Vihaan äitiäni!

GirlWho'sHadEnough

Äitini osasi taas olla aivan per*****ä .. Hän tuli tänään ulkomaanmatkalta isäpuoleni kanssa ja kysyin häneltä että saanko ne nilkkurit sadekelejä varten niin äidin vastaus oli että sadekelin kengät ovat kumisaappaat vaikka hän tietää hyvin että vihaan kumisaappaita ja ne ovat mielestäni v****n rumia ja eivät sovi tyyliini sitten yhtään... Ennen matkaa puhuessani hänen kanssaan kahdestaan kengistä niin hän lupaili nilkkureita.. Omistan tällä hetkellä vain skeittikengät joista menee kaikki vesi heti läpi ja catmandoon caterpillareiden tapaiset kengät jotka pitävät vettä mutta ovat tällä hetkellä vielä karvavuoren takia aivan liian kuumat vaikka olisikin viileä sadepäivä.. Olen niin v**********t äitini käytökseen, ollut jo niin monta vuotta kun hän on nykyisen miesystävänsä kanssa ollut koska aina kun äiti lupaa minulle jotain ja sitten hän puhuu miesystävänsä kanssa asiasta niin äitini muuttaa mieltään. Haluaiin pois kotoa mutta en saa ikäni takia vielä töitä joten pitäisi saada mietittyä jokin keino että kestäisin kotona vielä ainakin muutaman kuukauden. Mikä neuvoksi? Miten saisin puhuttua äidilleni että luuleko hän todellakin, että käyttäisin kumisaappaita?

4

212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei muuta.

      Mistä teitä idiootteja sikiää?

    • jokumies900000

      Mikä pikkuJonne säkin oot???

    • tyttö13

      Mä ymmärrän suo, älä noidta välitä. En ite tarvi muita ku kumpparit, mut tiiän tunteen ku on jo luvattu ja on jo tottunu ajatuksee et saa jotain mitä on jo kauan halunnu, ja sitte muutetaa mieltä.
      Mä ehdotan sitä että karkaat. Ihan vaikka takapihan leikkimökkiin, mutta niin että se huolestuu. Sitte jätä viesti pöydälle et anteeks, mut en jaksa sitä et kokoajan petetään lupauksissa, luottamus on hiipunut. Oon kuitenkin kunnossa, älä huoli. (jos huolit) TV. lapsesi

    • totta 1

      Kumpparit on hyvät kengät sadekelit huomioiden. Muoti on kumppareissa sivuseikka
      nähän ovat yleensä suojajalkineet erinäisissä olosuhteissa. Hinta ja laatu sekä toimivuus ovat tärkeämmät ominaisuudet.
      Suhteet äitiin niin kaikki toimii hyvin. Silloin kun asia liittyy muihin kuten äitiin silloin tahtotila kannattaa säätää siten että voisinko saada ei niinkään "minä haluan" koska tilanteessa on usein neuvoteltava. Huom! maksajallakin on oma roolinsa hankinnoissa jolloin ostot on monesti sovitettava jonkinlaiseen järjestykseen usein taloudellisten resussien puitteissa.
      Ei äitiä tule vihata vaan kunnioittaa ja olla kiitollinen siitä että sinulla on äiti toinen huonompi vaihtoehto olisi että ei olisi äitiä. On ymmärrettävä että vanhemmatkin voivat tehdä virheitä.
      Suosittelisin ristiriitojen selvittelyyn normaalia toisen mielipiteiden kuuntelua ja omien vaatimusten sovittamista kuultuihin perusteisiin normaalisti keskustellen ja yhdessä suunnitellen .Asia koskee molempia ei vaan sanojaa joka sanoo "minä tahdon" sanoisit tahtoisin. Osta muuten kestävät kengät ja unohda muoti.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      26
      4108
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      299
      3534
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      29
      2431
    4. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      37
      2339
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      139
      2071
    6. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      1916
    7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      120
      1801
    8. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1515
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1393
    10. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      19
      1300
    Aihe