsin assholen :-) Tämä ei kyllä lahonnut sohvalla vaan oli koko ajan nikkaroimassa jotain tai tekemässä kuutamokeikkaa, mutta se ei kuntoa kohota. Jos joskus yritti jotain liikuntaa, niin milloin oli polvi kipeä, milloin kihti tms. Ja sitten lopetti kahvin juonnin närästykseen, vaikka oikeastihan se tuli alkoholista samoin kuin rytmihäiriöt ja vatsavaivat. Konjakki, viski ja viinit maistui vähän liian hyvin, ja niistä pulloistahan päivitettiin jatkuvasti kuvia faceen. Viisikymppinen 15-vuotiaan tasolla, mutta todella, todella, tein virheellisen valinnan. Ei kaikki tosiaankaan juo samalla tavalla, tiedän sen.


      • ainakin yritä,
        Oikeasti nuorekas kirjoitti:

        Kyllä ihmetyttää, kun viidenkympin jo paremmallakin puolella oleva tosissaan etsii juuri 40 täyttänyttä tai vähän päälle. Itselläni oli 5 vuotta vanhempi viisikymppinen, ja vaikka mies vakuutti nuorekkuuttaan, näkyi jo tuo ikäero kaikessa. Mies ei urheillut ja oli siten huonokuntoinen, joi paljon minkä seurauksena oli kaikenlaista vaivaa ja sairautta. Tuskin on pitkäikäinen. Itse taas urheilen ja syön terveellisesti, joten jos suhde olisi jatkunut, viiden vuoden päästä olisi todennäköisesti vielä paljon enemmän välimatkaa. Moni mies myös vakuuttaa viriiliyttään, niin tämäkin, puhetta kyllä riitti, mutta kyllähän siinä joutui seuraamaan laskusuhdannetta mieskunnossa. Jos olisi ollut vielä isompi ikäero, olisi se ollut sietämätöntä. Ei koskaan enää, kiitos.

        Niin minäkin olen 50 ja yli,ei ne kaikki ole läskiä ja juopottelijoita. Itse harrasta pari kertaa päivässä liikuntaa ja alkokaan ei kuulu kuvioihin ,eds kalja. Yleensä yli nelikymppinen on vielä kunnossa eikä ole jenkkakahvoja. Sori minua ei kiinnosta pöhöttynyt ja muodoto viisikymppinen,toki yksilöitä löytyy. Ei iällä niin merkitystä kuhan on kondiksessa henkisesti ja fyysisesti. Ja nyt minä etsin sellaisen jostain:)


      • Anonyymi
        Oikeasti nuorekas kirjoitti:

        Kyllä ihmetyttää, kun viidenkympin jo paremmallakin puolella oleva tosissaan etsii juuri 40 täyttänyttä tai vähän päälle. Itselläni oli 5 vuotta vanhempi viisikymppinen, ja vaikka mies vakuutti nuorekkuuttaan, näkyi jo tuo ikäero kaikessa. Mies ei urheillut ja oli siten huonokuntoinen, joi paljon minkä seurauksena oli kaikenlaista vaivaa ja sairautta. Tuskin on pitkäikäinen. Itse taas urheilen ja syön terveellisesti, joten jos suhde olisi jatkunut, viiden vuoden päästä olisi todennäköisesti vielä paljon enemmän välimatkaa. Moni mies myös vakuuttaa viriiliyttään, niin tämäkin, puhetta kyllä riitti, mutta kyllähän siinä joutui seuraamaan laskusuhdannetta mieskunnossa. Jos olisi ollut vielä isompi ikäero, olisi se ollut sietämätöntä. Ei koskaan enää, kiitos.

        Pinnallisuus näkyy sekstissä


    • 5+5

      Itse olen 55 -vuotias nainen ja yhdet treffit olen nyt käynyt 58 v kanssa, tulossa treffit 56- ja 52 -vuotiaan kanssa. He kaikki ovat ottaneet minuun yhteyttä ensin.

      Minuun on enemmän ottaneet yhteyttä itseäni nuoremmat (aika monta 46-50 vuotias vaikka ihannekumppanini ikä on 50-60 v) kuin vanhemmat, vain yksi 60-vuotias ja loput nuorempia. Pari kolmekymppistäkin mutta ne jätän omaan arvoonsa.

    • m.47

      Ottakaa naiset itse ensin yhteyttä mutta samalla tavalla passivisina odotatte kuin nuoremmat versionne mutta heillä saattaa olla paremmin kysyntää.
      Samalla tavalla ne naisten ikäkriteerit on reippaasti nuorempaa?!

      Itselleni kanssa on kyllä ottanut useampi 45 nainen jonka ikäharrukka on 35-47 niin olen aina vastannut kaikkiin yhteyden ottoihin kuin toiset...olen kyllä kysynyt että entäs kun olen ikäkriteerisi yläpäässä?!
      Kyllä aika moni reippaasti yli 50 nainenkin on ottanut yhteyttä mutta kun se viestittely menee paljolti siihen mummomaisuuteen kun odotellaan lapsenlapsia ja kudotaan sukkaa niille....ollaan vähän erimaailmassa kun omat lapseni on noin 10vuotiaita.

      Omasta mielestäni hakekoon kukin mitä hakee mutta se on eri asia onko niihin aina mahdollisuutta.

      • 5+5

        No kyllä minä olen itsekin tehnyt aloitteita muttei ne ole poikineet treffeille asti. Ei miehetkään aina vastaa, etenkin kun olen pyöreähkö.

        En myönnä olevani mummomainen ;) -ainakaan noihin mainitsemiisi aiheisiin ei olla päästy. Tosin en haluaisi myöskään seurustella miehen kanssa jolla on vielä 10-vuotias lapsi, se on niin toisenlaista kun olla vaan rauhassa kaksin. Se olisi aika ratkaiseva tekijä.


      • eimummovielä

        Sinä ymmärtäisit sen lastenlasten odottelun, jos omat lapsesi olisivat jo aikuisia. ;) Tokihan on ymmärrettävää että maailmat ei ihan kohtaa, jos toisella on lapset jo omillaan ja toisella vasta pieniä. Vaikka oltaisiin samanikäisiä ja muuten ihan yhtä mummomaisia/vaarimaisia. Ei se sukankutominen vanhuuden merkki ole, sitä harrastavat kyllä ihan kaikenikäiset. Itse olen tehnyt neuleita teini-iästä asti. ;)


      • ei mummo

        Olen viiskymppinen enkä todellakaan mummomainen. Minun nuorimmaiseni on 8 v, joten pistän siinä paremmaksi:)

        Mutta kun profiilissa on se ikä 51 niin kyllä se karsii niitä minun mielestäni sopivan ikäisiä yhteydenottajia ihan selvästi. Olen tuon testannut sillä, että olen tehnyt ihan lähes samoila tiedoilla profiilin, jonka mukaan olenkin vasta 42. Kyllä huomaa yhteydenottojen määrässä selvän eron. En kuitenkaan halua perustaa suhdetta jo heti kättelyssä valheeseen, joten se oli vain testi sille, mitä aavistelin.

        Olen muuten aina ollut kropaltani, olemukseltani ja naamaltani paljon nuoremman oloinen, mutta kun se ei profiilissa näy. Livenä olen aikaisemmat parisuhteeni löytänyt, kun kohdatessa ihmisiltä ei heti kysellä ikää, vaan sen sopivuus arvioidaan ihan silmämääräisesti. Edellinen pitkä parisuhteeni olikin 9 vuotta minua nuorempi. Sitä edellinen oli muutaman vuoden vanhempi, joten ei se ikä ole niin kovin merkittävä seikka, vaan sopivuus muuten.


      • Anonyymi

        Niin juuri


    • kekekekee

      six ku oon viiskymppinen mut näytän nelikymppiseltä....ei tarvi hakee...baarissa tulevat ihan pyytämättä juttusille

    • heheheh1

      kuka muukun äitisi sanoo että näytät 40 vuotiaalta??
      yleensä nämä nuorekkaat on jämähtäny nahkatakkiin ja 70-luvulle ja ovat niin cool , tosin vaan omasta mielestään.
      nykyisin kaikki (suurin osa) ihmisistä vanhenee hitaammin ulkoisesti kuin joskus 70 luvulla......ei pelkästään 50 ikäiset...joten......
      baarissa nyt kuka vaan saa, ja vaikka minkä ikäistä,selllä olllaan valomerkin aikaan tosi epätoivoisia:)

      • Anonyymi

        Oho


    • hallelujaa

      mullakin oli kohta 55-vuotias, joka uskoi näyttävänsä nelikymppiseltä, mutta kyllä ne ryppyset näky käsissä, kasvoissa ja muualla. pahinta oli se lerpsu, vaikka tämäkin kehuskeli taidoillaan. piti käyttää apuvälineitä, kun ei oikein toiminut äijän vehje. tää äijä edelleen luulee olevansa joku länsi-uudenmaan lahja suomen naisille. runsas alkoholinkäyttö varmaan osaltaan vaikuttaa, että äijä repsahtaa pahasti. viiden vuoden päästä sillä tuskin toimii mikään. sånt är det..

