monsterisuvi löysi vierestään työttömän oranssin apinan, kas täs

jeeeeee

7

379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oranssi työtön

      Lukekaa kommentit :D

      • päivän paras

        Hah hahaa! Kylläpä sain makeat naurut kommenteista ja repesin!


      • HYI, YÄK!!!
        päivän paras kirjoitti:

        Hah hahaa! Kylläpä sain makeat naurut kommenteista ja repesin!

        Jep. Kyllä mä saikähtäisin jos aamulla vieressä olis oranssi äijä.


      • mustafa tuntuu
        HYI, YÄK!!! kirjoitti:

        Jep. Kyllä mä saikähtäisin jos aamulla vieressä olis oranssi äijä.

        Tai musta.


      • Hohhoijaaaa

        No eipä noissa kommenteissa mitään ihmeellistä ollut. Samanlaista lässytystä ja haukkumista joka puolella. Käyttäisivät edes jotain luovuutta.


      • kannustavuus
        Hohhoijaaaa kirjoitti:

        No eipä noissa kommenteissa mitään ihmeellistä ollut. Samanlaista lässytystä ja haukkumista joka puolella. Käyttäisivät edes jotain luovuutta.

        No älä nyt masenna, yritti ne sentään parastaan. Millä mediaan pääsis töihin, jos ei olis kunnon näyttöjä et hallitsee trendiläpän.


      • Suvi sai mitä kerjäs
        päivän paras kirjoitti:

        Hah hahaa! Kylläpä sain makeat naurut kommenteista ja repesin!

        Käyttäjältä Suvi Pitkänen
        Tällänen löyty vierestä aamulla kun heräsin... ;)

        Parhaat kommentit:
        Teppo osoitti BB:ssä miten vastenmielinen tyhjäpää on. Nyt kelpaa laukunkantajaksi oravanaamalle jolla on "ura" Lookissa. Looserit löytäneet toisensa

        Vatsalihakset ei korvaa niin rumaa naamaa. Eikä sen puoleen yksinkertaisuuttakaan...Lisäksi ihmetyttää miksi se on ihan oranssi? Jääkö lakanoihin ja pyyhkeisiin oranssia itseruskettavaa? Lähteekö se pesussa pois?

        Käykö tämä "herkku" töissä? Panisi haalarit päälleen niin olisi herkku myös töissä käyville veronmaksajille. Mies jonka viselectron piipittää hoosiannaa Hesen ostoksista on todellinen "herkku". Työteliästä syksyä vaan teillekkin

        Kauhistuisin itse jos vierestä löytyisi megaulosotot niskassa oleva saamaton työtön, jonka ainoa vapaa-ajan toimi pullistelun lisäksi on seurata vaimon työpaikalle perässä kuin koira, aikaa kuluttamaan. Missä OMA TYÖ ja URA?

        Ok, eli löysit työttömän, 7000 euroa vuodessa tienaavan, 35 000 euron ulosotot niskassa olevan oranssin naamastaan hirveän näköisen luuserin, jonka Visa Electronillakaan ei ole katetta? Kiva. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2515
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2193
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1877
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1641
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1596
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1595
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1548
    8. 75
      1459
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      105
      1368
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe