Vähäjärkinen nolo Suvi P. poisti Seiskan päivityksensä

Buahahahah

Poisti laittamansa bloggauksen Seiskassa, koska siihen oli tullut kasa kommentteja jotka nauroivat Suville, kun Suvi on niin "lääkäriopiskelija", vaikka ei ole vielä edes aloittanut avoimen tavallisia terveystieteiden opintoja...

21

1476

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gr5g4t4t4

      Noi tyrkyt on niin vitun tyhmiä. Ne on niin tyhmiä, että kuvittelaevat muiden olevan yhtä idiootteja ja uskovan kaikki niiden satuilut. Ihan järjestäen jokainen samaa maata.

      • kuvittelaejiva

      • Mene hoitoon
        kuvittelaejiva kirjoitti:

        Suomi24:n kielitoimisto avustaa sinua tämän kerran oikeinkirjoituksessa:

        http://www.suomisanakirja.fi/järjestään

        Pata kattilaa soimaa?

        Typot ja oikeinkirjoitus on kaksi eri asiaa. Ja pikkukakaratkin osaavat linkittää. Sinä et. Oletko joku apukoululainen?

        Pata kattilaa soimaa?

        http://www.suomisanakirja.fi/järjestään


      • Pilkan nilkka
        Mene hoitoon kirjoitti:

        Typot ja oikeinkirjoitus on kaksi eri asiaa. Ja pikkukakaratkin osaavat linkittää. Sinä et. Oletko joku apukoululainen?

        Pata kattilaa soimaa?

        http://www.suomisanakirja.fi/järjestään

        Opettelepa poeka itse linkittämään, ennen kuin menet toisille huutelemaan!!!! HEHEHEHEHEHEH D:D:D ::D:DD :D


      • Vittuhomoimemunaa
        Pilkan nilkka kirjoitti:

        Opettelepa poeka itse linkittämään, ennen kuin menet toisille huutelemaan!!!! HEHEHEHEHEHEH D:D:D ::D:DD :D

        Aaarg..tuo oli esimerkki tollolle tollo!!! Sen omasta /SUN) Vajavaisuudestasi.

        http://www.suomisanakirja.fi/


      • Pilkan nilkka

    • 26.

      Mä luulen, että nuo niiden avautumiset milloin mistäkin lääkikseen menosta, Losiin muuttamisesta jne on niitä itseään varten.

      -Hei, lehdessä lukee, että aloitan lääketieteen opiskelun, vau! Senhän täytyy siis olla totta!

    • Että se jaksaa

      Todella hävettävää ja noloa ja lapsellista sen lisäksi, että sanoo aivan väärin mitä meinaa opiskella on se, ei ole edes aloittanut koko avoimen opintoja ja nyt jo pitää hirveetä metakkaa kaikissa juorulehdissä, miten aikoo opiskella ja jatko-opiskella ja sitä ja tätä. Niinkuin avoimen perusopinnot olisivat jotain ihmeellistä! Ja kun ei tämä muija ole ees niitä aloittanut, ei lainkaan. Haluaisin nähdä edes perusopinnoista, jotka kestävät puolisen vuotta (yleensä), sen todistuksen.

    • kansanparantaja

      Olenhan minäkin itseoppinut gynekologi: injektoin nahkaruiskulla aina sen jälkeen kun olen ensin käsikopelolla tunnustellut römpsän. Ei siinä mitään opintoja tarvita ja potilaatkin ovat tyytyväisiä.

    • 44+1

      Rouva Säkkinen ja itse Herra Säkkinen ovat onnettomia uo-tyrkkyjä.

    • NOLO!!!

      Ja tyhmä.

    • Yllätysuutinen, hah

      Nyt, kun se vauvakin meni kesken ja Suvi lähtee sinne Ouluun opiskelemaan, niin voimmeko kohta lukea otsikoita Seiskasta: Shokkiavioero! Avioliittoomme ei kestänyt pitkiä matkoja. Avioliittomme ei toiminut etäliittona. Matka ja rankka keskenmeno erotti! Kasvoimme erillemme opiskellessani niin kaukana! Ja taas Seiska maksaa.

    • Naamarisuvi

      Ja opiskelut jäivät kesken, koska oli niin rankka ero. Taattua seiskapaskakamaa. Hyi hel.vetti.

      • Normaaliako

        Aviomies varmaankin hokee jotain samanlaista, kun hääpetissä aamusella häiden jälkeen Seiskalle, että; eiks tää oo normaalia, eiks tää oo normaalia, eiks tää oo normaalia?


    • olistohtoriiinssii..

      Olispa kiva olla kärpäsenä katossa kun nää kaikki tyhjäpäät pantais samaan huoneeseen kehumaan kilvan.....itseään.
      Mara the Man
      Paxu kviini
      melkeinparas pikkusiskonsa
      suvi pee (aa)
      kaalinainen
      ym.ym.

    • iidiootit

      Vai, että lääkäriopinnot? :DD

      Kyllä tuo Suvi on ihan Martina-kakkonen ja Teppo Esko-kakkonen.

      Älkää lisäntykö enää. Teitä dorkia on jo ihan tapreeksi . DD

    • Opiskelee muutkin!!

      Kävin tällä viikolla apteekissa kaksi kertaa ja maanantaina mentävä taas... lääkeopinnot hyvällä alulla jo.

      Viime viikolla vierailin teho-osastolla kahdeksan kertaa ja tälä viikolla olin tuntikausia vuodeosastolla... lähes erikoistumisvaiheessa lääketieteellinen urani.

      • toimimalla tohtoriksi

        Joo, tämä on ollut erittäin suosittu väylä lääketieteelliseen!

        Tukiainen on näillä samoilla "oppisopimuskoulutuksilla" farmakologian tohtori ja ensihoidon lisensiaatti.

        Tehohoidon erikoistumisopinnot myös alkaneet, pieni katkos ollut näissä kun näitä edellämainittuja on opiskellut niin intensiivisesti (varsinkin farmakologian väitöskirjan kanssa tullut pakerrettua), mutta aikaahan on. Ehkä aina niin ahkera Tuksu keksii tavan yhdistää kaikki kolme erikoisalaansa?


      • Empiirinen tutkimus
        toimimalla tohtoriksi kirjoitti:

        Joo, tämä on ollut erittäin suosittu väylä lääketieteelliseen!

        Tukiainen on näillä samoilla "oppisopimuskoulutuksilla" farmakologian tohtori ja ensihoidon lisensiaatti.

        Tehohoidon erikoistumisopinnot myös alkaneet, pieni katkos ollut näissä kun näitä edellämainittuja on opiskellut niin intensiivisesti (varsinkin farmakologian väitöskirjan kanssa tullut pakerrettua), mutta aikaahan on. Ehkä aina niin ahkera Tuksu keksii tavan yhdistää kaikki kolme erikoisalaansa?

        Tärkeää empiiristä opiskelua, paikapäällä. Ettei mene ihan pelkäksi kirjaviisaudeksi.


    • tollodiagnoosi

      Suvi käy kirjekurssin pikana.

      .. hei, meistä tuli lääkäreitä...

    • Josef Mengele

      Eutanasialääkäreitä, niitä kun Suomessa ei ole, tarvitaan aina, etenkin kun potilasta ei tarvitse enää vaivautua parantamaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2625
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1947
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1675
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1626
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1606
    8. 91
      1553
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      120
      1415
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe