Ikisinkku M vs. DarkFear

Äänestys

Kumman kaa?

60

236

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4+11

      Paha kysymys. Ikisinkku on hetero ja Darkkis on kaappihomo. Darkkis ei varmaan koskaan pysty mihinkään fyysiseen kontaktiin kun kaikki ajattelevat siitä negatiivisesti.

      • Ikisinkku mielummin

        Darkkis on vielä niin löysä, kun Yusuf on pannut sitä niin paljon :(


      • Ja mä kun en ole mikään vitun homopersehuora, että tiedäkin sä vittu vaan se saatana!!!!!!!!!


      • Homolol
        DarkFear kirjoitti:

        Ja mä kun en ole mikään vitun homopersehuora, että tiedäkin sä vittu vaan se saatana!!!!!!!!!

        On se niin mukava kun DarkRear on jättänyt palstan.


      • Hyvä darkkis!
        DarkFear kirjoitti:

        Ja mä kun en ole mikään vitun homopersehuora, että tiedäkin sä vittu vaan se saatana!!!!!!!!!

        Eihän kukaan sanonut sinua homopersehuoraksi. Käytit ainoastaan itse kyseistä termiä... alkaako tässä kaappi rakoilla ja uusia paljastuksia tulla? Mikä se työpaikkasi olikaan?


      • eipä kurkita
        DarkFear kirjoitti:

        Ja mä kun en ole mikään vitun homopersehuora, että tiedäkin sä vittu vaan se saatana!!!!!!!!!

        Sä olet lähtenyt palstalta, joten älä kurki, jos et satu sitä muistamaan!


      • Hyvä darkkis! kirjoitti:

        Eihän kukaan sanonut sinua homopersehuoraksi. Käytit ainoastaan itse kyseistä termiä... alkaako tässä kaappi rakoilla ja uusia paljastuksia tulla? Mikä se työpaikkasi olikaan?

        Etkö sä osaa lukea, vai onko sulla muuten vaan vaikea ymmärtää lukemaasi?

        Kyllähän tossa joku idiootti väitti mua kaappihomoksi, joten kyllä sellaisten kirjoittajien ja paskan puhujien täytyykin antaa saada kuulla kunniansa.


      • ei väittänyt
        DarkFear kirjoitti:

        Etkö sä osaa lukea, vai onko sulla muuten vaan vaikea ymmärtää lukemaasi?

        Kyllähän tossa joku idiootti väitti mua kaappihomoksi, joten kyllä sellaisten kirjoittajien ja paskan puhujien täytyykin antaa saada kuulla kunniansa.

        Kukaan ei väittänyt sinua homoPERSEHUORAKSI. Olet ainoa joka käyttää kyseistä termiä. Myytkö siis persettäsi työksesi?


      • tottahan se
        ei väittänyt kirjoitti:

        Kukaan ei väittänyt sinua homoPERSEHUORAKSI. Olet ainoa joka käyttää kyseistä termiä. Myytkö siis persettäsi työksesi?

        Darkkiksen perseen takia tulee miehet jopa Lapista asti.


    • Olis kyllä mielenkiintoista tavata vaikka molemmat.

    • 6+10

      Ikis tietysti, häiriintyneet snobit ovat aina olleet mielestäni kiehtovia. Ymmärtänette miksi :D

    • Yusuf.

      Nyt sina darkis rauhoitua ja tulla lukeman koraani. Allah ei pida meuhkamisesta.

    • AT-analyysit

      DarkFear, haluaisin oikeasti nähdä voiko tuollaista paradoksaalista Suomalaisen juntin perikuvaa olla edes olemassa.

      • 16+1

        En halua uskoa, että Darkkiksen tapaisia juntteja voisi olla oikeasti olemassa.

        - 33-vuotias neitsytmies joka tarvitsee vanhemmiltaan luvan matkailuun
        - Syyttää kaikkia muita elämänsä pieleen menemisestä paitsi itseään
        - Kuvittelee että hänen elämänsä on mennyt alamäkeä hänen sivarivalintansa takia (ketään ei oikeasti kiinnosta)
        - Elää koko elämänsä Suomi24:n kautta (kohta kymmenen vuotta)
        - Kuvittelee olevansa suvaitsevainen, mutta silti haukkuu homoja ja afrikkalaisia
        - Kuvittelee olevansa sivistynyt, vaikkei omaa kunnon koulutusta ja kirjoituksien perusteella on autistinen
        - Myrkyttää kroppaansa fina-tableteilla koska tukka on tärkeämpää kuin erektio
        - Jauhaa KOKO ajan samoja asioita... lauseetkin ovat lähes identtisiä
        - Kuvittelee, että NUORUUSvuodet ovat edessäpäin ja ne vain yhtenä kauniina päivänä alkavat hänelle (mitään hän ei kuitenkaan tee niiden eteen)
        - Kuvittelee, että tupakointi on "coolia"
        - Loukkaantuu verisesti, jos hänen aliastaan (DarkFearia) haukutaan

        Pakko sen on olla trolli... onhan se? Ainakin toivon niin hartaasti


      • At-analyysit
        16+1 kirjoitti:

        En halua uskoa, että Darkkiksen tapaisia juntteja voisi olla oikeasti olemassa.

        - 33-vuotias neitsytmies joka tarvitsee vanhemmiltaan luvan matkailuun
        - Syyttää kaikkia muita elämänsä pieleen menemisestä paitsi itseään
        - Kuvittelee että hänen elämänsä on mennyt alamäkeä hänen sivarivalintansa takia (ketään ei oikeasti kiinnosta)
        - Elää koko elämänsä Suomi24:n kautta (kohta kymmenen vuotta)
        - Kuvittelee olevansa suvaitsevainen, mutta silti haukkuu homoja ja afrikkalaisia
        - Kuvittelee olevansa sivistynyt, vaikkei omaa kunnon koulutusta ja kirjoituksien perusteella on autistinen
        - Myrkyttää kroppaansa fina-tableteilla koska tukka on tärkeämpää kuin erektio
        - Jauhaa KOKO ajan samoja asioita... lauseetkin ovat lähes identtisiä
        - Kuvittelee, että NUORUUSvuodet ovat edessäpäin ja ne vain yhtenä kauniina päivänä alkavat hänelle (mitään hän ei kuitenkaan tee niiden eteen)
        - Kuvittelee, että tupakointi on "coolia"
        - Loukkaantuu verisesti, jos hänen aliastaan (DarkFearia) haukutaan

        Pakko sen on olla trolli... onhan se? Ainakin toivon niin hartaasti

        Tässä on tuhannen taalan kysymys, jos se on trolli, se on silti aivan helvetin häiriintynyt ja täydellinen no-life.. jos se ei ole trolli, on asia vähintään yhtä vakava ellei jopa pahempikin, joka tapauksessa kyseessä on siis täysin kujalla oleva juntti joka toivon mukaan on ainoa laatuaan.


      • DarkFеar
        At-analyysit kirjoitti:

        Tässä on tuhannen taalan kysymys, jos se on trolli, se on silti aivan helvetin häiriintynyt ja täydellinen no-life.. jos se ei ole trolli, on asia vähintään yhtä vakava ellei jopa pahempikin, joka tapauksessa kyseessä on siis täysin kujalla oleva juntti joka toivon mukaan on ainoa laatuaan.

        Tiedoksi vaan sulle vitun paska-aivolle ja homopersehinttihuoralle vittu se, että mä kun poistun täältä just silloin kun itse haluan, että tiedäkin vaan sä vitun miesten perseitä nussiva vittupersehuora vittu se saatanan vittu perkeleen vittu saatanan vitun perkeleen vitun vitun vitun perkeleen vitun saatanan vitun perkeleen saatanan vitun perkeleen vitun vitun vitun vitun vitun vitun vitun perkeleen vitun vitun vitun vittu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Toivottavasti oli sulle vitun vittuaivolle tässä nyt vittua tarpeeksi saatanan vittu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        vittu saatanan vitun vitun vitun vitun vitun vitttu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Puuttuu hieman
        DarkFеar kirjoitti:

        Tiedoksi vaan sulle vitun paska-aivolle ja homopersehinttihuoralle vittu se, että mä kun poistun täältä just silloin kun itse haluan, että tiedäkin vaan sä vitun miesten perseitä nussiva vittupersehuora vittu se saatanan vittu perkeleen vittu saatanan vitun perkeleen vitun vitun vitun perkeleen vitun saatanan vitun perkeleen saatanan vitun perkeleen vitun vitun vitun vitun vitun vitun vitun perkeleen vitun vitun vitun vittu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Toivottavasti oli sulle vitun vittuaivolle tässä nyt vittua tarpeeksi saatanan vittu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        vittu saatanan vitun vitun vitun vitun vitun vitttu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Unohdit laittaa loppuun:

        "Kyllä sitä sua pitäisikin lyödä vittu kirveellä päähän ainakin 500 kertaa peräkkäin, niin saataisiin sut vittu kuolemaan ja päästäisiin tollaisesta sun kaltaisesta vitun paskajätekasasta vittu kokonaan eroon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"


      • YTM:n neuvot
        DarkFеar kirjoitti:

        Tiedoksi vaan sulle vitun paska-aivolle ja homopersehinttihuoralle vittu se, että mä kun poistun täältä just silloin kun itse haluan, että tiedäkin vaan sä vitun miesten perseitä nussiva vittupersehuora vittu se saatanan vittu perkeleen vittu saatanan vitun perkeleen vitun vitun vitun perkeleen vitun saatanan vitun perkeleen saatanan vitun perkeleen vitun vitun vitun vitun vitun vitun vitun perkeleen vitun vitun vitun vittu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Toivottavasti oli sulle vitun vittuaivolle tässä nyt vittua tarpeeksi saatanan vittu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        vittu saatanan vitun vitun vitun vitun vitun vitttu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Tiedotukseksi ainoastaan sinulle peniksen järkiaivolle ja heteromahaheterotyöntekijälle penis se, että minä kun en poistu sieltä juuri silloin kun en itse halua, että älä sinä vaan sitä tiedäkään peniksen naisten etupuolia rakasteleva penisetupuolityöntekijä penis se Jumalan penis Jumalan penis Jumalan peniksen Jumalan peniksen peniksen peniksen Jumalan peniksen Jumalan peniksen Jumalan Jumalan peniksen Jumalan peniksen peniksen peniksen peniksen peniksen peniksen peniksen Jumalan peniksen peniksen peniksen penis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Toivon mukaan ei ollut sinun peniksen penisalapäälle siinä kohta penistä riittävästi Jumalan penis!!!!!!!!!!!!!!!!!1

        Peniksen Jumalan peniksen peniksen peniksen peniksen peniksen peNNiSS!!!!!!!!!


      • 16+1 kirjoitti:

        En halua uskoa, että Darkkiksen tapaisia juntteja voisi olla oikeasti olemassa.

        - 33-vuotias neitsytmies joka tarvitsee vanhemmiltaan luvan matkailuun
        - Syyttää kaikkia muita elämänsä pieleen menemisestä paitsi itseään
        - Kuvittelee että hänen elämänsä on mennyt alamäkeä hänen sivarivalintansa takia (ketään ei oikeasti kiinnosta)
        - Elää koko elämänsä Suomi24:n kautta (kohta kymmenen vuotta)
        - Kuvittelee olevansa suvaitsevainen, mutta silti haukkuu homoja ja afrikkalaisia
        - Kuvittelee olevansa sivistynyt, vaikkei omaa kunnon koulutusta ja kirjoituksien perusteella on autistinen
        - Myrkyttää kroppaansa fina-tableteilla koska tukka on tärkeämpää kuin erektio
        - Jauhaa KOKO ajan samoja asioita... lauseetkin ovat lähes identtisiä
        - Kuvittelee, että NUORUUSvuodet ovat edessäpäin ja ne vain yhtenä kauniina päivänä alkavat hänelle (mitään hän ei kuitenkaan tee niiden eteen)
        - Kuvittelee, että tupakointi on "coolia"
        - Loukkaantuu verisesti, jos hänen aliastaan (DarkFearia) haukutaan

        Pakko sen on olla trolli... onhan se? Ainakin toivon niin hartaasti

        En mä kyllä ole mikään ihmeen juntti, sillä mä oon sentään suvaitsevainen, avarakatseinen ja sivistynyt ihminen, toisin kun eräät tällä palstalla.

        - Ensinnäkään mä en ole mikään vitun neitsytmies, enkä mä tarvitse vanhemmiltani lupaa matkailuun.

        - Kyllä sellaisia ihmisiä saa syyttää, jotka ovat syyllisiä niihin mun elämäni vaikeuksiin, kuten mm. ne, jotka eivät sitä mun sivarivalintaani hyväksy!!!!!!!!

        Ahdasmielisiä ja suvaitsemattomia paskapäitä tollaiset, jotka eivät hyväksy sitä miehen sivarivalintaa!!!!!!!!!!!!

        - Mistäs sä muka tiedät sen, että kiinnostaako ihmisiä se jonkun sivarivalinta tai asevelvollisuusasia ylipäätään?

        Sulla sitä onkin varmaan itselläsi ollut niin helppoa tässäkin asiassa, kun kukaan ei ole ikinä sulta asiasta mitään kysellyt ja sitten sen perusteella luulet niin, että KAIKILLA miehillä olisi just sama tilanne sen asian kanssa.

        - Tällä palstalla vaan aika kuluu mukavasti, niin mitäs huonoa siinä on, jos sitä viihtyy palstalla?

        - Kyllä se jatkuva homoksi haukkuminen vaan alkaa vituttaa, että se mun homovastaisuus on pelkästään näiden mua jatkuvasti haukkuvien kusipäiden syytä ja ansiota.

        - Voi sitä olla myös sivistynyt ilman mitään korkeatasoista koulutusta, sillä mulla kuitenkin on hyvät yleistiedot mm. historiasta, yhteiskunnallisista asioista, maantiedosta, politiikasta yms. Ja mä kun en olekaan mikään vitun autisti, että sun on ihan turha väittää tollaista paskaa!!!!!!

        - Kai sitä nyt haluaa mies pitää tukkansa päässä ja näyttää hyvältä niiden parhaiden nuoruusvuosiensa aikana!!!! Olisiko se sitten parempi vaihtoehto kaljuuntua ja sen myötä myös masentua ja tuntea olonsa muutenkin ihan surkeaksi?

        - Täällä nyt vaan on usein puhe niistä samoista asioista, niin siksi sitä tulee usein samoista aiheista jankattua. Kovasti nämä samat asiat tuntuu myös muita ihmisiä täällä kiinnostavan, kun aina jonkun pitää nämä samat asiat tässäkin keskustelussa taas esille ottaa.

        - Eipä sitä itse oikein pysty tekemään mitään niiden nuoruusvuosien parantamiseksi tai yleensäkään vaikuttamaan mitenkään mihinkään asioihin.

        - Ei se tupakointi nyt varmaan ole mitään niin coolia, mutta eipä sitä lopettaa viitsi, kun kuitenkin siitä jotkut ihmiset vaan kaikkea negatiivista ajattelisi, jos sitä ei tupakoisi. Näin ainakin asia oli silloin varhaisnuoruudessa kotiseuduilla.

        - Kyllä sitä nyt sellaisesta loukkaantuu, jos itseään aina täällä jatkuvasti haukutaan ja pilkataan.


      • yölepakko
        DarkFear kirjoitti:

        En mä kyllä ole mikään ihmeen juntti, sillä mä oon sentään suvaitsevainen, avarakatseinen ja sivistynyt ihminen, toisin kun eräät tällä palstalla.

        - Ensinnäkään mä en ole mikään vitun neitsytmies, enkä mä tarvitse vanhemmiltani lupaa matkailuun.

        - Kyllä sellaisia ihmisiä saa syyttää, jotka ovat syyllisiä niihin mun elämäni vaikeuksiin, kuten mm. ne, jotka eivät sitä mun sivarivalintaani hyväksy!!!!!!!!

        Ahdasmielisiä ja suvaitsemattomia paskapäitä tollaiset, jotka eivät hyväksy sitä miehen sivarivalintaa!!!!!!!!!!!!

        - Mistäs sä muka tiedät sen, että kiinnostaako ihmisiä se jonkun sivarivalinta tai asevelvollisuusasia ylipäätään?

        Sulla sitä onkin varmaan itselläsi ollut niin helppoa tässäkin asiassa, kun kukaan ei ole ikinä sulta asiasta mitään kysellyt ja sitten sen perusteella luulet niin, että KAIKILLA miehillä olisi just sama tilanne sen asian kanssa.

        - Tällä palstalla vaan aika kuluu mukavasti, niin mitäs huonoa siinä on, jos sitä viihtyy palstalla?

        - Kyllä se jatkuva homoksi haukkuminen vaan alkaa vituttaa, että se mun homovastaisuus on pelkästään näiden mua jatkuvasti haukkuvien kusipäiden syytä ja ansiota.

        - Voi sitä olla myös sivistynyt ilman mitään korkeatasoista koulutusta, sillä mulla kuitenkin on hyvät yleistiedot mm. historiasta, yhteiskunnallisista asioista, maantiedosta, politiikasta yms. Ja mä kun en olekaan mikään vitun autisti, että sun on ihan turha väittää tollaista paskaa!!!!!!

        - Kai sitä nyt haluaa mies pitää tukkansa päässä ja näyttää hyvältä niiden parhaiden nuoruusvuosiensa aikana!!!! Olisiko se sitten parempi vaihtoehto kaljuuntua ja sen myötä myös masentua ja tuntea olonsa muutenkin ihan surkeaksi?

        - Täällä nyt vaan on usein puhe niistä samoista asioista, niin siksi sitä tulee usein samoista aiheista jankattua. Kovasti nämä samat asiat tuntuu myös muita ihmisiä täällä kiinnostavan, kun aina jonkun pitää nämä samat asiat tässäkin keskustelussa taas esille ottaa.

        - Eipä sitä itse oikein pysty tekemään mitään niiden nuoruusvuosien parantamiseksi tai yleensäkään vaikuttamaan mitenkään mihinkään asioihin.

        - Ei se tupakointi nyt varmaan ole mitään niin coolia, mutta eipä sitä lopettaa viitsi, kun kuitenkin siitä jotkut ihmiset vaan kaikkea negatiivista ajattelisi, jos sitä ei tupakoisi. Näin ainakin asia oli silloin varhaisnuoruudessa kotiseuduilla.

        - Kyllä sitä nyt sellaisesta loukkaantuu, jos itseään aina täällä jatkuvasti haukutaan ja pilkataan.

        Tässä voisin kommentoida jokaiseen kohtaan jotain, mutta otetaanpa tärkein ensiksi:

        "- Eipä sitä itse oikein pysty tekemään mitään niiden nuoruusvuosien parantamiseksi tai yleensäkään vaikuttamaan mitenkään mihinkään asioihin."

        Juuri sinä ja ainoastaan sinä voit vaikuttaa miten elät elämäsi. Kukaan ei tule hakemaan sinua kotoa ja ystävien eteen pitää tehdä töitä. Vain sinä voit mennä tekemään uusia asioita ja oikeasti mennä elämään niitä parhaimpia nuoruusvuosiasi. Voin sanoa 100% varmuudella, että elämäsi on täsmälleen samanlaista 10 vuoden päästä, jos SINÄ et tee muutosta siihen.

        "- Kyllä sitä nyt sellaisesta loukkaantuu, jos itseään aina täällä jatkuvasti haukutaan ja pilkataan."

        He pilkkaavat nimimerkkiä DarkFear. He eivät tiedä kuka sinä olet oikeasti.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2505
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2193
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1867
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1631
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1596
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1585
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1538
    8. 73
      1446
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      100
      1355
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe