Ekaa Bemaria ostamassa, 520 iA Touring 2003

2.2 l, Bensiini

Mitä mieltä olette otsikon mukaisesta autosta, pitäisikö säikähtää kilometrejä 290000? Auto on kuulemma katsastettu kesällä huomautuksitta ja hintaa olisi vähän yli 5000 eur. Onko liikaa? Tämä yksilö ei ole saksan-tuonti. E39(?) malli ja rivikutosella koneella.

Varusteita olisi mm:

Sähkökäyttöiset ikkunat, Ilmastointi, Sisätilanpistoke, Lohkolämmitin, Vakionopeudensäädin, Ajotietokone, Penkinlämmittimet, huoltokirja, DSC III ajovakauden hallintajärjestelmä, ASC T luistonvalvontajärjestelmä, Ilmastointiautomatiikka, Vakionopeudensäädin, Monitoimiratti, 2:det renkaat aluvanteilla.

Jos jollain olisi kokemuksia (hyviä/huonoja) vastaavasta autosta, lukisin mielelläni. :)

7

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 525 xd

      Omien kokemusteni mukaan E39 on erittäin hyvä auto, tosin kokemusta on vain 90 - luvun lopun malleista. Vaan mallisarjan loppua kohdenhan autoilla on tapana jalostua, joten 2003 mallista on ainakin lastentaudit karsittu. Käy tarkistamassa kilometrit merkkiliikkeessä (avain mukaan, lukevat sen liikkeessä). Jos kilsat pitää paikkansa, huoltokirja löytyy ja peli on siistissä kunnossa, niin osta pois.

    • vikakoodien luku

      Tonnin auto ei kannata maksaa enempåå, tuleva vikalista voi olla huikean pitkä.

      • onnea etsintään!

        2003 vm auto tonnilla?


    • e39

      Oletko käynyt jo koeajamassa auton, hieman laiskahan tuo on tuolla pienimmällä koneella IMO... ja hintaa tuossa on aivan hirveästi liikaa. Suosittelen btcf:n sivuilta katsomaan joltain harrastajalta oikeasti hyvin pidetyn yksilön.

      Kilometrit sinänsä vielä kerro kaikkea, onhan noita yli 500 000km ajettujakin vielä liikkeellä, huoltohistoria olisi hyvä tietää. Huonossa yksilössä saat laittaa tuhansia alustan, vanoksen yms. korjaamiseen.. mutta hyvin pidetyn/huolletun yksilön löydettyä e39 on varmaan hinta/laatu-suhteeltaan parasta mitä tarjolla :y

    • appoiipiippo

      Onneksi tuollaisessa maksaa vakutuukset enemmän kuin on auton arvo. :)

      • Bemarismi sairaus

        Minä oon aina ihmetelly mitä järkeä on ylipäätään hommata 10v vanha bemari, kun samalla rahalla saisi jo kelpoauton joltain muulta merkiltä, ja paljon tuoreemman? Onks se bemarismi niin vakava sairaus että se sumentaa arvostelukyvyn kokonaan?


      • Kateus on sairaus
        Bemarismi sairaus kirjoitti:

        Minä oon aina ihmetelly mitä järkeä on ylipäätään hommata 10v vanha bemari, kun samalla rahalla saisi jo kelpoauton joltain muulta merkiltä, ja paljon tuoreemman? Onks se bemarismi niin vakava sairaus että se sumentaa arvostelukyvyn kokonaan?

        Sanoppas mikä sitten tuohon rahaan olisi absoluuttisesti parempi auto? Minkä takia nyt esim joku Toyota Corolla olisi järkeä hankkia? Ja kaikkia ei kiinnosta järkisyyt auton hankinnassa, ihmiset tykkää eri asioista, eikös se vain ole hyvä..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2695
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2282
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2030
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1759
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1676
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1666
    8. 92
      1602
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe