vanhat miehet säälittäviä,

vanha nainen

hakevat nuoria naisia ja onam ikäset ei kelpaa,taas huomasin kun kävin deitissä.

Mistä moinen itsetunto on peräisin?..

65

846

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kakarako?

      Huomenta

      Joo saman ilmiön oon huomannut. Jossain vaiheessa miehillä varmaan on se miehisyys niin vahva että kokevat tarvitsevansa aktiivimpaa seurustelu kumppania.
      No myös varmasti ajatellaan että oman ikäiset ovat jo kiikkustuolissa.
      Mutta hassua on ollut itse huomata että oman ikäiset ja vähän vanhemmat miehet
      usein ovat vanhemman oloisia
      Mietinkin pitäisikö huijata oma ikänsä, vai alkaa etsiä norempia, mutta kun naisena silloin saa Puuman leiman:(.
      Mutta täyty muistaa joukossa on aina "helmiä", eli ei pitäisi pitää kirjaimellisesti siitä iästä kiinni, vaan malttaa tutustua suuremmalla haitarilla.

      • Esko Mörkö

        Sellainenkin ilmiö on, että nuoret naiset hakevat pääsääntöisesti vain itseään vanhempaa seuraa. Sitä myöten kun naiselle tulee ikää, alkaa noillakin se ikähaarukka laajentua myös itseään nuorempiin. Mutta siinä vaiheessa miehet ovat jo noin 20 vuotta ehdollistuneet sille, että itseään vanhempiin tai edes saman ikäisiin naisiin ei aikaansa kannata käyttää. Ja sitten kun asetelma alkaa kääntyä ympäri, niin vika onkin kokonaan miehissä?


      • Samanikäinen
        Esko Mörkö kirjoitti:

        Sellainenkin ilmiö on, että nuoret naiset hakevat pääsääntöisesti vain itseään vanhempaa seuraa. Sitä myöten kun naiselle tulee ikää, alkaa noillakin se ikähaarukka laajentua myös itseään nuorempiin. Mutta siinä vaiheessa miehet ovat jo noin 20 vuotta ehdollistuneet sille, että itseään vanhempiin tai edes saman ikäisiin naisiin ei aikaansa kannata käyttää. Ja sitten kun asetelma alkaa kääntyä ympäri, niin vika onkin kokonaan miehissä?

        "20 vuotta ehdollistuneet sille, että itseään vanhempiin tai edes saman ikäisiin naisiin ei aikaansa kannata käyttää. Ja sitten kun asetelma alkaa kääntyä ympäri, niin vika onkin kokonaan miehissä?"

        Just jämähtäneisyys se pahin vika on ikääntyvissä miehissä.
        Nainen on virkeä, seuraa aikaansa, uudistuu. Mies elää vanhaa aikaa kuin silloin ennen.


      • Puumahkokuumahko
        Esko Mörkö kirjoitti:

        Sellainenkin ilmiö on, että nuoret naiset hakevat pääsääntöisesti vain itseään vanhempaa seuraa. Sitä myöten kun naiselle tulee ikää, alkaa noillakin se ikähaarukka laajentua myös itseään nuorempiin. Mutta siinä vaiheessa miehet ovat jo noin 20 vuotta ehdollistuneet sille, että itseään vanhempiin tai edes saman ikäisiin naisiin ei aikaansa kannata käyttää. Ja sitten kun asetelma alkaa kääntyä ympäri, niin vika onkin kokonaan miehissä?

        Ei hae. Ainakin itse hain nuorena omanikäistä, mutta piti tyytyä itseä vähintään viisi vuotta vanhempiin. Siis parikymppisenä. Laitoin kerrankin seuranhakuilmoituksenkin, ja ihmettelin kun lähes kaikki vastaukset tuli ikäylirajan ylittäneiltä. Noh, vilkaisin ilmoitustani, ja siihen oli ikärajaa muutettu... Yli-ikäisiä nuoren naisen haluavia on liikaa, ja tällaisten ei-niin-haluttujen pitää sitten sellaisiin tyytyä. Tai piti, nyt on osat vaihtuneet, keski-ikäisenä tuntuu että on vähän kaikkien haluama. ;) Ja itsekin alkaa katsella niitä reilusti nuorempiakin, eli niin kuin joku kirjoitti, ottaa takaisin sen mistä nuorena jäi paitsi. Toimii se näin naisenakin.


      • HolaHolaHola,Pablo

        Kukua mies haluaa loppuun käytetyn naisihmisen itselleen?
        Kai se nyt on sinusta kiinni (ulkonäöstäsi, tyylistäsi, puheistasi) josko saman ikäiselle miehelle kelpaat?

        Ja samaa sanoo moni mies: ei suomalainen nainen oo mitään, sitä kiinnostaa vaan raha ja etelän manolitot


    • Samanikäinen

      Hyvä, kun ilmoittavat jo profiilissaan, että jää tutustumisen ja pettymisen vaiva. Oikein mielellään saa joku heidäy ottaa. Toivon oikein sydämestäni sitä.

    • Ser Lokki

      Epäilen että kyse on näistä asioista:

      1. Tietynlainen "ahneus". Kuvitellaan että kun nyt haen tässä naista, niin voin hakea ihan mitä vain, koska tarjontaa muka on hyvinkin paljon. Tällainen harha tulee hyvin helposti nettideiteissä, tai tietty vaikka tanssilavallakin (ei tosin kokemusta jälkimmäisestä).

      2. Ei hyväksytä omaa ikää, eikä varsinkaan huomata ikämuutoksia omassa itsessä. Toisen ihmisen lärvissä muutokset on helppo nähdä, varsinkin jos ei ole tuntenut häntä koko ikäänsä. Kun päivittäin katsot peiliin ja näet sieltä oman naamasi, et huomaa niitä muutoksia mitä tulee. Jos katsot kuvia joita sinusta on otettu 5 v välein, saatat jo jotain huomatakin. Mutta ihminen on sokeampi omalle olemukselleen kuin muiden ihmisten!

      3. On jääty henkisesti lapsen tasolle, jolloinka seuran pitää olla vastaavanlaista.

    • vanha nainen

      itse ajattelin, et samaa ikäluokkaa oleva mies olis hyvä kumppani ja
      sitä vaaraa ei olis et mies vain seksin takia haluaa tavata, mutta antaa olla..

      • Samanikäinen

        Niin minäkin joskus ajattelin, mutta miehen ajatukset menevät ihan ikiomaa rataansa.

        Miten niin, "sitä vaaraa ei olis et mies vain seksin takia haluaa tavata"?
        Useat vanhat miehet haluavat juuri seksin takia tavata muutaman kerran kuussa, kun seksin halu iskee miehelle. Naisen halut seksiin tai hellyyteen ja yhdessä liikkumisiin ei miestä kiinnosta. Kun on lapset miehellä, niin ei halua vierasta naista elämäänsä salaista seksiä enempää. Eikä muutenkaan, kun terveys riittää yksin elämiseen.
        Kokemusta on tällaisista miehistä.
        Sitten on tietysti omaishoitajaa kaipaavat miekkoset ja törmännyt olen sellaisiinkin. Äkäisiä ovat, vaikka apua tarvitsevat. Ei raihnaisuus kiltiksi tee.


    • ?x?

      Vai olisiko ettei itsetunto riitä oman ikäisiin?

      • 20+35

        Juuri siitähän vanhoilla miehillä onkin kyse - huonosta itsetunnosta! Fiksut vaimonsa lähteneet liitosta ja papparainen jäänyt elämästä pihalle kuin lumiukko peläten vimmatusti ikäisiään naisia.
        Papparaiset luulevat, että nuoret naiset , joilla ei vielä ole riittävästi elämänkokemusta eikä odotuksia, jotka kohdistuisivat vaatimuksina miehen luonteenpiirteisiin, elämäntapoihin, alkoholin käyttöön jne., jne. - juuri siksi papparaiset yrittävät nuoria naisia!
        Pomottaminen ("akka, kahvia tänne ja heti!") on papparaisikäisillä miehillä verissä eli pinttynyt tapa puhutella/kohdella parisuhteen toista osapuolta komentelutyylillä, jollaista kohtelua ikäisensä nainen eivät enää siedä.
        Papparaiset uskovat, että nuori nainen on nöyrä ja alistuvainen ja niin kovin, kovin miellyttämishaluinen pesänrakentamisvietteineen , mutta voi, miten väärässä nämä papat ovatkaan.

        Niinpä papparaiset elävät yksin koko lopun elämänsä! Amen ;)


    • 6r7l6r8

      Mitä ihmeen säälittävää siinä on? Sinäkö päätät mitä kukanenkin saa hakea? Miten se on sulta pois jos vanhemmat miehet haluaa nuorempaa seuraa?

      Ihanan katkera viesti :D

      • N 20

        Saa toki hakea, mutta on turha ihmetellä jos naiset ei vastaa. :D
        Kyllä minä itse näitä miehiä vähän säälittävinä pidän. Uskon, että suurin osa meistä kaksi tai kolmekymppisistä etsii omanikäistä, ei isän tai isoisän ikäistä seuraa.


      • säälittävää on
        N 20 kirjoitti:

        Saa toki hakea, mutta on turha ihmetellä jos naiset ei vastaa. :D
        Kyllä minä itse näitä miehiä vähän säälittävinä pidän. Uskon, että suurin osa meistä kaksi tai kolmekymppisistä etsii omanikäistä, ei isän tai isoisän ikäistä seuraa.

