Rikkokaa ennätykseni

Kylmät kädet

22

67

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kylmät kädet

      Seppo, mun scripti ei kykene tuohon vauhtiin, joka alkaa 9000.

    • Kylmät kädet

      Mun vilpitön veikkaus on, että se, joka vääntää näitä meidän elektroniikka-pelejä FLASH-formaattiin, meni itse räpelöimään sitä alkuperäistä koodia. Millään muotoa nuo läpyskät pysty moiseen vauhtiin, joka alkaa jo 8K.

      9K on jo täysin mahdoton.

      •  Vaahtokassi

        Olet jo 1st. Miksi et jo anna olla?


      • Kylmät kädet
         Vaahtokassi kirjoitti:

        Olet jo 1st. Miksi et jo anna olla?

        Tuon ajan piirit eivät pystyneet tuollaiseen vauhtiin. En kerta kaikkiaan pääse ylemmäs, ja se vítuttaa mua. Tuota koodia on täytynyt räplätä.

        https://www.youtube.com/watch?v=Mv48P_msyIs


      • Kylmät kädet
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Tuon ajan piirit eivät pystyneet tuollaiseen vauhtiin. En kerta kaikkiaan pääse ylemmäs, ja se vítuttaa mua. Tuota koodia on täytynyt räplätä.

        https://www.youtube.com/watch?v=Mv48P_msyIs

        Ok, olen ohjelmoija, mutta en mahda mitään tyypille, joka tulee vastaan.


      • Kylmät kädet
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Ok, olen ohjelmoija, mutta en mahda mitään tyypille, joka tulee vastaan.

        Kokemukseeni perustuva veikkaus on, että peli on mahdoton 9K:n jälkeen. Tuurilla voi saada pari sataa pistettä, kuten sain.


      •  ♥ 
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Tuon ajan piirit eivät pystyneet tuollaiseen vauhtiin. En kerta kaikkiaan pääse ylemmäs, ja se vítuttaa mua. Tuota koodia on täytynyt räplätä.

        https://www.youtube.com/watch?v=Mv48P_msyIs

        17:52 ♥


    • Kylmät kädet

      Harmittaa ankarasti. Yleensä, kun teen scriptin, se on pysäyttämätön. Se ei päde tähän peliin. 9K ja vähän päälle on täysin maximi.

      •  K 

        Peli menee niin nopeaksi, ettei sitä voi edes periaatteessakaan voittaa. Se on sekamelskaa. Itse pelikään enää ole kärryillä. Olen varma.


      • KIAIIII!!!!
         K  kirjoitti:

        Peli menee niin nopeaksi, ettei sitä voi edes periaatteessakaan voittaa. Se on sekamelskaa. Itse pelikään enää ole kärryillä. Olen varma.

        NJIEEEE!!!! PELIPALSTALLE APINAT! KIEEEE!!! NAUTTIKAA URANUKSESTANNE. TEPPO POIS LUOTSIN TEHTÄVISTÄ. KÄSKY! KIEE!!


    • Kylmät kädet

      Sain bannit S24, mutta osaan lähettää signaalin palveluntarjoajalle, jonka johdosta saan automaattisesti uuden IP-osoitteen.

      • Kylmät kädet

        Älkää ikinä aliarvioiko DNA:n entisiä työntekijöitä, vaikka he olisivatkin rappioalkoholsteja.


      • heikuule
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Älkää ikinä aliarvioiko DNA:n entisiä työntekijöitä, vaikka he olisivatkin rappioalkoholsteja.

        sIITÄ SUN HOMMASTAS OLI VAIN HYÖTYÄ. sHAKKISIIRTONI OLI ONNISTUNUT


    • seuraillaan

      Siellähän on "i will be 1st" enää noin 200 pisteen päässä. Joku on päättänyt voittaa kylmäkäden. Nyt täytyy seurata tilannetta.

      • Kylmät kädet

        Itseasiassa, se on mun tulos.. ja nyt OLEN kuin olenkin 1st.


      • sieltä
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Itseasiassa, se on mun tulos.. ja nyt OLEN kuin olenkin 1st.

        Puuttinia pukkaa nyt päälle. Jos olet sekin niin sanon vaan et jos mul ois tollanen scripti ni keksisin hyötykäyttöä kaikenlaista itelleni.


      • Kylmät kädet
        sieltä kirjoitti:

        Puuttinia pukkaa nyt päälle. Jos olet sekin niin sanon vaan et jos mul ois tollanen scripti ni keksisin hyötykäyttöä kaikenlaista itelleni.

        Älä juutu johonkin ryssien kloonipaskoihin. Tähän peliin tekemästäni scriptistä olen ylpeä. Mielestäni tuon sivuston paras peli:

        Donkey Kong Junior
        http://www.pica-pic.com/#/donkey_kong_jr/


    •  Vaahtokassi

      Kylmis mikään ohjelmoija ole. Jos tyyppi väittää, että peli menee liian nopeaksi 9k:n kohdalla, niin kyseessä on joku hemmetin basic-koodi. Meinaan, että FLASH-sovellus ei voi mitenkään vetää vertoja scriptille, joka käyttää koko prosessorin kapasiteetin, vaikka prosessori olisi vuodelta Jeesus.

      • Kylmät kädet

        Käänökseen on tehty muutos, jota itse pelikään ei enää pysty käsittelemään kaikessa nopeudessaan 9k:n kohdalla. Over 9000. Siinä ei ole enää mitään tekemistä scriptin kyvykkyydellä, kun peli itsekään ei enää hallitse tilannetta.


      •  K 
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Käänökseen on tehty muutos, jota itse pelikään ei enää pysty käsittelemään kaikessa nopeudessaan 9k:n kohdalla. Over 9000. Siinä ei ole enää mitään tekemistä scriptin kyvykkyydellä, kun peli itsekään ei enää hallitse tilannetta.

        Missään nimessä tuon ajan elektroniikka-pelit pystyneet moiseen nopeuteen, josta viestii jo itse pelin pistelaskurin jämähtäminen 1999 kohdalle.


      • Tunkkapussi
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Käänökseen on tehty muutos, jota itse pelikään ei enää pysty käsittelemään kaikessa nopeudessaan 9k:n kohdalla. Over 9000. Siinä ei ole enää mitään tekemistä scriptin kyvykkyydellä, kun peli itsekään ei enää hallitse tilannetta.

        Kylmäkäsi on pelle. Tämä dokumentti todistaa sen tieteellisesti:

        https://www.youtube.com/watch?v=V7O5JY4uh-I


    • Kylmät kädet

      Heh, luopuivat IP-bannista, kun rupesin kirjoittamaan peräti kahdella IP:llä. En ole häirikkö. Koen loukkaavana, kun minut IP-bannataan. JARRE selventää asian. Kuunelkaa se.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7937
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      177
      1755
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      62
      1031
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      193
      945
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      823
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe