yrittäjää

Itämaantietäjä

Löytyykohän jatkajaa täyden palvelunTeboil huoltoasemalle, vai
näivettyykö Hanko?

10

150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tenunenä

      tuskin löytyy,huoltsikan pitäminen ilman sitä kahvilaa ei taatusti lyö leiville ja kahvilan aukipitäminen niillä wc-tiloilla vähintäänkin rapealla kyökillä ei tämän iki-ihanan eu:n ansiosta onnistu..vaatii rajuja remontti toimenpiteitä.bensan myynnillä ei elä ja öljyt ja muut tökötit haetaan säästöpörsistä sääd but truu,minun käsitys on että jos paikka vaihtaa omistajaa on uuden omistajan haettava kaikenmaailman lupia tiesmistä ja rakennus ei nykykuosissaan täytä alkeellisimpiakaan kriteereitä valitettavasti.
      tämä teksti sisältää mutu tietoa EI puhdasta faktaa kuten muut kirjoitukseni:-)

      • liukas-lennart

        mä tunnen yhden tyypin,joka mielellään ostaisi koko vaseliinivaraston


      • suklaat housussa
        liukas-lennart kirjoitti:

        mä tunnen yhden tyypin,joka mielellään ostaisi koko vaseliinivaraston

        Sama tyyppi suunitteli rakentavansa vaseliinialtaan sinne...nordea ei ollut innostunut rahoittamaan hanketta :(


      • åkefronreven
        suklaat housussa kirjoitti:

        Sama tyyppi suunitteli rakentavansa vaseliinialtaan sinne...nordea ei ollut innostunut rahoittamaan hanketta :(

        paska juttu !!! aina,kun joku haluaa rakentaa jotain viihteellistä,tulee joku tiukkapipo sähläämään....


      • Jääkö mitään

        Näin se varmasti on. Puretaan! Harmi, kun lähtee se viimeinenkin paikka, josta sai autoonsa pientä apua ja varaosia. Kyllä sitä maksoi pari centtiä enemmän bensastakin, kun sai palvelua.
        Ja siellä baarissahan se Hangon toriparlamentttikin kokoontui.
        Fiksumpi porukka muuten kuin "valtuuston hotellinrakentajat".

        Mutta onhan se hiton ruma röttelö keskellä kaupunkia. Ja yhtä ruma siltakin siinä vieressä. Ja ympärillä hoitamattomat katupinnat. Siis nätti Hangon keskusta kaiken kaikkiaan.

        Olisi muuten hyvä paikka fiksulle baarille, jossa ei olisi kovaa musiikkia?


    • StiguE

      Meneekö Merikanto tosiaan hampurilaisia grilliin vääntämään? Yritteliäs kaveri, mutta eikö ikääkin ala olla jo jonkin verran?

      • katkasee sit

        ei se hampurilaisia mee vääntää,vaan perse pystyyn ja vaseliinii!sen jälkee se kyl vääntää rullakebabin aika liukkaastii ja kaikki on varmasti marinoitu ja ruskeeta..................,pelkkää ruskeeta metritolkul.


    • 8+6

      Osku jää hyvin ansaitulle eläkkeelle

    • sinne menee

      kyllä se paska paikka jyrätään maan tasalle ku maaperäkin ihan pilaantunutta!ja sit paikalle tulee uus spurgu puisto!kenties ihan hyvä niin,ohan se nyt niin hirveen näkönen se teboili!

    • paksu bertta

      täyden palvelun teboil huoltoasema?anna mun kaikki kestää!kallista viedä auto"huoltoon"sinne ja ei ne ressukat osaa mitään ees tehä!kyl se joutaa pois jo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3620
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2972
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2870
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2748
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      23
      2663
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2445
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      250
      2130
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1887
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1817
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      181
      1810
    Aihe