        Niinpä, sehän on tutkittu että nuoret naiset hakevat ikäistään -5-10 vuoden janalla. Ei sitä vanhempaa. On ihan näiden vanhojen ukkojen omassa mielikuvissa se ajatus nuorista naisista jotka muka vanhoja ukkoja haluavat. Näin ei kuitenkaan ole. Nuoret naiset nauravat näille ukkoparoille ja nimittävät oitis namusediksi. Kummallista tuokin, että mitä vanhempi sen nuorempaa halutaan vaikka ne potenssiongelmat ja rakkovaivat vaan lisääntyy ja naama rupsahtaa. Ei voi kuin nauraa tälle hölmöilylle.


    • mies yli 30

      Haen vain omanikäisiä ja ne eivät koskaan vastaa. Oli vanha tai nuori niin ei naiset vastaa asiallisiin viesteihin.

    • normimiäs

      Haen itseäni nuorempaa naista ihan tietystä syystä. Oman ikäisillä/vanhemmilla naisilla lapsen saanti on jo aika epätodennäköistä ja moni ilmoittaakin ettei enää halua lapsia.
      Minä haluan pitää mahdollisuuden omiin lapsiin. Jos en halukasta nuorempaa naista löydä niin olen sitten yksin loppuelämän. Ja jos joku vanhempi nainen siitä hermostuu että etsin nuorempaa niin ihan vapaasti. Ei liikuta minua.

      • outoa

        Eli nainen kiinnostaa sinua vain lisääntymiskoneena? Sehän johtopäätös tuosta on tehtävä, jos olet ennemmin yksin kuin parisuhteessa koko loppuelämäsi, jos et breederiä itsellesi saa.


      • normimiäs
        outoa kirjoitti:

        Eli nainen kiinnostaa sinua vain lisääntymiskoneena? Sehän johtopäätös tuosta on tehtävä, jos olet ennemmin yksin kuin parisuhteessa koko loppuelämäsi, jos et breederiä itsellesi saa.

        Kyllä. Olen halukas vain sellaiseen parisuhteeseen jossa on vielä mahdollisuus saada lapsia.
        Ei välttämättä onnistu mutta aion yrittää. :)


      • täantaläta
        normimiäs kirjoitti:

        Kyllä. Olen halukas vain sellaiseen parisuhteeseen jossa on vielä mahdollisuus saada lapsia.
        Ei välttämättä onnistu mutta aion yrittää. :)

        No mikäs siinä, mutta ei kaikilla vanhemmilla miehillä ole tällaiset ajatukset takana. Taitavat niiden Panotreffien takia luulla että flaksi voisi käydä nuorempien suhteen. :D

        Muuten, miksi et aikanasi hankkinut niitä lapsia, se ei enää välttämättä vanhana onnistu, vaikka löytäisitkin naisen, joka on lisääntymiskykyinen? Lapsiakin ajatellen ei ole kovin kivaa iäkäs isä. Itse olin hiukan alle nelikymppinen tullessani vanhemmaksi, ja tuntuu että olin jo niillä rajoilla.


      • Aikuinen nainen
        normimiäs kirjoitti:

        Kyllä. Olen halukas vain sellaiseen parisuhteeseen jossa on vielä mahdollisuus saada lapsia.
        Ei välttämättä onnistu mutta aion yrittää. :)

        Et taida tietää sitä, että miehen iäkkyys lisää saada vammainen lapsi? Sellaisenko sinä haluaisit?
        Toisaalta: Olisiko sinusta vielä yövalvojaksi, sillä lähes kaikki vauvat valvottavat vanhempiaan - myös isiä?


      • epätoivoista
        täantaläta kirjoitti:

        No mikäs siinä, mutta ei kaikilla vanhemmilla miehillä ole tällaiset ajatukset takana. Taitavat niiden Panotreffien takia luulla että flaksi voisi käydä nuorempien suhteen. :D

        Muuten, miksi et aikanasi hankkinut niitä lapsia, se ei enää välttämättä vanhana onnistu, vaikka löytäisitkin naisen, joka on lisääntymiskykyinen? Lapsiakin ajatellen ei ole kovin kivaa iäkäs isä. Itse olin hiukan alle nelikymppinen tullessani vanhemmaksi, ja tuntuu että olin jo niillä rajoilla.

        No normimiäshän on selvästi tällainen pelimies, joka koko nuoruutensa vaan seikkaili kukkasesta toiseen. Nyt kun vanhuus kolkuttaa ovella ja huomataan ettei vientiä enää ole niin yritetään vakiintua ja hankkia se nuori nainen tuolla konstilla että se kolmikymppinen biotikittävä lasta epätoivoisesti haluava tarttuisi koukkuun.


    • vanha nainen

      onhan se multa pois jos en saa vanhaa miestä :))

      • Just näin

        Mutta ethän sä tarvitse kuin yhden. Kai sulle nyt sentään joku löytyy.


      • yritä uudelleen
        Just näin kirjoitti:

        Mutta ethän sä tarvitse kuin yhden. Kai sulle nyt sentään joku löytyy.

        Paitsi ettet tajunnut juttua, hehheh :))


    • Turha yleistää

      Nettideiteissä löytyy miehiä ja naisia varmasti joka lähtöön. Omaan ilmoitukseeni vastattiin suunnilleen siinä ikähaarukassa mitä toivoinkin ( /- 5 v.). Pelkkä saman ikäisyys ei vielä takaa mitään. Odotukset ja toiveet suhteelle, sekä elämäntilanteet voivat poiketa paljonkin.

    • 15+9

      Ikäkriisi, miehet lähestyessä sitä 50v usein vaihtavat autot, tyylin, naisen... yritetään todistaa itselleen että olen vielä nuori. Naurettava touhu toki. Toiset selviä helpommalla, (autoa vaihtamalla), toisilla menee monet asiat (perhe, vaimo, lapset, työ) helvettiin.

      Itse 31 vuotias ja olen niin kyllästynyt noiden 50v miesten yrityksiin. On säälittävä tuo.

    • 853

      Itse olen 27-vuotias nainen ja usein tuli (kun oli vielä profiiili näkyvillä) yli 40-vuotiailta miehiltä viestejä. Koska ikäkriteeri oli 26-35 en luonnollisesti vastannut mitään. Joiltain tuli vielä viestiä että olenpa töykeä kun en vastaa mitään. En koe velvollisuudeksi vastata mitään tuollaisille jotka eivät osaa edes lukea tekemääni profiilia. Monista kriteereistä voi poiketa mutta ikä on se tärkein. Olisin mieluummin jo ikäiseni naisen kanssa kun keski-ikäisen miehen kanssa! Seuraavalla kerralla kun ottaa profiilin taas esille laitan kyllä eston ettei vanhat miehet voi kirjoittaa mitään.

      • itteevaan

        Jos on ronkeli niin sitten kirjoittaa mitä ei halua tai minkä ikäistä etsii. Jos joku ei niitä käsitä niin epä tarvi vastata. Jos taas ei ole kirjoittanut mitään kriteerejä, olisi hyvä ainakin vastata ettei ole haun piirissä.

        Lienee jokaisen oma asia minkäikäistä etsii, ei se ihmisestä pervoa tee. Ja yhdelle jos toiselle näitä ikävillityksiä tulee, myös naisille ei vain miehille. On ihmisiä jotka pitävät vanhemmista ja osa nuoremmista, ei se ole vain miesten ominaisuus.

        En ymmärrä hyökkäystä ketään vastaan hänen mieltymystensä takia kunhan ei mennä laittomuuksin tai ns pervoiluun.

        Voihan se tietysti olla jollekkin nuorelle itsetuntoa alentava mikäli vanhempi mies kirjoittaa. Kannattaa kuitenkin ottaa positiivinen asenne jos kirjoittaja on asiallinen.


      • nirsoneiti
        itteevaan kirjoitti:

        Jos on ronkeli niin sitten kirjoittaa mitä ei halua tai minkä ikäistä etsii. Jos joku ei niitä käsitä niin epä tarvi vastata. Jos taas ei ole kirjoittanut mitään kriteerejä, olisi hyvä ainakin vastata ettei ole haun piirissä.

        Lienee jokaisen oma asia minkäikäistä etsii, ei se ihmisestä pervoa tee. Ja yhdelle jos toiselle näitä ikävillityksiä tulee, myös naisille ei vain miehille. On ihmisiä jotka pitävät vanhemmista ja osa nuoremmista, ei se ole vain miesten ominaisuus.

        En ymmärrä hyökkäystä ketään vastaan hänen mieltymystensä takia kunhan ei mennä laittomuuksin tai ns pervoiluun.

        Voihan se tietysti olla jollekkin nuorelle itsetuntoa alentava mikäli vanhempi mies kirjoittaa. Kannattaa kuitenkin ottaa positiivinen asenne jos kirjoittaja on asiallinen.

        Joo, mutta kun vastaa kaikille jotka ei ole haun piirissä...joutuu odottelemaan aina vuorokaude"oikean että pääsee vastaamaan tai tekemään aloituksia oikean ikäisille"
        Mulla ainakin lukee profiilissa että tarkistaa ikätoiveet, en vastaa jos niistä kovin paljon poikkeaa!


      • helppoa, kun osaa
        nirsoneiti kirjoitti:

        Joo, mutta kun vastaa kaikille jotka ei ole haun piirissä...joutuu odottelemaan aina vuorokaude"oikean että pääsee vastaamaan tai tekemään aloituksia oikean ikäisille"
        Mulla ainakin lukee profiilissa että tarkistaa ikätoiveet, en vastaa jos niistä kovin paljon poikkeaa!

        nirsoneiti

        hei haloo, voit laittaa eston, etteivät väärän ikäiset miehet voi sinulle lähettää viestejä.


      • Tyhmäneiti
        nirsoneiti kirjoitti:

        Joo, mutta kun vastaa kaikille jotka ei ole haun piirissä...joutuu odottelemaan aina vuorokaude"oikean että pääsee vastaamaan tai tekemään aloituksia oikean ikäisille"
        Mulla ainakin lukee profiilissa että tarkistaa ikätoiveet, en vastaa jos niistä kovin paljon poikkeaa!

        Jos oot noin tyhmä että alat vastaileen kaikille, jotka eivät vastaa kriteerejäsi, nin omapa on tyhmyytesi.


    • heheheh

      eihän se hullu ole joka pyytää....:):)

    • saa olla yksin

      Tuo huomattavasti nuoremman hakeminen kertoo, ettei ole tosissaan
      kumppanin haussa, vaan seuralaisen, jota kelpaa muiden kiusaks
      esitellä ja hän jaksaa passata vanhaa ukkoa, koska vanha sellainen on,
      paljon nuoremman silmin katsottuna.

      Ihan samahan se mulle on, mutta huvittaa kovasti, kun nämä marisee
      suomi akkojen nirsoutta, koska heistä ei kilpailla verissä päin.

    • Koska vain

      Ei se ikää katso naisen hyvyys. Samanikäiset hyvät naiset ovat kaikki varattuja, ja koska olen itse hyvä mies, niin piti sitten etsiä nuorempi hyvä nainen.

      Katkerat valittajanaiset on pahoja. Yäk. Mutta tottakai niitä sinkuista lähinnä löytyy, kuka nyt katkeran valittajanaisen kanssa haluaa olla? Ei kai naisetkaan halua katkeraa valittajamiestä?

    • komea 40 vuotias

      Haen nuorta koska nuori on kaunis. Vanhaa kurppaa en pane.

      • (I)

        panehan sinäkin, vaan heinää seipäälle.


    • iem123

      @ komea 40 vuotias ja Ser lokki

      Olette oikeilla jäljillä.

      Itse olen 44 ja esim tinderissä tykkään lähes poikkeuksetta alle 20-35 v kuvista ja aina silloin tällöin onnistaa.

      Miksi näin teen:

      1. niin olen ajatellut asian niin, että kun tässä olen vapaalla jalalla, niin haluan kokeilla muutaman jutun ennen kuin sitoudun. Yksi niistä on seksi hyväkroppaisen alle 30 v naisen kanssa. En elättele ajatusta, että sellaisesta löytyisi minulle loppuelämän kumppani vaan enemmän deittailua, jossa seksillä on keskeinen sija

      2. Saatan kuulostaa omahyväiseltä paskalta, mutta tarjonta omanikäisissä ja vanhemmissa naisissa on niin suurta, että sieltä löytyy kyllä seuraa ilman minkäänlaisia ponnisteluja, joten minulla ei ole mitään hävittävää jos vähän seikkailen.

      3. Nuoren naisen metsästys tarjoaa mukavaa haastetta

      4 onhan se nuoren naisen vartalo ja herkkyys aika jumalainen.

      5. Ei se ole tyhmä kun pyytää...

      No sanottakoon lohdutukseksi, että kyllä taas sitten 35 v naisella on kokemusta ja karismaa usein ihan eri tavalla kuin "tytönhupakoilla"

      • kokemuksenrintaääni

        Rehellisen kuuloinen vastaus, ja onnea etsintään, mutta yhden seikan korjaan ihan omasta kokemuksesta: Nuoren naisen herkkyys ei ole jumalainen, vasta vanhemman! No toki on poikkeuksia, mutta pääsääntöisesti sellainen nelikymppinen on seksuaalisesti herkimmillään, oikeasti jumalainen. Sinulla lienee se kokemus pitkästä suhteesta, kun se nelikymppinen nainen oli jo sinuun kyllästynyt, vertailukohteena sinulla on parikymppinen nainen suhteen alussa. Samoin on aina pitkissä suhteissa naisenkin iästä riippumatta, kyllähän toiselta herkkyys katoaa, kun ihastuminen ei ole tuoretta.


    • mani mani

      kyllä ne nuoret naiset oksentavat, vanha kikkeli on on vanha
      44v ukko tai 25-30v nuori mies, hehe

    • En panis

      Naisten osalta rytmi on aika selvä, yksilöllisiä eroja löytyy mutta pääsääntöisesti 37 vuotiaasta on äärettömän lyhyt matka 44 vuotiaaksi "isoäidiksi"

      Siis kun naiselliset piirteet katoavat, vyötärö, takamus tissit, kasvot,

      Vanhemmalla miehellä seisoo heikommin, tarvitsee parempia kiihokkeita kuin isoäidit ja niitä myös saa.

      Koska 40 miehelle jolla asiat ovat kunnossa tarjontaa löytyy.

      Toki joku tykkää (iso)äidistäkin.

      Niast voivat tähän perään ihan vapaasti vollottaa mitä haluavat, tosiasia on että he kaksilymppisinä olivat vastaavia sikoja, joten puntit tasaantuvat.

      Ei sillä, minä diggaan tasa-arvoa ja elin jo kaksikymppisenäs siistien kissojen kanssa, kuten nytkin.

      Röllömahat; avautukaa!

      • tjaötjaöjta

        Hei ihan sama on miesten kanssa, 37-vuotiaasta vielä charmantista on lyhyt mutta hyvin muuttuva matka 44-vuotiaaksi papaksi. Seksikkäät piirteet katoavat ja tilalla on harmaa isoisä. Ei se miehillä sen kummempi homma ole.


      • En panis
        tjaötjaöjta kirjoitti:

        Hei ihan sama on miesten kanssa, 37-vuotiaasta vielä charmantista on lyhyt mutta hyvin muuttuva matka 44-vuotiaaksi papaksi. Seksikkäät piirteet katoavat ja tilalla on harmaa isoisä. Ei se miehillä sen kummempi homma ole.

        Ymmärrän että vaihdevuodet ja kuolema naisena hatuttaa :))


      • kun et enää pysty?
        En panis kirjoitti:

        Ymmärrän että vaihdevuodet ja kuolema naisena hatuttaa :))

        Kuolema hatuttaa kaikkia tasapuolisesti, mutta miehillä se tulee tilastollisesti aiemmin kuin naisilla. ;)


      • löppuun asti pystyn!
        kun et enää pysty? kirjoitti:

        Kuolema hatuttaa kaikkia tasapuolisesti, mutta miehillä se tulee tilastollisesti aiemmin kuin naisilla. ;)

        Mies lähtee saappaat jalassa ja nainen paskomalla vaippoihin että kumpi on parempi.


      • hyväkuntoiset
        löppuun asti pystyn! kirjoitti:

        Mies lähtee saappaat jalassa ja nainen paskomalla vaippoihin että kumpi on parempi.

        Niinpä, mies lähtee saappaat jalassa seksin aikana kun se sydän reistaa eikä kestä enää edes seksin harrastamista. Että kyllä nuoren naisen sängyssä parempi paikka nuorelle miehelle.


    • coolcool

      Niin paljon erilaisia naisia, että turhaa jauhaa pa-skaa.

      Kyl kadulla suurimmaksi osaksi näkee noita nuoria 20v lihavia tyylittömiä likaisia kiroilevia naisia.

      On myös paljon tyylikkäitä kauniita huolettuja 40-vuotiaita.

      Itse 30v ja katselen yleensä siinä 35-40v miehiä, joilla on sitä tyyliä ja itsestä pidetään huolta. 50v on jo liian vanha, kun en isäksi lapsilleen vanhaa ukkoa halua, eikä se taida ihan mun vauhdilla pysyä.

    • Netti antaa myös mahdollisuuden tutustua eri ikäisiin ihmisiin ihan eritavalla kuin "tosielämä". Jos vanha äijä menee vokottelemaan parikymppisiä naisia terassilla, saa siitä luultavasti melko nopeasti kuulla ja haukut päälle. Netissä tämän pystyy kuitenkin tehdä anonyymisti ja todennäköisesti ei tule vastausta ollenkaan tai pahimmassa tapauksessa muutama rivi kiroiulua. Jännitystä se varmasti tuo ja mistä sitä tietää vaikka joskus onnistaisikin?

      Omia vinkkejäni nettideittailuun löytyy allaolevasta linkistä.
      http://nettideittailuvinkit.blogspot.fi/

      • Iem123

        Itsellä on kyllä toisinpäin. Livenä onnistaa yleensä nuorten naisten kohdalla paremmin kuin netissä.

        Arvelen tämän johtuvan siitä, että aika harva esim 20-25 v nainen ajattelee hakevansa lähellä isänsä ikää olevaa miestä, ja rajaa deittipalveluiden suodattimet siten, että eivät edes koskaan näe miehiä.

        Baarissa taas nähdään mies ja ehkä vähän erehdytään iästä ja pienessä siiderissä ollaan estottomampia ja villejä, joten siellä saattaa käydä flaksi;-)


      • Iem123 kirjoitti:

        Itsellä on kyllä toisinpäin. Livenä onnistaa yleensä nuorten naisten kohdalla paremmin kuin netissä.

        Arvelen tämän johtuvan siitä, että aika harva esim 20-25 v nainen ajattelee hakevansa lähellä isänsä ikää olevaa miestä, ja rajaa deittipalveluiden suodattimet siten, että eivät edes koskaan näe miehiä.

        Baarissa taas nähdään mies ja ehkä vähän erehdytään iästä ja pienessä siiderissä ollaan estottomampia ja villejä, joten siellä saattaa käydä flaksi;-)

        Varmasti tämäkin totta. Itselläni enemmän kokemuksia vanhemmista naisista ja sellaiseen ainakin kiinnittänyt huomiota, että livenä jos lähestyy ja ymprillä on naisen kavereita, lähestymistä pidetään enemmänkin "vitsinä". Netissä taas kun olen lähestynyt olen yllättynyt miten moni on oikeasti kiinnostunut nuoremmista miehistä, vaikka ikähaarukka onkin rajattu 10vuotta korkeammalle.

        http://nettideittailuvinkit.blogspot.fi/


    • yx-mies

      Niin ehkä siksi kun ikäisileen ei kelpaa

      Itsellä ikää 52v ja haku kriteerinä 45-55v ei ollut kiinostusta

      Nyt seurustelen itseäni 17v nuoremman kanssa ja otti ihan itse yhteyttä.

    • nyrkki persereikään

      Suoli24lorttoja kummiskaan kukaan ota panevat kerran ja sitten kiertoon moiset riipputissiihramahahehtaariperselöydävitut

    • Mutta itse ei kelpaa

      Niin no. Minulla oli aikanaan nettideitti-ilmoituksia, joissa toivottu ikähaarukka oli /- 5 vuotta. Jotenkin olen kuvitellut, että jos vähänkään tositarkoituksella kumppania haetaan löytyy hän lähellä omaa ikäryhmää olevista. Ei tullut vastauksia.

      Joku sitten kehotti laajentamaan kohderyhmää.

      Laitoin haun tyyliin ei ikärajoja (siinä palvelussa luvattiin, että kaikki käyttäjät ovat kuitenkin vähintään 18-v). Sain kaksi vastausta. Molemmissa haukuttiin, että siinä taas keski-ikäinen ukko etsii nuoria pimuja. En edes kuvitellut, että nuoret pimut vastaisivat. Mutta eivät vastanneet vanhemmatkaan paitsi nämä kaksi anonyymia.

    • laita tarkka ikäraja

      jos vanha mies laittaa et hakee 18v-100v naista, niin tulee mieleen, et pelleilee vaan

    • tuntematon realisti

      Aivan mielettömästi, näitä kuudessakympissä olevia miehiä, on tyrkyllä
      ainakin e-kontaktissa, joilla ikähaarukka alkaa 18v ja loppuu johonkin
      38 vuoteen.

      Suurin osa kuvallisista miehistä, on niin järkyttävän näköisiä, ettei
      kelpaisi samanikäiselle, tai vanhemmallekkaan, saati alle kaks kymppiselle.

      Ainut mikä jäi tuon sivuston kokeilusta käteen, niin hyvät naurut sai,
      kun katseli näiden epätoivoisten ilmoituksia.

      Samanikäluokan miehissä oli taas se piirre, että he olivat lähellä,
      mutta niin saavuttamattomissa, se venkoilu tapaamisen kanssa,
      oli omaa luokkaansa.

      Nettitohun olen jättänyt toivottomana yrityksenä, mutta mikäli joku
      uskoo löytävänsä kumppanin täältä, niin hyvä.

      Useimmille löytyisikin, ellei luotaisi esteitä tieten tahtoen.

      • Olen huomannut saman, näitä "mä vaan katselen ja kokeilen" tyyppejä löytyy. Nykyään jos tapaaminen on sovittu, mutta kaikenlaisia tekosyitä alkaa ilmenemään, ilmoitan suoraan, että kerro päivä ja aika kun sopii ja jatketaan juttelua sitten uudestaan. Yleensä nämä ihmiset katoavat sen jälkeen, mutta osa kuitenkin ilmoittaa ajan ja paikan ja tavatessa kertovat vain olleensa ujoja ja pelkäsivät tapaamista. Mielestäni enemmän hävittävää siinä on, että pitää yllä jotain kirjoittelu-netti-suhdetta, kuin että käy tosielämässä tapaamassa.

        Netissä jutellessa saattaa mennä monta iltaa tutustuessa ja vaikka netissä juttu luistaa, ei se välttämättä aina oikeassa elämässä samalla tavalla toimi. Kun menee tapaamaan, niin yleensä sen tietää puolen tunnin sisään, onko kiinnostunut tapaamaan toisen myös uudestaan.

        Linkissä vasta aloittamani blogi nettideittailuun liittyen
        http://nettideittailuvinkit.blogspot.fi/


    • ajomies ei kiirehdi

      itse haen luonnollisesti näin 50 v ikäisenä n 40 nurkilla olevaa naista koska valitettavasti ne naiset jotka on oman ikäni nurkilla näyttävä't isoine mahoineen sellaisilta että ei viitsi aikaa tuhlata moiseen, niitä saa nypittyä kapakista ihan tarpeeksi mukaan
      ja niiden kannikoissa näkyy muutes jo ajetut kilometrit, ja joskus jopa tulee mieleen kun jalkoväliä katsoo että siellä on pommi räjähtänyt tai tapahtunut jotakin muuta isoa ja perruttamatonta kohdunlaskeuman lisäksi. kieltämättä kyllä ne ottaa paremmiin suihin kyllä mutta tarvitsee sitä viriili mies muutakin kuin kunnon kassien tyhjennystä viikottain

      • Siinä luonnolisuutta

        Oletko katsonut Sanna Saarijärven mahaa ja sehän on vähän yli 40v.
        Kyllä ne mahat roikkuu ikään katsomatta. Mäkkäri sukupolvi varsinkin
        näyttää virtahevoilta.


      • assasa

        "ja niiden kannikoissa näkyy muutes jo ajetut kilometrit, j"

        Sehän se, puuttuu ne piirteet jotka tekevät naisesta naisen


      • vanhat ukot kans
        assasa kirjoitti:

        "ja niiden kannikoissa näkyy muutes jo ajetut kilometrit, j"

        Sehän se, puuttuu ne piirteet jotka tekevät naisesta naisen

        Ihan sama se on vastaavan ikäisissä miehissäkin. Kuvottavan lihavia ja irstaan näköisiä kaljaan meneviä ällötyksiä. Isomahaisilla kun myös ne erektiovaikeudet että aika platoninen suhdehan olisi muutoinkin tarjolla sen rumiluksen kanssa. Miehekkyydestä ja miehisistä piirteistä ei voi edes puhua.


    • 60 kahtapuolta

      Löytyy vain hiljaa käveleviä mummoja, jotka ensiksi sanoo ei seksille. Heistä ei ole seuraa liikuntaa vaativiin toimiin.
      Sen takia on yritettävä nuorempaa, joka vielä pystyy ja haluaa liikkua.

    • vanha nainen

      hyi, vanhan mies ja nirso, ei kiitos

    • vm64

      Uskomattoman pitkä juttu tämäkin.
      Onko se niin että kun tällä vanhemmalla naisella ei käy enää samanlainen flaksi ravintoloissa yms. paikoissa kuin 10-20v sitten niin itketään täällä.
      Se on ihan sama jos mies hakee nuorempaa niin mitä sitten ja kyllähän tuolla nettisaiteilla monellakin naisella on jopa 10-15v nuorempaa "miestä" ja pokkana kirjoittavat ettei seksiseuraa ja ei vonkaajille mutta mitäs tämä ikäraja kun max oman iän päälle 2.
      on joskus tehnyt mieli kirjoittaa että kelpais tämmöinen samanikäinen mies kun saat kuitenkin näitä yhdenillan hoitoja kun pidempäänhän nämä nuoret miehet ei katsele tämmöistä "naista".

      • narreja ovat

        Ei täällä sitä itketä ettei ne ruman näköiset ukot ole perässä vaan ihmetellään sitä, että ne rumat vanhat ukot hakevat niitä nuorempia naisia vaikka eivät niille nuorille kelpaa. Siinä sitä onkin ihmettelemistä niin niillä nuorilla naisilla kuin vanhemmillakin. Näppejään nuolemaanhan ne vanhat ukot jäävät ei siinä sen enempää.


    • Vaik ei ne myönnä
    • Mikä muka muuttuisi

      No mutta naiset tekevät aivan samaa. Kannattaako tänne tulla marisemaan tästä asiasta enää?

      Moneenko "vanhaan" ikäiseesi mieheen olet itse ottanut yhteyttä, oletko yhteenkään?

      Ei näistä S24:n treffeistä ketään löydä olipa sitten itse aktiivinen tai ei. Se on se suomalaisuuden merkki, odotetaan jotain kuutamoa taivaalta eikä itse tehdä yhtään mitään.

      Surkeeta jos sitä ei ole tähän päivään mennessä huomannut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      333
      3739
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1689
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1448
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1300
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1270
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      57
      1254
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1211
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe