Elina ei tullut kahville. Tuletko sinä Erja?

Sydän pompotti

Ensi viikolla vaikka illalla, kun on yksinäistä ja työt hyvällä mallilla. Mieluiten siinä 18 aikaan? Kävisikö treffit siinä lähiruokakaupan pihassa? Tulet vain lähelle, niin otan sinut kyytiin ja elämässämme kääntyy uusi lehti!:-)))

44

266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulisin

      jos olisin emma

    • En tuu

      eija

    • Erja.

      Jos pyydän Elinan mukaan, mitäs sanot, mennään yhdessä jonnekin?

    • Sp ja Sm

      No Se olisi aivan huippu tietysti. Kaksi aivan loistavaa naista kilpailee Tosimiehen paikasta. Se tietysti on vain kaunis uni, jota ei tapahdu oikeassa elämässä!:-)

    • Sp ja Sm

      No missä Erja olet? Minähän vastasin myöntävästi, eikö silloin ole kutsu hyväksytty ja sopimus syntynyt?:-)

      • Ei Erja eikä Elina

        Mennäänkö naimisiin sitten ensi kesänä. Odotan jo innolla. ;)


    • Erja.

      Maanantaina klo 18:00.
      Jänistät kuitenkin.

      • Erja.

        Mulla on sulle sanottavana pari valittua sanaa...


      • Sydän pompotti
        Erja. kirjoitti:

        Mulla on sulle sanottavana pari valittua sanaa...

        Kyllä käy oikein hyvin. Valikoi hyvin, jos aiot vain kaksi sanaa sanoa!:-) Nähdään siinä tutun kauppasi pihalla, tai vaikka sisälläkin käy? Mikäli näin sovitaan, niin tulen ostoksille 18:00 tasan!


      • Erja.
        Sydän pompotti kirjoitti:

        Kyllä käy oikein hyvin. Valikoi hyvin, jos aiot vain kaksi sanaa sanoa!:-) Nähdään siinä tutun kauppasi pihalla, tai vaikka sisälläkin käy? Mikäli näin sovitaan, niin tulen ostoksille 18:00 tasan!

        Mitähän kauppaa nyt tarkoitat, niitä kun on useampia ja välimatkaakin sen verran ettei ehdi kumpaankin.


    • Sydän pompotti

      Minä tiedän ketä etsin, mutta sinä et vielä. Etsit sellaista lyhyillä tummilla hiuksilla varustettua miestä, jolla on tummat farkut ja kauluspaita laitan vaikkapa tuon sinisen pystyraitaisen huomenna!:-)

      • Sydän pompotti

        Olen 181cm pitkä.


      • hehee...
        Sydän pompotti kirjoitti:

        Olen 181cm pitkä.

        siis lyhyt ;-p


      • hekoheko
        hehee... kirjoitti:

        siis lyhyt ;-p

        Pitkä parempi, mut 181cm ei ole lyhyt! Tietty mihin vertaa... jättiläiseen verrattuna kaikki on lyhyitä! ;P


      • Sydän pompott
        hehee... kirjoitti:

        siis lyhyt ;-p

        Erja on kyllä pitkä upea ilmestys. Et nyt kuitenkaan ihan saman mittainen taida olla?:-))


    • Sydän pompotti

      Lyön 200 euroa vetoa, että se en ole minä joka jänistää ja jättää tulematta. Tietenkin on täysin selvää, että minulle kirjoittaa "feikki Erja" ja saan tehdä ostokseni ilman saapuvaa seuralaista. En siitä kuitenkaan ota stressiä.

    • ...

      Kuules "Sydän pompotti"! Luulen, että "Erja" ei pääse tulemaan lähikaupan eteen klo 18 huomenna... loppuviikosta mieluummin?!

    • Sydän pompotti

      Miten loppuviikosta? Kerrotko minulle? Siirrän ostoksiani, koska käyn päivällä aina syömässä ja muutenkin elän aika pienillä annoksilla!:-))

      • Erja.

        Kyllä klo 18:00 huomenna käy hyvin.


    • ...

      En tiedä vielä, mut kannattaa varmaan kaupassa käydä aiemmin... Pientä ahdistusta... mut ei susta johtuvaa! :))

      • Sydän pompotti

        Varmaan jotain pientä haen huomenna ja vaikka sitten 18:00 aikaan!:-) Sinua ahdistaa? Olenkin katsonut, että olet yksinäisen oloinen. Huikea ja upea näky kylläkin,,,


      • Erja.
        Sydän pompotti kirjoitti:

        Varmaan jotain pientä haen huomenna ja vaikka sitten 18:00 aikaan!:-) Sinua ahdistaa? Olenkin katsonut, että olet yksinäisen oloinen. Huikea ja upea näky kylläkin,,,

        Onko toi "..." sun oma nimimerkki?
        Se kauppa siis joka on lähempänä.


      • ...
        Sydän pompotti kirjoitti:

        Varmaan jotain pientä haen huomenna ja vaikka sitten 18:00 aikaan!:-) Sinua ahdistaa? Olenkin katsonut, että olet yksinäisen oloinen. Huikea ja upea näky kylläkin,,,

        Rehellisesti sanottuna en edes tiedä kuka "Sydän pompotti" nimimerkin takana on (epäilykseni tietenkin on :P), mut huomenna en ole lähikaupalla klo 18. Enkä haluaisi nyt ylimääräisiä sydämen pompotuksia..., ihan riittävästi kaikkea muutenkin. Viihdyn yksin, yksin voisin viettää enemmänkin aikaa. Henkisesti välillä ehkä yksinäinen, mutta en fyysisesti x) Mut eiköhän me järjestetä vielä kohtaaminen, väsyttäää...


      • ...
        ... kirjoitti:

        Rehellisesti sanottuna en edes tiedä kuka "Sydän pompotti" nimimerkin takana on (epäilykseni tietenkin on :P), mut huomenna en ole lähikaupalla klo 18. Enkä haluaisi nyt ylimääräisiä sydämen pompotuksia..., ihan riittävästi kaikkea muutenkin. Viihdyn yksin, yksin voisin viettää enemmänkin aikaa. Henkisesti välillä ehkä yksinäinen, mutta en fyysisesti x) Mut eiköhän me järjestetä vielä kohtaaminen, väsyttäää...

        ..ja väärinymmärryksiä välttääkseni: olen fyysisesti väsynyt, takana rankka viikonloppu. x)


      • Sydän pompotti
        ... kirjoitti:

        ..ja väärinymmärryksiä välttääkseni: olen fyysisesti väsynyt, takana rankka viikonloppu. x)

        Kyllä sinä noi sydänasiat tiedät!:-)) Toivottavasti saat lähiaikoina järjestymään aikaa. Ahaa sinulla on epäilys siitä kuka olen;D
        EN ihmettele, että sinulla on kaikkea. Olet semmoinen kissa-huh.


      • Sydän pompotti
        Sydän pompotti kirjoitti:

        Kyllä sinä noi sydänasiat tiedät!:-)) Toivottavasti saat lähiaikoina järjestymään aikaa. Ahaa sinulla on epäilys siitä kuka olen;D
        EN ihmettele, että sinulla on kaikkea. Olet semmoinen kissa-huh.

        Yksi kysymys sinulle ... varmistaakseni. Oletko opiskelut T-kirjaimella alkavassa kaupungissa mantereella, vai meren lähistöllä? Aika helppo kysymys,,,:-)


      • ...
        Sydän pompotti kirjoitti:

        Yksi kysymys sinulle ... varmistaakseni. Oletko opiskelut T-kirjaimella alkavassa kaupungissa mantereella, vai meren lähistöllä? Aika helppo kysymys,,,:-)

        Mistä arvasit!?! :O


      • Sydän pompotti
        ... kirjoitti:

        Mistä arvasit!?! :O

        Tiedän en arvaa!:-) Kumpi siis on meren ranta, vai järven ranta?


      • Sydän pompotti
        Sydän pompotti kirjoitti:

        Tiedän en arvaa!:-) Kumpi siis on meren ranta, vai järven ranta?

        Minne katosit? Onko se kuvan mies sun mies, vai kaveri tai exä?


      • ...
        Sydän pompotti kirjoitti:

        Minne katosit? Onko se kuvan mies sun mies, vai kaveri tai exä?

        Et taida tietää yhtään mitään! Voi itku!


      • Sydän pompotti
        ... kirjoitti:

        Et taida tietää yhtään mitään! Voi itku!

        No en nyt hirveästi voikaan tietää-vielä!:-)


    • Sydän pompotti

      Tää oli vissiin Pistepirkolle Erjalta? Tämä ikävöimäni Erja asuu käsitykseni mukaan ihan lähikaupan vieressä!:-))

      • hommaa elämä

        Voi miten katkera ja kateellinen olet.. Ihan sääliksi käy.


    • Eräs vaan

      Kenelle oli?

    • ettäsiihentyyliinjee

      Minä voisin tulla komistuttamaan juhlia, mutta olen aika kallis mies. Ennakkomaksuna jos maksat 10000EUR, voin harkita, kunhan ensin siirrät ensin tuon 10000 euroa tililleni ja maksat pimeästi sen jälkeen 80EUR jokaiselta alkavalta tunnilta käteisenä.

      • Sydän pompotti

        Mihin tämä liittyy? Onko tässä jostain juhlista ollut kyse? Aivan kuutamolla olet!


      • Inkeri35

        Olet maksullista seuraa. En etsi sellaista. Se on byebye, peikko.:)


      • ettäsiihentyyliinjee
        Inkeri35 kirjoitti:

        Olet maksullista seuraa. En etsi sellaista. Se on byebye, peikko.:)

        En ole maksullista seuraa oikeasti, vaan itseasiassa voi olla parempaak ja tuottavampaakin tekemistä kuin olla jälleen jossain "kissanristiäisiss".

        Jotkut tuollaiset tapaamiset ovat mukavia, en sitä kiellä, mutta välillä tuntuu typerälle kun niitä on sitten lähes jokainen päivä jossain..

        Siitäpä voisinkin ottaa sitten oikein ammatin, kiertää kaikkia kissojen ristiäisiä.


    • maikki6

      Miksi Elina sinut hylkäsi? Oliko liian nirso?

      • Sydän pompotti

        No luultavasti joo. Elina on sellainen kissa myös, että oksat pois. En riitä Elinalle. Olen lyhyt 181cm, kalu vain 17 senttinen tokikin nokkelassa ruumiissa varustettuna taitavalla kielellä, olen köyhä omaisuus vain n millin ja rahaa aina 100 tonnia tileillä, olen ruma mitä nyt nuorena ehdotettiin mallin uraa.


      • tokkiinsa

        Ellu ei antanut seksiä kun hää on liian ruma, tyhmäkin viel.


      • ...
        Sydän pompotti kirjoitti:

        No luultavasti joo. Elina on sellainen kissa myös, että oksat pois. En riitä Elinalle. Olen lyhyt 181cm, kalu vain 17 senttinen tokikin nokkelassa ruumiissa varustettuna taitavalla kielellä, olen köyhä omaisuus vain n millin ja rahaa aina 100 tonnia tileillä, olen ruma mitä nyt nuorena ehdotettiin mallin uraa.

        Tykkäät siihen asti kunnes saat! Olet kuningas, haluat voittaa ja olla yksinvaltijas!


      • Sydän pompotti
        ... kirjoitti:

        Tykkäät siihen asti kunnes saat! Olet kuningas, haluat voittaa ja olla yksinvaltijas!

        Ei pidä paikkaansa. Tiedän mitä haluan. En vain siitäkään huolimatta onnistu kaikessa. Olen KTM, Mensan jäsen ja monta muuta!:-) Siltikään en osaa kaikkea.


    • hyvä

      Hah hah aika hyvä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 195
      2609
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      208
      2374
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      63
      2292
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      184
      1782
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1298
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1287
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      20
      1233
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1225
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe