Maailman paskin auto

VAG

8

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Terolle

      Eikös se niin ollut että VAGfägäri itse ajelee sillä vanhempiensa VAG tuotteella ja tämä VAGfägäri omistaa itse Tojottimen raadon varmaan vtuttaa kun Citikasta unelmointi jää vain unelmoinniksi sitten kuitenkaan ei VAGfägäri pysty parempaan provoissaan heh heh kyllä muakin vtuttais :DD

    • heikosti menee

      Citikkaa on valmistettu vissiin sata vuotta ja aina ollut kummallinen rakkine ja tulee olemaankin niin kauan kun sitä valmistetaan, kunnes konkka tulee. Olisi tullut jo aikoja sitten jollei ranskan valtio sitä pitäisi pystyssä.
      Sieltä tulee kahta laatua, huonoa laatua ja helv,,, huonoa laatua.

      • otan osaa

        Älä nyt sekoita sukusi synnytysketjun tuotosten laatua näihin autokeskusteluihin. Tosin sekoiluisi vaan vahvistaa pahenevan kierteen, jonka tulokset ilmenevät selkeästi kirjoituksesi tasosta.


      • VAG
        otan osaa kirjoitti:

        Älä nyt sekoita sukusi synnytysketjun tuotosten laatua näihin autokeskusteluihin. Tosin sekoiluisi vaan vahvistaa pahenevan kierteen, jonka tulokset ilmenevät selkeästi kirjoituksesi tasosta.

        Huomaakylläcitikkamiestenjärjenjuoksunkunkirjoitetaankaikkiyhteenilmanpilkkujajapisteitänokyllähänsetietystivihaksipistääkunomaautoonniinpaskaetteipärjäämissään


      • Keittääkö jo?
        VAG kirjoitti:

        Huomaakylläcitikkamiestenjärjenjuoksunkunkirjoitetaankaikkiyhteenilmanpilkkujajapisteitänokyllähänsetietystivihaksipistääkunomaautoonniinpaskaetteipärjäämissään

        Alkaako ipanalla provot olla vähissä kun noin pistää liioittelemaan?NOOH ei kyllä sun kaltaiselta idiootilta tuon parempaa osannut odottaakaan :D
        Jatka ihmeessä märäjämistä kun et näköjään muuta osaa,ei sun vuodatuksia kukaan kuitenkaan sen kummemmin täällä huomioi, lyttyyn tuollaanen ipana haukutaan täällä kuitenkin :)

        Niin ja onko kivaa lisäillä itselleensä plussia täällä varmasti on tosi kivaa,eihän sun kanssa muuten kukaan samaa mieltä olisikaan ;D;D


      • VAG
        Keittääkö jo? kirjoitti:

        Alkaako ipanalla provot olla vähissä kun noin pistää liioittelemaan?NOOH ei kyllä sun kaltaiselta idiootilta tuon parempaa osannut odottaakaan :D
        Jatka ihmeessä märäjämistä kun et näköjään muuta osaa,ei sun vuodatuksia kukaan kuitenkaan sen kummemmin täällä huomioi, lyttyyn tuollaanen ipana haukutaan täällä kuitenkin :)

        Niin ja onko kivaa lisäillä itselleensä plussia täällä varmasti on tosi kivaa,eihän sun kanssa muuten kukaan samaa mieltä olisikaan ;D;D

        Kumpikohan meistä on ipana? Minulla on sentään peruskoulu käyty, toisin kuin sinulla. Ehkäpä vielä joskus opit kirjoittamaan.


      • Keittääkö jo?
        VAG kirjoitti:

        Kumpikohan meistä on ipana? Minulla on sentään peruskoulu käyty, toisin kuin sinulla. Ehkäpä vielä joskus opit kirjoittamaan.

        Oletko peruskoulunko oikein käynyt?Hyvin sait ipana selvää teksteistä kuitenkin vaikka märäjät täällä että opetelkaa kirjoittaa.Huh huh kyllä nyt pisti ipana pahan että r-rupeaa o-oikein p-p-pelottaa :D
        24/7 täällä trollaat citroen palstoilla,olet kyllä ipana toivoton tapaus ;D


    • oli se onni

      ettei vuonna1994 vielä valmistettu VAGinan TSI DSG yhdistelmiä, olisi voittanut tuon kisan kirkkaasti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1880
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1499
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      89
      1279
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      999
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      905
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      104
      857
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      46
      705
    Aihe