olenko normaali :c

apua pikkutytölle

olen 11v. tyttö ja olen 130cm pitkä, painan 25,3kg. olenko normaali ??

11

207

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olet normaali. Toisilla kasvupyrähdys tulou myöhemmin kuin toisilla.

    • perkelelelele

      10kg painoa lisää niin alkaa normaalilta kuulostaa.

    • Syö enemmän niin sit olet ok

      • apua pikkutyttölle

        salaatilla ei liho, olen kasvisyöjä


      • apua pikkutyttölle kirjoitti:

        salaatilla ei liho, olen kasvisyöjä

        Kasvissyöjä ei tietenkään voi elää pelkällä salaatilla! Katso ohjeita terveelliseen kasvissyöntiin netistä esimerkiksi Vegaaniliiton sivuilta.


      • apuapikkutytölle
        icepicked kirjoitti:

        Kasvissyöjä ei tietenkään voi elää pelkällä salaatilla! Katso ohjeita terveelliseen kasvissyöntiin netistä esimerkiksi Vegaaniliiton sivuilta.

        kiitos paljon, löysin tosipaljon mielenkiintosia reseptejä ja todellakin aijon kokeilla!


    • salsa tequila

      Et oo tosissas... sun pitää syödä monipuolisesti eikä pelkkää salaatilla! tiesitkö, että rasva ei lihota? ;) vain kova rasva lihottaa.saat elää muutaman kuukauden rasvalla ennen kuin alat lihoomaan. joten rasva ei ole haitaksi! Liha on terveellisempää ja ravitsevamaa kuin joku salaatti... lihasta saa proteiinia ja tarpeellista rasvaa, pehmeää rasvaa. ja tiedoks: ihmisellä kuuluukin olla siellä vatsassa jonkinlaiset "makkarat"! Eli jos ei ole kyljissä "makkaroita" niin alat olemaan anorektikko...


      ps. "oon 16 v ja painan 40 kg! olen ihan sairaan lihava ;(" tollasta paskaa täällä kuuluu jatkuvasti...

      • Nyt meni kyllä niin päin persettä että pakko korjata.

        "tiesitkö, että rasva ei lihota? ;) vain kova rasva lihottaa."

        -KAIKKI energiaravintoaineet lihottavat, mikäli niitä saa tarpeeksi. Se onko rasva ns. pehmeää vai kovaa ei vaikuta käytännössä yhtään siihen lihooko ihminen.

        "saat elää muutaman kuukauden rasvalla ennen kuin alat lihoomaan. joten rasva ei ole haitaksi! "

        -Keho siirtyy välittömästi anaboliseen tilaan saatuaan ravintoa, esimerkiksi rasvaa. Syöt siis vaikkapa päivän pelkkää rasvaa tarpeeksi, niin lihot.

        "Liha on terveellisempää ja ravitsevamaa kuin joku salaatti... lihasta saa proteiinia ja tarpeellista rasvaa, pehmeää rasvaa."

        -Se onko liha terveellisempää kuin salaatti nyt sattuu olemaan vähän sellanen juttu mikö riippuu useasta asiasta.. mm. lihan tyypistä ja siitä mitä salaatilla meinaat. Lihat sisältävät lähinnä tyydyttynyttä eli KOVAA rasvaa, mikä on HAITALLISTA siinä määrin mitä nykyihminen keskimäärin sitä käyttää. Kalassa on toki pehmeääkin rasvaa, mutta oletan että puhut nyt punaisesta lihasta.

        ps. se että ihmisellä ei ole "makkaroita" ei tee tästä anorektikkoa


    • 16 v, 152 cm, 45 kg

      Pituuteesi nähden oot lähinnä hoikka. Vaikuttaa normaalilta.

    • Rip

      Mulla sama

    • SeksikäsLeopardi

      Itte oon 168cm ja sitten 6,3. Ps. Oon 13w.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2763
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2110
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1741
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1735
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    8. 114
      1699
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe