Miksi lyhyt mies ei kiinnosta edes lyhyitä naisia?

koolla ei väliä?

Kertokaahan arvon Daamit miksei lyhyt, 157cm/55kg/34v (omasta mielestä ihan ok näköinen mies) kiinnosta edes suht samankokoisia naisia? Treffi-ilmoa (kuvallista) ei kukaan koskaan edes katso (n. 6kk ollut). Millä hakukriteereillä hakuja teette?

15

588

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koolla ei väliä?

      No tästähän muodostui tosi aktiivinen keskustelu!? Eipä ihme, ettei kukaan lyhyen miehen profiileja katsele..tämä tiedoksi myös muillekin lyhyille miehille, jos tätä luette; ette naisten hakukriteereihin sovi. Harmi sinänsä, varmasti hyviä tyyppejä löytyy monista muistakin lyhyistäkin miehistä..

    • 152-49

      Asiaa voi varmaan lähestyä pariltakin kantilta.

      Tiedostamaton taso lienee jotain, että evoluution kantilta asiaa katsellessa iso uros pystyy suojelemaan laumaansa paremmin ja jälkeläisistäkin tulee isompia tms.

      Sitten puhtaasti vaan yksilön kannalta asiaa katsoen. Isoa miestä pidetään usein komeana, ja tuntuu ehkä kiihottavammalta kun iso mies nostaa käsivarsilleen. Iso mies on myös näkyvä voitonmerkki jne.

      Osa syistä on siis alkukantaisia, joita ei voi selittää ja osa ihan vaan seksuaalista vetovoimaa.

    • Onnistuu kyllä

      Kyllä lyhyt mies kiinnostaa jos se pelaa jalkapalloa ja tosi hyvin. Oothan varmaan pistänyt merkille että lyhyillekkin kaikki on mahdollista mutta sitä lyhyyttä täytyy kompensoida jollain. Julkisuus ja paksu lompakko sekä erityistaidot jossain auttavat. Ihan sama rumillakin miehillä. Miehille kaikki on helpompaa kun naiset ei pelkästään ulkonäköön ihastu vaan siihen statukseen ym. Naista ei paljon auta vaikka olisi rahaa tai osaisi heittää voltteja kun mies arvostaa enemmän vain ulkonäköä.

    • 67uker63

      Mistä sinä päättelet että sun pituus liittyy tähän asiaan mitenkään? Jos kukaan ei vastaa niin ethän voi mitenkään tietää.
      Naamaa sitä katsotaan ensimmäisenä.

      Ite olen vähän pidempi eikä mua ainakaan ole koskaan haitannut naisseurassa lyhyyteni. Toki vartalo on lihaksikas ja painoa liki 20kg enemmän, mutta se on niitä asioita joihin voi itse vaikuttaa.

    • pikkuprinssiä vailla

      Ite olen noin 160cm nainen ja minusta olisi ihanaa, jos mulla olisi joku lutunen pikku mies, joka kummiskin antaisi sitä miehen sylin turvaa.

      Joten älähän aloittaja huoli: monet näemmä haluaa jonkun lähemmäs kaksi metrisen kaapin, mutta en voi olla ainut jota lyhyemmät miehet erityisesti viehättää. Sitä paitsi pitkillä on useammin selkä- ja muita nikama vaivoja, lisäksi ne moukaroi aina kaalinsa lamppuihin ja oven karmeihin.

      Tsemppiä parin etsintään!

      • OntologiOmaNimi

        Tässä voi piillä se yksi ongelma. Noin pieneltä mieheltä kun sitä turvallista syliä ei vaan löydy. Ne on ne kivikautiset vietit jotka alitajunnassa edelleen jyllää. Hanskoja ei silti saa heittää naulaan! On myös niitä mimmejä, jotka ei moisesta turvallisuudesta välitä (tai välittävät mutteivät oikeen tajua mitä se on). Niitä on nää luonnontieteitä, historiaa yms. diipadaapa -aineita lukevat hiirulaiset. Siellä on ne alottajan markkinat jossa hän on se supermies. Taatusti tulet saamaan kiltin mimmin noista piireistä.

        PS: Älkää menkö tuohon "diipadaapa" provoon, kunhan ilmaisin pointin.


    • Aåaåaåaå

      Emme me naiset välitä miehen pituudesta. Useinkaan en edes pane merkille, onko mies pitkä vai lyhyt, ja huomaan sen vasta tanssiessa tai muussa vastaavassa tilanteessa. Tietenkin lyhyt mies voi pettää itseään kuvittelemalla, että hänen huono menestyksensä naismaailmassa johtuu lyhyydestä.

    • huh huh

      Noh, tietysti muksut jäävät lyhenläntäksi ja onhan mies joka on naista reilusti pitempi, paljon turvallisempi ja miehekäskin.

      Jo kotona pitkähkö mies on parempi apu, kuin alahyllyn mittainen mies.
      Ajatteleppa, tilannetta jossa naisen pitää katsoa alaspäin, jotta näkee miehensä, voi voi. Sehän voi apua pyytäessä luikkia kuin kaniini pakosalle.

    • 7+14

      Kuten lyhyitä naisia koskevassa ketjussa totesinkin, kiinnostaapas. Itse olen kokenut sen juurikin etuna että lyhyet miehet eivät uskalla lähestyä itseään pidempiä naisia (luultavasti kannattaisi; monet naiset toivovat itseään pidempää miestä mutta eivät kaikki) -mutta oman varteni takia useimmat miehet ovat pidempiä -tai ap'n tapauksessa samanlaista kokoa. Tästä on seurannut laajempi valinnanvara, ja loistava pooli potentiaalisia poikaystäviä jotka olivat hauskoja, fiksuja ja muutenkin erinomaisia, ja sinkkuja vain koska olivat lyhyitä. Lyhyissä miehissä on suurta potentiaalia lyhyelle naiselle joka ajattelee asian loppuun asti.

      Nyt ei tietysti ole enää väliä kun menin naimisiin -mieheni bestis totesi että "kas, yhdessä te hobitit näytätte normaalilta parilta". Nojaa, lyhyelläkin miehellä on vikoja, hankala bestis tässä tapauksessa.

      • 1+1

        Tässä tapauksessa vika on kyllä sinun huumorintajussa..


    • 14+6

      Vaikken itsekkään ole mikään törkeän pitkä (163) nainen niin en kyllä kiinnostuisi 157cm miehestä.. ikää vasta 20v joten ehkä pinnallisuus katoaa iän myötä mutta kyllä se mies mielellään sais olla vaikka "vaan" sen 170cm pitkä. Onneksi meistä on moneen junaan enkä usko että jäät "ilman" :)

      • sad but true

        No tuossa pituus kriteerissä naisilla on kyllä aikalailla samanlaiset mies ihanteet, oli sitten kyse miehen pituudesta tai sen pituudesta... eli siis mitä pidempi sen parempi. Naisille tuntuu olevan aina tärkeimmät kriteerit juuri nuo, mihin mies ei itse pysty vaikuttamaan.


    • +4cm

      kengät

    • 5+8

      Ei sille kai voi mitään, mutta ei lyhyempi mies kiinnosta, mies kuuluisi olla naista isompi, kookkaamppi...jos nainen on isompi niin ...ei kyllä innostusta synny. Itse olen 168cm ja käytän melko aina korkokenkiä 8-12cm, joten saatan olla joskus jopa 180....itseäni lyhyempiä miehiä en edes näe, vaikka miten komea ja söpö olisi, tule vain sellainen "tuohon on lapsi" ajatus.

      • voi se

        ".itseäni lyhyempiä miehiä en edes näe, vaikka miten komea ja söpö olisi, tule vain sellainen "tuohon on lapsi" ajatus. "

        voi olla niinkin, että tämä ajatus katoaisi, jos sittenkin törmäisit tällaiseen ukkoon. voin sanoa kokemuksesta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1747
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1746
    7. 121
      1712
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe