Mulla 100l akvaario. Nyt on parvet käynyt pieneksi ja aattelin ostaa muutaman kalan lisää, joten ehdottakaa/neuvokaa mua.
altaassa on 2partista 4kardinaalitetraa, joille ostan 3-4 kaveria, kiilakylkiä on 3kpl, joten niille kans muutama kaveri. Voisko noitten parvien lisäks ajatella vielä jotain? esim näyttävämpää kalaa, joka viihtyis porukassa "yksin"? Sopisko muuten taistelukala tähän jengiin vai mitä ehdotatte?
Ehdottakaa seurlaista kaloilleni
7
460
Vastaukset
- taistis
Mielestäni taistis sopii, kunhan tilaa riittää. Ovatko partikset eri sukupuolta? Ota tämmöiset asiat huomioon.
- alkuper.¤¤¤
Tarkoitatko sitä, et jos ne partikset alkaa lisääntyä ni tilanpuute huomioitava vai mitä?
En tiedä vielä onko ne eri sukupuolta,ku toinen vielä aika pieni. Partaa ei kummallakaan näy, ainakaan toistaseksi.
Taidan ostaa sen taistiksen sitte. Enempää ei kai kannata tähän akvaarioon ahnehtia eihän? - kalakuume
alkuper.¤¤¤ kirjoitti:
Tarkoitatko sitä, et jos ne partikset alkaa lisääntyä ni tilanpuute huomioitava vai mitä?
En tiedä vielä onko ne eri sukupuolta,ku toinen vielä aika pieni. Partaa ei kummallakaan näy, ainakaan toistaseksi.
Taidan ostaa sen taistiksen sitte. Enempää ei kai kannata tähän akvaarioon ahnehtia eihän?"Enempää ei kai kannata tähän akvaarioon ahnehtia eihän?"
no miten sen nyt ottaa... itse olen ahnehtinut. Mulla on saman kokoinen akvaario (100 l) ja siellä on *laskeskelua* 27 kalaa. Mm. hunajarihmakala- ja perhoskirjoahvenpariskunnat sekä parvi monnisia. Mulla oli myös taistisuros, mutta se kuoli. Kyllä voit mielestäni ottaa vielä lisää kaloja, itse olen tykännyt ahvenista ja rihmoista kovasti. Taisto oli myös mukava.
- Jouko
Mulle tuli heti mieleen taistelukala, kun luin sun nykyisisä asukkeja. Se on ainakin näyttävän näköinen ja sitä on mukava seurailla. Se ei sitä paitsi kasva kovin isoksi. Olitko ajatellut pelkkää urosta vai kuinka?
- alkuper.¤¤¤
Olen joo aatellut pelkkää urosta, eikös se ole ihan ok, vai?
- Jouko
alkuper.¤¤¤ kirjoitti:
Olen joo aatellut pelkkää urosta, eikös se ole ihan ok, vai?
Itselläni oli 63 litraisessa yksi uros ja yksi naaras. Ainakaan mulla se ei toiminut, naaras kuoli aika pian. Olen kuullut pidettävän urosta joko yksinään tai 2-3 naaraan kanssa. Eli mun mielestä voi ottaa pelkän uroksen. Varmista kuitenkin vielä kaupasta ennenkuin ostat!
- miljoonakala
voit ottaa taistelukalan. se on ainakin näyttävä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi772578On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole512560Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732422Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.672220Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl371932Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1051759Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko251254Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve51242Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411055Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71054