    • Hyvä suhde

      Olipahan milenkiintoista luettavaa ja uskoakseni kysyntä ja tarjonta ei kohtaa..ja miksi...kas kun ei olla rehellisesti liikkeellä ja kerrota mitä todellakin odotetaan suhteelta..ja tosi on,ettei kukaan mies jaksa innostua kun nainen aloittaa mummomaisesti kertoilee sukan kudonasta ja lapsen lapisen odotelusta jne..
      itse vihjaisen,että kertokaa luonteestanne ja kysykää tutustumis vaiheessa toisen suhtautumista arjessa ilmeneviin asioihin niin ei tule yllätyksiä ja muistakaa ettei kukaan ole se herra tai rouva täydellinen joka on syntynyt tyydyttämään vai "etsijän" tarpeita miloisenkin mieli alan mukaisesti..aikuismaisuutta kehiin...yhteinen liikunta harrastus selättää monia mahdolisa ongelmia esm.parantuneen mis/nais kunnonkin suhteen ja samalla se vie tressihormoonia pois..kas näin se vaan menee..ja pullukoille,,miksette laihduta? ja pidä huolta itsestänne? asiahan on selkeesti ongelmana teille itsellenne..viimme kädessä..

    • Antaa jokaisen hakea ihan mitä haluaa. Ei ketään voi pakottaa kiinnostumaan itsestään, joten jos viisikymppisellä "värähtää" vain kaksivitosten kanssa niin hakekoon niitä. Ja jokainen myös katsokoon peiliin, jos vastauksia ei tule.

    • ei vain seksiä

      pitäs olla erikseen seksiä tai elämänkumppania hakeville nettideitit

      • ei mummo

        just niin


    • dsajkksddsfds

      Siksi kun nainen rupsahtaa niin pahasti 40 ikävuoden paikkeilla.

      Naistahan me miehet haluamme, emme mummoa, naisen tunnistaa naiseksi vartalosta.

      • näinmenee

        Ja tässä onkin sitten se ristiriita, että nelikymppinen hyvävartaloinen nainen ei missään nimessä halua viisikymppistä miestä. Siksi kun sen ikäinen on jo todella pahasti rupsahtanut, vielä pahemmin kuin nelikymppinen mies. Kun on varaa mistä valita, niin kai nyt nainenkin valitsee sen parhaimman. Turha siis ihmetellä ettei kelpaa nuorille naisille.


      • BEM
        näinmenee kirjoitti:

        Ja tässä onkin sitten se ristiriita, että nelikymppinen hyvävartaloinen nainen ei missään nimessä halua viisikymppistä miestä. Siksi kun sen ikäinen on jo todella pahasti rupsahtanut, vielä pahemmin kuin nelikymppinen mies. Kun on varaa mistä valita, niin kai nyt nainenkin valitsee sen parhaimman. Turha siis ihmetellä ettei kelpaa nuorille naisille.

        Vaan kun haluaa


      • MEBM
        BEM kirjoitti:

        Vaan kun haluaa

        Vaan kun ei


      • yökspyöks

        entäs se 40 mies???
        voi kauhistus mitä vanhuksia jotkut reilu nelikymppiset ukot on... huh
        mahaa, lököverkkarit, ruokailutottumukset makkara/keskari-linjalla


      • oksetus1
        yökspyöks kirjoitti:

        entäs se 40 mies???
        voi kauhistus mitä vanhuksia jotkut reilu nelikymppiset ukot on... huh
        mahaa, lököverkkarit, ruokailutottumukset makkara/keskari-linjalla

        Näin on joo valitettavasti, näitä nelikymppisiäkin kaljamahaisia ukkoja riittää. Ja naisen niille pitää kuitenkin olla missin mitoissa :)


      • BEM
        MEBM kirjoitti:

        Vaan kun ei

        Olen sen oman tuttavapiirin kohdalla. vääräksi todistanut. Omalla kohdallani olen todennut, että 45 v miehestä ovat kiinnostuneet naiset ikähaarukassa 20-60, mutta enimmäkseen kuitenkin 25-60 (vanhempia en ole edes yrittänyt)


      • Siitä syystä
        näinmenee kirjoitti:

        Ja tässä onkin sitten se ristiriita, että nelikymppinen hyvävartaloinen nainen ei missään nimessä halua viisikymppistä miestä. Siksi kun sen ikäinen on jo todella pahasti rupsahtanut, vielä pahemmin kuin nelikymppinen mies. Kun on varaa mistä valita, niin kai nyt nainenkin valitsee sen parhaimman. Turha siis ihmetellä ettei kelpaa nuorille naisille.

        kannattaakin etsiä nuorempaa naista pelkästään ulkomailta. Suomalaiset deittisivustot kannattaa jättää suosiolla väliin. Se on pelkkää ajan hukkaa.


      • KarvaRökli
        BEM kirjoitti:

        Olen sen oman tuttavapiirin kohdalla. vääräksi todistanut. Omalla kohdallani olen todennut, että 45 v miehestä ovat kiinnostuneet naiset ikähaarukassa 20-60, mutta enimmäkseen kuitenkin 25-60 (vanhempia en ole edes yrittänyt)

        Ikävä tuottaa sinulle pettymys, mutta ne seksitreffien naisina esiintyvät eivät ole oikeasti naisia. Luulisi jo kaikille valjenneen.


      • Anonyymi
        yökspyöks kirjoitti:

        entäs se 40 mies???
        voi kauhistus mitä vanhuksia jotkut reilu nelikymppiset ukot on... huh
        mahaa, lököverkkarit, ruokailutottumukset makkara/keskari-linjalla

        Huh huh


    • suomi_neito1

      Ja ulkomaalaiselle joutuu suomalainen ruma gubbe maksumieheksi, kun ne on jotain köyhiä venalaisia jotka laittaa kaikki rahansa alusvaatteisiin ja oksennuslääkkeisiin. Älykästä! Mutta onneksi nää jutut ei kestä. Ne etsii suomalaisista miehistä vaan maksajaa. Ottaa ruman ja vanhankin kunhan saa elättäjän.

      • Kerrostalo kyttääjät

        Ja mitä pahaa tuossa, kumpikin saa mitä tavoittelee. En ymmärrä miten jonkun muun tekemiä valintoja halveksutaan, mikä siinä ottaa pattiin ja mitä se muille kuuluu?

        Älkää vaan koskaan tulko meille haukkumaan meidän elämää.


      • Kytätään
        Kerrostalo kyttääjät kirjoitti:

        Ja mitä pahaa tuossa, kumpikin saa mitä tavoittelee. En ymmärrä miten jonkun muun tekemiä valintoja halveksutaan, mikä siinä ottaa pattiin ja mitä se muille kuuluu?

        Älkää vaan koskaan tulko meille haukkumaan meidän elämää.

        Tullaan, tullaan. Saat siis pilua sen verran kun kykenet siihen enää ja muijas elättäjän.


      • Kerrostalo kyttääjät
        Kytätään kirjoitti:

        Tullaan, tullaan. Saat siis pilua sen verran kun kykenet siihen enää ja muijas elättäjän.

        Onko tuossa jotain väärää jos kumpikin saa mitä haluaa?

        En ymmärrä ulkopuolisten motkotusta ja nalkutusta, lienee omassa elämässä pahoja ongelmia.


      • Saahan mies

        silti vähän aikaa nauttia tosinaisen suloista vaikka rahaa meneekin. Parempi sekin on kuin vanhempi huonotasoinen suomalainen nainen, joka ei vie rahoja.


    • kammotus1

      He eivät hae ikäisiää, kun ovat saaneet päähänsä, että nuoret on
      vanhojen patujen perää. Itseäni oksettaa, kun joku ihramaha laittaa
      viestiä ja mkä piste I päälle "vriili" 60v.

      • Anonyymi

        Totta


    • Valintoja!

      Mullekin laittoi viestiä 54- v. "Viriili" mies. Tapasinkin kun se oli niin sinnikäs ja tuli sitten kokeiltuakin mutta auta armias oli onneton kapine. Tälläkin ihramaha. Nyt sillä on sitten 43-v venalainen joka sai elättäjän itselleen ja ihramaha luulee näyttävänsä hyvältä kun kävelee yli 10 vuotta nuoremman venalaisen kanssa. Kaikkihan tollasille epäsuhtapariskunnille nauraa. Ihmettelen vaan mitä nainen ajattelee parin vuoden päästä kun mies on melkein 60-v ja kapine ei toimi senkään vertaa kuin tänään.

    • Kestätkö totuuden

      Kaikenikäiset miehet palvovat kauneutta, joka liittyy nuoruuteen.

      Todellisuudessa kaikki miehet haluavat nuoren ja kauniin naisen kanssa peittojen alle edes kerran elämässään. Jotkut yhä uudestaan läpi elämän vaikka olisivat jo vakiintuneetkin.

      Joka muuta väittää, valehtelee - joko itselleen tai muille tai on häiriintynyt.

      • Nainen 32v

        "Todellisuudessa kaikki miehet haluavat nuoren ja kauniin naisen kanssa peittojen alle edes kerran elämässään. Jotkut yhä uudestaan läpi elämän vaikka olisivat jo vakiintuneetkin.
        Joka muuta väittää, valehtelee - joko itselleen tai muille tai on häiriintynyt. "


        Samaa pätee alle 40-kympisin naisin.
        Nuori mies on aina seksikäs, ihana ja haluttava.

        Vanha ukkeli ON vastenmielinen, ällöttävä, hyi helvetti!
        Aamen!


      • niin se vaan on

        No niin, halutavan ihan mitä vaan, vaikka loistoristelijän ja luxushuvilan ja sen 20 kymppisen naisen. Todellisuus ja halut on sitten eri asia. Kun se nyt vaan on niin ettei ne vanhat ukot ketään nuorempaa naista viehätä tai kiinnosta. Mies tekee itsestään vaan naurettavan ukon kun nuorempia epätoivoissaan yrittää.


      • blonditonhuoria
        Nainen 32v kirjoitti:

        "Todellisuudessa kaikki miehet haluavat nuoren ja kauniin naisen kanssa peittojen alle edes kerran elämässään. Jotkut yhä uudestaan läpi elämän vaikka olisivat jo vakiintuneetkin.
        Joka muuta väittää, valehtelee - joko itselleen tai muille tai on häiriintynyt. "


        Samaa pätee alle 40-kympisin naisin.
        Nuori mies on aina seksikäs, ihana ja haluttava.

        Vanha ukkeli ON vastenmielinen, ällöttävä, hyi helvetti!
        Aamen!

        sä ny ootkin joku blondihuora,hyi saaaaaaaaatana!!!!!!!!!!
        kuppanen ja kapinen narttuhuora!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • peace man
        blonditonhuoria kirjoitti:

        sä ny ootkin joku blondihuora,hyi saaaaaaaaatana!!!!!!!!!!
        kuppanen ja kapinen narttuhuora!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Täällä katkera äijänkäppyrä purkaa tuntojaan. Onko lääkitys kohdallaan?


      • Anonyymi
        Nainen 32v kirjoitti:

        "Todellisuudessa kaikki miehet haluavat nuoren ja kauniin naisen kanssa peittojen alle edes kerran elämässään. Jotkut yhä uudestaan läpi elämän vaikka olisivat jo vakiintuneetkin.
        Joka muuta väittää, valehtelee - joko itselleen tai muille tai on häiriintynyt. "


        Samaa pätee alle 40-kympisin naisin.
        Nuori mies on aina seksikäs, ihana ja haluttava.

        Vanha ukkeli ON vastenmielinen, ällöttävä, hyi helvetti!
        Aamen!

        Ehdottomasti


      • Anonyymi
        peace man kirjoitti:

        Täällä katkera äijänkäppyrä purkaa tuntojaan. Onko lääkitys kohdallaan?

        On.


    • mies+-50

      Usein "oman ikäisellä" on jo vahva mummotauti päällä. Poikkeuksiakin on, otin poikkeuksen kun tuli kokeiltua myös mummotautisia. Älä yleistä, tämä ei ole henkilökohtaista.

      • nuorempimies

        Kyllä se vaaritautikin on teillä ikämiehillä ihan yhtä hyvin. Vähän eri tavoin vain ilmenee. Nainen sentään pystyy seksiin, mies entistä huonommin iän myötä, ja seksuaalisesta vetovoimasta ja seksikyvystähän tässä nyt on koko ajan olllut kyse.


    • niin minullekin

      nää äijät eivät vaan halua myöntää, että kykyä ei enää ole viisikymppisellä samalla tavalla kuin nelikymppisellä. voi peli hetken aikaa toimia uutuusviehätyksellä mutta äkkiä se laskee ja siinä on nuorempi nainen turhautunut. ja vanhempikin.

      • tällee se pyörii

        Eli seksiä ne naiset haluaa ja elättäjän.

        Miehet haluavat nuorta naista ja ovat valmiita siitä maksamaan.


      • omat rahat
        tällee se pyörii kirjoitti:

        Eli seksiä ne naiset haluaa ja elättäjän.

        Miehet haluavat nuorta naista ja ovat valmiita siitä maksamaan.

        Ei suomalaiset naiset tarvii elättäjää, ne osaa maksaa omat laskunsa. Erehdyin vuosia sitten suhteeseen venäläismuijan kanssa ja tää odotti että maksan sille kaiken, matkat, vaatteet ja ne oksennuslääkkeet, mistä joku täällä mainitsi. Ja oli täysin riippuvainen musta, matki mua joka asiassa, myötäili ja tykkäsi kaikista samoista kuvistakin facessa kuin mä.
        Nyt kun on suomalainen nainen, molemmat on itsenäisiä ja maksaa omat laskunsa. Ja molemmilla on omat mielipiteet. Hyvin menee ;)


      • näin on
        omat rahat kirjoitti:

        Ei suomalaiset naiset tarvii elättäjää, ne osaa maksaa omat laskunsa. Erehdyin vuosia sitten suhteeseen venäläismuijan kanssa ja tää odotti että maksan sille kaiken, matkat, vaatteet ja ne oksennuslääkkeet, mistä joku täällä mainitsi. Ja oli täysin riippuvainen musta, matki mua joka asiassa, myötäili ja tykkäsi kaikista samoista kuvistakin facessa kuin mä.
        Nyt kun on suomalainen nainen, molemmat on itsenäisiä ja maksaa omat laskunsa. Ja molemmilla on omat mielipiteet. Hyvin menee ;)

        Suominaiset tarvii elättäjän, kun työnteko ei maistu mutta sidukka sitäkin paremmin. Nimim. kokemusta on.


      • Anonyymi
        tällee se pyörii kirjoitti:

        Eli seksiä ne naiset haluaa ja elättäjän.

        Miehet haluavat nuorta naista ja ovat valmiita siitä maksamaan.

        Oho


    • turvanantaja

      Ei siittä kyvystä ongelmaa tule, viagraa vaan mutta että enemmän on hyötyä siittä kun on velat maksettu ja rahaa ku roskaa kato niin kylä on komiaa kun nuori kaunotar viihtyy käsipuoles kun saa uutta laukkua, ulkomaanmatkaa ja vaikka mitä ja semmostahan isähahmoa ne kato monet nuoret naiset arvostaa kun se ei petä eikä jätä.

      Semmosesta miehestä kaikki naiset tykkää. Kovin ne koittaa nuorista kolleista sellasta hakee, mut eivät löydä.

      • joo-joo-joo

        Kaikilla miehillä ei ole edes velat maksettu, kun jotkut luuserit eivät omista mitään. Tällaisesta viisikymppisestä miehestä kokemusta. Ja ei voi ottaa viagraa, kun verenpaineet uhkaa kohota kattoon. Itse maksan laukut ja ulkomaanmatkat, en ole keneltäkään niitä odottanut, en myöskään tältä kyseiseltä luuserilta. Miten viisikymppinen voi olla niin, ettei omista mitään??? Autokin velkaa. Ja julkisesti esittää niin kuin ois rahamies.


      • löysit golddiggerit

        Minkäslaisia naisia olet käspuoleen saanut kun kaiken sulla maksattavat. Taidat olla oikein kunnolla höynäytetty. Säälin todella sua jos et ymmärrä että kusetettu olet.


      • Anonyymi
        joo-joo-joo kirjoitti:

        Kaikilla miehillä ei ole edes velat maksettu, kun jotkut luuserit eivät omista mitään. Tällaisesta viisikymppisestä miehestä kokemusta. Ja ei voi ottaa viagraa, kun verenpaineet uhkaa kohota kattoon. Itse maksan laukut ja ulkomaanmatkat, en ole keneltäkään niitä odottanut, en myöskään tältä kyseiseltä luuserilta. Miten viisikymppinen voi olla niin, ettei omista mitään??? Autokin velkaa. Ja julkisesti esittää niin kuin ois rahamies.

        Oho


    • Viiskymppinen mies

      Ehkä ne etsivät kadonnutta nuoruuttaan, tiedä häntä ? Itsellä ei tulisi mieleen etsiä nuorempaa, minusta nainen on kukkeimmillaan siinä viidenkympin korvilla. Kypsä ja kotkotukset takana, hyvä keskustelukumppani ja ajatusmaailma muutenkin samanlainen. Huoh. kunpa löytäisinkin sellaisen.

      • susan-66

        Kiitos kirjoituksestasi, joka antaa minulle uskoa, että nettideitistä saattaisi löytyäkin
        ihan terveellä pohjalla ikäistänsä kumppania etsivä mies.
        Ehkäpä vielä joku päivä teenkin profiilin itselleni, vaikka tämän palastan kirjoitukset eivät siihen keskimäärin kannusta.

        Sinulle onnea löytämiseen. :)


      • ....................
        susan-66 kirjoitti:

        Kiitos kirjoituksestasi, joka antaa minulle uskoa, että nettideitistä saattaisi löytyäkin
        ihan terveellä pohjalla ikäistänsä kumppania etsivä mies.
        Ehkäpä vielä joku päivä teenkin profiilin itselleni, vaikka tämän palastan kirjoitukset eivät siihen keskimäärin kannusta.

        Sinulle onnea löytämiseen. :)

        teille naisille pitää sanoa ainoastaan se minkä haluatte kuulla. Eriävät mielipiteet ei kelpaa.

        Miehet tykkää seksistä ja suuri osa seksuaalisesta nautinnosta tulee visuaalisen kokemuksen kautta. Vanha ja kulahtanut akka ei ole visuaalisesti kiva juttu, nuoret naiset on. Siksi nuori.
        Seniiliytynyt mies alkaa etsimään naisesta jotakin "juttuseuraa", kun taas viriilimmät miehet haluavat seksiä. Se että vanhat miehet haluaa ja tavoittelee nuoria naisia tuntuu ärsyttävän naisia, etenkin niitä vanhoja. Ko. asia ei vanhojen akkojen kiukuttelulla muutu miksikään.

        Onnea niille varttuneemmille miehille, jotka ovat onnistuneet saamaan nuoria naisia itselleen! Aina löytyy joka asiaan ne paheksujansa, tässä tapauksessa ne paheksujat on tietysti ne vanhat akat.


    • Ikäkriisi mullakin

      Ikäkriisi on selkeä joillain itseään nuorekkaina pitävillä viiskymppisillä miehillä. Pyrkivät pitämään oman ikääntymisensä loitolla hinkkaamalla nuoria mimmejä. Samanikäisen, eli omaa vuosikertaa olevan, daamin kanssa joutuisi kohtaamaan kipeällä tavalla oman vanhenemisen, tähänkö olen tullut, seurustelen naisen kanssa, jolla ei ole enää kuukautisia? Itseään reippaasti nuoremman kumppanin avulla saa tekohengitettyä eliksiiriä eloon muutaman vuoden ajan. Kunnes tytsi kyllästyy geriatriseen gubbeen ja hakeutuu omanikäisen kollin kylkeen.

      • jeesukset

        Vaihtoehtoja on.....

        Koska suhteen eivät vältämättä kestä vuosikymmeniä ja viiden vuoden päästä saattaa jäädä ekan alle ja kuolla niin miksei tänään harrastaisi seksiä ja eläisi suhteessa naisen kanssa joka vielä on nainen, ei mummo?

        Tuossa lopussa on muuten melkoinen paradoksi:

        " Kunnes tytsi kyllästyy geriatriseen gubbeen ja hakeutuu omanikäisen kollin kylkeen. "


    • mielenkiintoista??

      Olen 48v nainen ja etsiskelen ikäistäni miestä...
      olen vastaillut muutamille n 50v ja käynyt treffeillä...mutta jokainen näistä herroista on sekä näyttänyt että vaikuttanut todella vanhalta!
      Parhaimpia seurustelukumppaneita on löytynyt n 40-44v miehistä...ja poikkeuksetta he ovat ottaneet yhteyttä...

    • 50vee

      Niin ja koskas sitä on katsottu itse viimeksi omaan peiliin?
      Kyllähän nämä ns. nuoremmat 40-44 ottaa yhteyttä jos ja kun vanhemmilta irtoo helpommin pillua mutta pidempään ei katsele kuin parit varvit...kun se kroppasi on kuitenkin 48!

    • näin on

      Se on justiinsa niin että nuorta naista se olla pittää! Jos on naisella ikkää yli 30:nen niin kylä jukolauta on niin, että sen ikääsen pitäs olla kotona kakaroitasa vahtimasa eikä itteesä tyrkytämäsä joka halavatun sivustola. Puhumataka sitte noista yli 40:nen ikääsistä vanahoista kurpista, mitä ovatten niin loppuun ajettu jotta pysyköön jukolauta yksin joseiväät osannet ihimisiks olla sillon aviooliitosa taika kahressa taika kolmessa taika avonaisesa liitosa aikanansa. Mitäs jätitte miähenne? Eikä kelepaa syyksi että kyllästytti taikka että yksin miehesä vika. näin on.

      • heheheh

        opettele kirjoittamaan...


      • teinipelletonhomoja
        heheheh kirjoitti:

        opettele kirjoittamaan...

        opettele lukemaan ja sen ymmärtämiseen.....


    • heheelortot

      Nussikaa toisianne suomi24lortotlöysävitutriippumahatissit

    • Miehen ja naisen

      kehityskaari ei ole samanlainen. Tyttö kypsyy nopeammin naiseksi kuin poika miehiksi mutta myös rupsahtaa nopeammin kuin mies. Siitä syystä 50-kymppiset miehet etsivät 10 vuotta itseään nuorempia naisia.

    • -M45-

      "Kypsä ja kotkotukset takana, hyvä keskustelukumppani ja ajatusmaailma muutenkin samanlainen."

      Jatkoa...Mustavalkoisuus on ajatusmaailmasta väistynyt ja tilalle tullut kyky nähdä muitakin sävyjä, uskalletaan olla sitä mitä ollaan, ei pingoteta. Ollaan armollisia itseään kohtaan.

      • kunto

        Minä en katso vuosimallia vaan mikä miellyttää. Olen 50 ja vain hyväkuntoset kiinnostaa. Siis ei alko- merkkistä.


      • Anonyymi
        kunto kirjoitti:

        Minä en katso vuosimallia vaan mikä miellyttää. Olen 50 ja vain hyväkuntoset kiinnostaa. Siis ei alko- merkkistä.

        Aha oho


    • Etsivät kadotettua nuoruutta.

    • 5+7

      Mitä se muita niin kiinnostaa kuka ketä hakee???? En tajua ihmisiä jotka antavat toisille neuvoja ketä SAA hakea jos on tuon tai tuon ikäinen. V*** se kelle kuuluu! Hakekoon vaikka minkä ikäisiä, asia on erikseen saako :) Mua vain naurattavat 50v ukkelit ... jotka vielä kehtaavatkin kirjoitella, mutta ei se ole minusta pois, vastata ettei vanhukset kiinnosta tai olla kokonaan vastaamatta. Jos itse et kelpaa niin turha siitä muille urpottaa.

    • 60++++

      Miks yli 60 -vuotiaat tosiäijät ei kirjoittele. Ite oon pikkasen päälle parikymppinen kurvikas, seksikkääksikin mainittu blondityttönen, joka kaipaa kypsien tosimiesten kosketusta.

    • carlaliu

      ne miltei 50-v miehet, joille on kertynyt varallisuutta, ovat aika usein suunnattomia idiootteja oman egonsa suhteen. Usein he luulee, että kun ajaa kivalla autolla treffeille ja on tyylikkäät vaatteet päällä, jokainen nuorempi lady lankeaa heihin. Tavallisesti kuvioon kuuluu vielä sekin, että ovat naimisissa ja vielä useammin EIVÄT ole komeita (vaikka niin ovat itseään kuvailleet). Luulisi, että jo iän myötä heillä olisi aito kiinnostus naisia kohtaa syventynyt, mutta ovatkin etsimässä jotain , mitä eivät itsekään tiedä. Kiehtovaa seikkailua ja uutta nuoruutta, kenties. Fiksuja nuorempia naisia ei montaakaan kiinnosta naimisissa oleva 40 pönäkkä mies, se nyt on aivan selvä juttu.

      • 30v nainennnnn

        Tunnetusti miehillä se ikäkriisi siinä 50v. Yritetään todistaa vielä itselleen että naisia saa ja toki ne nuoremmat kiinnostavat. Jos on vähänkin ulkonäköä status, hieno auto niin muuttuu tuo naisten vikittely ihan naurettavaksi kun ego paisuu. Töissäkin 3tollaista äijää, naimisissa kaikki ja jokainen on yrittänyt, ja läppää lentää ja ollaan niin muka meneviä ja nuorekkaita. Säälittävä. Miehet herätätte vain sääliä. Jos olisitte kunnollisia herrasmiehiä niin olisi asia eri, mutta puolison selän takana vertaaminen on ällöttävä.


      • Lady 50
        30v nainennnnn kirjoitti:

        Tunnetusti miehillä se ikäkriisi siinä 50v. Yritetään todistaa vielä itselleen että naisia saa ja toki ne nuoremmat kiinnostavat. Jos on vähänkin ulkonäköä status, hieno auto niin muuttuu tuo naisten vikittely ihan naurettavaksi kun ego paisuu. Töissäkin 3tollaista äijää, naimisissa kaikki ja jokainen on yrittänyt, ja läppää lentää ja ollaan niin muka meneviä ja nuorekkaita. Säälittävä. Miehet herätätte vain sääliä. Jos olisitte kunnollisia herrasmiehiä niin olisi asia eri, mutta puolison selän takana vertaaminen on ällöttävä.

        Käykää herrajumala ihmiset baarissa/tanssimassa, ja tutustukaa livenä!
        Naurettavaa etsiä kumppani jostakin postimyynnstä, kerrottujen ominaisuuksien mukaan. Livenä ihminen joko vetää puoleensa tai sitten ei.

        Yökerhossa minäkin tapasin nykyisen miesystäväni, hän on 52 ja minä 50.


    • :) :)

      Sinä siis väität, että viidenkympin tienoilla olevat miehet JÄRJESTÄÄN hakevat 28-45-vuotiaita naisia, eli toisin sanoen alaikäraja alkaa alle 30 ja yläikäraja jää selvästi alle 50 ja miehen oman iän.

      Katsoin ihan satunnaisotannalla 30 profiilin ihannekumppanin iän. Miesten iät olivat 48-52, mukana sekä kuvallisia että kuvattomia. Tässä tulokset:

      34-46, 40-50, 30-50, 42-52, 40-52, 43-50, 35-50, 25-35, 38-87, 40-50, 30-70, ei ikärajaa, 36-51, 25-62, 30-54, 40-50, 45-53, 45-65, 40-67, 30-50, 35-47, 30-50, 39-50, 40-57, 40-55, 35-47, 40-55, 40-53, 37-45, 39-64.

      Puhut siis täyttä potaskaa.

      • ironiaa

        Kerrassaan upeaa, että jollain on näin paljon aikaa tehdä tutkimusta! Hienoa!!!


      • töahtöag
        ironiaa kirjoitti:

        Kerrassaan upeaa, että jollain on näin paljon aikaa tehdä tutkimusta! Hienoa!!!

        No eihän tuohon nyt kovin paljon aikaa mene. :D Suurin osa kuluttaa netissä huomattavasti enemmän aikaa johonkin täysin joutavaan. Esim. tällaisen ketjun lukuun. ;)


    • -M-

      Nuorena naiset haluavat että mies on vanhempi. Sitten yhtäkkiä mielipide muuttuu ja miehen pitäisikin olla oman ikäinen. Kaiken pitäisi siis mennä juuri kuten naiset kulloinkin haluavat?

      • tätsykkäinen

        Naisilla kun on enemmän valinnanvaraa kuin miehillä, niin näinhän se menee. Kysynnän mukaan kallistuu.

        Ihan en kyllä allekirjoita, vaan nuorena naisena halusin samanikäistä miestä, niitä vaan ei ollut tarjolla, vaan jouduin tyytymään vanhempiin. Kolmekymppisenä vihdoin pääsin nuorempien miesten makuun, ja aina vain on maku nuorentunut mitä vanhemmaksi tulee. Lisäksi on flaksi parantunut, joutuu jo liian nuoria hätistelemään ja on enemmän valinnanvaraa.


    • Niimpä!

      Ihme irstaita setiä koko netti täynnä! Eivätkä ne edes tajua, että ovat vaarallisia! Vanhasta munastahan voi saada salmonellaa ja kihomatoja!

      • teinipelletsucks

        Nyky teinipelleiltä ei munasta tule kun höyryä ja sahanpurua!!!
        TUHKAMUNAT
        Ei näillä seiso kuin järki...........sekin hetkellisesti!


    • Nuorta poliisi

      Aijai sitä antibioottikuurien määrää mitä joutui yhden tämmöisen partapapan jäljiltä ottamaan. Lääkärillekin piti selittää kuka setä oikeen oli kysymyksessä. Kun kuuli, nauroi ja sanoi - kun nauramiseltaan kykeni - et tämähän on se sama mies joka on kierrellyt joka Uudenmaan kylässä ja kaupungissa!!! Ja ihmetteli, kun tiesi, minkä näköinen pappa oli, oli nääs yrittänyt sitäkin iskeä. Huh, huh, onneks sai paikat puhtaaks papan jäljiltä.

      • jotain rotia

        Jos tämä on totta, lääkäri rikkoi vaitiolovelvollisuuttaan!


    • ei mitä tahansa

      heh, heh, varokaa pappoja ;-)

    • en enää deittaile

      En jaksanut koko viestiketjua lukea, mutta jokainen syyttäköön itseään, jos aidosti etsii kumppania, niin olisi älykästä keskittyä suhteellisen oman ikäiseen kumppaniin..Vanhempi mies/ nainen saa kumppanin huomattavasti nuoremmasta vain ollessaan varakas tai/ ja vaikutusvaltainen..ja niitähän ei juuri deittipalstoilla ole..
      Kumma, ettei näe peilistä todellista kuvaansa, vaan jonkin nuoruuden minäkuvan.
      Todistetusti deitti-ilmoituksiin laitetaan kuvia itsestä" silloin ennen" ja jopa aivan toisen henkilön kuva (tähänkin törmätty)...

    • siksi

      Jos yli viisikymppisenä lapsettomana miehenä haluaa vielä perustaa perheen, on valittava nuorempi nainen, koska saman ikäisistä ei ole enää lasten tekoon.

      • Nainen 50

        Samalla logiikalla viisikymppisellä miehellä itsellään on satavuotias isä:DD
        Kannattaisiko myöntää, että se juna meni jo lopullisesti?
        Ei lapsi toivo isäkseen vaarin ikäistä papparaista!


      • hehhehee vaan

        No, oisko kannattanut herätä, vähän aikaisemmin lapsentekoon.

        Kyllä siinä on vitsit vähissä, kun tulee yö valvomiset ja sun muut valppautta
        vaativat hommat. Puhut, kun et tiedä.


      • hoh

        missä se mies oli 40 nä


      • ******
        hoh kirjoitti:

        missä se mies oli 40 nä

        ei ne lapsia halua, vain pedovanha etsii pillua


      • why not
        Nainen 50 kirjoitti:

        Samalla logiikalla viisikymppisellä miehellä itsellään on satavuotias isä:DD
        Kannattaisiko myöntää, että se juna meni jo lopullisesti?
        Ei lapsi toivo isäkseen vaarin ikäistä papparaista!

        50 vuotta ei ole vielä liian paljon isän iäksi. Pitää ottaa huomioon että mahdollisesti syntyvä lapsi saa juuri sillä siittämisen hetkellä ainoan mahdollisuutensa tulla tähän maailmaan. Aivan turhaa pidetään yllä tuota ajatusta, että lapsi ei haluaisi vanhempiensa olevan esim. yli 50v. Suurin osa viiskymppisistä on terveitä ja heillä saattaa olla enemmänkin aikaa lapsilleen kuin nuoremmilla.


    • 234'565

      Minä poika haen ketä mua vaan huvittaa ja sitä ei katkerat haahkat määräile.

      • eivastakaikuasulle

        Siinähän haet, eikä täällä kai kukaan ole määräillytkään. Eri asia on, että kannattaako tuuleen huudella.


      • asdfghjklöä
        eivastakaikuasulle kirjoitti:

        Siinähän haet, eikä täällä kai kukaan ole määräillytkään. Eri asia on, että kannattaako tuuleen huudella.

        olet vanha luuska


    • Pau5

      Olen huomannut et kun tarkoituksella haen ikäistäni nuorempaa seuraa ( olen 64v ja etsin n.10v nuorempaa)niin eipä ole paljon vaihtoehtoja...miehet lokeroivat ikäiseni naisen jo 'mummo-osastolle' ja kun olen sen käytännössä huomannut et ikäiseni mies ei vierelläni kauan kestä...sitä haluaa et homma toimii myös sängyssä..mut se ei enää useinkaan 65v mieheltä onnistu, ainakaan ilman sinisiä pillereitä...

    • kuules ny

      mummeli. Kyllä niillä sunki ikäisillä papoilla homma toimis ilman sinisiä pillereitäkin kun saavat parikymppisen misun vierelleen. Se, että miksi näin on, niin sitä voit pohtia hiljaa mielissäsi.

      • epälogiikka

        Mut miks niillä nuorilla kolleilla sit seisoo ja tykisti mummojenkin kans?

        Sitä voit pohtia hiljaa mielessäs....


      • Fantasialogiikka
        epälogiikka kirjoitti:

        Mut miks niillä nuorilla kolleilla sit seisoo ja tykisti mummojenkin kans?

        Sitä voit pohtia hiljaa mielessäs....

        "ut miks niillä nuorilla kolleilla sit seisoo ja tykisti mummojenkin kans?"

        Nuorilla kolleilla EI SEISO mummojen kanssa... tai ainoastaan mummojen fantasioissa; D


      • fantasiaa riittää
        Fantasialogiikka kirjoitti:

        "ut miks niillä nuorilla kolleilla sit seisoo ja tykisti mummojenkin kans?"

        Nuorilla kolleilla EI SEISO mummojen kanssa... tai ainoastaan mummojen fantasioissa; D

        Eihän niillä papparaisilla seiso nuorten tyttöjenkään kans edes sinisillä pillereillä ;D paitsi siellä haikeiden muistelmien siivittämissä toiveunelmissa...


      • Papparaisilla

      • suussa kikkel
        fantasiaa riittää kirjoitti:

        Eihän niillä papparaisilla seiso nuorten tyttöjenkään kans edes sinisillä pillereillä ;D paitsi siellä haikeiden muistelmien siivittämissä toiveunelmissa...

        huorahalua vain rahaa


      • oksupoksu

      • asdfghjklöä
        oksupoksu kirjoitti:

        Friikki vai mitä:) ?

        jos nuorella kollilla seisoo mummojen kanssa, niin kyseessä on mummofetissi.


      • heheheh
        Papparaisilla kirjoitti:

        seisoo aina nuorten tyttöjen kanssa käy kysymässä vaikka Hugh Hefneriltä.

        http://www.voice.fi/viihde/playboy-pomolla-tiukka-ylaikaraja-sangyssa-vain-nuorten-kanssa/2/33418

        Playboy-pomolla tiukka yläikäraja - sängyssä vain nuorten kanssa

        Kova pappa vai mitä:) ?

        tuskin ne nuoret kimmat haluaa huugoa muuta kuin kädestä pitää sängyssä, senkin tekevät vaan kun saavat paljon rahaa ja lahjoja. huugo saa taas vastalahjaksi kovan kollin maineen....todellisuun on varmaan toista kuin mitä media hehkuttaa. hugolla tuskin seisoo ilman viagraa, naiset vaan kulissia, ostettua sellaista


    • nähty on

      Naiset hakee järjestään10-15 vuotta nuorempia. Se mättää, ei oo omaa ikäluokkaa eli 50- naisiahakemassa samaa ikää, miks sit niit hakea. Siks toisekseen 50- naiset hakee omaan elämäänsä omilla ehdoillaan, ja noin se ei mee. Kahden kauppa.

    • +-+-

      Ne miehet, jotka yleensä ostaseksiä, ovat vanhat ukot

    • Pirre .

      Olen törmännyt päinvastaisiinkin tapauksiin, eli alle 40 v nainen hakee huomattavasti itseään vanhempaa miestä. Jos nainen on vaikka huomattavan tukeva, useinkaan oman ikäisiä miehiä ei kiinnosta, mutta vanhemmat miehet ovat innoissaaan, kunhan vaan on nuori nainen, ulkomuodosta viis. Toinen ryhmä on naiset, jotka eivät halua tai saa omia lapsia, ottavat mielellään vanhemman miehen, jolla on jo lapset tehtynä, eikä näin ollen ole enää sensuuntaisia intressejä.

    • öhöm möhö

      Heh sanon. Minulle moikkaili 83v papparainen. Olen vähän eri ikäryhmää,
      eikä ihan vähänkään. Otin tuon huumorilla, mutta ymmärrän, että jos
      keski-iän ylittäneet laittelee "oot sexy" viestejä parikymppisille, niin onhan
      se irvokasta.

    • Kymenlaakson jallu

      Olen aikuinen lähes 60.v ukko mies,työtön isomahainen ehkä jokin verran alkoholisti,huonot hampaat josta haiseva hegitys johtunee? ja eukko on siivoojana ja joskus lasten lapsiamme katsomassa..no silloin meikäläinen livahtaa tapaamaan milloin ketäkin sairaan hoitja eukoo ja he suorastaan vonkaa seksiä kanssani eikä tunnu henkilökohtaisen hygenia puutekaan haitaavan.saati rahattomuuskaan..vast ikää sain avustusta 2500.euroo..joten enmpä tiedä vaikuttaako ikä tai varattomuuskaan suhteisiin noi kaikki on netistä noi naiset..ei mulla valittamista oo..semppiä kaikille kyllä se siitä..

    • viimenenkäyttöpäivä

      Niin PORVOO niin PORVOO koko aloitus!
      Joku vanha ämmänkurppa ei nyt saanu nuorta kollia,piti tulla tänne itkemään.
      Parasta ennen päiväys vanhentuu ämmillä 45 tienoilla,äijillä se paranee!!

      Kanki kovenee kun nuorempaa saa,lerpahtaa jo nähdessään vanhan kurpan lehmän!!
      Viimenen käyttöpäivä meni jo....TE VANHAT KANTTURAT!!
      Ihme jos vituttaaaaa!!!!

      • Doctor-Q

        Impotenssi ei parane naista nuorempaan vaihtamalla. Tervetuloa vastaanotolleni, niin tutkitaan ongelmasi.


    • Nainen 45

      Niin on, naisena on parasta katsastella itseään nuorempia jos haluaa muutakin kuin juttuseuraa. Olen todennut että 30-40 v on vielä suhteellisen virkeää porukkaa.

    • hyi45

      Kyllä siinä aika mielikuvitusta vaatii tältä 30-40 mieheltä nähdä jotain 45 "naisessa" haarojes välissä vai oletko hyvä molon poskeen ottaja ensitreffeillä?
      Se korjaa tuota asiaas...

      • Wtfsanon minä

        Miten ihmeessä esim. 40-vuotias mies ja 45-vuotias nainen ovat muka mielestäsi niin eri paria, että tuollainen suhde olisi jotenkin ihmeellinen? Kuvitteletko, että nainen rupsahtaa äkillisesti 44-vuotiaana ja on jotenkin eri ikäluokkaa kuin "peräti" 5 vuotta nuorempi mies? Tiedoksesi että 30-kymppinen voi olla ulkoisesti täysin rupsahtanut ja 50-kymppinen todella hyvässä kuosissa. Itseltäni kysyttiin vielä nelikymppisenä opiskelijakorttia harva se päivä.

        Kumma kun toisinpäin ei näy haittaavan, eli 70-kymppiset möhömahaäijät kyllä yrittävät 30 vuotta nuorempaa naista.


    • Kova paikka.

      Mistä syystä sinä taasen inhoat toisten ihmisten seksielämää ?


      Eikö sinulla ressukalla ole lainkaan omaa ?

      Vai voisin jopa kuvata sinun olevan kirjoituksistasi päätellen hieman kateellinen nim.
      N 45 v naiselle .

    • Happy.73

      Olen 41 ja ukko 53. Ja vihdoinkin tuntuu siltä, että olen löytänyt itselleni sopivan ihmisen ja persoonan. Tämä mies on ollut sellainen huli-vili, että nyt alkaa vähän rauhoittua ja on hyvin karismaattinen ja hurmaava mies ja erittäin hyvää seuraa. Ja elämää nähnyt. En ole ajatellutkaan koskaan häntä elättäjäkseni/lasteni kasvattajaksi. En halua perustaa perhettä hänen kanssaan, molemmat ovat lapsensa tehneet. Molemmilla on omat huushollit, kaverinsa ja menonsa. Yhdessä saunomme, hörpimme muutamat saunaoluet, pötkötellään aamuisin vierekkäin ja harrastetaan tietenkin seksiä(mitä saa kyllä ihan riittävästi!!!). Käytännön asioissa auttelemme toinen toistamme. Sitähän ei tiedä, kumpi kumman hautaa, jatkuuko suhteemme miten pitkään... Mut nyt eletään tätä päivää.. Eikä tässä systeemissä kyllä ikäero haittaa..

    • hyi.

      ukko ja rahaa hihihi

    • Nainen 45

      Ei naisella ole lurppamunille käyttöä, paitsi ehkä jos taloudellista tukea tarvitsee. Ja hyvin on 30 mies viihtynyt 'haarojeni' välissä, täyden palvelun viriili tapaus joka vielä jaksaa..kyllä siinä kelpaa kelliä. Eikä ole ehtinyt vielä katkeroitumaan naisia kohtaan...hoh hoi.

    • '468g5

      Jotain vikaa täytyy olla 30 miehessä, jos valitsee vanhan kurpan oman ikäisten tai nuorempien sijaan. Syy on usein se, ettei kelpaa ikäisilleen ja kurpilta irtoaa helpommin.

      • asdfghjklöä

        Booooooooooooohhhhhhhaaaaaaaaahhhhhhhhhhhaaaaaaaa!!!!!!
        Noin juuri! :D


    • mikäsiinänytmättää

      Haittaako se sinua jos 30 mies on kiinnostunut 45 v naisesta .

      Hankaloittako se sinun parinvalintaasi ja mahdollisuuksia !

      Eikö vain ole hyvä jos joku huolii nämä vialliset 30 miehet .

      Muutenhan nämä miehet piirrittäisivät nuorempia naisia .

      • eihaittaaminua

        Huomasit kyllä varmaan naisenkin olevan tyytyväinen valintaansa .

        Eikö ole parempi näiden kahden tyydyttää toistensa toiveet kuin jäädä
        palstalle itkemään ikäänsä .


      • Ketäs tuo nyt

        haittais. Korkeintaan ihmiset kommentoi, että "voi kuinka söpöä kun poika on lähtenyt ulos äitinsä kanssa" :P


      • Hui kauheeta .
        Ketäs tuo nyt kirjoitti:

        haittais. Korkeintaan ihmiset kommentoi, että "voi kuinka söpöä kun poika on lähtenyt ulos äitinsä kanssa" :P

        Hui kamala !

        Hakkarainen taasen tuli mielestään hyväksikäytetyksi lähtiessä ukos 17v
        likan kanssa .

        Hakkarainen 54 v ja teinityttö 17 v Ikäeroa 37v

        Tässä suhteessa on ollut jo hanakauksia puolin ja toisin ollaan käyty
        taistelua .


        Mies 30 Nainen 45 Ikäero 15v alaspäin .

        Joku kertoi miehessä olevan, jollei halua seurustella itsensä ikäisten kanssa.

        Enpä tiedä sanoa .Ainakin nainen 45 v ei valittanut hakkaraisen tavoin
        tulleensa hyväksikäytetyksi .


      • Huisentään
        Hui kauheeta . kirjoitti:

        Hui kamala !

        Hakkarainen taasen tuli mielestään hyväksikäytetyksi lähtiessä ukos 17v
        likan kanssa .

        Hakkarainen 54 v ja teinityttö 17 v Ikäeroa 37v

        Tässä suhteessa on ollut jo hanakauksia puolin ja toisin ollaan käyty
        taistelua .


        Mies 30 Nainen 45 Ikäero 15v alaspäin .

        Joku kertoi miehessä olevan, jollei halua seurustella itsensä ikäisten kanssa.

        Enpä tiedä sanoa .Ainakin nainen 45 v ei valittanut hakkaraisen tavoin
        tulleensa hyväksikäytetyksi .

        Joku kertoi miehessä olevan vikaa ,jollei käy säkä samanikäisten kanssa .


      • seitsemänjuorut

    • systeemi mikä

      - älä vasta

    • manimanimania

      Samanikäisyys ei takaa suhteen toimivuutta .Tietysti suuri ikäero tuo muita
      haasteita Takana jo vuosikymmenten kokemusta lämästä.

      Parin yhdessä viihtymisellä ja muilla ominaisuuksilla on kuitenkin enemmän
      merkitystä mitä ikäerolla .

      Tosin kyllä 17 v on kova haaste ikähaarukan ollessa jo 10- 20 vuotta korkeampi.


      Aloittja kyselee :
      Miksi kunnollinen 50 vuotias nainen ei saa samanikäisiltä miehiltä viestejä ?

      Samanikäisiä ei ole saatvailla .Sinun tehtävä on valvoa kelpaamattomien
      viestien poistoja .

      Saat muutenkin estää ikäisesi viestimeset halutessasi .

      Sinä olet vastuussa laittaessa profiilisi hakuun sen toimivuudesta parisuhde
      markkinoilla .


      Treffisivustot ei vastaa sinun kysyntääsi .Eikä myöskään seuraa
      mitenkään tuota eri ikäryhmien välistä viestittelyä .Näin olen asian ajatellut
      olevan.

      Rahalla tietysti voisit tuon tarpeen saada täyttymään eri ikäryhmien välisestä
      seurannasta ,.Tässä tilanteessa itse treffiyrittäjät valvoisivat viestin kulkua .

      Paljonko olisit valmis maksamaan vaatimuksistasi ?Onko sittenkään varma
      asia sinun löytävän vastinetta rahalla ja valvonnalla .

      Tietysti treffisivujen mainostajilla tulisi olla myös vastuuta, etteivät ylimainosta itseään.

    • mieleltään 21

      Minäpä kerron oman tarinan.kolme alle 18v nuorta. Olen lisäksi lapsista ja nuorista pitävä mies,nuorekas mieleltäni.Olen työni ja harrastuksien kautta tekemisissä paljon.50-60v. ovat kalkkiksia mummoja ja pappoja vyötäröllä vuosirenkaat.Ikäero 5-10v.ole merkitystä ainakaan minulla.Eikä seksi ole päällimmäinen asia vaan tärkein,vitsi.En ajattelekkaan vanhempaa naista,ei vaan synkkaa.

    • 50vukko

      Mua ainakin alkaa heti haluttaa, kun näkee tollaisen parikyppisen hyvännäköisen naisen. Nuoremmat naiset on vaan paljon haluttavampia kuin vanhat korpu. Rakastan nuoria naisia ja syön heitä silmilläni.. ootte ihania ;)

      • 24v nainen

        Eihän tuon ikäisiä ukkoja kukaan nuori nainen omasta tahdostaan varmasti huolisi kumppaniksi mistään hinnasta. Monesti vain on pakko suostua rahan tai muuten toisen pakottamana näyttelemään ihastunutta saadakseen syödäkseen.
        Toiset taas ovat joutuneet lapsena hyväksikäytön uhreiksi ja siitä on jäänyt vinoutuma. Itse olen 24 vuotias nuori nainen enkä huolisi edes kolmekymppistä miestä. Kyllä se pitää joku hygienia olla näissäkin hommissa.


    • :DDDDDDD

      Mitä väliä mitä halua, voitte haluta mitä tahansa ja kuolaa nuorten perään, mutta ku ne eivät halua vanhoja ukkoja , tyydytte "vanhoihin" kurppiin. Minäkin haluan älykkään komean urheilullisen nuoren miehen, mut ku sellaiset ei halua mua, voi voi.

      • ....................

        saadaan tai ei, mutta nuoria naisia me halutaan joka tapauksessa.


    • sänki

      kyllä ku iso viiskymppinen mies köyrii takaapäin nuorta naista, ni kyllä varmaa tuntuu hyvältä. Niin sanovat nuoret naiset minulle ja tää on totta!!! Kyllä myö ollaa oikeesti kovia jätkiä.

    • kaunotar1

      Mulla viiskympinen mies, itse nelikympinen, ikä ero yli 10 vuotta. Ajattelen että nyt on kiva, voi mennä naimisiin ja nautiskella kun miehellä enemmän rahaa. Voimme matkustella ja pärzäillä vaikka motskarilla. Miehellä kuitenkin huono kunto ja vaivaa, joten ei varmaan elä pitkään. Sitten taas mulla mahdollisuus nuoreen mieheen ;-)

      • nippalannilppu

        En minäkään katso ikää vaan näköö.Katselin naista joka pukeutui kuin nuori muodikkaasti. Katselin kasvoja tarkemmin niin pakkelia ja suoraansanottuna näytti kuusikymppiseltä sporttimimmiltä.Kasvot oli aika syönyt nopeammin kuin kropan. Kyllä minä vielä kymmenen vuotta nuoremman kaappaan olehan horoskoopiltanikin nuorekas ja omaan kykyjä.


    • dsbsdfb

      Minkähän ikäinen sitä pitäis olla että alkaa naiset tajuamaan ettei niistä mukeloista ehkä enää kannata haaveilla. Ku nyt 33vee kakaroita haluamattomana häiskänä vähän ankee katella ku käytännössä kaikki akat aina 40veehen asti haluaa kakaroita. Eikö se tuo ikä ala olla jo vähänniinku myöhäistä jo sille tai vähintäänkin riskaabelia?

      • mentori

        en suosittele yleensä kellekkään miehelle itseään vanhempia naisia, koska mitä sitä vanhoja panemaan. Niitä ehtii panemaan ihan kyllästymiseen saakka, sitten kun itse on vanha. Mutta tällä kertaa tuohon tilanteeseesi on lääke ja se on vanhat naiset ( 40v). Nelikymppinen lapseton nainen on jo yleensä luovuttanut siinä lapsiasiassa ja alistunut kohtaloonsa olla ilman lapsia. Jos vaan "taivut" kestämään itseäsi vajaa 10 vuotta vanhemman akan seuraa ja hieman jo kuivahtanutta alapäätä, niin siinä olisi ratkaisu tilanteeseesi.

        Näinä aikoina on tosin hieman lisääntynyt sellainen ilmiö, että osa nuoremmista naisista ei muka halua lapsia. Todellisia syitä siihen voi vaan arvailla, mutta joka tapauksessa ko. tapauksia löytyy nykyään hieman enemmän kuin ennen. Tosin lapsia haluamaton nuori nainen on lähes poikkeuksetta päästään vinksalla, koska tervepäisellä naisella on todella vahva lisääntymisvietti. Kovasti etsimällä voit ehkä löytää lapsia haluamattoman naisen itsellesi. Jos laitat johonkin seuranhakuilmoitukseesi maininnan, että et halua lapsia, niin se toimii tehokkaana "vedenjakajana" karsien suurimman osan lisääntymisiässä olevista sinkkunaisista pois. Kun taas niille lapsia "haluamattomille" se voi tomia tehokkaana houkuttimena ja yhdistävänä tekijänä.


    • Sinkkutäti

      Niinpä. Ihmettelen sitä, että 10-20-vuotta vanhemmat miehet ottavat yhteyttä.
      Eipä hirveesti kiinnosta.
      Mitä yhteistä minulla olisi jonkun lähes isäni ikäisen kanssa?
      Vanhat miehet kuvittelevat, että nuoret naiset olisivat heistä kiinnostuneita.
      Ei haluta etsiä oman ikäistä seuraa, kun saman ikäiset naiset ovat vanhoja harppuja.
      Entäs miehet sitten? Eivätkö he tajua itsekin vanhenevansa?
      Jotenkin surkuhupaisaa, mutta niin yleistä.
      Toki jotakin nuorta naista saattaa kiinnostaa vanhempi mies, jos tällä on paksu lompakko, mutta eikö rakkaus sittenkin ole tärkeämpää kuin raha?
      Ainakin itselleni on...

      • asdfghjklöä

        Tädille tiedoksi: Pil_lu on kaikista tärkein juttu miehille. Nuoren naisen pil_lu. Kaikki miehet haluavat nuorta pil_lua ja siksi yrittävä nuoria naisia. Vanha nainen, vanhoinen pil_luineen on vain nuoren naisen korvike. Miehille rakkaus on = paneminen. Miehet innostuu näyttelemään paremmin sitä naisen haluamaa "rakkautta", jos nainen on nuori ja kaunis. Vanhoihin akkoihin ei jakseta niin hirveästi panostaa. Tietäkää se.


      • Kyllä kaikki

        parhaat miehet valitsevat itseään nuoremman naisen. Ainahan se nuorempi on parempi kuin oman ikäinen. Ehkä siitä syytä moni omanikäistä seuraa etsivä viisikymppinen nainen on sinkku, koska parhaat sinkkumiehet valitsevat itselleen nuoremman naisen ja jäljelle jää vain samanikäiset peräkammarin miehet ja huomattavasti vanhemmat miehet.


    • jaksaa hoitaa

      ehkäpä heillä on mielessä jo, et saa hyvän omaishoitajan aikanaan

    • 45mies

      Itse olen aika skeptinen sen suhteen että netistä (live maailmasta kylläkin) löytää huomattavasti nuorempaa kun ennemminkin vaikuttaa "namusedältä" mutta sen tiedän että monella on onnistunutkin mutta sehän on vain paljolti seksisuhde eikä parisuhde.
      Kyllä näillä "kilteillä" 40 naisillakin on monesti kun oikein kaivan niin se 10-15v vanhempi panokaveri taustalla mutta haetaan sitä vakavampaa parisuhdetta.

      Itsekkin ollessani siinä 35 paikkeilla kaadoin kuin heinää silloin parikymppisiä naisia kun hakivat sitä kokemusta ja subliikkimiehenä se onnistui
      Kyllähän se on tosi asia että näissä nuoremmissa on sitä jotain ja on kiinteämpi ja luonteeltaankin mukavampia ja iloisempia monesti kuin nämä vanhemmat saman ikäluokan naiset menneestä katkeroituneita ja vihaisia ja kaikki paikat roikkuu.
      Kyllähän näitä vanhempiakin naisia panee koska eihän nämä enää hae tunnetusti sitä vakavampaa parisuhdetta tuolla iällä enää vaan kerran viikossa vakiopanokaveria.
      Se on muuten aikamoinen vale että nämä vanhemmat on kokeneempia ja antoisampia seksi asioissakin omienkin kokemusten perusteella mutta antaa heidän luulla ja nostavan sitä itsetuntoaankin ja ikäänsä kompensoidaksseen tuolla harhaluulolla... kyllä ne nuoremmille miehillekkin harjoituskappaleeksi ja ovat helpommin kaadettavissa kuin nuoremmat versiot.
      Se mitä puhun näiden vanhempien "kokeneisuudesta" niin kuka tahansa levittää haaransa ja tarjoo sitä reikäänsä lähetyssaarnajassa, parempi on kyllä takaapäin koska kyllä se perä menettelee mutta irvokkainta on kun tämä ratsastaa päällä ja ne roiskeläpät heiluu ja katsella sitä kurttuista naamaa...niin on parempi sulkea silmät ja kuvitella että Marilyn Monroe on siinä.
      Entäs se molon poskeen ottaminen, voi helvetti mitä touhua ja kokeneisuus kaukana ja näitäkö pitää vielä opettaa tuollakin iällä ja näitä kuulkaa riittää?!
      Kyllä olen tavannut montakin nuorta jotka tuonkin taidon osaavat ja sillä nuoruuden innokkuudellakin tekevät tuota.

    • Nuorta miestä

      Voishan sitä hieman vanhempaa miestä ottaakin (itse vähän alle 50) mutta kun se suukeksi ei oo kivaa, kun sisällä on vetelä kulkku. Nyt on onneksi 45-vuotias, jolla pelit ja vehkeet vielä toimii, ja sillä ei ole mitään ongelmaa siitä, että olen muutaman vuoden vanhempi. Mutta se onkin hyvällä itsetunnolla varustettu mies.

      Ei kaikki viiskymppiset kyllä varmasti oo löysäkulkkuisia, ainoastaan kaljamahaisista alkoholin suurkuluttajista kokemusta aiemmassa elämässä ;-)

      • suu keksi

        siinä vanhan akan katkera vastine.


      • ei löysälle
        suu keksi kirjoitti:

        siinä vanhan akan katkera vastine.

        kumpihan tässä on katkera, sinä vai Nuorta miestä. Toinen on saanut nuoren miehen lerpun tilalle ja sinä sen kun jatkat porskuttamista omalla lerpullasi. katkerat vanhat miehet eivät ole kauniita.


    • Prim@donnA

      Hmm.. En tajua miksi ikäerosta tehdään niin kamala asia! Eikö se ole tärkeintä, että elämä juuri tämän ihmisen rinnalla on mukavaa ja on yhteisiä harrastuksia. Minä olen 27 v ja mieheni 53. Nyt tuntuu, että vakka on löytänyt kantensa. En ikinä ole ollut näin onnellinen

      • ....................

        niin juuri! Siinäs kuulitte kaikki vanhat harput! :D


    • HanHi1

      Mulla viiskympinen mies, itse nelikympinen ikä ero yli 10 v. Ajattelen, nyt voi nauttia kun hänellä enemmän rahaa kuin mulla. Me mennään naimisiin mahdollisimman pian. Hänellä kuitenkin vaivaa ja huno kunto, joten ei varmaan pitkä ikäinen. Sitten voin otta taas nuoren miehen ;-)

      • asdfghjklöä

        vahvistit juuri naisten olevan rahanahneita huo_ria.


      • NuoriMies20

        Tälläista nuorta miestä ei vaan jaksa kiinnostaa joku vanha harppu... ehkä jos on massii, mutat sulla ei tunnu olevan edes sitä.


      • Saar kaasm
        asdfghjklöä kirjoitti:

        vahvistit juuri naisten olevan rahanahneita huo_ria.

        Ja koska joku mies jossain on hakannut ja pettänyt naista, kaikki miehet ovat väkivaltaisia huijareita.


      • heheheh

        mistä päättelet että ukkosi kuoleer 10 vuoden sisällä? 10 -20 vuoden kuluttua olet itsekin vanha ämmä, etkä voi kun haaveilla nuorista miehistä:)
        jännä kun monetkin ihmiset ei näe/tajua omaa vanhenemistaan ollenkaan.....tai sit matikka ei ole hallussa


    • N40v

      Ehkä miehellä on pelko, ettei omanikäisen tai vanhemman kanssa seiso?
      Erektio-ongelmat ovat kovin yleisiä jo tuossa iässä ja alamäkeä mennään.

      • N30v

        30v naisena pelkänkin ettei sillä 50v seisois kovin usein tai kauan...mitä sillä miehellä siten tekee edes


      • HanHi1
        N30v kirjoitti:

        30v naisena pelkänkin ettei sillä 50v seisois kovin usein tai kauan...mitä sillä miehellä siten tekee edes

        Mä ajattelenkin, kun hän jättää mulle perintöö, jaksaa odotta. Vielä pääsee nuoreemmankin kanssa ;-)


    • 10+1=11

      En jaksanut lukea kaikkia kommentteja, mutta jossain oli siteeraus jostain oikeasta tutkimuksesta, että kaiken ikäiset miehet etsivät noin 25-vuotiaita naisia.

      • 8+4

        Toisaalta on taas tullut mieleen, että mitä turhaa valitatte, rahalla saa ja hevosella pääsee. Mikä siinä on niin vaikeeta?


      • kärttynen akka

        Totuus on että mies ei koskaan voi olla tyytyväinen paitsi hetken naiseen... jos seurustelee 25 -vuotiaan kanssa, tietysti kaikki on silloin niin ihanaa, on nuori nainen rinnalla ja elämä hymyilee.. Mutta odotopas sitten 10-20 vuoden päästä kun nainenkin alkaa jo vanheta. Mies ei tietysti itse vanhene... ja alkaa haluta nuorempaa naista, koska oma on jo liian vanha... Julma totuus naisille, mutta näin se menee... Tämän takia ei kannattaisi ikinä suhteita/avioliittoja... Koska miehet tarvii aina sen 25-vuotiaan rinnalleen... Ja nainen ei voi pysyä aina 25-vuotiaana...


    • eräsvaan

      Aivan kuin mielenvikaisia suurin osa vastaajista... Onneksi sentään on vielä vanhoja pariskuntia jotka ovat olleet yhdessä läpi elämän.

    • sjsfjlsfk25

      Itse olen seurustellut nyt vuoden 53 vuotiaan miehen kanssa. Itse olen 36 vuotias.
      Aikaisemmat seurustelukumppanini olivat yleensä itseäni pari vuotta nuorempia.
      Voin sanoa että mitään eroa ei ole missään.

      Paitsi:
      -mieheni on melkein 2 metrinen ja erittäin komea
      -valkoiset huom! omat hampaat
      - ymmärtää minua ja tukee
      -tunnen oloni naiselliseksi
      -makoilen tietysti nytkin kotona takkatulen ääressä:) Töitä teen välillä ja hoidan mielelläni lähes kaikki kotityöt, vaikka mies apuaan tarjoaakin
      -mieheni on urheilullinen
      -hänellä on oikeasti täydellinen luonne
      -makuuhuoneen puolella on aivan mahtavan tajunnanräjäyttävää
      -meillä on kaunis suhde

      • sdlkf

        ja vielä lisäksi:Toivon kaikille muillekin samanlaista rakkautta ja onnea iästä riippumatta.
        Minulla ei ole aikaisemmin ollut mitenkään helppo elämä.


      • Anonyymi

        Mä haluun sun miehen!


    • Näin s eo

      Sen takia koska miehet ei välitä muusta kuin ulkonäöstä naisessa. Tietty voi olla poikkeuksia jossa rakastaa niin paljon jotta ei vanheneminen haittaa..

    • Anonyymi

      Onko täällä seksiä nähty?

    • Anonyymi

      Ei olla nähty kuultu vain

    • Anonyymi

      Tässä on fiksu aloitus. Itse olen 50v täyttänyt mies ja yksin. Enkä todellakaan mieti mitään 1990 luvulla syntynyttä!

      Kun itse on 1980-1990 luvulla aikuistunut eikä ollut nettiä, niin ihmettelen myös miksi etsitään netissä. Ei ihmiset sen kummempia ole nettiä.

    • Anonyymi

      myös 50v enkä myöskään haje varsinaisesti mitään seuraa vaan, ympäristö sen tekee usein miten nuodet joilta puutuu viellä kumppani,

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5559
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3425
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1548
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1346
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1337
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe